Hoi hoi Zo weer bijna bedtijd, nog effe bijlezen! @ Tinkerbell ja die buzz op de hyves vind ik ook helemaal niks, het zou verboden moeten worden 8) @ Kaatje zonde van de bbq, dat jullie eigenlijk geen zin meer hadden. @ Roshi zijn ze nu helemaal van de pot gerukt! Ik heb zelf vroeger ook zo'n soort splitdiensten gedraaid, die zijn nog vermoeiender dan een gewone werkdag! Hopenlijk krijg je beter nieuws bij de Arbo. @ Jikke hey lang niet meer gezien! Leuk om weer wat te horen! @ Krisstel nee ik heb geen 9-maanden dagboek. Soms vind ik het wel jammer maar heb er toch de tijd niet voor. Ik wil wel proberen om een boekje te maken van onze verhalen (wordt wel veel printwerk... ) @ Parr nou die kleine maakt het wel spannend bij jullie! @ Yule gefeliciteerd een MEISJE! @ Miranda super hoor een 8! @ Pupke wel een lekker vooruitzicht 2 weken vakantie. Onze baby schopt nog niet zo hoog als bij jou dus daar kan ik nog niks over zeggen. @ Freesia krijg je die extra 20-weken echo ook vergoed? Dat zou helemaal super zijn dan. @ Nic alvast gefeliciteerd met 1 PRINSJE, de andere helft dus nog even afwachten. Veel plezier in de ardennen! CHAARTJE EN FUNNY ME ECHT SUPER VEEL STERKTE MET ALLES EN HOPENLIJK KOMEN UITEINDELIJK EEN PAAR MOOIE EN GEZONDE BEEBJES TER WERELD! IK DUIM VOOR JULLIE! Cossy wij hadden vanavond toevallig met z'n tweeën ook een schopje van de kleine gezien! Echt heel leuk, mijn hubbie vond het ook geweldig! Ik had wel eens vaker het gevoel als de kleine hard schopte dat het wel te zien moest zijn maar dan was ik net op mijn werk of zo ja dan kan ik niet kijken Nu dus wel duidelijk gezien 8) Zo ga nu snel mijn bedje induiken!
@chaartje jeetje meid, ook hier heb ik een kaarsje voor jullie 2en aangestoken en mogen jullie beschermengels over jullie waken! Kleine manneke jij bent veel te vroeg blijf lekker bij jouw moeder in haar buik! heel veel sterkte meid! wij duimen allemaal met jou mee op een goede afloop! *knuffel
@Chaartje: Meid, hier schrik ik heel erg van! Je ligt al twee weken in het ziekenhuis met gebroken vliezen... ! Ik ga héél hard voor je duimen dat je zoontje nog 4 weekjes blijft zitten, maar het liefst nog véél langer natuurlijk en dat hij uiteindelijk kerngezond ter wereld zal komen! Deze is voor jullie... @FunnyMe: Wat een verhaal weer! En het dan zo 'koelbloedig' kunnen vertellen... Zeg maar tegen je kindjes dat het mooie weer voorlopig voorbij is en dat haasten dus geen zin heeft... @Parr: Ben je al gewend aan het feit dat je iets anders krijgt dan verwacht? Fijn ook dat alles goed was! @Yule: Fijn dat jullie je op een gezond meisje kunnen verheugen! Wat versieringen betreft: Ik vind die raamstickers zo leuk. En verder hebben we een opblaasooievaar van 2 meter hoog gekocht...
ja ben nu een beetje aan gewend haha! beeb houdt mij nu wakker krijgt deuk na deuk haha. Ik heb opgelet he... ik voel de beeb altijd alleen maar tussen mijn navel en schaambot in. En met de nieuwe echo lag ukkie weer met koppie onder. en op de echo's zie je dat ukkie's hoofd en armen niet echt onder een placenta liggen maar het beentjes wel. dus ik denk dat die placent hoog ligt bij mij en drm voel ik de beeb daarboven nooit schoppen of wat dan ook. kijk maar zelf op de nieuwe echo's je ziet een verdikking boven been maar niet boven hoofd. denk dat ik de verklaring hebt gevonden dus wat ik voel moet nu duidelijk de ellebogen en vuisten zijn
@Chaartje: Meid, wat verschrikkelijk dat je al twee weken in het ziekenhuis met gebroken vliezen ligt!Ik duim voor je dat je ukkie nog mooi even blijft zitten, sterkte meid! @cossy: wat voor gegevens heb je precies nodig? Ben op 6 september uitgerekend, 1e kindje, dacht zelf dat het een meisje wordt, wat het wel wordt hou ik even geheim ivm met meelezers van buitenaf Weet je zo genoeg? anders hoor ik het wel! Gisteravond had ik behoorlijke lekkage in mijn hok, er lag al met al zon 2 cm water ,we konden er niet achter komen waar het water vandaan kwam, we dachten zelf de wasmachine maar dat was ook niet zo! Vriendlief zou vandaag weer even zoeken en ik zal anders contact opnemen met het woonbedrijf! Denk je dat je klaar bent met verhuizen etc.(ben nl. net een week verhuisd!) gebeurt er dit weer, de vloer is ook helemaal naar zijn mallemoer, dus we zijn nu ook verplicht om een nieuwe vloer te halen.. maar dat doe ik niet eerder dan dat we weten waar de lekkage wegkomt! Grrr
@chaartje heel veel sterkte en kracht meid. ik duim ook voor je. @linda jeetje meid. hoop dat je het snel kan vinden. misschien kan je de vloer ij je verzekering terug krijgen. heb het zelf gehad met de wasmachine die lekage gaf. gelukkig heel de vloer terug gekregen.
Bedankt voor de tip, had ik zelf nog geen eens aan gedacht HIHI.. zat alleen maar te denken aan waar dat berg water vandaan kwam!
Goedemorgen @Krisstel ja idd gezellig samen op vakantie Onze kids schelen ook maar drie weekies dus voor hun ook super leuk @Leuk he Cossy dat je ziet waar je kleintje schopt Leuk die muurstickersite! @Tweety lekker dat hij toch is blijven slapen Gelukkig is het nu wat koeler voor ze. @Kaatje nee hier geen gouden kooi kijker @Nic79 fijn dat de echo goed en wat leuk in ieder geval een jongen Gefeliciteerd! Veel plezier in de Ardennen dit weekend @Chaartje jeetje meid schrik me dood van je berichtje. Nu al gebroken vliezen Hier draaien de duimen voor je dat je kleine mannetje voorlopig nog blijft zitten. Dikke knuff @Ingeltje leuk dat bord met dat girafje En die chocolaatjes had ik idd gezien bij jamin, is ook lekker @Lindaa lekker dan die lekkage, hopelijk kunnen jullie snel ontdekken waar het vandaan komt! Je kan de vloer idd terugkrijgen van de verzekering. Wij hebben ook een keer waterschade gehad en kregen alles toen vergoed. @Miranda succes en veel plezier bij de 20 wk echo vanavond @Marielle82 succes bij de VK vandaag Hier alles goed. Vandaag doen we maar een lekker rustig dagje Heb weer zo'n dag dat ik amper kan lopen van de pijn in mn bekken dus even rustig aan zo voor het weekend. Vanavond willen we ook even naar de behangwinkel om behang uit te zoeken voor in de babykamer zo'n zin in. Mn ouders gaan dan zo snel mogelijk het kamertje behangen \/
zie trouwens in de lijst dat alleen MirandaT, Marijke1982 en Cossy nog maar de 20 weken echo hebben dan is iedereen geweest Dus de laatste 3 ook nog even een super goede echo en dan kunnen we met zn allen richting de bevalling gaan
Ooooooooh, heb ik superveel getypt druk ik op de verkeerde knop, is mijn hele scherm dichtgeklikt! Aaaaaaaaaaah! Even opnieuw dan maar. Goooooood morning ladies! Lekker geslapen? Lekker weertje weer he? Ik zit al een uurtje op mijn werk (tjemig wat vroeg) en ben dus al door de regen geweest... Ach, 't is wel goed voor de plantjes... Even op iedereen reageren. @Chaartje en FunnyMe: ik denk elke dag aan jullie en hoop dat het allemaal goed komt/gaat met de beebjes... @Sunshine: we hebben een opblaasooievaar gekregen van vrienden, die komt op de (overdekte) galerij. We hebben niet echt een raam waar we iets kunnen hangen dat mensen het kunnen zien zeg maar. Verder wel beschuit met muisjes natuurlijk! @Parr: hahahaha! Ineens een ander geslacht! Tja, dat kan natuurlijk gebeuren! Het zal wel even wennen zijn. Ik heb op hyves gespiekt en ben superblij voor jullie! Ik voel de handjes trouwens ook veel meer dan de voetjes... @Tinkerbel: ik heb nog even gekeken op Hyves en las dat buzzen uit een privéhyve (septembermama's is dankzij Kaatje privé!) niet voor anderen zichtbaar zijn. Jij kunt het zelf wel zien op je eigen hyve. Dus no worries! Je kunt het ook uitzetten natuurlijk. @Krisstel: Ik hou een dagboek bij op internet, bij FertilityFriend.com. Je kunt er symptomen aankruisen, stukjes schrijven, je gewicht bijhouden en dergelijke. Aan het eind print je het in zijn geheel uit. Ik vind het wel handig! Een nadeel is dat de site in het engels is, maar ik schrijf gewoon NL hoor! @Roshi: tjemig wat een nerds daar op je werk! Vind je het niet vervelend dat ze de discussie steeds met jou voeren? Als ze niet willen luisteren, laat ze dan met de ARBO arts gaan praten zeg! Het klinkt alsof ze een heel andere reden hebben om je 's middags te laten werken (personeelstekort ofzo?) maar dat kunnen ze dan maar beter zeggen ipv steeds van die nep-redenen aan te voeren naar jou toe! En je hebt gelijk hoor, als ze je teveel laten doen 's middags, lig je er toch nog veel eerder uit? @MirandaT: fijn zeg, een 8! Super! @SheDevil: goed idee zeg, PreZorg! Klinkt inderdaad goed! @Pupke: het gaat hard hè nu, met groeien? Heb ik ook last van hoor. Soms heb ik het gevoel dat ik ontplof! @Freesia: gefeliciteerd met jullie dametje! Fijn dat je nu echt kan genieten! @Cossy: leuk hè, dat je 'm aan de buitenkant kan zien! @Nic: gefeliciteerd met jullie jongen en ... (verrassing)! @Lindaa: oh wat irritant, lekkage! Hopelijk is het snel opgelost! En zeker wel de verzekering bellen hoor! Is altijd de moeite waard om te proberen. Bedankt allemaal voor de succeswensen en felicitaties n.a.v. mijn (er stiekem uitgesleepte) echo! We zijn superblij met onze meid! Gisteren nog naar IKEA geweest om een commode te kopen. We zijn geslaagd, nemen de extra brede HEMNES ladekast. Het paste allemaal maar net in ons kleine Toyotaatje...
@Wupje: Mijn schoonzus kreeg hem de vorige keer wel vergoed, ik probeer het gewoon 8) Chaartje, mijn gedachten zijn bij jullie! Hou je taai hoor, knuf!
Zo daar ben ik weer eens, is al weer een week geleden geloof ik. Ik probeer zo veel mogelijk bij te lezen maar het is wel erg veel hoor Wat me absoluut niet is ontgaan is Funnyme en Chaartje: meiden ontzetten veel sterkte, ik duim heeeeeel hard dat de ukkies lekker blijven zitten en over een tijdje gezond en wel op de wereld komen. Dikke knuffel voor beide! Verder weet ik nog: 9maanden dagboek: ik heb hem ook en schrijf 1x in de 2 a 3 weken en weet soms ook niet zo goed wat ik moet schrijven, behalve dan de mijlpalen zoals het eerste schopje etc. Versiering: nog geen idee, wel vond ik Jannes d'r idee erg leuk en verder zien we nog wel. Ik heb zelf weinig klachten op het moment alleen kan ik 's nachts wakker worden van de enorme kramp in mijn kuiten, oef.... Nou ik zal proberen vanaf nu weer wat vaker mee te kletsen! fijne vrijdag allemaal
@Chaartje, goh, daar schrik ik wel van hoor! Wat ontzettend vervelend voor jullie. Ik denk aan je en heb er vertrouwen in dat de kleine nog wel even blijft zitten.
Over energie: op zich heb ik die dan wel, maar mijn hersens doen zo irritant. Eergister vroeg een telefoniste naar mijn huisnummer en ik kwam er gewoon niet meer op! Verschrikkelijk raar eigenlijk; dat je ipv naar het juiste antwoord naar een zwart gat zit te staren in je hoofd. Gister toen beweerde ik tegen een andere telefoniste bij hoog en bij laag mijn oude postcode van mijn vorige huis te hebben, terwijl ik inmiddels toch al sinds oktober verhuisd ben, dus al 7 maanden geleden. Pas na een kwartier mij niet in het systeem te kunnen vinden, bedacht ik dat er iets niet klopte aan wat ik zei. En dat allemaal terwijl ik mijn eindscriptie voor mijn Master aan het schrijven ben :S Die studie móet echt afgerond in juli, want dan ben ik helemaal klaar en kan ik zonder zorgen me op het moederschap storten. @Cossy: hoe kun jij in hemelsnaam de dingen die tussen je navel en schaambot gebeuren zien? Ik kan niet over m'n buik heenkijken dus ik zie dat nooit. Zie je dat schopjes soms als je voor de spiegel staat ofzo? Ik wil het ook zien! @Yule: ik ben helemaal verliefd op je ticker (heb al sinds kleins af een regenboog- en zwitsalbaby-fetisj, hihi) dus ik heb m gepikt *schaam*. Ik kon me echt niet inhouden *nogmaals schaam*. Als je me een vuile naäper vindt dan moet je het even zeggen, dan verander ik 'm weer!
Goedemorgen meiden, Parr> Wat grappig ineens een ander geslacht, maar lijkt mij ook wel heel gek en verwarrend om te horen. Yule> gefeliciteerd met jullie meid Tinkelbel> gelukkig nu wat meer zkerheid en ben blij voor je dat je een mooie echo had Pupke> Vervelend zeg van dat drukkende gevoel op je longen, ik heb er alleen af en toe last van als ik op een bepaalde manier in bed lig. Net of ik platgedrukt word. Stertke!! Maar je hebt wel een heerlijk vooruitzicht, lekker met Vakantie!! Geniet er lekker van!! Miranda> Super een 8 Jannes> Wat leuk inderdaad die rompertjes met naam Chaartje> Wat verschrikkelijk Dat je vliezen al zijn gebroken ik duim heel hard voor jullie dat alles goedkomt en die kleine boef nog even kan blijven zitten [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Cossy> Dank je ja het gaat zeker hard hoor met 2 boefjes in mijn buik. Er zijn al veel mensen die vragen hoelang nog? Nou ben net op de helft hihi! Sunshine> Bah Bah! Lijkt mij heel lastig dat gedoe met je bekken Nou meid doe lekker rustig aan versiering Wij hebben van mijn zusje en zwager al hele leuke slingers en ballonnen gekregen met HOERA EEN TWEELING. Heer schattig!!! Geboortekaartje Ik vind het heel lastig. Ik hou niet zo van dat moderne gedoe, ik ben meer van de schattige lichte kleurtjes met lieve kleine mooi getekende/gedrukte baby's erop kaartjes.
@Moppiepoppie: vuile naäper!!!! Nee joh, geintje hoor! Pik maar lekker af die ticker! Daar zijn ze voor hè?