September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Gefeliciteerd met de goede echo's iedereen! :)

@Pupke: alles goed hoor buddy! van mij mag het wel wat koeler zijn. ik liep maar te zuchten en steunen in de warmte met mijn nu-ook-eindelijk-zichtbare buik :)

Voor de rest zit ik nu naar muzikale twinzs ofzo te kijken, best grappig eigenlijk. Je moet toch wat als je alleen NL1 en 2 hebt.

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Kaatje, leuk dat je alles bijhoudt! Ga ook vanavond weer even aanvullen. Mijn moeder heeft mijn 'Ikke boek' ook niet zo goed bijgehouden wat ik erg jammer vind. Lekke gezwommen? Ga volgende week ook beginnen met zwangerschapszwemmen, heb zin om wat te doen.

@Parr, wat super dat alles goed is en inderdaad grappig dat het toch het andere geslacht is..zal wel even wennen zijn of niet?

@Yule, super hoor...leuk een meisje!

@Pisum, alleen Ned 1 en 2? Hoe kan dat?

@Sunshine, wat lekker Zuid Frankrijk...gezellig samen op vakantie of niet?

@Miranda, succes morgen :D

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ja wij wonen dus (tijdelijk) in Belgie en we zijn afhankelijk van de huisbaas. We hebben alleen de 'normale' Belgische zenders (dus niet commercielen) en van Nederland kunnen we alleen 1 en 2 ontvangen. Wel jammer. We kunnen vast wel een groter pakket aanvragen of een schotel installeren, maar we hebben eerst andere prioriteiten.

Heb m'n woonplaats even a la IrisB aangepast ;)

Freesia, waarom ga jij eigenlijk 20 weken echo in Belgie doen? Is het hier goedkoper, of woon je dichtbij?

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @Pisum: Onze ervaring als reserve-Belg in Zeeuws-Vlaanderen is echt dat in België de klant veel meer koning is.
    Nu afgelopen dinsdag in Hulst was het echt lopende band werk :(
    In België nemen ze alle tijd voor je, we krijgen er dan ook een dvd (ze doen ook 3d) en foto's mee. Nu kregen we 3 afdrukjes, waar echt helemaal niks op te zien is, echt wazig.

En ja, we wonen dus dichtbij :-D

5. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

Schopjes -> Mij viel vandaag voor het eerst iets op toen ik naar mn buik keek (beetje vreemd dat ik het nu pas zie, kijk ik nooit naar mn buik ofzo?), je ziet namelijk van buiten heel goed wanneer en waar het kindje schopt! :eek: Er komt dan echt zo'n bultje uit schieten op die plek. Dat was me nog niet eerder opgevallen, maar ik heb er meteen heel lang naar zitten kijken! :D

Versieringen -> Mn vriend wil in ieder geval zo'n ooievaar die door het raam vliegt. En heel veel blauwe vlaggetjes en balonnen enzo! :D En zo'n rij met kleertjes natuurlijk!

@ Kaatje -> Tnxx, heb inmiddels ook leuke kaartjes gevonden voor 1,20. Komen wel nog kosten bij, maarja ik denk dat ik het toch maar doe, ik krijg ook niet elke maand een baby... ;) Met de woning is t nog steeds een beetje vaag, het lijkt soms een beetje op te schieten, maar het blijft afwachten.

@ Tinkerbel -> Haha ja ik schrok me ook al rot om die buzz dingen! :confused: Was m al telkens meteen aan het verwijderen, hihi...

@ FunneMe -> Hmm dat er niets was veranderd lijkt me een goed teken! Wie weet was het al weken zo en merkte je het toen gewoon niet, en blijft het nu ook nog heel lang zo. Maar wel goed dat ze je nu in de gaten houden en dat je altijd mag bellen als je denkt dat er iets is! Ook goed dat die arts uit zn bed kwam zeg! Je hoort vaak genoeg dat de verpleegster je wat gerust stelt maar dat je naar die arts kunt fluiten... Maar nu niet dus! :)

@ Lindaa -> Als je ff al je gegevend doorgeeft zal ik je op de lijst zetten! :D

@ SheDevil -> Ik ga zelf niet langs voor de geboortekaartjes, laat ze gewoon komen via internet. Ik had een proefexemplaar besteld en dat beviel me prima, dus waarom nog lang moeilijk doen. Goed dat je t zelf dat je die buzz uit kunt zetten btw, ga k gelijk doen!

@ Yule -> Van harte gefeliciteerd met jullie meid!!! :D

Groetjes Cossy

6. Krisstel

Gaaf om te zien hé Cossy! :D

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo pff wat een klus om alles te lezen.

@sunshine ja gelukkig is ie blijven slapen hij was denk ik gewoon erg moe gisteren en aan
    het vechten tegen zijn slaap. hij is 19 maanden geweest nu.ook handig van dat pasport zeg jeetje al 2 weken klaar dan wordt je toch grrr.

@irisb ja gelukkig wel. saai weekeind lijkt me ook niet echt leuk maar je heb iig genoeg te kijken.

@krisstel heerlijk gelukkig

@dreams he meid das schrikken

@yndc gelukkig kan je wat minder werken. hoop dat je je nu beter gaat voelen.

@ingeltje ik heb bh's van de hema die zijn niet syntheties en zitten lekker.

@jannes leuk die rompertjes wil ik ook gaan doen maar eerst nog een naam verzinnen.

@roshi wat een gezeur zo zeg kunnen zommige mensen toch moeilijk doen.

hier weinig nieuws mijn zoontje is gelukkig blijven slapen. alleen vanmorgen een beetje laat wakker dus was ff renne moest naar cursus maar gelukkig alles weer gehaald.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zwemmen was heerlijk !
    Buiten is het gelukkig ook een stuk koeler nu.

Ga snel de gouden kooi kijken. nog meer mensen die het volgen?

9. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi meiden even ego berichtje

Ik heb geen tijd gehad op alles weer bij te lezen.

Alles was prima in orde met die twee kleine boefjes in mijn buik. :D
    We krijgen in ieder geval een jongen :D
    Daar was ze vrij zeker van, anders zou hij drie billen hebben zei ze hahahaha.
    De tweede is nog niet bekend die lag van opzij en met de navelstreng tussen de beentjes. Dat is dus nog even afwachten. Het had wel dikke billen (net als de moeder), dus we zeiden beide meteen nou dan wordt het vast een meid. Ze zei "daar doe ik nu geen uitspraken over" Dus het blijft nog even spannend! :D

Dit weekend naar de Ardennen dus dat wordt maandag heel wat bijlezen. Succes indereen en fijn weekend!![/b]

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Als je vrolijk wilt worden, dit liedje eens kijken/luisteren op Youtube:

The Wiz 2008 Remix - Brand New Day/Gold - Diana Ross

Hoorde het net bij de muzikale tweelingen :) Maar deze is een meer up-tempo remix. Yeah :-D

11. 4days

4days Niet meer actief

@ Krisstel -> Jaaa kan er echt uren naar kijken! :D

@ Kaatje -> Haha nee ik vind die mensen in de gouden kooi zo vervelend, ik hoop dat niemand wint! :(

@ Nic -> Leuk zeg, een jongen! :D Van harte gefeliciteerd! Het zal nu wel hard gaan met 2 kleintjes daar binnen he? ;)

Groetjes Cossy

12. 4days

4days Niet meer actief

Heb trouwens nog een heel leuke pagina met muurstickers ontdekt! Ze kosten 80 euro maar dan heb je wel meteen een hele thema-set. Ik denk dat ik zelf voor de onderwaterwereld ga! :D

http://www.funtoseestickers.nl/

13. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    goedenavond ladies

even eeen snel berichtje van mij
    ik zal niet zo veel online meer zijn
    ben op 2 mei opgenomen met gebroken vliezen
    heel scenario

en ik heb nu ff eindelijk internet verbinding maar ik weet niet voor hoelang

maar as maandag word ik overgeplaatst naar het AMC in Amsterdam
    lig nu in het Zaansmedisch Centrum in Zaandam
    en ik heb zoveel te vertellen

over wat er nu gebeurt is
    ik hoop dat iedereen gezond en wel is
    maar ja me kleine en ik zijn nu ff in gevecht om hem naar de levensvatbaarheid fase te krijgen
    ik kan helemaal niks voor me jongen doen behalve hopen en positief zijn
    duimen jullie met me mee dat me ventje gezond terwereld komt

groetjes

Chaartje

14. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Wat Chaartje wat vertel je nu :confused: Meid wat erg! Ik steek gelijk een kaarsje voor je aan en ga heeeel hard voor je duimen, hou je taai meis! *Dikke knuffel*

15. Krisstel

Jeetje wat een nieuws...schrik er wel even van Chaartje! Tuurlijk duimen we voor je...jullie ventje moet gewoon nog even blijven zitten en vechten..heel veel sterkte samen!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wij willen bord in de tuin met de girafjes van die leuke kaartjes van LeendertjanVis. Onze buurvrouw had van die lekkere chocolaatjes met blauwe of roze spikkeltjes. Die kan je bij de Jamin ook krijgen. Geboorteflikken heten ze geloof ik!

Hahahahaha! Inderdaad! HIhihi *giert het uit*

@Kaatje: gefeli met je ondertrouw~

@Roshi: mijn b*k valt echt open. Wat een ongelooflijke randfiguren daar zeg! Grrr stoom komt uit mijn oren. De arbo gaat je vast helemaal gelijk geven :) :thumup:

@FunnyMe: ik duim keihard voor je! Rust maar goed..hoop dat je niet té bang bent? Knuffel!

@Krisstel: nieuwe baan bevalt nog prima. Geen wereldbaan, maar leuk genoeg om het een lange tijd uit te houden! Dat 9mnd dagboek: ik herken het...moet mezelf ook dwingen om te schrijven. Soms van 3 weken terug :oops:

oef en nu had ik heeel veel getypt en alles weg vanaf hier grrrr sorry. Begin ff weer bij CHaartje

@Chaarttje: Natuurlijk duimen we heel hard voor je meisiie..heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en een dikke knuffel van Inge

17. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh wat schrikken Chaartje :(
    Hier wordt heel hard voor je geduimd, heel veel sterkte!
    Knuff!

18. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Chaartje: Vanaf hier stuur ik je een beschermengel toe. Dikke knuff en duim voor jou en je kleine mannetje.

19. 4days

4days Niet meer actief

Oww Chaartje wat erg zeg! :confused: Ik hoop dattie nog ff blijft zitten! Ik heb op internet gezocht en er staan veel verhalen waarbij het goed afloopt, zelfs bij zwangerschappen van maar 18 weken. En jij bent al 24, dus het kan echt wel goed komen! We duimen heel hard voor je en ik zal een kaarsje aan steken voor je ventje! :D

Groetjes, Cossy

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Jeetje Chaartje, wat een narigheid! Pas goed op jezelf en je kleintje daar in het grote AMC.
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Deel Deze Pagina