September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Ha meiden,

Ik kom weer even om de hoek kijken..
    Heb niet zoveel zin om met de warmte op de zolder te zitten.pfff.

Vandaag de 20 weken echo gehad en alles was gelukkig, voor zover ze kunnen zien in orde. :D . Ben echt opgelucht zeg.
    Was toch wel een beetje zenuwachtig vanmorgen.
    Heb 3 foto's meegekregen. 1 met hele baby, 1 met voetje (grappig die teentjes!) en 1 met alleen het hoofdje.

Verder gaat het met mij gelukkig erg goed, alleen erg last van mn benen nu. Maar dat zullen jullie ook wel hebben.

Funny me-> Meid, wat naar zeg. Ik duim voor je dat alles toch goed komt. En dat ze nog even een aantal weken blijven zitten. Rustig aan hoor!

Nou fijne avond hoor en alvast welterusten!

2. @Dorientje: Jeetje meid, dat moet schrikken zijn geweest! 18 weken is inderdaad nog láng niet ready...
    Ik heb overigens gelukkig geen last van brandend maagzuur.

@Freesia: Goh... het wordt wel een meidengebeuren hier... Gefeliciteerd!

@FunnyMe: Wat jij nu meemaakt is inderdaad hartstikke eng! Vertel je wondertjes maar dat ze nog een poos lekker moeten blijven zitten...
    Sterkte ermee en doe maar héééééél rustig aan!

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey girls!

Allereerst Funny me; ik ben echt geschrokken van jouw verhaal zeg en ik wens je alle geluksengeltjes die er zijn toe dat die kleine beebjes nog zeker een aantal weken in jouw buik blijven. Doe echt rustig aan! Weet je eigenlijk waardoor het gekomen is? Heb je misschien teveel gedaan de afgelopen tijd? In ieder geval heel veel knuffels en sterkte!

@ Yule heerlijk hè zo' n paar dagen ertussen uit en Maastricht is een leuke stad. Ik ben er gisteren nog gaan shoppen, misschien hebben we elkaar wel gezien zonder het te weten ;)
    @ Krisstel schattig toch zo' n klein buurjongetje, ik zou ook helemaal smelten denk ik! Kan best trouwens dat je groeipijnen gevoeld hebt.
    @ Lindaa hoe kan dat nu hier op dit forum de paginatel kwijt.....hi hi er komt toch zo weinig aan nieuws bij 8) Volgens mij pennen wij wel ruim 8 pagina' s per dag :confused:
    @ Sunshine grrr zo' n afkickverschijnselen, snel weer terug bij je verslaving. Goed dat de laptop gemaakt is!
    @ Miranda jij had laatst toch examens of niet? Weet je al of je geslaagd bent?

Nou nu wachten jullie natuurlijk met spanning op een verslag van mijn yogales..........helaas volgt dat niet :cry:
    Bij het Groene Kruis hadden ze een fout gemaakt en per ongeluk 2 groepen tegelijk op hetzelfde tijdstip laten komen. Natuurlijk zat ik in de groep die naar huis gestuurd werd. Nu hebben we dus volgende week pas de 1e les. Voordeel is wel dat we ook een weekje langer doorgaan tot half augustus.
    Ik was vooraf al aan het balen omdat ik lang moest werken had ik geen tijd meer om te koken dus snel een maaltijd lasagne bij de Appie Heijn gehaald en die smaakte al niet. Achteraf bezien had ik dus gewoon lekker gezond kunnen koken.....grrrrr :x

Dadelijk dan maar lekker op tijd naar bed! :D
    Tot morgen en welterusten

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik had per ongeluk een keer de afzender geblokkeerd in Hotmail. Je kunt een lijst van geblokkeerde afzenders openen en deze er weer uit halen!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh en ik heb vandaag een geboortekaartje van mijn collega gezien, die was erg grappig; het was een rijbewijs, maar dan een blijbewijs, echt leuk!

Heb ff de link opgezocht en ze hebben daar meer van die leuke kaartjes!

http://www.baby-cards.nl/babyland-rijbe ... p-382.html

6. Die site biedt inderdaad heel leuke kaartjes aan en niet duur! Het kaartje in de vorm van een cover van een Glossy is ook errug leuk... :D

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja die vond ik ook heeel cool! Er is er ook 1 van de voetbal international maar dan baby international hihi. Voor de papa die graag voetbalt/voetbal kijkt!
    Ze zijn erg origineel vind ik. Heel veel sites zijn beetje hetzelfde (bijvoorbeeld heel veel van die snoezige, zachte babykaartjes), deze springt er echt op een andere manier uit. Je kan ook voor 10 euro nog een poster bestellen, die je kan inlijsten voor de baby kamer bijvoorbeeld. Echt leuk!

8. 4days

4days Niet meer actief

Hoihoi!

@ Marielle -> Fijn dat je echo goed was! :D Is toch een hele geruststelling dat de kleine nu door alle onderzoeken is gekomen he!

@ Wupje -> Oww minder zeg van die yoga! :( Maar stiekem is lasagna af en toe ook wel lekker toch? ;)

Dames ik heb ff een vraagje: Ik heb heel vaak een vreemd gevoel van binnen... Alsof ik elk moment heel erg kan gaan vloeien. (maar dat gebeurt nooit) Nu vraag ik mij dus af wat dat is... zou het de druk tegen de binnenkant van mijn baarmoeder zijn of iets heel anders als blaasontsteking ofzo? Beetje vervelend, heb continu het idee dat er ineens een plas uit kan komen... :(

Groetjes Cossy

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@Ingeltje, wat grappig die geboortekaartjes! Nog nooit gezien.

@Wupje, klopt ik had examens vorige week! Ik heb de uitslag nog niet gehad, maar denk wel dat ik geslaagd ben hoor. Hopelijk weet ik volgende week meer :D
    Pff schiet lekker op dan met je yogales... Ik heb 6 juni m'n 1e les.

@marielle, fijn dat alles goed was met de echo! Over 48 uur heb ik hem ook eindelijk gehad...

10. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    @Marielle fijn dat alles goed was bij de 20 wk echo ;)

@Wupje balen dat de yoga niet doorging :(

@Ingeltje grappige geboortekaartjes hebben ze op die site :D
    Wij kregen anderhalf jaar geleden een kaartje en dat was een ticket voor een concert(maar dan bezichtigen baby enzo).Zag er ook wel apart uit.

11. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    @Cossy geen idee wat het kan zijn..

12. 4days

4days Niet meer actief

hmm nee vreemd he :( Denk zelf nu een beetje in de richting van blaasontsteking...

13. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    pff kijk net naar mn banner en heb nog maar 126 dagen te gaan. Deze zwangerschap gaat zo veel sneller, heb amper tijd om er echt bij stil te staan :(

14. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Het kan ook zijn dat je kindje wat meer tegen je blaas drukt. Je kindje wordt steeds groter en dat kan ook wel het gevoel geven.
    Anders even morgen je urine wegbrengen om te testen op blaasontsteking?

15. 4days

4days Niet meer actief

Hmm ja ik zal het voor de zekerheid laten testen, en anders zal het wel gewoon de druk zijn idd...

En ik vind t ook hartstikke snel gaan zeg! :eek: De eerste 12 weken krooooopen voorbij en nu vliegen de weken me om de oren! ;)

16. MirandaT

Cossy, ik zou ook als ik jou was even je urine laten nakijken.

Ik moet wel superveel plassen (iig heb het gevoel dan) en dan ga ik en komen er maar een paar druppels uit. Maar dat komt volgens mij, omdat de beeb dan tegen m'n blaas ligt of schopt.

Zo moet ik 's nachts ook altijd nog 3 keer :(

17. MirandaT

En ja het gaat zo snel nu... Zo wisten we net dat we zwanger waren en nu alweer over de helft..

18. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Cossy ik zou ook zeggen een blaasontsteking, maar het kan ook zijn dat je kleintje er precies tegen aan ligt, heb ik ook wel eens gehad, erg irritant :(

Funny me, jeeeeetje meis ik schrik me wild van je verhaal :confused: Hup op de bank jij en niks meer doen, helemaal niet meer werken hoor want neem asjeblieft dat risico niet :eek: Veel sterkte! *knuf*

Ingeltje die kaarten zijn idd lief zeg :) Hebben jullie al kaartjes uitgezocht?

Jannes onwijs bedankt voor de tip voor die site met kaarten, dat is echt onze smaak :D We hebben net twee proefdrukken besteld en die krijgen we over twee dagen binnen, ben benieuwd :p

Sunsihie, tijd vliegt he :confused: Vond ik ook al!

Meiden de echo was super :D :D :D Ze kon nu eindelijk voor 300 % zeggen (bij wijze van) dat het een meisje is, ze zegt dat is niet te missen. Verder was ze superlief maar wel erg lui :) Ze heeft een heel lief klein neusje en dunne lipjes, alle vingertjes en teentjes zijn compleet, ben helemaal verliefd :)

Ga nu de foto's in mijn album zetten!

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ben bang dat het een lange nacht gaat worden zoon lief heefthet niet zo naar zijn zin huilen dan weer slapen en weer huilen. het is al die tijd goed gegaan met de warmte maar denk dat ie er nu toch een beetje last van heeft. hopen maar dat ie nu stil blijft

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Cossy ik heb dat komt ook soms maar ik dek dat het omdat de beeb tegen mijn blaas aan ligt. Heb gisteren ook gevoel hoe het is als ukkie er tegen aan schopt, ukkie was bezig te schoppen tegen mijn uik en ineens voelde ik een paar keer drukte tegen mijn blaas ipv buik dus ik zeg zovan oh nee daar weg blijven jij! :) en ukkie luisterde, maar ik voelde vandaag ook wel druk en met plassen was het heel weinig. maar in alle zekerheid idd urine testen!

Deel Deze Pagina