Hey meiden. Bedankt voor alle felicitaties. Ik kom vanavond of morgen even bijlezen en reageren,maar ga nu snel weer achter de pc vandaag want man in spe vind het niet gezellig.. Hij ligt op de bank.... nee dat is gezellig haha. Fijne dag nog.
TJeeeee! Funny me wat onzettend schrikken zeg! Nou heel rustig aan doen en we duimen hier allemaal heel hard voor je dat ze nog lekker een tijd blijven zitten. [-o< Bij een oud collega, was de tweeling met 26 wkn geboren, die maken het gelukkig nu goed. Sterkte meid. Probeer rustig te blijven en je toch niet te druk te maken, hoe moeilijk dat ook is!
Hoi dames, Ben weer terug uit Maastricht. Het was erg leuk, gezellig, lekker geshopt, super hotel, heerlijk gegeten en prachtig weer. Dus.... geslaagd! Ik heb alles bijgelezen, goed he? Maar ik heb het niet allemaal onthouden hoor! Dus ff de dingen die ik nog weet. @FunnyMe: jeetje meid, wat een schrik! Hopelijk wordt het allemaal weer rustiger in je buik! Een collega van mij kreeg ook dit nieuws (risico op vroeggeboorte), maar toen ze meteen met werken stopte is alles goed gekomen en uiteindelijk hebben ze bij 40 weken een keizersnee gedaan. Dus... rustig aan en meteen bellen bij problemen! Als je niet belt kunnen ze er ook niks tegen doen he! @Roshi: wat een toestand op je werk. Ik denk maar zo, als je morgen ineens niet meer kan lopen ben je helemaal niet op je werk, dus wat doen ze nou moeilijk. En 'in overleg met je werkgever' lijkt me dit niet echt. Meer 'op bevel van' je werkgever.... Ben benieuwd hoe het gesprek gegaan is. @Ingeltje: 1 biertje kan heus geen kwaad hoor! Was het lekker? Ik las trouwens hier ergens een reactie (weet niet meer van wie...) dat uit onderzoek was gebleken dat 1 glas alcohol per dag geen kwaad zou kunnen. Volgens mij is dat echt niet waar, en anders ben ik wel heel erg benieuwd naar dat onderzoek. 1 glas per dag is namelijk heel veel alcohol voor een zwangere en onderzoek naar dit soort onderwerpen is tamelijk onethisch... (ik bedoel, je gaat niet 1 groep elke dag alcohol laten drinken en de andere groep niks terwijl je weet dat alcohol schadelijk is... en dat is het!) Af en toe een keer een glaasje kan waarschijnlijk geen kwaad, en ook dat weet men niet zeker. @Kaatje: gefeliciteerd met je ondertrouw! Over sex: heb ik paar daagjes geleden nog gehad. Geen last van krampen en andere ongemakken. Wel vaker plassen daarna. Over schopjes: mijn vriend voelt het ook nog steeds niet... placenta ligt aan de voorkant, dus dat moet het zijn... terwijl het flinke schoppen zijn inmiddels!!!
Halloooo iedereen ik kom ook weer even mijn snoet laten zien hier. Heb ni alles terug gelezen en ga dat ook zkr ni doen hahaha dan ben ik volgende week nog ni klaar namelijk. ben wel erg lang ni meer geweest hier denk ik zo mja had ook zo z'n redenen. hier gaat ie gelukkig goed met de kleine, hij/zij zit er nog, alive and kicking, wat een geluk! Dat voelt echt goed zeg Verder erg veel last van m'n bekken en onderrug, kga nu ook naar bekken therapie. heb ook ni echt veel te melden verders ofzo..
Hallo meiden, heb niet alles teruggelezen want zijn best wat verhalen HIHI! @ funnyme: sterkte meid, en rustig aan! @kaatje: gefeliciteerd met je ondertrouw meis! wat betreft maagzuur: helemaal geen last van wat betreft sex: merk ik ook weinig van, kan het vollop doen verder word ik vollop "in elkaar geschopt" door de kleine! vind het zo geweldig (nog!) maar niet als ik aan het eten ben HIHI 8)
Funnyme: Tjeeeee wat ontzettend schrikken zeg... Doe rustig aan, en ik leef ontzettend met je mee. Liefs Azeb
@Funny me: jeetje, wat zul jij geschrokken zijn zeg! Luister maar goed naar je lichaam en naar de dokter! @Kaatje: van harte gefeliciteerd met jullie ondertrouw Wat betreft de geboortekaartjes: die moeten wij ook nog uitzoeken. We hebben de site van een dame die kaartjes helemaal voor je kan ontwerpen, maar ik vind het erg prijzig (2,20 euro per kaartje + 95 euro drukkosten + postzegels) dus ik denk dat we toch maar voor een kant en klaar kaartje gaan. Wat betreft maagzuur: daar heb ik ook vreselijk veel last van. Helaas word ik misselijk van Rennies (doen me denken aan mijn begintijd van de zwangerschap, lees: Misselijk) dus heb net maar Gaviscon gekocht. Hoop dat het helpt. Verder gaat het wel goed met me. Ben gisteren weer begonnen met werken en dat gaat goed. Tot nu toen maar enkele harde buiken per dag dus dat is fijn. Prettige avond allemaal!
Heh Funny... da's inderdaad erg eng. Doe maar goed rustig aan hoor en luister goed naar de adviezen. Ik zal een heleboel goede Vibes naar je sturen. Dat de kindjes nog maar goed mogen blijven zitten. Knuffel
De bovenkant? Bedoel je dan het tuutje of juist aan de kant bij je baarmoeder. Ik denk weleens dat mijn tuutje beetje open staat. Normaal alleen bij 2e kindjes las ik.
@Parr, lekker gesleuteld? Ja hé vind het ook best wel snel gaan hoor..al kan ik echt niet wachten Enne nog maar 1 nachtje slapen..yoehoe! @Anno, is het een lange to do lijst geworden? @Kaatje, GEFELICITEERD! De eerste stap is gezet @Tinkerbel, wel super dat alles goed was met de kleine..nu jij rustig aandoen! Hoe was de echo vandaag? @Roshi, kan me voorstellen dat je baalt en teleurgesteld bent. Hoe is het gegaan vandaag? @Dreames, fijn dat alles goed was bij de vk! @Ydnic, jammer dat je vk zo reageert. Jij bent de enige die weet hoe je je voelt en of je het aankan mocht je het niet volhouden meldt dit bij je werkgever zodat ze de arboarts kunnen inschakelen. Je hebt geen toestemming van je vk nodig. Sterkte! @Lise, je mag is alweer bijna thuis @Suikerboon, speciaal gevoel hé! @Meike, lekker dat alles zo goed als klaar is. Hoop dat de staaltabletten helpen. @Lindaa..kom je nu wat vaker langs om mee te beppen @Nic, veel plezier en succes morgen met de 20 weken echo. @Dorientje, schrikken of niet? Weten ze waardoor het kwam? Ja af en toe maagzuur, ligt eraan wat ik eet en/of drink. Heb mijn hoofdeinde iets omhoog staan en drink s avonds melk. @Freesia, super dat je nu echt op je roze wolk kan gaan zitten..Genieten hé nu ! @Funnyme, jeetje inderdaad eng. Wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. Sterkte hopelijk is het allemaal niet nodig.\ @Yule, lekker genoten? Mijn man voelt de kleine ook pas sinds een paar dagen..dus duurt ook vast niet lang meer bij jullie. @SheDevil, fijn dat alles goed is en dat je weer langskomt.
Hier vannacht ook even paniek..had gisterenavond opeens erge buikkrampen en pijn..wist niet meer hoe ik moest liggen, lopen of zitten. Heb tot aan vanmiddag de kleine niet meer gevoeld dus mijn man was ook wel een beetje paniekerig. Gelukkig is de pijn nu over en voel ik ons kleintje weer lekker schoppen. Geen idee wat het is geweest.. Hier nog geen waggelloopje aan de achterkant zie je niet eens dat ik zwanger ben. Net mijn buurjochie van 2 weken weer vastgehouden..*zwijmel*...en dan te bedenken dat we nog 'maar' 15 weken moeten wachten tot ons eigen wondertje
Jeetje FunnyMe, wat schrikken zeg Idd rustig aan doen meid! *knuffel* @Krisstel, misschien een groeispurt? Ook eng hoor zo ineens.. Maar gelukkig voel je je de kleine weer Meiden met maagzuur, sterkte! Hier slaapt hoop ik m'n dochtertje eindelijk. Ze had geloof ik niet zo'n zin vanaaf
hahaha jaa dat is wel de bedoeling, maar krijg geen mailtjes meer (al heel lang niet meer) als iemand op een topic iets geschreven heeft! dus moet zo nu en dan even kijken, maar dan ben ik soms wel eens de paginatel kwijt, waardoor ik dus wat nieuws mis zo nu en dan! maar kijk zo vaak ik kan
hello ladies Mn laptop deed het niet meer sinds vanmorgen, maar nu gelukkig weer wel dankzij mn mannetje..pff kreeg al afkickverschijnselen @Anno ja heb mijn lijstje toen afgekregen. Alleen werd mijn lijstje op het eind weer aangevuld met nieuwe taken Had beetje last van nesteldrang op het einde geloof ik @Tinkerbell kwam jij ff mooi onder het vullen van je gaatje uit bij de tandarts haha..mijn tandarts verdooft wel gewoon als je zwanger bent jammer genoeg Hier ook aan het waggelen, maar dat komt meer door de BI. @Roshi jeetje meis..lekkere meedenkende leidinggevende he Hoe is het gesprek gegaan vandaag? Wat heb je trouwens een lieve banner @Dreames super dat alles weer goed was bij de VK met jou en je kleine druktemakertje @FunnyMe wat leuk dat jullie het geboortekaartje hebben besteld En jee meis schrikken zeg. Doe rustig aan hoor! sterkte @Miranda wat leuk dat je de kleine nu beter voelt schoppen en dat je man het ook heeft gevoeld @Ydnic wat een rare reactie van je VK. Moeilijk hoor. Geef het gewoon nog een keer aan anders en mis. kun je anders met je leidinggevende wat bespreken of je minder uren kan gaan werken? @Lise fijn dat alles weer goed was bij de controle @Suikerboon wat leuk dat je je kleine mannetje voor het eerst hebt gevoeld @mamameike fijn dat met je beebjes alles ok is. Hopelijk helpen die tabletten bij je Wat leuk dat het kamertje af is Wel ff foto's showen he @Parr wat lekker dat je schoonzus alvast wat dingen heeft gebracht @Lindaa welkom terug @IrisB fijn dat alles weer ok was bij de VK @Dorientje wat leuk een meid. Gefeliciteerd en wat schrikken zeg maar gelukkig wil ze toch nog blijven zitten @Nic79 lekker dat het KDV is geregeld en wat lekker dat je de dinsdagen zo voorlopig kunt oplossen @Kaatje gefeliciteerd met jullie ondertrouw @freesia leuk een meid! Gefeliciteerd en fijn dat alles goed is! @Wupje zou leuk zijn dan he als je vriendin ook zwanger is. Spannend hoor Succes bij je eerste yoga les vanavond! @Shedevil fijn dat alles met de kleine goed gaat. Balen dat je zo'n last heb van je bekken en onderrug @Krisstel schrikken dan he en helemaal als je ook de kleine niet voelt. Gelukkig is de pijn over en voel je de kleine weer Zoooooooo ben weer bij geloof ik Hier alles goed. Weinig te melden eigenlijk
@funnyme jeetje meid schrikken zeg ga met je mee duimen dat ze nog ff blijven zitten. verder weinig nieuws tevertellen. saai he kaartjes we willen een kaartje met foto van me buik ofzo maar heb nog niet iets gezien dat we zeggen ja dat is het. hier heb ik ook nog een wakker mannetje lopen kan niet slapen van de warmte in zijn kamertje denk ik dus maar weer ff beneden en het raam, open boven hoop dat is straks zo gaat slapen.
@funnyme jeetje meid! Ik duim hier ook dat het wel goed komt! en dat jij niet opgenomen hoeft te worden! *KNUFFEL mijn tweeling nichtjes zijn net voor 32 weken geboren omdat zij TTT syndroom hadden. Mrythe was 2kg en naomi 1200gr. Met myrthe is het altijd goed gegaan, en naomi is na een flink hobbelige weg ook een eigenwijs dametje geworden! @shedevil super dat het goed gaat met je meid, wij vroegen ons al af waar je bleef Zit je nu ook lekkerder in jouw vel aangezien dat jij lekker 23 weken bent? hoop dat je dan minder stresst als voorheen @krisstel zo dat is ook ff schrikken, mssn een harde buik? heb zelf geen een gehad volgens mij, dus ik wet nog niet hoe dat voelt. @tweety zat ook te denken aan een geboorte kaart met buik foto of baby.. @zo en nu ga ik lekker nasi eten en veronica aanzetten en de crime series kijken! toedels!