September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Op welke site checken jullie hoeveel keer de naam al gegeven is? Kan het ff niet terug vinden hier....

Edit: laat maar heb het al gevonden :oops:

2. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Onze naam is de laatste 10 jaar 138x gegeven.. maar dat is dan ook een Turkse naam....

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Wat voor versieringen wij doen weet ik nog niet precies. Gewoon slingers van hoera een meisje en balonnen. Ik heb niet zo veel met een kraambord, dus ik denk niet dat wij dat doen. Tenzij mannetje voor die tijd heel crea wordt en er zelf eentje maakt. Dan zal het wel iets met winnie the pooh worden, want dat is ook het thema van de babykamer.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Maf trouwens dat velen van ons op dit moment er lichamelijk een beetje doorheen zitten.....waar blijft die superenergie die we vanaf de 4e tot de 6e maand zouden moeten krijgen.... :rolleyes: :confused: !?

@ Sunshine versiering in elk geval slingers in huis en waarschijnlijk wel een geboortebord maar welk dat weten we nog niet precies.
    @ Jannes jouw idee vind ik ook wel wat hebben!
    @ Pipo ook sterkte, gelukkig was verder wel alles goed!
    @ Nic79 veel plezier dadelijk!
    @ Ingeltje gelukkig mag ik hier mijn eigen kleding dragen en ik heb dus fijn een half lange rok aan met t-shirtje heerlijk! Succes met werken en met de kleding......ik kan me iets bij jou gevoel voorstellen!
    @ Ydnic gelukkig dat jouw baas wel begripvol was en fijn dat het nu geregeld is.

Ik heb mijn verlofwensen doorgegeven bij mijn werkgever, hoop dat ik snel uitsluitsel krijg of alles goedgekeurd is.

5. hoi

versiering wij doen ook zo´n ooievaar die door het raam vliegt maar dat komt omdat die bij oons geboortekaartje past.
    verder hangen we slingers op binnen en een koord voor alle kaartjes idd.
    we krijgen een bord van de kraamzorg en waarschijnlijk ook een van de buurtvereniging dus dat wordt een drukke boel haha

energie is hier een beetje op, denk ik toch een beetje te veel en de keuken poetsen en stoffen en alles opruimen.
    gelukkig gaat mijn mannetje vanaaf ff stofzuigen en dan kunnen we er weer tegen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Meiden, ga zo bijlezen maar eerst even een WAARSCHUWING!

Op hyves is sinds kort een nieuw iets, als je dan ergens in een Hyve reageert of je wordt vrienden met iemand, komt dat te staan onder je Buzz, iemand al opgevallen?

Ik had namelijk net in onze Hyve gereageerd, en dit kwam dus op mijn profielpagina te staan! Dit kan je verwijderen dus doe dit dan ook gelijk, want anders kunnen al je vrienden onze Hyves "ontdekken". Ik vond het een beetje naar, voor hetzelfde geld meld een vriendin van mij zich (geheel onschuldig) aan op die hyve om mij te volgen en leest dan dus de namen etc :confused: Plus dat iedereen dan gelijk weet dat je actief bent op zw.pag ;)

Einde waarschuwing :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tinkerbell
    Heb de buzz idd uit gezet,maar als het goed is is de buzz op jou pagina niet te lezen voor anderen. zou je eens moeten uitproberen door jezelf uit te loggen op je site te kijken.
    Vind die buzz 3x niets want sinds dat er is krijg ik ook geen mailtjes meer als er iemand gekrabbeld heeft ofzo.

Goed de ondertrouw.
    Moesten er om 11.00 uur wezen. Werden naar een kantoortje toegebracht en kregen zelfs wat te drinken.
    Vervolgens werd alle papierhandel in orde gemaakt.
    Vragenlijstje, of we muziek wilden en een rondje in het bootje enz.
    Daarna trouwboekje uitgezocht, en een ambtenaar.

Waren in totaal een half uur binnen.
    Had bubbeltjes champagne van Jip en Janneke gekocht dus hebben thuis getoast. Bloemetje gehad van mijn schoonouders, en van mijn eigen ouders.
    Verder niet veel gedaan> Uitnodigingen rond gebracht, ijsje gehaald en savonds zouden we samen gaan bbq-en. Zijn we daar mee bezig, smaakt het ons eigenlijk helemaal niet ( was ook al de 3de keer deze maand ) dus konden helaas veel weggooien.

8. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Een kraambord is niks voor mij. Mijn man vind zoiets fantastisch.
    Aan de andere kant, we zijn op zoek naar een nieuw huis. Mochten we dat op tijd vinden, is het misschien wel een leuke en makkelijke manier om de buren te leren kennen. Het geeft toch wel aanspraak zo.

Sinds dinsdag werk ik ipv 40 uur nu 20 uur in de week. Via de bedrijfsarts geregeld. Vandaag ben ik niet opgestaan met een harde buik dus het helpt al goed. Heerlijk om wat meer tijd te hebben, kan ik ook eens rustig nadenken over namen en verlof en kraamborden en alle andere dingen die tussen nu en september overdacht moeten worden. En ik hoef geen vinger uit te steken, ik moet zoveel mogelijk rusten 8)

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @ Ingeltje, bedankt voor die geboortekaartjes site. echt hele leuke hebben ze daar. die van baby international vind ik wel wat :)

@ Dreames: rechtsonder pijn had ik een paar weken geleden. Soms kon ik bijna geen stap meer verzetten. Ben erachter gekomen dat het erg hielp om een scheet te laten :-D dus waarschijnlijk gasvorming. misschien bij jou ook?

10. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    @ iedereen

Ik ben al een tijdje hier in deze topic alle verhalen aan het lezen, maar ik moet zeggen ik heb daar allemaal gelukkig geen last van.
    Ben niet overdreven moe geen last van maagzuur en al helemaal geen last van de warmte! ik vind het juist heerlijk om lekker de hele middag in het zonnetje te zitten!

Verder wel in de ziektewet ivm rug klachten en dergelijke.
    20 weken echo zag er goed uit we weten wat het wordt en de naam is al uitgekozen, nu alleen de geboorte kaartjes nog maar daar hebben we nog alle tijd voor.
    Moet 4 juni weer komen voor een echo want er moet nog even goed naar het hartje worden gekeken ivm overleiden van mijn zusje aan een hartafwijking 2 dagen naar haar geboorte, maar met de 20 weken echo zag alles er goed uit!

Wat betreft versiering binnen gewoon slingers en ballonnen en 2 lijnen waarvan 1 met kleertjes die we krijgen en 1 met de kaartjes, en buiten....
    Hoop dat vrienden zo crea zijn, hebben we ook bij andere vrienden gedaan dus dat komt vast wel goed hihi.
    En gewoon beschuit met muisjes want dat vind ik er gewoon bij horen, lekker tradinioneel haha.

Liefs Kim

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hallo allemaal,

Kom even een update van het "arbo verhaal" geven. Had dus gister een gesprek met de arbeidsdeskundige en mijn leidinggevende, m'n baas zat er voor "het gemak" ook bij.
    Smiddags had ik eerst de Arbo arts gebeld en deze zei ook gelijk dat 2 uur later beginnen geen optie is als ik smiddags zoveel last heb. dus ik natuurlijk met een super goed gevoel dat gesprek in.
    Het eerste wat de arbeidsdeskundige zegt "waarom heb jij de arbo arts gebeld" dus ik "om na te vragen of ik gewoon kan/mag aangeven dat ik smiddags eerder weg wil ivm de pijn" zegt ze "maar je weet toch dat alles via mij gaat" dus ik "die man heeft zelf gezegd dat als er iets is ik hem gelijk moet bellen"
    toen kwam mijn baas met een "geweldige" oplossing: 8.30 uur beginnen smiddags naar huis (is een half uur rijden) om een dutje te doen en daarna weer komen werken.... pfff ze begrijpen er echt geen snars van...
    Heb nogmaals uitgelegd dat ik heeeeel veeeel pijn heb SMIDDAGS en dat ik het heel erg voor ze vind dat ze het anders op moeten lossen maar met mij lukt het niet. ik ook nog verteld dat BI een aflopende zaak is en steeds meer pijn gaat doen dus dat het zomaar eens kon zijn dat ik over een aantal weken NOG minder werk... en we dan WEER met hetzelfde probleem zitten.
    de arbeidsdeskundige zei toen "we gaan hier niet uitkomen ik denk dat het verstandiger is om je naar de Arboarts te sturen zodat hij kan bepalen hoe en wat en tot die tijd werk je van 9 tot 15".
    Vandaag kreeg ik dus gelijk een telefoontje van mijn leidinggevende dat ik maandag naar de arbo moet en ze zou de tijd etc nog doorgeven. (het zit ze geloof ik echt hoog)

pfff wat een verhaal he... maar gelukkig is verder alles goed, kom net thuis en kreeg een telefoontje dat 29 mei het kamertje geleverd word JOEHOEEEEE :thumup:

@kuzzkim > fijn dat het zo goed met jou en de kleine gaat meis!
    @kleine tinus> goed je rust houden hoor is erg belangrijk, ook voor het maken van keuzes :)
    @gefeliciteerd met je ondertrouw!
    @Tinkerbel> stom he dat buzz... heb hem ook gelijk uitgeschakeld
    @wupje> nou inderdaad die energie mogen ze best loslaten op de september mama's ;)
    @ de rest... sorry maar jullie schrijven allemaal zoveel knufffffffffff voor jullie :D

wat betreft de versiering; je hoort heel vaak dat het voor mensen gereld word maar ik wil het echt zelf aangeven waar wat moet en koop ook zelf de versiering. ik ben namelijk niet zo van de standaard dingen. Aan de achterkant wil ik een ooievaar maar dan wel een roze/blauwe :-$ ;) in huis een waslijn waaraan de kaarten kunnen maar tussendoor hangen dan (nep)luiers en (nep)babykleding wel natuurlijk gewoon de "standaard" roze/blauwe slingers en voor het raam aan de voorkant zo'n "opblaasbaby" met naambordje. ow ja en beschuit met muisjes horen er natuurlijk ook bij :D

12. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ?
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    26 september 2008
    *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ?
    27 september 2008
    *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ?
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 59 september mama's!

20 meisjes in de buik ... 13 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Mei:
    15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo, Nic79 20 weken echo
    16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk
    19: Roshi vk
    20: Marijke1982 20 weken echo
    21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk
    22: Mss Ace vk, foover vk
    23: Nic79 gyn
    24: Funnyme pretecho
    26: Yule VK, Jale gyn.
    27: Marijke1982 pretecho
    28: Jessejaime vk Kaatje85 vk
    Jikke vk
    30: Diddl pretecho, IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    03: Pisum pretecho 3D+4D
    06: Mss Ace pretecho 3D+4D
    09: Dreames vk
    10: parr1983 vk
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof!
    25: steen pretecho
    28: Azeb verlof!
    Juli
    15: Jikke verlof!
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof!
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof Ingeltje verlof!
    22: steen verlof!
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof
    28: foover verlof
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    04: Krisstel verlof! IrisB verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof!
    14: Roshiverlof!
    15: Pisum verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof!

quote]

13. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Zo, daar ben ik ook weer eens. Heb gelijk de lijst van mijn kant ge-update. Ik moet 28-5 naar de vk en vanaf 15 juli heb ik VERLOF! Heb er nu al zin in want ik begin het al aardig zat te worden. Word steeds meer moe, heb last van mijn maag enzovoort (even lekker zeuren). Ik voel de kleine goed bewegen, ondanks dat de placenta voor ligt. Zoonlief zag mijn buik van buiten af bewegen en mijn man voelt het ook regelmatig. Hier verder niets bijzonders eigenlijk. Hoewel ik het echt niet meer kan verbergen zonder jas, en nu dus ook lekker aan het pronken ben.
    Groetjes, van een zwangere kip. JIkke dus

14. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [&#9794;&#9794;&#9792;&#9792;] ...kalender: &#9794; ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9792; ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [&#9794;] ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [&#9794;] ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9792; ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9794;
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9794; ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9792;... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [&#9792;] ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9794; en &#9792; ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9794; ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9792; ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [&#9792;] ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9792; ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [&#9794;] ... Kalender: &#9794;&#9794; ... Denkt zelf: &#9792;&#9794; ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: &#9792; ... THUIS
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf:&#9792; ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9794; ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9792; ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Moniek ... 30 jaar ... 3e [&#9792;&#9792;]... Kalender: &#9794;
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[&#9792;&#9792;&#9792;] ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:&#9794; ... Denkt zelf: &#9794; ... ZKH ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9794; ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [&#9794; ] ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9792; ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9792; ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9794; ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [&#9792;] ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: ?...
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9794;... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9794; ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9792; ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9792; ... ? ... ?
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [&#9794;&#9792;] ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9794; ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [&#9792;] ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9792; ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[&#9794;] ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: ? ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [&#9794;&#9794;] ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9794; ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9792; ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [&#9792; ] ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9792; ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [&#9794;&#9794;] ... Kalender:&#9792; ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9792; ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9794; ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf:&#9794;
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:&#9794; ... Denkt zelf: &#9792; ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [&#9794;&#9794;] ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: ?
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: ?
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [&#9792;] ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: ?
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... Kalender &#9794;... denkt zelf &#9794; en &#9792;...ZKH...??TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9794; ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9792;
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9792; ... ZKH ... BV
    26 september 2008
    *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9794; ... ? ... ?
    27 september 2008
    *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: &#9794; ... Denkt zelf: &#9794; ... ZKH ... ?
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: &#9794;... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: &#9792; ... Denkt zelf: &#9792; ... ? ... BV

Nu: 59 september mama's!

20 meisjes in de buik ... 13 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Mei:
    15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo, Nic79 20 weken echo
    16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk
    19: Roshi vk
    20: Marijke1982 20 weken echo
    21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk
    22: Mss Ace vk, foover vk
    23: Nic79 gyn
    24: Funnyme pretecho
    26: Yule VK, Jale gyn.
    27: Marijke1982 pretecho
    28: Jessejaime vk Kaatje85 vk
    Jikke vk
    30: IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    03: Pisum pretecho 3D+4D
    05: Diddl vk
    06: Mss Ace pretecho 3D+4D
    07: Diddl 2de pretecho 3D + 4D
    09: Dreames vk
    10: parr1983 vk
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof!
    25: steen pretecho
    28: Azeb verlof!
    Juli
    15: Jikke verlof!
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof!
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof Ingeltje verlof!
    22: steen verlof!
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof
    28: foover verlof
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    04: Krisstel verlof! IrisB verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof!
    14: Roshiverlof!
    15: Pisum verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof!

Heb de nieuwe afspraak bij de vk nog even ingevuld en heb de pretecho een week moeten verzetten, anders kon mijn man niet mee.

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ben net weer thuis. Tja toch een nachtje ter observatie geweest. Het begon gisteravond rond half 7 met harde buiken. Dus rustig gaan zitten, boekje erbij zodat ik er niet teveel mee bezig was.Om 7 uur wilde gw het zh bellen om te zeggen dat het niet overging. Dus ik zei elke keer nee wacht nou nog een half uurtje het zakt zo wel. Ehm niet dus. Dus om 9 uur maar gebeld en ja hoor kom maar langs!
    Urine gecheckt, helemaal schoon. Temp goed. Bloeddruk iets hoger als dat ik normaal heb maar niet erg hoog (ik zit normaal rond 110/70 en nu 145/85)
    Inwendige echo gehad, en mn baarmoedermond stond nog steeds een stukje open. Als ik hoeste werd dit niet meer dus dat was goed. Baarmoedermond was ook zelfde lengte als 's middags dus geen teken van een komende bevalling.
    Overleg gehad met mn eigen gyn harde buiken kwamen eerst om de 15 min tegen die tijd om de 10 min. En mijn eigen gyn wilde me toch een nachtje ter observatie houden.
    Dus hup bed klaargemaakt en ik erin. Om 4 uur was ik nog wakker van de harde buiken. Dus ik naar de verpleegster, moest ze op de hoogte houden tenslotte. Zei de arts weer uit bed gepiept. Weer inwendige echo gehad. Alles nog hetzelfde. Inwendig onderzoek gehad, ook niets bijzonders. Toen mocht ik kiezen of paracetamol en een slaaptablet of aan de weeenremmers. Heb gekozen voor het eerste, aan de weeenremmers kan altijd nog. Dus naar apart kamertje gebracht en daar heb ik toch zeker 2 uur kunnen slapen (jaja met slaappil!)
    Moest heel lang wachten op de arts maar om een uur of 2 half 3 mocht ik eindelijk naar huis. Mag niets meer doen, pffff dat worden lange dagen. En als ik het niet vertrouw terugkomen. Anders staat de afspraak voor dinsdag!

16. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Jeetje FunnyMe, ik hoop voor je dat je beebjes nog even een paar weken blijven zitten waar ze horen te zitten! :( Lijkt me wel eng hoor!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi.. Nou hopen dat er een goed plan met de arbo arts opgezet wordt ( komt vast goed ) en dan hebben ze niets meer te klagen. Goed dat je je been stijf gehouden hebt op het eerder naar huis ipv eerder beginnen... en tussendoor naar huis voor een dutje slaat natuurlijk helemaal nergens op...

FunnyMe, een nachtje blijven is niet leuk,maar wel goed dat ze je in de gaten houden.
    Dus niets doen ! Veel boekjes lezen en je laten verwennen door je mannetje.
    Sochtens is er trouwens altijd de verloskundige en de kraamafdeling he.. altijd leuk om te zien.

Het is geloof ik dat je niet om de hoek woont anders had ik je smiddags wel gezeldschap komen houden :) Pik ik tinkerbell en de rest halverwege op.. gaan we ons gewoon met zijn allen vervelen

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @funnyme> jeetje meis wat een verhaal! heel veel sterkte en ik (we) duim voor je dat alles goed gaat komen met jullie. KNUFFFFFF
    @kaatje> precies vond het zo'n onzin dat voorstel! als ze me alsnog smiddags willen laten werken dan meld ik me na 2 dagen gewoon helemaal ziek dan hebben ze niets aan me... ben ff klaar met ze

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @funnyme ... jeetje wat een gedoe zeg.
    Hoop dat de kleintjes nog een tijd veilig blijven zitten.
    Rustig aan en sterkte.

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heey meiden!
    zou ik ook op de lijst mogen?
    Heb me ook even aangemeld via hyves :)