@Roshi, ze snappen er echt geen snars van zeg...fijn dat de arboarts al heeft aangegeven dat hij het met je eens is. Hopelijk komen jullie er maandag wel uit! @Funnyme, zit ook niet meer voor je zeg. Gelukkig dat er niets (ernstigs) aan de hand is. Hoop dat het weg blijft en dat je geen last meer hebt. Sterkte! @Kaatje, nogmaals gefeliciteerd! Kom straks nog wel even terug...eerst eten, heb trek
@Dreames die pijn/kramp had ik dus ook (waar ik eerder over schreef) heb ook geen idee wat het kan zijn misschien inderdaad wel een groeispurt of gasvorming zoals hier gezegd werd. @Sunshine, gelukkig lag het paspoort klaar. Waar gaan jullie naartoe? Wij gaan sowieso slingers hangen en ik had op de site (www.raambaby.nl) gekeken en we vinden die baby toch wel erg leuk. @Ingeltje, heb je het een beetje naar je zin met je nieuwe baan? Haha ik pakte van het weekend ook maar eens zomerkleding..past alleen niet meer. @Ydnic, fijn dat je baas zo positief reageerde. @Pipo, super dat alles goed was..enne doe maar rustig aan inderdaad..je moet lichaam toch sparen voor de bevalling @Jannes, leuk idee! Mijn buurvrouw had ook een slinger en op elk vlaggetje een letter..stond ook leuk. @Kaatje, mijn darmen zouden het ook geweest kunnen zijn aangezien ik s avonds een softijsje had gehaald (ben ik normaal al gevoelig voor). Hopelijk geen blaasontsteking voor je! @Tinkerbel, die buzz was me ook al opgevallen Pfff ben echt moe de laatste tijd, misschien ook wel door de warmte. Mijn collega werkt nog 1,5 week en daarna zit ik dus 2 maanden alleen..ben erg benieuwd hoe dat zal gaan. Probeer me er niet al te druk om te maken maar merk dat het toch moeilijker gaat dan ik zou willen. We zullen zien! Wie van jullie houdt ook het '9 maanden dagboek' bij? Ik merk dat ik helemaal niet consequent ben en vaak niet eens weet wat ik allemaal moet schrijven..hebben jullie dat ook?
Goede avond iedereen, vandaag wat rond gebelt en wat dingetjes geregeld of de puntjes op de i gezet. Heb maar een lijstje gemaakt van wat ik nog moet doen, is op zich best lastig in je eentje. Maar heb me eigen aan gemeld bij PreZorg dat is een programma van het consultatie bureau. Die komen dan 6x voor de bevalling en 1x erna en dan neemt het 'gewone' consultatie bureau het over. Dit programma is ter ondersteuning voor zowel de praktische dingen als emotionele kant en dat lijkt me wel wat, was trouwens een tip van m'n vk. Trouwens, ik las hier en daar over geboortekaartjes. Ik ben ook al op zoek gegaan naar iets leuks (online) maar vind ni zoveel speciaals eigenlijk. Hoe doen jullie dat? Gaan jullie langs bij zo iemand die geboortekaartjes maakt (wie doet dat eigenlijk)? @ parr: ik zit op zich wel lkkrder in m'n vel tnx en ik stress ietsje minder als voorheen ik voel de kleine ook volop bewegen en zie het ook vanaf de buitenkant 'rollen' Ook reageerd ze op geluiden en ook als ik terug duw als 't schopt Bij mij ligt de placenta lateraal links dus voel alles heel goed Voel jij de kleine al goed? @ funnyme: ik wens je sterkte en doe maar rustig aan, komt vast helemaal goed dikke knuff vanaf deze kant. @ sunshine: qua versiering laat ik het een btje aan de thuisblijvers over (lees ouders/zus) want ik verblijf eerst 4 dagen in het kraamhotel voor de visite is er natuulk beschuit met muisjes, maar iedereen die komtkrijgt ook een kraamkadotje mee, die maak ik zelf. ik zou wel graag een bord willen maar ik woon direct aan de straat kant, ik heb dus geen voortuin, dus dan moet dat bord steeds in de gaten gehouden worden :S @ Yale: ik had toevallig ook een turkse naam op m'n lijstje staan, Sadiye Over dat buzz van hyves ik vind het verschrikkelijk dom iets. Lijkt verdomme het algemeen dagblad wel, iedereen weet waar en met wie en wanneer je ergens bent geweest, ik heb het dan ook meteen uit gezet :S PS ken iemand ff op de lijst zetten dat ik op 31 mei de 4D echo heb alvast bedankt.
Goedenavond dames! Zal ff eerst op jullie reageren en dan mijn ego bericht doen @dreames srry ik heb dat (nog) niet, weet niet wat het is, mssn groeipijnen? @jannes hier ook niet die klachten, heb alleen last van mijn rug na het slapen, maar da tkomt omdat ik een lekkerder houding zoekt ivm mijn bekken. @sunshine tjongejonge idd wat een gedoe bij de gemeente zeg! Gelukkig is er verder niks aan het hand! wij wonen buitenaf dus een bord nier zetten heeft ook niet zoveel nut, wie ziet het? dus zat zelf aan vlaggetjes en kleertjes op waslijn binnen te denken. Dacht ook aan muisjes met beschuit (bah lust ik zelf helemaal niet) maar weet niet wat er verder nog mogelijk is, ga niet voor alle kraamvistie taart regelen @ydnic nou kijkes aan wat heerlijk dat jouw baas alles geod regelt zonder gezeur! @ingeltje ik ken het, straks op het werk is het binnen warmer dan buiten in het keuken! Laatst zitten bij Rm. 1 en ik zweete al! Je hebt werkkleding bij ons dus anders van maken mag ook niet @nic79 hoe was jullie 20 weken echo? @anno103 meestal willen ze kijken of alles klopt, de reden dat je in de ziektewet zit. En of er andere oplossingen of opties zijn voor jou/hun. @pipo doe maar idd lekker rustig aan! lijkt mij ook geen strak plan in een rolstoel te belanden en dan nog te bevallen @wupje idd waar blijven die actieve wonderlijke weken van de zwangerschap! veel hier hebben last van hun bekken en rug! tis wat... @tinkerbel, niet aan gedacht! gelijk de buzz verwijdert! straks weten ze het geslacht van ukkie @kaatje ik krijg nog steeds mailtjes als een scrap klaar ligt voor mij ? @kleine tinus heerlijk die halve dagen he, scheelt al zoveel energie en pijn! @pisum had ik ook laatst, werd ermee wakker en denk nou die lijken wel darm kraampjes, liep een half uur heen en weer totdat ik een scheet kon laten en jahoor over @kuzzkim mooi dat alles goed gaat meid! @roshi nou ja zeg wat is dit allemaal? een hoop gedoe om niks terwijl jij toch in jouw goede recht sta! gelukkig staat de arbo arts achter jou, zullen ze van opkijken! @jikke mooi dat het goed gaat (op de zw kwaaltjes na dan )! @funnyme zo! wel apart al die harde buiken maar niks vreemd te zien op de echo's! idd gewoon lekker rusten, nieuwe tv series ontdekken, laptop erbij, boeken... dingen om het dragelijker te maken *knuffel enn beebs jullie moeten daar echt wat langer in mama's buik blijven hoor! is veel beter zo! @krisstel ik hou ook het 9 maanden dagboek bij, moet eerlijk zijn dat ik soms vergeet dat ik weer een week in moet vullen het gaat gewoon zo snel tegenwoordig! @shedevil ja sinds een week of zo rammelt ukkie daar regelmatig op los op een dag! heerlijk gevoel, maar wel nog erg kriebels heb jij een 4D echo? geweldig ben erg benieuwd! @miranda veel plezier morgen met jullie 20 weken echo! @marielle82 veel plezier morgen bij de vk! zo en dan heb ik geloof ik iedereen gehad, dus ga ik in een nieuwe bericht mijn ego bericht melden!
bedankt voor jullie reacties. Het was geen gasvorming zover ik heb gemerkt. Denk dat het inderdaad groeipijn is geweest. funnyme: doe lekker rustig aan!
Krisstel. Ik hou een zwangerschapsweekboek bij.Hier schrijf ik standaard iedere woensdag in,en wil dit ook echt proberen vol te houden. Vooral omdat mijn moeder dat bij mij niet gedaan heeft, en ze nu dus niets meer weet van de periode dat ze zwanger was van mij. Verder hou ik een fotoboek bij met daarin de gekregen kaartjes, de testen, buikfoto's en berichtjes uit het gastenboek. op onze babysite hij ik ook een dagboek bij,en dit wil ik ook gaan uitprinten en inplakken voor de kleine later. Misschien als zijn vriendin dan zwanger is ze daar weer dingen uit herkent. Verder wordt ik gek hier. Heb kramp in mijn been ! heb ik wel vaker sinds ik zwanger ben,maar ga zo zwemmen dus hoop dat het snel weg trekt.
Zo vandaag dus ons 20 weken echo van ukkie! zaten wij daar had de vk (de man deze keer, de rest zijn vrouwen) storing op de pc, kon geen nieuwe gegevens opslaan leek thuis wel met al dat computer techniek gedoe! Toen mocht ik gaan liggen en showtime! Ik lig mooi op schema, hoofd is nu niet meer groter dan de rest (gelukkig!) hartje in order alle organen aanwezig, geen hazenlip, hersentjes mooi, alles was goed dus! Met de buikomtrek zei de vk zelfs dat ik goed voor mijn beeb zorgde! hoezo? nou het heeft een lekker bolle buikkie! ... ok toen het geslacht ......... goed het wordt heel wat anders nu dat 80% met pretecho vervalt en nu wordt het wat anders voor 95% want hij kan niks garanderen maar goed als het het te zeggen heeft vond hij het 100% een ** .... dit verklap ik zo op hyves maar dan mag het hier niet herhaald worden want ik heb meelezers ... wij daarna shoppen maar nu durf ik niks meer te halen qua kleur want stel maar voor dat de vk het verkeerd had (al leek mij van niet want heb met eigen ogen gezien ) maar goed het is veel te vroeg om stak nog te kunnen omruilen. dit kan hooguit een maand voor de bevaling... maar ff geduld dan Verder wel 2 nieuwe bh's gekocht en 2 linnen broeken want ik vond de korte broeken bij Miss Etam niet mooi staan. Heb zowieso altijd moeite met een goede korte broek vinden! Nu lekker pizza gegeten! Heb ook water ijsjes oftewel festini's peer en aardbei in huis gehaald, is gezonder dan straciatella of zo heb ook 5 echo's erbij. Die zet ik zometeen ook erbij! ik verliet de vk helemaal geichelend ook he! vond het geslachts verandering erg grappig! Maar ook nog de beeb lag weer met koppie onder en handjes telkens bij gezicht dus die schopjes zijn eigenlijk dan ellebogen en handjes
versieringen wij hebben nog zo'n opblaasbare ooievaar die we dan in de tuin zetten en als vriendlief meewerkt dan maken we ook nog een geboortebord (hij uitzagen en ik beschilderen) Binnen zullen wel weer slingers komen hangen en de kaarten op de deur. Dit jaar geen beschuit met muisjes maar slagroomsoesjes met muisjes energie voel me eindelijk weer wat meer mens omdat ik sinds een aantal dagen nog nauwelijks heb moeten overgeven. Alleen nog veel last van maagzuur en vaak een bijna kramp in mijn linker bovenbeen (heel irritant). Jammer genoeg begint nu het festivalseizoen, dus mijn vriend moet erg veel werken. Wat betekend dat het huishouden en zorgen van Raven voornamelijk voor mijn rekening zal zijn... funnyme poeh, das niet niks. Veel rust nemen en hopelijk duurt het nog weken voordat je moet bevallen. Parr Fijn dat je 20 weken echo goed was en dat je nu weet wat het wordt
Dag meiden, Moet even ego-spuien hoor! De echo was (weer) prima en het gezichtje ook okee gelukkig. We weten nu ook dat we ouders worden van een MEISJE! We houden het 'in het echt' wel geheim, dus liever niet ergens anders neerzetten (hyves ofzo). We wisten het gevoelsmatig al bijna zeker, maar nu is het bevestigd! Het was nog een hele toer om het gezichtje in beeld te krijgen, want ons dametje lag weer met haar armpjes voor haar gezicht.... Ik heb wat gelopen en gehupst en daarna draaide ze ineens haar hoofdje en konden we het eindelijk goed zien. We hadden een andere echoscopiste en ze was heel geduldig en aardig. Ze deed het echt met aandacht en zei allemaal lieve dingen over ons kindje ("Wat heb jij een lief klein neusje.." enzo). Ik ga snel de lijst veranderen!
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Moniek ... 30 jaar ... 3e [♀♀]... Kalender: ♂ 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Jetty ... 30 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf:♂ *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Nic79...28 jaar 1e & 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 26 september 2008 *Renske ... 31 jaar ... 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ? 27 september 2008 *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ? 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 59 september mama's! 21 meisjes in de buik ... 13 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Mei: 15: Parr1983 20 weken echo Pipo1973 VK, Yule herhaling 20 weken echo, Nic79 20 weken echo 16: MirandaT 20 weken echo, marielle82 vk 19: Roshi vk 20: Marijke1982 20 weken echo 21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk 22: Mss Ace vk, foover vk 23: Nic79 gyn 24: Funnyme pretecho 26: Yule VK, Jale gyn. 27: Marijke1982 pretecho 28: Jessejaime vk Kaatje85 vk Jikke vk 30: IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 03: Pisum pretecho 3D+4D 05: Diddl vk 06: Mss Ace pretecho 3D+4D 07: Diddl 2de pretecho 3D + 4D 09: Dreames vk 10: parr1983 vk 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof! 25: steen pretecho 28: Azeb verlof! Juli 15: Jikke verlof! 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof! 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof Ingeltje verlof! 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof 28: foover verlof 29: FunnyMe verlof! Augustus: 04: Krisstel verlof! IrisB verlof! 05: Mss Ace verlof! 07: Nic79 verlof! 14: Roshiverlof! 15: Pisum verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof!
Super om te lezen dat er weer twee goede 20 weken echo's bij zijn gekomen ! En Yule..leuk nog een meid erbij. Gefeliciteerd. Ga zo naar zwemmen en dan de halve finale van de gouden kooi kijken,dus zie jullie morgen weer.
hoi hoi @Jannes leuk idee van de rompertjes voor het raam @wupje hopelijk krijg je snel te horen dat je verlof is goedgekeurd En idd waar blijft de energie. Moet zeggen dat ik bij mn eerste zwangerschap toen echt die energie had, maar nu is hij ook ver te zoeken. @Tinkerbell thanx voor de waarschuwing vwb hyves. Ik vergeet steeds te kijken op de sept. hyves Maar zal het ook even uitschakelen @Kaatje jullie hebben dus een leuke dag gehad gisteren Super hoor, nu op naar de trouwdatum Hopelijk trekt de kramp in je been weg tijdens het zwemmen.Veel plezier weer met zwemmen! @Kleine Tinus lekker dat je nu minder uren werkt @Roshi gaat lekker he op je werk Hopelijk denkt de arbo arts met je mee en kan je gewoon op tijd beginnen en smiddags eerder weg. Die oplossing van je baas is ook lekker handig bedacht zeg WAt leuk dat 29 mei het kamertje al komt..heb je iets om naar uit te kijken he @FunnyMe jeetje meis heftig hoor. Wel fijn dat je weer thuis bent. Spreek die kleintjes van je maar eens flink toe dat ze nog wel voorlopig moeten blijven zitten Dikke knuffel @Krisstel we gaan 6 juni twee weken naar Zuid Frankrijk(samen met miranda die hier ook meekletst ) Leuk die site..ga zo nog even uitgebreid kijken Ik hou ook een 9mnd dagboek bij maar vergeet er zo vaak in te schrijven @Parr ook frustrerend dat het geslacht anders was nu haha..maar gelukkig is alles goed met de kleine @Yule super dat alles goed was met de echo en wat leuk een meisje en beter hoor dat jullie nu een lieve echoscopiste hadden Leuk om te lezen hoe jullie ideeen zijn over versieringen Wij hadden bij Dhani voor het raam hoera een jongen..binnen ballonnen en vlaggetjes en daar hingen ook de kaartjes aan die we kregen. wij zijn zelf ook niet zo van de ooievaars o.i.d. in de tuin of aan het raam.. MAar thanx voor jullie antwoorden
Hoi hoi! Wat leuk al die goede echo's! Dus parr als ik het goed begrijp is jullie kindje nu het andere geslacht dan wat er eerst was gezegd? Hopelijk is het morgen bij ons duidelijk te zien Ik droom er al 2 nachten over, ben er dus erg mee bezig in m'n hoofd hihi. Over beschuit met muisjes.. Wij hadden met Cyenna cake met slagroom en op de slagroom de muisjes. Ook lekker en weer wat anders dan beschuit met muisjes. Ik heb vandaag m'n cijfer binnen gehad van m'n examen vorige week! Een 8! Helemaal happy dus. Nu nog wachten op 1 cijfer en dan weet ik of ik echt geslaagd ben Ik heb ook zo'n zwangerschapsdagboek, maar heb er al heel lang niet meer ingeschreven (met 12 weken voor het laatst ofzo) Maar ik ga de berichtjes die ik hier allemaal heb geschreven wel opslaan en dan heb ik al een aardig tekstje Morgen komt het kamertje van m'n dochtertje en moet ik nog fijn werken.. En dan na een lange dag de echo
@Pisum, buddy: hoe gaat het met je? @Krisstel: dat zal voor jou ook wel schrikken zijn geweest hè? En inderdaad, nog maar een week of 15 *zwijmel, zwijmel* @Sunshine: geweldig, na één ochtendje geen laptop al afkickverschijnselen, hihi. En inderdaad: de tijd vliegt! En qua versieringen denk ik dat we voor een plaat achter het raam gaan van semi-transparante kunstof met de naam er op. Wordt hier inde buurt veel gedaan en ziet er erg leuk uit. @Marielle: fijn dat de echo goed was! En wat bedoel je met last van je benen? @Wupje: vervelend dat ze twee groepen tegelijkertijd hebben uitgenodigd, ik kan me voorstellen dat je je er op had verheugd. En als je de super-energie toevallig tegenkomt, stuur je hem dan ook even bij mij langs? @Cossy: ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, ook ik denk dat dit de baby is die ergens op drukt of tegenaan duwt/schopt. En het schijnt dat je tijdens je zwangerschap een blaasontsteking kunt hebben zonder de typische klachten, dus altijd goed om even na te laten kijken. @MirandaT: jij bent dus ook al zo'n nachtplasser: ik ook nog steeds... @Tinkerbel: fijn dat het nu helemaal zeker is en dat de echo zo mooi was! @MollyM, Droppie en KuzzKim: fijn dat de 20-weken echo goed was! @IrisB: oh wat zielig dat je het hele weekend alleen bent! @Dreames: wat vervelend die krampen! Wel fijn dat je ze nu niet meer hebt. @Jannes, Nee, rugpijn die doortrekt naar mijn zij ken ik niet, wél dat deze soms doortrekt naar mijn billen. Wellicht zit er een zenuw een beetje klem? @Ydnic: fijn dat het toch nog geregeld is op je werk! @Pipo: dan lijkt het me inderdaad verstandig dat je gestopt bent met werken, zeker als een rolstoel het alternatief is! @Kaatje: lijkt me goed dat je je urine even laat nakijken. @Kleine Tinus: nu heb je inderdaad wat meer tijd om e.e.a. te regelen. @Roshi: wat een gedoe zeg op je werk... Als ze al die energie nu eens zouden steken in het vinden van iemand die van 15.00 uur tot 17.00 uur kan werken, kunnen ze jou en de kleine met rust laten! @Jikke: fijn dat je je over het algemeen goed voelt en leuk dat jullie de baby allemaal voelen/zien bewegen @Funny-me: vervelend dat je een nachtje moest blijven, maar fijn dat nu niet swijst op een vroegtijdige bevalling. Rustig aan doen hè! @She-devil: ik heb nog nooit gehoord van PreZorg, maar klinkt wel goed! @Parr: goh, in een keer een ander geslacht! Dat heb ik een dezer dagen ook van een ander gelezen. Maar goed dat je nog geen hele thema-kamer had dan, haha @Yule: van harte gefeliciteerd met jullie meid!
Nu even ego berichtje: hier gaat alles zijn gangetje. Heb een beetje last van brandend maagzuur en de Gaviscon lijkt nog niet echt te helpen. Maar ja, als dat alles is! Buik groeit flink, ik krijg er werkelijk van iedereen reacties op. Gezien mijn functie kom ik op heel veel verschillende plekken, dus hoor minstens 20 keer per dag hoe dik mijn buik al is... Ook merk ik dat mijn ademhaling al wat oppervlakkiger wordt (dit werd trouwens ook opgemerkt door mijn collega's), volgens mij omdat mijn longen een klein beetje in de verdrukking komen. Zou dit al kunnen? Ik voel de baby ook al vrij hoog schoppen, ongeveer 5 vinger boven mijn navel. Zo, nog één dagje werken en dan 2 weken vakantie: heerlijk hoor, ben er ook wel een beetje aan toe. Prettige avond allemaal!
@Yule feli met jullie meid! @MirandaT yep geheel andere geslacht dan met de pretecho @pupke idd wij wouden niks qua geslacht doen ook de kamer niet. Wij wouden wel een paar geslacht setjes kopen maar nu durf ik dat nu nog niet! Zo tot nu toe geen slecht 20 weken echo's! helemaal toppie dames! Ik heb de echo's in mijn album staan en mijn verhaal op ons hyves onder berichten staan, dus wie nieuwsgierig is?
@Miranda wat goed een 8 Leuk dat het kamertje van Cyenna morgen komt! @Pupke was na een hele dag he die afkickverschijnselen haha Heerlijk dat je straks 2 weekies vakantie hebt, geniet ervan Balen van je maagzuur hoor @Parr ik schakel gelijk even over naar de hyves
Hoihoi, Ik vergeet steeds te vragen of iemand de lijst voor me aan zou willen passen. Wil het wel zelf doen maar ben veel te bang dat ik de verkeerde lijst pak ofzo. Ik ben niet meer 24 sept uitgerekend maar 28 september, volgens de gyn dan, ik weet zelf precies wanneer mijn eisprong was En het is dus een meisje, dus ik mag in het roze :-D Ow ja en ik wil bv geven, ga zelfs op een bv cursus En 27 mei hebben we een extra 20 welen echo in België. Bedankt alvast! Sorry hele waslijst