September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Ja dat klopt, bij mijn vriendin lieten ze het pas horen met 15 weken. Ik zou het dus ook niet al te vaak doen met een angelsound.

Gefeliciteerd Basmalah!

2. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Ik kom me hier ook even melden...
    Deze ochtend positief getest...

Als alles goed gaat krijgen wij op 18 september ons eerste wondertje te zien.

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hee meiden,
    Gisteravond wilde ik nog ff de was opvouwen dus hup naar zolder, was uit de droger, in de wasmand en naar beneden. Ik was iets sneller beneden dan dat de bedoeling was. Laatste paar treden niet gezien en hup daar lag ik. Mn heup blauw, mn enkel blauw maar dat is nog het minst erge. Heb sinds dat ik gevallen ben onwijs pijn in mn buik. Maak me hartstikke zorgen. Dus amper geslapen vannacht. En vanmorgen mn mannetje de gyn laten bellen. Hij wilde liever geen echo maken omdat het allemaal nog zo pril is en dan is hij bang dat hij iets beschadigd. Geen bloedverlies is goed zei hij. Maar ik moet wel het weekend bedrust houden. Ik ben zo ontzettend bang dat er iets niet goed gaat... ben ik eindelijk zwanger gaat het straks mis omdat ik zo dom ben van de trap te vallen...

4. lro

lro Lid

2 jan 2008
    50
    0
    0
    Limburg - BE
    Hei FunnyMe

Daar heb ik nu ook zo een schrik voor he om te vallen tijdens de zwangerschap !
    Ben je ook op je buik gevallen of enkel op je heup en enkel. Goh ik hoop echt dat er niks aan de hand is hoor - denk dat je gewoon zult moeten afwachten !
    Zijt voorzichtig en neem je rust dit weekend

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee ik viel op mn heup, enkel kont... Gelukkig niet op mn buik. Nu weet ik wel dat het nog achter mn schaambot zit maar toch ben ik heel erg bang.

6. MollyM

MollyM Bekend lid

Sterkte Funny Me hopelijk valt het mee, doe maar voorzichtig aan. (Komt van iemand die uitgleed met de fiets met 32 weken :oops: ) maar ik kom dus ook graag mee kletsen met jullie :) ik ben als het goed is rond 8 sep uitgerekend en het is voor ons het derde kindje. Ik ben heel benieuwd en wens iedereen sterkte met de eerste weekjes.

7. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Ojee, FunnyMe. Ik kan me voorstellen dat je je nu zorgen maakt. Maar zoals je zelf zei: het zit goed beschermd en je bent niet direct op je buik gevallen. Dit weekend dus maar even rustig aan.

Ik heb net al jullie getyp bijgelezen. Nieuwe zwangeren: welkom! :)

De dame van MvM heeft mij gisteren gebeld en komt vrijdag langs om alles uit te leggen. De chaufeur kan de flessen op dinsdagavond of donderdag overdag bij mij ophalen. Dinsdagavond dan maar, ik moet gewoon werken op donderdag :( . En voor de deur zetten vind ik toch echt niet zo'n fijn idee. Mijn lief zei meteen: maar ik kan toch ook op dinsdagavond thuis zijn. Zo lief, hij wil ook graag wat doen.

Blij dat sommige ook last hebben van een hart dat te keer gaat. Was al bang dat er iets mis was. Gisteren dus lekker een uurtje eerder naar huis gegaan, Bol.com kwam het boek Zwanger brengen dat ik had besteld, en ben hier heerlijk mee op de bank gekropen. Eten was weer moeilijk met de misselijkheid, terwijl ik dus wel honger had. Wat mij mij helpt: kleine hapjes! Misselijkheid is eigenlijk niet meer weggegaan dus zit nu op mijn werk afwisselend aan de thee en pepermuntjes. Ach het hoort erbij.

8. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    :( Ik kan van de lijst af...

Bij mij is het mis gegaan ergens deze week (vandaar het gebrek aan berichten). Zelf vermoed ik dat het dinsdag was omdat ik me gewoon anders voelde toen ik wakker werd. Ik heb me er wel op voor kunnen bereiden dus dat scheelt, heb de afgelopen twee dagen genoeg gehuild. Nu kan ik het wel accepteren, dus heb er op het moment wel vrede mee ook al doet het pijn. :(

Iedereen heel veel succes verder! Ik hoop dat het bij jullie beter mag gaan dan bij mij. Maar goed, het is me nu 1 x gebeurd, hopelijk wordt het me de volgende keer bespaard, het was misschien ook wat te veel geluk, zwanger de eerste maand van proberen.

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    xlns heel veel sterkte het is nu even moeilijk maar hoop dat je toch met goede moed verder kan en voor je het weet en verwacht ben je weer zwanger ik spreek uit ervaring!

@funnyme: kan begrijpen dat je bent geschrokken. Ik had van het weekend ook bijna zoiets meegemaakt, moest de stofzuiger van boven pakken en ik glij op de bovenste tree al weg met mn voet had mezelf gelukkig vast met 1 hand maar in de ander zat de stofzuiger, die heb ik dan ook losgelaten ik dacht liever de stofzuiger dan ik, vervolgens heb ik 10 minuten boven aan de trap bij moeten komen van de schrik met dikke tranen over mn wangen terwijl het allemaal goed af was gelopen, kan dus begrijpen dat bij jou de schrik er wel even wat meer inzit. Hou je lekker rustig dit weekend!

nou mn misselijkheid was een paar dagen verdwenen maar is inmiddels weer terug, niet super erg hang nog niet kotsend boven het toilet maar het is wel storend bah

10. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @xlns sterkte meis. Ook al heb je je voor kunnen bereiden is het toch niet leuk. dikke knuff.

@funny me ik snap dat je je zorgen maakt als zoiets gebeurd goeddat jullie de gyn hebben gebeld. Hou dus ook maar goed rust van het weekend en laat je je een beetje verwennen door man lief.

@alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom bij september mama´s.

@als het schadelijk kan zijn zou ik inderdaad voorzichtig zijn met die angelsound.

@Azeb fijn dat je je het je ouders hebt kunnen vertellen. Jammer dat je nog zo´n tijd moet wachten dat ze thuis zijn, maar de tijd gaat vast snel. nog maar 1,5 maand.

ik ben vandaag niet vooruit te branden. Ben echt heel moe. Kan mijn ogen bijna niet open houden. ben al een keer terug mijn bed in gegaan. Denk dat ik zo maar ff boodschapjes ga doen. en dan vast het eten koken. Ik vanavond nog dansen. van 9.00 uur tot 23.30 Dus zal een zware kluif worden. Als ik het niet trek ga ik gewoon aan de kant zitten.

11. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    @ xlns: heel veel sterkte meid, zoiets moet je echt verwerken.

@ funny me: Ik ken iemand die met 36 weken van de trap gevallen is op haar buik.. Alleen haar buik was blauw, maar met de baby was alles goed.. Het zit nu nog goed verborgen hoor.. Maar het is wel schrikken.

Alle nieuwe zwangeren: Van harte gefeliciteerd!

Ik kon vannacht om 4.00 uur me bed weer uit om over te geven.. bleh, wordt er echt niet goed van.. Heb nu 1 beschuitje op en net 1 boterham met moeite.. En me vriend maar zeggen van je moet eten hoor, is goed voor jullie.. :-&

Maandag me eerste echo, ben een beetje zenuwachtig aan het worden nu, maar ja het hoort erbij denk ik..

Ben vandaag begonnen met mvm, toch wel even wennen hoor om ineens in een kan te plassen, nou ja opvangkan en dan kan je het overgieten.

groetjes...

12. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    xlns: jeetje wat erg voor je! Heel veel sterkte ermee en heel veel geluk bij een nieuwe poging....

FunnyMe: jeetje kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken. Doe maar rustig aan en ik hoop heel hard voor je dat het goed is! En blijf positief denken!

alle nieuwe zwangeren: VAN HARTE!

En een vraagje voor allemaal: hebben jullie ook last van "buikpijn". Niet heel heftig, maar af en toe een vage pijn in baarmoeder? Ik had het bij de vorige zwangerschap ook en ben benieuwd of meer meiden dat hebben. Verder ben ik niet misselijk gelukkig en voel me prima in mijn velletje. Heb wel het gevoel dat ik al weer onhandiger word. Gisteren stapte ik bij ijn ma uit de auto en had de deur niet goed vast. Die waaide nogal hard uit mijn handen (gelukkig net niet stuk), daarna struikelde ik over een heel klein takje. Thuis struikelde ik over de drempel toen ik binnen wilde stappen. Van die onhandigheden die maar net aan goed gaan :) Herkennen jullie dat ook?

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Basmalah en Dorientje: van harte gefeliciteerd en welkom hier!

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @xlns: wat een verdrietig nieuws meid! Heel veel sterkte en hopelijk ben je gauw weer zwanger en gaat alles dan wel goed!

Yule

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @xlns: sterkte meissie, wat een naar nieuws....ik hoop dat je gauw weer roze mag worden!

16. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Dames,
    sorry dat ik nog niet gereageerd heb, maar mijn opa is gisteren overleden.
    Wel raar, ik weet net dat ik zwanger ben en dan overlijd mijn opa, dubbel gevoel.

Bedankt voor de felicitaties en voor de nieuwe zwangeren, gefeliciteerd. Ik hoop er volgende week wat meer te zijn.

Groetjes Gerda

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

01 september 2008
    *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen
    *Foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ?

02 september 2008
    *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje
    *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen
    *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje
    *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: Jongen
    *Naatje218... 23 jaar, 1e kindje, *Kalender: meisje *Denkt zelf: ?
    *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje
    *Babydreame ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ?

03 september 2008
    *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ?
    *Diddl ... 28 jaar, 4e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ?
    *Mss Ace ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ?
    *Carol78 ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen
    *Liselotje ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? tweeling???

05 september 2008
    *Eefje1 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ?
    *Kelly83 ... 24 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje

06 september 2008
    *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ?

07 september 2008
    *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen
    *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ?
    *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ?
    *Elise1 ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf: Jongen
    *Basmalah ... 26 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf:(

08 september 2008
    *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf:(
    *FunnyMe ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen
    *SheDevil ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje
    *Dewie... 25 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ?
    *Aapje ... 29 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen
    *Iro ... ? jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ?
    *MollyM ... ? jaar, 3e kindje *Kalender: ? * Denkt zelf:(

09 september 2008
    *Floddertje ... ? jaar, 1e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ?
    *Hster ... 31 jaar, 1e kindje *Kalender: jongen *Denkt zelf: ?

10 september 2008
    *Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ?
    *Denise85 ... 22 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ?
    *Mammy to be ... ? jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ?

11 september 2008
    *Pupke ... 31 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen
    *Dromertje ... 26 jaar, 1e kindje * Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje
    *Sylvia111 ... 21 jaar, 2e kindje * Kalender:Meisje *Denkt zelf: Jongen

13 september 2008
    *Elin ... ? jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje
    *Kaatje85 ... 22 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ?
    *Renate ... ? jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ?

14 september 2008
    *Merel69 ... ? jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen
    *Gerda72 ... 35 jaar, 2e kindje *Kalender: jongen *Denkt zelf: jongen

15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar, 3e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ?

16 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar, 3e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen
    *Nikki ... 26 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: meisje

17 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ?

18 september 2008
    *Dorientje ... 21 jaar, e kindje *Kalender: *Denkt zelf:

Nu: 48 september mama's!

Agenda:

11 januari: *Steen afspraak HA
    14 januari: *Naatje218 1e echo
    _________ *Miss Ace vk intake
    16 januari: *Stina 1e echo gyn
    _________ *Diddl intake vk
    _________ *Klavertje intake vk
    17 januari: *Meike 1e echo gyn
    _________ *Foover 1e echo VK
    _________ *Selina 26 1e echo Gyn
    _________ *Pupke 1e (inwendige) echo
    18 januari: *Anna 1e echo
    _________ *kvptje intake VK
    _________ *Liselotje gyn echo
    21 januari: *Diddl 1e echo gyn
    _________ *Anna intake VK
    _________ *FunnyMe 1e echo gyn
    22 januari: *Aapje gyn echo
    24 januari: *Kvptje 1e echo gyn
    _________ *Denise85 1e echo gyn
    _________ *Carol78 intake vk
    25 januari: *Kristel 2e echo fert. arts
    28 januari: *Pipo 1e echo
    _________ *Shedevil gyn
    _________ *Kaatje 1e echo
    29 januari: *Ingeltje intake VK
    30 januari: *Sablovesgeof echo
    __________*Hster - eerste echo ziekenhuis
    04 februari: *Elise intake gyn 1e echo
    05 februari: *Yule intake vk
    __________ *Vlinder79 1e echo
    06 februari: *Pipo intake vk
    11 februari: *Yule 1e echo
    __________ *Ingeltje 1e echo

18. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Ik mag ook ook met jullie aftellen naar september. Ons eerste kindje, erg spannend allemaal, ik was ook nog aan het solliciteren :confused:

3 september zijn we uitgeteld, denken we, (ik voel me al heel meervoudig)
    volgens de kalender zal het een meisje worden en dat denk ik zelf ook!

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Lieve xlns, wat vervelend meid! Een dikke knuffel voor jou!

Funnyme, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Luister goed naar je lichaam, en neem inderdaad die bedrust maar! Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt! Sterkte!

Gerda, gecondoleerd en sterkte!

Welkom aan de nieuwe zwangeren en van harte gefeliciteerd!

Merel, ik heb ook van die vage buikpijn in mijn baarmoeder, volgens de huisarts hoort dat er bij. je lijf moet wennen aan de nieuwe situatie....

Ik had vandaag mijn eerste afspraak bij de huisarts, we hebben echt zo'n lief mens, ze was helemaal blij voor ons.
    Ze heeft mijn bloeddruk gemeten, die was helemaal netjes, en ik heb informatie gekregen. Ook kreeg ik een brief voor de verloskundige mee, daar kan ik nu een afspraak gaan maken!
    En vanmorgen infogesprek met iemand van mvm gehad, was allemaal erg duidelijk. En ik ben nu dus ook begonnen met het plassen in een kan....wel een beetje een gedoe, maar voor een heel goed doel!
    De kannen ruiken inderdaad niet erg lekker, maar het is te doen :)

Ik ga zo lekker ff plat, want ik ben echt doodmoe...
    doei doei

oja mijn uitgetelde datum mag naar zes september! weer een dagje vooruit! Wil iemand dat aanpassen op de lijst?

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @xlns ... wat vervelend meid. Heel veel sterkte!

@funnyme ... kan me voorstellen dat je nu heel onzeker bent. Doe rustig aan en ik duim voor je meid.

@gerda ... gecondoleerd meid. Zo zie je maar hoe dicht leven en dood bij elkaar ligt. Sterkte!

@Ingeltje .. fijn dat je de lijst hebt bijgewerkt meid. Toppie!

Nieuwe zwangeren ... welkom en gefeliciteerd!

Weekend! Heerlijk ... ben er wel aan toe.

Deel Deze Pagina