September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    De naam die wij hebben gekozen is in 2007 maar 2x gekozen, hihi. Da's dan wel weer leuk. Onze naam voor een jongetje 34x En mijn eigen naam geen enkele, whaha :)

2. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Nou jááá, één iemand heeft zijn kind 'Jammer' genoemd. Dat kán toch niet, kom op zeg...

3. @ sunshine ik verwacht een lendenband omdat mijn si gewrichten los zitten en daardoor moet het allemaal wat makkelijker worden om te bewegen. niet minder pijnlijk maar wel makkelijker hoop toch dat het ook wat helpt tegen de pijn.

ik heb gelukkig nog geen last van lekkende (.)(.) maar wel hele droge huid. smeer elke keer na het douchen met borstencreme maar helpt niet veel. ach ja voel er verder niks van.
    hoe is het bij jullie begonnen met lekken? ik had vorige week wel ineens allemaal wit gele velletjes tussen mijn tepels of is dat weer wat anders?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha lieve meisjes :)

Kaatje ik zat net al in de lijst te gluren wanneer je ook alweer in ondertrouw ging en toen zei je het ineens. wat een toeval :D Het stelt idd echt geen zak voor, maar toch vonden wij het heel speciaal, hebben het ook wel gevierd hoor met champagne en taart!

Eva buddy ;) Fijne vakantie! Wij zijn in maart naar Gran Canaria geweest, naar Playa des Ingles, en ons aparthotel heette ook Playa des Ingles, ik vond het er heeeeerlijk dus geniet ervan!

Moppiepoppie, dat is idd vreemd, was dat soms jullie voorkeursnaam, Jammer ;)

Iedereen heeft zeker ene lekker kort weekje? Ik ben dan gelijk helemaal in de war met dagen, elke keer het gevoel dat het vandaag maandag is :oops: Morgenmiddag heeft manlief ook vrij want dan hebben we de echo! Verder heb ik vandaag een drukke dag, moet om 1 uur naar de fysio, om 2 uur naar de verloskundige en om 3 uur naar de tandarts :cry: Ik haat de tandarts, maar wat moet dat moet he :) Vandaag is ook nog eens mijn schoonpa jarig dus daar moeten we ook nog heen, druk druk druk dus! Maar ik ga nu eerst even douchen en aankleden, anders kijkt de fysio zo raar als ik binnen kom :)

Liefs XXX

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey hey dames!
    Zo ik heb ook slecht geslapen. Hubbie is altijd warm maar in de zomer mag hij niet tegn mij aanliggen pfff! Maar goed het was vannacht een kachel in bed! Eerst werd ik wakker met darmkrampen, heb toen heen en weer gelopen totdat het over was. Toen werd ik telkens wakker door de warmte, ben toen boven op de dekens gaan slapen, scheelde veel!

@cossy ik denk door mijn/zijn hand want ukkie is ook nu overdag weleens flink bezig dus door het algemene warmte komt het niet.

@eva1983 alvast een hele fijne vakantie toegewenst! hihi een strijd vanochtend dus van de namen wel grappig!

@kaatje ook alvast super gefeliciteerd met jullie ondertrouw! en trouwens gewoon vragen bij de vk! die hebben alles al gehoord dus hier zouden ze ook niet van opkijken! en dan ben jij iig gerustgesteld van wat het is!

doe die 2 alvast want ik wil het niet vergeten :( ;)

@mobielfreak is glijmiddel niet schadelijk? lijkt mij handiger...hmmm mssn de vk hierna vragen? al zal het mssn gek klinken? :)

@nic79 oooh leuke site! heb hem even opgeslagen D:

@krisstel en en? klonk hartje mooi? :D

@irisb zo te horen komt jouw profiel ook wel over met die van mijn man :) en die is ook pc freak! ik ook een beetje maar ben ook erg sociaal. maar ik moet er ook niet aan denken om mijn moeder 3weken lang aan bed te hebben :confused:

@moppiepoppie :confused: door de sex? hmm...

@anno103 ik heb al weken die gele velletjes tussen mijn tepels maar totnutoe nog droog

zo nog 2 nachtjes slapen :D! dan de 20 weken echo ooh heb er zo'n zin in! ik heb trouwens nog geen briefje van mee, denk dat ik die donderdag gelijk moet ondertekenen of niet? hubbie heeft dan de rest van de middag vrij, dus kunnen wij heerlijk rondkijken naar kleertje etc, dat is al ukkie deze keer wel meewerk en het geslachtsdeel goed laat zien ;)
    heb ook een mailtje gesturd naar een kaatje katoen consulent om een afspraak te maken.
    ben ook bezig met de cursus samen bevallen, dit doen wij in Augustus.
    nu nog douchen en dan fietsen naar het dorp, bossie bloemen voor mum halen en aan mijn motor sleutelen! toedels!

6. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    @Anno idd ja je zou een lendenband krijgen. Hoop voor je dat hij vandaag bezorgd wordt ;)

Hier trouwens ook geen lekkende borsten, bij mijn vorige zw ook helemaal geen last van gehad dus hoop nu ook weer niet. Wel last ook van een enorm droge huid :(

@Parr leuk he die mannelijke kachels naast je :( 's winters vind ik het ook nooit erg maar nu pff ;)
    Balen hoor van je nacht :(
    Spannend nog twee nachtjes!

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Eva, haha nu nog 'uitvechten' welke naam ;) Ooh lekker joh..veel plezier samen!

@Iris, snap je wel hoor....je moet straks ook lekker van de rust genieten.

@Sunshine, wat heb je gekocht voor je man?

@Moppie, dat is weinig, originele namen :D

@Parr, veel plannen voor vandaag of niet? Gaat de tijd ook lekker snel voor de echo :D

Alles was goed bij de vk..bloeddruk 110/65...ons kleintje heeft een goeie groeispurt gemaakt, vandaar ook ineens de buikbewegingen en dat eindelijk mijn buik aan het groeien is. 3 kilo aangekomen was netjes.
    Ze vroeg of ik veel aan sport deed omdat ik zulke sterke en harde buikspieren heb :confused: (haha moest er wel om lachen omdat ik van mezelf stevig ben en er echt geen buikspieren te zien zijn haha)

Ze testen trouwens bij ons geen urine of wat dan ook...alleen als er aanleiding voor is. Moet vanaf nu om de 3 weken terug komen.

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @krisstel mooi dat alles goed was! ik ga vandaag (dat is als mijn banden niet lek zijn) een keer met de fiets. Ga het dorp in bossie bloemen halen alsnog voor moederdag, langs mijn ouders en daar ook aan mijn motor sleutelen oftewel niet vies worden en zoveel door papa laten doen :( hum dus volgende keer moet ik ook vaker terug komen bij de vk, wat gaat het zwangerschap toch allemaal snel of niet :hock:

9. @parr die zwangerschap gaat idd snel, ik vond de eerste 10 weken lang duren maar zeker als je eenmaal over de helft bent dan vliegen de dagn voorbij.

ik ga denk ik vandaag even een schema maken wat ik allemaal nog wil doen voordat beeb er is.
    kan niet zo veel op een dag en heb net te horen gekregen welke dagen ik voortaan moet werken dus kan ik eens kijken of ik mijn hele huis nog aan kant krijg voordat ons kleine wondertje komt.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik wil ook al van alles doen maar ik moet af en toe aan de rem trekken, ik ben maar 20 weken :) :oops: heb nog wel ff de tijd! in huis moet alleen een wc gebouwd worden voor de tijd. dan gaat de wc uit de badkamer. dan kan ik ook de gang een likje verf geven. voor de rest is huissie wel klaar. straks nesteldrang dus schoon wordt ie toch ;)

11. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Sunshine: dat is opgedroogde melk ;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Voor de meiden die wel eens kramp na de sex hebben, dat is een overreactie. Kan geen kwaad en hoeft niet te betekenen dat het de volgende keer weer gebeurd ( ik neem wel het zekere voor het onzekere en laat me gewoon niet meer zo opwinden haha )

Vandaag het gemeentehuis even gebeld ivm de ondertrouw. Had een afspraak gemaakt voor 14 mei, 10.00 uur. Ze zouden me nog een bevestigiging sturen,maar bedacht me vanochtend opeens dat ik die helemaal niet gehad heb,dus toch maar even bellen.

Waren ze me vergeten in de agenda te zetten.. lekker slim van ze. Ga nu nog wel morgen in ondertrouw,maar dan om 11.00.

Denk dat ik zo bij de hema even bubbeltjes champagne koop, vieren we het toch nog een beetje.

13. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@parr: Haha, is niet zo dat ik liever achter de pc zit dan iets leuks doe met mensen ofzo. Tegenwoordig kan ik niet eens zo veel meer pc'en, om een of andere reden is het nu net iets minder leuk. En ik krijg na een paar uurtjes rugpijn oid.

Hmm... heb 4 dagen lang geen harde buik gehad en nu had ik er weer eentje. Denk dus toch dat het werk gerelateerd is. Ik zit het hier nochtans erg rustig aan te doen (nog rustiger en ik doe niks meer denk ik :rolleyes: ), morgen even aan de VK vragen wat ik kan doen (geen zin om minder te gaan werken eigenlijk, dan houd ik het helemaal niet meer bij). Leidinggevende wou iig even bekijken of er niet te veel op m'n bord terecht komt, zij denkt nl. van wel.

Net ook even een paniek moment van "help m'n tshirt is nat" gevolgd door een spurt naar het toilet om te checken. T-shirt was niet nat (natuurlijk :rolleyes: ), maar er zaten wel kleine druppels op m'n tepel. Denk dat ik toch maar compressen insla voor op vakantie. Geen idee of kleine druppels voorlopers zijn van grotere, maar zekere voor het onzekere, want we zijn dan alweer 2 weken verder... Heb ook weer erge jeuk en is niet echt een gezicht om ff uitgebreid je borsten te zitten krabben :) (dus dat doen we dan maar niet :p)

@Eva: Een hele fijne vakantie! :D Geniet er maar van.

@Krisstel: Fijn dat alles goed was bij de VK.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn eigen naam is de afgelopen 12 maanden trouwens maar 9x gebruikt. Ik zou hem zelf niet aan mijn kind geven haha,maar toch wel een beetje unieke naam dus ( heeft denk meer met het jaartal te maken )

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden

wat een weertje he pff. heb lekker het badje schoongemaakt vanmorgen en heb het gevuld alleen nu trekt er af en toe een wolk voorbij. zoonlief heeft al een half uurtje gepoedelt en ligt nu ff te knorren.

@ kaatje das wel erg slim vn ze zeg. ik ga volgende week in ondertrouw haha zei steeds de 12e maar dat was gisteren en dat kan niet hihi ik ga 12 aug trouwen daar ben ik steeds mee in de war hihi.

@eva fijne vakantie.

16. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meiden :)

Het trouwvirus is los gebroken hier lees ik, leuk hoor! Bij mij was het echt de mooiste dag uit mijn leven, echt super als ik eraan terug denk, dus ik hoop voor jullie ook!

Onze naam is ook niet veel voorgekomen het afgelopen jaar, alleen de tweede naam wel, maar ach die gaan we toch niet gebruiken als roepnaam zeg maar.

Nou ben bij de fysio geweest, was weer erg lekker :) Probeer thuis ook wel eens van die ontspanningsoefeningen maar het lukt nooit zo goed als daar! Dus misschien ga ik er wel gewoon mee door, moet nog even kijken, het is niet verplicht.

Ook bij de verloskundige geweest, nou mijn vermoeden werd bevestigd, mag niet meer werken :cry: Maar ja, ik ga me er niet meer druk om maken, dat heb ik al teveel gedaan en dat is niet goed voor de beeb. Mijn vk zei ook al: Ook al is het even klote, wees maar dankbaar en blij dat met de baby alles goed is! want bvoor hetzelfde geld heb je de perfecte zwangerschap maar beval je met 22 weken! Daar heeft ze natuurlijk helemaal gelijk in :) Dus dan maar de huisvrouw uithangen :) Verder was met de beebie alles prrrima, maar buik was perfect gegroeid, ze voelde haar druk bewegen en het hartje klopte goed, dus ben helemaal gerustgesteld. Door mijn klachten moet ik om de 2 weken komen, ach heb ik wat te doen ;)

Nu het ergste van de dag: Naar de tandarts :confused: Ik haat het, maar ja moet maar! Tot zo, duimen jullie dat alles goed is :)

XX

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tinkerbell. hoe was het bij de tandarts?
    Idd het belangrijkste is dat met de baby alles goed gaat !

Hier nog steeds misselijk. Ga nu die vieze warmte in om even snel boodschappen te doen.

Liefs

18. poeh ik ben vandaag niet vooruit te branden, ga denk ik maar even een stukje met de hond wandelen en dan de was ophangen.
    vnv nog naar zwgym en dan morgen een half dagje werken.

@tinkerbel hoe was het bij de tandarts? ik heb daar idd ook zo´n hekel aan maar ja gelukkig is het altijd weer snel voorbij.

miss tot straks.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    hoi hoi :D

@Kristel super dat alles weer ok was bij de VK ;)
    En ik heb voor mn vriend twee shirtjes laten bedrukken wat Dhani en zn zusje aan kunnen met tekst erop ;) en dan wil ik Dhani nog laten vingerverven of kleuren o.i.d.

@anno en is je schema al klaar? :D Ik had ook een hele lijst bij de eerste zwangerschap wat ik perse klaar wilde hebben hihi

@Kaatje goed dat je even gebeld hebt dan. Gelukkig kan je morgen evengoed in ondertrouw ;)

@Tinkerbell balen dat je niet meer mag werken maar wel beter zo voor jezelf en je kleintje ;)

Gaan jullie eten vanavond?
    Hier staat er spinazie, aardappeltjes en visstick op het menu. Helemaal geen trek in eigenlijk, maar is wel weer ff gezond. Kan moeilijk elke dag gaan bbqen :)

20. @ sunshine heb je dat lijstje ook af gekregen? ik wil het vooral doen omdat ik me nu druk maak dat ik het allemaal niet af krijg door de pijn in mijn rug.

@tinkerbel echt balen dat je niet meer mag werken maar idd zoals de vk al zei blij zijn dat alles goed is met je kindje.

zo hondje heeft weer een stukje gelopen. mijn voeten springen zowat uit elkaar. heerlijk zwanger zijn met zulk weer. haha

wij eten kipkluifjes met gebakken aardappels en groente weet ik nog niet ik de broccoli want die moet op.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina