September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    volgens mij mag je inderdaad alleen maar de mozzerella op een pizza eten. Ik dacht dat de 'gewone' mozzerella van rauwmelkse kaas is gemaakt.

2. lro

lro Lid

2 jan 2008
    50
    0
    0
    Limburg - BE
    Hei Krisstel

Hebben ze bij jou eerste echo reeds het hartje horen kloppen ?
    Ik moet 25 januari gaan voor de 1ste echo - vroeg me af of ze dan al iets kunnen zien /horen

3. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    de pizza was errug lekker.

Ik ben langs de kaasboer gelopen. Je mag mozzarella als het niet rauwe melkse kaas is. Hij had alleen rauw melkse,maar zei dat het bijna onmogelijk was dat de AH rauw melkse mozzarella verkopen. omdat dat gewoon te duur is.

4. nikky

nikky Niet meer actief

goedenavond...wat wordt hier veel gekletst...wel gezellig hoor

we hebben het gisterenavond aan mijn ouders verteld het was niet de bedoeling maar we hebben nogal een moeilijke tijd achter de rug met ons gezin dus we hadden echt zoiets van goed nieuws kunnen we nu allemaal wel gebruiken....dolgelukkig waren ze....ik vind het alleen zelf nog zo onwerkelijk....hebben jullie dat nou ook dat je het liefst iedere dag zou willen testen omdat je nogmaals de bevestiging wilt hebben...

verder heb ik niet echt last van kwaaltjes soms wat gevoelige borsten en heb een zwaar gevoel in mijn benen verder nog niets.....

fijne avond allemaal

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Iro,
    Bij 7 weken moeten ze zeker een hartje kunnen zien. Dus je zit goed ingeroosterd ;)

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb 11 testen gedaan, zegt dat genoeg?

Ik ga de honden uitlaten en dan duik ik lekker mn mandje in...

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Oooh pizza...nu even niet, maar opzich gaat die er altijd wel in :D
    Grappig dat iedereen geuren weer anders ervaart.

@Onze eerste echo was inwendig. Het hartje was alleen te zien (soort sirene/flikker lichtje), volgens mij is het hartje pas te horen rond de 11/12 weken.
    Dat rondje naast ons kleine mensje is de eidooier waar de kleine het eten uithaalt...echt grappig om te zien maar nog zoooo klein ;)

Wij hebben net even geshopt bij de Prenatal..heb al een spijkerbroek gekocht (wel iets groter) maar dat zit heel wat fijner dat een gewone spijkerbroek.

Ik ga even liggen..ben moe...fijne avond iedereen!

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Heb je positiebroek gekocht?

Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik gisteren aan het leren was op de bank dat ik lekker mn positiebroek aan heb getrokken. Eindelijk geen geirriteer bij mn buik!

9. lro

lro Lid

2 jan 2008
    50
    0
    0
    Limburg - BE
    @Annaa en Kristel bedankt om zo snel te antwoorden
    een goede nachtrust allemaal !

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Whaaaah, I am legend vond ik echt een mega enge film! En daar had ik totaal niet op gerekend.... dacht dat ie heel anders zou lopen... ben vrijdag geweest!

Hahaha, pizza is het wel vandaag zeg! Ik heb er ook eentje verorberd! Had echt nergens anders zin in. Wel erg misselijk ervoor en een uur erna. Als ik net heb gegeten voel ik me echt stukken beter, helaas duurt dat niet al te lang.... en mijn buik is echt zoooo opgezwollen, echt genant! 't Lijkt wel 5 maanden ipv 5 weken... :oops: ik weet dat 't alleen maar m'n darmen zijn, dat maakt het des te erger!

Wat wel de ontdekking van de dag is tegen misselijkheid: een tictacje! Klein maar fijn. Helpt ontzettend goed. Ben er gelijk vanaf.

11. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    nou zullen gokken wat het morgen is. haha. Lekker he pizza.

tegen misselijkheid hielp vandaag gingerale. Gember is daar opzich goed voor. en de combi met koolzuur.

nikky ik heb ook al 4 testen gedaan met die van moeders voor moeders erbij vandaag is het 5.

ik denk dat ik zo mijn bedje in ga.
    weltrusten iedereen en tot morgen.

12. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Bij mijn echo was het uitwendig, zie foto in album, beetje onduidelijk nog,maar kreeg geen inwendige, op het eind zagen we wat knipperen wat het hartje was, wel erg vroeg 5w3d. maar we hebben het gezien. pas na 12 weken mogen ze het laten horen ivm geluid.

Ik heb net pepermuntjes gehad, helpt ook tegen misselijkheid!

Mijn buik is vooral savonds opgezwollen, dan zie je het heel goed.

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Nou, de dame van Moeder voor Moeders is net langsgeweest en ik mag meedoen. Vanaf volgende week plas ik in een kannetje... Ze heeft een hele gebruiksaanwijzing gegeven over hoe ik kan voorkomen dat ik niet goed word van de geur van de groene flessen :) . Ik heb voor de DVD gekozen en die heb ik net al gekeken: echt geweldig wat er nu in onze buik gebeurt!

Zo, ik ga lekker slapen, morgen een lange dag voor de boeg

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Zo hee er wordt druk gekletst inderdaad.
    Bedankt voor de websitelink van MvM. Ga ik dit weekend eens bekijken.
    We zijn vanavond bij mijn schoonouders geweest, die waren heel erg enthousiast natuurlijk!
    Toen ik thuis kwam stond mijn moeder op de voicemail vanuit Argentinie. Ze hadden wat autopech gehad en dat is nu gefixt en daar waren ze heel blij om en daarom hadden ze gebeld. Ik baalde natuurlijk dat ik niet thuis was, maar ik dacht, ik probeer gewoon nog of ze nog online zijn op Skype (ze bellen ook via Skype), en ja hoor!
    Hoera ik heb dus lekker met ze zitten kletsen. Helaas kregen we hun webcam niet werkend, dus ik kon ze niet zien, maar mijn moeder zei dat ze met tranen in haar ogen zat toen ik het vertelde :)
    Wel balen dat ze pas in maart terug komen, ik heb nu zin om ze te zien!

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Ja he Yule, hij was inderdaad erg eng, maar ik vond hem ook wel bizar....

Azeb, wat fijn dat je even met je ouders hebt kunnen skypen, lijkt me wel moeilijk als ze zo ver weg zijn nu. Wonen ze daar?

Ik duik zo heerlijk mijn bedje in, manlief is bijna thuis, ik heb mijn best gedaan om op hem te wachten :)

Tot morgen!
    Slaap lekker!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoezo ivm geluid? Ik snap het niet helemaal? Mogen ze het niet eerder laten horen?

De film vond ik wel erg leuk! Maar ik hou ook wel van een beetje griezelen!
    Ik heb ook al ff met die Angelsound geprobeerd te luisteren, ik heb mijn eigen hart gehoord, gaaf joh! Ook mijn darmen die aan het knorren waren, ook erg grappig. Jammer dat je het kindje pas rond de 10 weken kan horen (volgens de gebruiksaanwijzingen)

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Nee gelukkig wonen ze daar niet!
    Ze zijn vier maanden aan het reizen door Zuid Amerika. Begin maart komen ze gelukkig terug.
    Groetjes
    Azeb
    PS ik vond I am legend een erg mooie film. Vond het einde wel wat abrubt trouwens...

18. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Hallo dames!

Ik mag me hier aansluiten.

Ik heb vorige week zondag een test gedaan die was positief en gisteren weer eentje en weer positief! Ik kan het bijna niet geloven. Ik heb namelijk 23 oktober een mk gehad, daarna 1 normale cyclus gehad, en nu dus weer zwanger.. niet verwacht maar ontzettend leuk. Volgens mij eigen berekeningen zou ik 7 september uitgerekend moeten zijn.

Basmalah

19. lro

lro Lid

2 jan 2008
    50
    0
    0
    Limburg - BE
    Proficiat Basmalah en welkom

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006