Ow ik had gister toch mijn proefkapsel voor de bruiloft. Dit was het eind resultaat. Alleen haar krulspelden waren op dus ik krijg achter/onder nog meer krullen. De volgende keer gaan we kijken hoe het staat als we de voorkant invlechten en dan achter los met krullen.
dank je voor de tip Kaatje! Mooi kapsel voor je bruiloft! Net heerlijk in bad gelegen, en nu gaan we ff een boodschap doen. Heerlijk zo'n dagje!
@krisstel kan niet wachten om lang te gaan bij ze maar we wachten tot ze thuis zijn dus als het goed is maandag maar als ze moet blijven ga ik denk ik ook maandag hihi. moet helaan het weekeind werken dus kan niet langs. heb wel al fotos gezien vanmorgen van de trotse papa en ze is heel mooi. @kaatje leuk kapsel. vandaag ff de stad ingeweest gekeken naar een duo buggy en trouw ringen we hebben nog niks gekocht we gaan morgen eerst nog ff hier in de stad kijken naar de ringen en bij prenatal want die gaat verhuizen dus heeft uitverkoop. straks weer avonddienst blee geen zin. 2 avondjes en dan 2 weekjes vrij dus dat houden we maar voor ogen hihi.
@kaatje nou mooie kapsel hoor! ben ook benieuwd naar de andere optie! aldi had bagels! Oooh heerlijk zijn bagels, laat mij helemaal terug denken aan vroeger! Helaas waren ze tijdelijk dus gelijk 2 pakjes mee. Invriezen kan dan ook
Wauw, wat is er veel gekletst, ik ga zo maar eens even bijlezen...... Gelukkig gaat het met mij nog steeds goed, ik merk wel dat ik sneller moe ben, en bukken is ook steeds minder goed plan. Het paardrijden heb ik ook maar opgegeven sinds afgelopen week Maar ik ben blij dat alles zo goed gaat, iedereen een fijn weekend toegewenst (en ik ga eens een paar blz's bijlezen)
Houden groeipijnen dan ook zo lang aan Ingeltje? Het is vandaag eigenlijk nog niet weggeweest..zit nu bij mijn ouders (135 km verderop) dus denk dat ik morgen inderdaad de vk bel als het niet overgaat. @Pupke, veel plezier vanavond en alvast succes met alle regeldingen. @Anno, wat grappig hier was het net andersom. Moet zeggen dat ik het nu ook wel leuk vind om het niet te weten. Fijn dat de babykamer bijna af is..foto's? @Kaatje, mooi zeg...wat een mooie kleur haar heb je..van jezelf?
Ik zou idd morgen even bellen, al is het maar dat ze even kunnen uitleggen wat het is. Bij mij voelde het echt als die nare ongesteld-krampen en ik had het een 2-3 uur lang, en dan kwam het steeds om de 5 minuten opzetten. Ik vermoed dat het groeien is in combinatie met te veel gewerkt, maar dit is natuurlijk voor ieder lichaam anders. Je kunt het zelf vaak het beste voelen en dan uitleggen en dan weet de VK wel een antwoord! Ik durfde zelf ook niet te bellen, bang dat ik voor niets belde, maar mijn VK zei later gelijk dat ik dat niet hoef te denken. Je voelt zelf je ongerustheid het beste aan. @Kaatje: wauw! Supermooi je haren, je lijkt al een klein beetje een bruidje
Meiden wat zijn jullie stil ?! Ik ben net terug van de dag/nacht apotheek. heb een schimmelinfectie. Jeetje wat kan dat pijnlijk en irriterend zijn zeg. De vk gebeld of het kwaad kon voor de baby,dat was gelukkig niet zo, dus moest wachten tot maandag,of als ik heel erg last had de huisartsenpost gebeld. Nou heb mooi gebeld en ze schreven zo een vaginale tablet voor. Hopen dat het snel helpt.
@Kaatje: wat irri zeg! Heb dat ook wel eens gehad, en zo'n tablet voelt ook echt bah als je het voor het slapen gaan moet doen en dan 's ochtends opstaat, vind ik. Nou ja, alst goed is gaat het wel helpen, en daar gaat het om
@kaatje: heb je ook medicijnen voor je hubbie, anders kan hij je opnieuw besmetten. Ik heb er regelmatig last van en hoef er al niet meer om te vragen, krijg meteen ook medicijnen voor mijn man.
Nee wist niet dat dat nodig was. Heeft de vk of de assistent het ook niet over gehad. Heb het dus van mijn vriend? Sorry ben een beetje nieuw in de wereld van de schimmelinfecties
Nee, hoeft niet persé van hem te komen. Je kunt het ook zelf krijgen als je weerstand minder is of door de hormonale veranderingen, net als bv. koortslip. Maar als jullie vrijen terwijl jij die infectie hebt, draagt hij het ook bij zich en als het dan bij jou over is kan hij je toch opnieuw besmetten. Snappie? Heb bijna een bel-abbonement hiervoor bij de huisarts ;[, dus ik weet hoe vervelend het is.
@Pipo; Wat voor medicijnen krijgt jouw hubby dan? Mijne kreeg eens een crème, weet niet meer welke, maar heb het idee dat er stiekem toch nog steeds een licht schimmeltje daar leeft dus denk niet dat dat afdoende is geweest. Je schijnt ook tabletten te hebben die je door moet slikken. Wie (of wiens hubby) heeft daar ervaring mee?
Heb me er net even over ingelezen,en je hebt idd ook pillen...maar ja ze hebben geloof ik liever dat ik zo'n ding in mijn doos stop haha. mag trouwens niet de inbrenghuls gebruiken ivm de zwangerschap. Ga maandag ochtend toch urine wegbrengen dus vraag het dan wel even.
Ja vaak gaat een blaasontsteking ook weer samen met een candida-infectie, dus ook dat zou je kunnen hebben. Maar hoeft zeker niet hoor. Vaak krijg je het ook na/tijdens een antibioticakuur voor de blaasontsteking, omdat je lichaam uit balans raakt doordat zo'n kuur ook andere bacteriën doodmaakt dan alleen de evil bacterietjes.
Hij krijgt dan een kuurtje van 3 tabletten geloof ik, weet alleen niet meer hoe het heet. De laatste keer heb ik alleen medicijnen gekregen, omdat we het [echt]vrijen even afgeschaft hebben
@Pipo: en die tabletten werken afdoende? En hoe weet je dat hij misschien ook zo'n schimmeltje heeft? Vrijen afgeschaft door zwangerschap offe.. stel ik nu een onbeleefde vraag ...