Nic79, Leuk een jongen,en nu afwachten wat de tweede wordt. Cossy, ik keek ook nooit naar de gouden kooi hoor,maar mijn vriend heeft een lange tijd in de ziektewet gelopen,en die is dat gaan kijken,dus op een gegeven moment mee gaan kijken en dan zit je er helemaal in. Leuke stickers ! wel prijzig. Chaartje, jeetje meid. Ik ga heel veel en heel hard duimen dat alles goed blijft gaan en je kleintje nog een paar weken binnen blijft. Dikke knuff. [-o< Lindaa de lekage al gevonden? Knap balen van de vloer Yule, klinkt leuk je setje ! wat is een oratie? Vanochtend mijn urine weggebracht bij de huisarts,en kon om 12 uur bellen. Ze kon er niet echt duidelijk een ontsteking uithalen,maar vond wel dat ik heel veel huidcellen in mijn urine had,waardoor ze het minder goed kon zien,dus of ik maandag nog een keer urine wil brengen maar dit keer een gewassen plasje .Zal even uitleggen wat dat is - Je waggelt slaapdronken naar de badkamer - Wast jezelf van onder met alleen water - Gaat vervolgens wijdbeens op de wc zitten - Plast een beetje in de pot - Vangt daarna een beetje plas op - En plast daarna de rest weer uit in de pot. Zo heb je een schoon gewassen plasje... ja ja haha
@Kaatje: een oratie is hetzelfde als een inauguratierede (maar ja, dat helpt waarschijnlijk niet echt he? ) Waar het op neer komt is dat mijn begeleidster tot hoogleraar is benoemd en ter ere daarvan houdt ze een soort toespraak voor andere hoogleraren, collega's, familie en vrienden. Is wel een bijzondere gelegenheid met veel hotemetoten...
@Yule: knap van je begeleidster. Binnen de organisatie waar ik werk, zitten ook een paar hoogleraren (TU hoogleraren) en mijn broer wil hoogleraar in de Geneeskunde worden. Komt heel wat bij kijken om dat te bereiken.
@Yule: hoogleraar in wat precies? Mijn vader heeft dat idd ook gedaan (die is ook hoogleraar); vond ik allemaal heel interessant... Vind het zeker knap; ik hou op na mijn masterscriptie, want ben niet zo ambitieus geloof ik
Hoi meiden! @ Wupje -> Ja idd, die vrouw aan de telefoon zei er nog bij dat je bij het eerste kindje het beste de meest uitgebreide cursus kunt pakken. Zo kun je je op zn minst psychisch goed voorbereiden op de bevalling en het ouderschap. @ Yule -> Foto!! @ Jannes -> Leuk dat jullie een huis hebben gevonden! Hopelijk gaat het goed met de onderhandelingen enzo. @ Tinkerbel -> Bij deze cursus moet iedereen starten tussen 22 en 26 weken, dus 24 kan nog makkelijk dan als je het wil. @ Moppiepoppie -> Bij ons is een overkoepelende organisatie (Orbis) die het ziekenhuis heeft, thuiszorg, kraamzorg, etc. Ik heb hier ook kraamzorg van. En zij bieden ook cursussen aan die allemaal erg goedkoop zijn. Ik denk dat in Den Haag ook wel zoiets moet zijn. @ Kaatje -> En nu ligt Claire eruit, hihihi... Groetjes, Cossy
Ha ha... tuurlijk zegt ze dat. Ze zal niet zeggen "neem maar gewoon de minimale cursus". Nou ken genoeg dames die niets hebben gedaan (en volksstammen die het zonder cursus doen) en die bevallen net zo makkelijk als met cursus hoor... Ja leuk he... en dat terwijl we helemaal niet op zoek waren. Maar opeens kwam het huis dat wij in toekomst graag zouden willen vrij. Ja dat is vast een seintje van boven
@Kaatje jij hebt dus wat te doen maandagochtend hihi Wordt gek van mezelf..heb echt een mega vreetbui..naja zoals eigenlijk elke dag Mn vriend was gisteren naar Jamin geweest en had even een mega zak snoep gehaald. zit nu nog maar kwart in de zak
En nu ga ik mezelf achter de pc vandaan schoppen, de vaatwasser uitruimen en de was opvouwen. Zie jullie zo weer .
Ik heb gisteren weer een dikke doos Cornetto's gekocht. Verheug me al op vanavond! Dat ik nog steeds maar 4kg ben aangekomen is een wonder!
oei lekker cornetto's..stom he dat je maar zo weinig aankomt terwijl je zoveel eet..ik ben nu ook pas 2 kg aangekomen deze zwangerschap Succes met je HH klusjes Kaatje moet ook nog even bedenken wat we gaan eten vanavond Dus als jullie lekkere simpele tips hebben voor het eten dan hoor ik het graag
Wij eten lekker simpel patat vanavond. Zo heb de vaatwasser gedaan en gestofd.. heb nu knallende koppijn,dus ga nog maar even op bed liggen voor ik de was ga doen.
Een lekkere preitaart? Of zalm-brocolli taart. Voorbereidingstijd maar 10 minuutjes en dan even wachten op de oven...
@ Yule gelukkig ben ik niet de enige "blonde" zwangere kip die niet gelijk wist wat jij bedoelde....maar nu ik je uitleg gelezen heb, geloof ik dat ik er toch wel eens van gehoord heb Veel plezier dan vandaag met al deze feesten! en idd vanavond foto! @ Jannes leuk hoor van dat huis! Maar weet je al per wanneer het vrijkomt? Lijkt me ook niks als je net een kleine hebt en je zit dan midden in een verbouwing, maar ja jullie droomhuis laten schieten krijg je ook eeuwig spijt van. Dus succes ermee! @ Tinkerbel ik (oftewel mijn hubbie want die schrijft veel mooier) gaan de enveloppen wel zelf schrijven. Heeft ie met de trouwkaarten ook gedaan en iedereen vond ze erg mooi geschreven. @ Sunshine goed idee hoor om het vingerverven in de douche te doen! Hier is het trouwens redelijk goed weer. Tsja limburg hè....just kidding 8) @ Kaatje nou succes met je "gewassen plasje"! Het is voor een goed doel moet je maar denken. Snoepverslaving: ik heb net een stuk aardbeienvlaai naar binnen gewerkt....heb ook een beetje spijt Maar was wel erg lekker! Even een serieus vraagje: heeft jullie urine ook een lichte geur sinds je zwanger bent? Het is niet dat het sterk ruikt maar wel iets meer dan normaal, ik ruik het ook een beetje in mijn slipje. (sorry voor deze onsmakelijke vraag)
Hier eten we lekker kip siam met rijst. Lekker snel gemaakt (gewoon een pakje van knorr). Heb vanmiddag een super leuk sollicitatiegesprek gehad met een mevrouw van een detacheringsbureau en zij is er van overtuigd dat zij snel een baan voor me heeft als secretaresse op een advocatenkantoor. Dus ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor.
die preitaart klinkt lekker Doe je daar gehakt bij dan ofzo? koop je dat gewoon in de winkel(pakje van knorr ofzo?, ben niet zo'n kookwonder haha) patatjes is ook lekker en simpel maar dat hebben we van de week ook al gegeten.. Truste Kaatje Wupje heb het ook wel dat mn urine iets meer ruikt dan voor de zwangerschap. Ik had dat bij mn vorige zw ook dus zal er wel bij horen.. Ojee Dhani is wakker dus het is over met de pc tijd Kom vanavond na het behangshoppen nog wel even koekeloeren
Wupje, ik ruik mijn urine de ene keer meer dan de andere keer ( weet niet hoe mijn slipje ruikt,want daar ruik ik niet aan haha) maar is je urine ook donkerder dan normaal? Want dan moet je meer drinken.