September 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pipo1973, Dec 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

Jan 30, 2007
    431
    0
    0
    Dat hij een schimmeltje heeft weet je in principe niet, maar als je het weer krijgt nadat je gevreëen hebt, dan weet je eigenlijk al genoeg.

Je vraag is niet onbeleefd hoor ;)
    Omdat ik zulke heftige bekkenklachten heb is het niet fijn om je benen te spreiden, zeg maar :oops: .
    Gelukkig zijn er ook andere manieren om het leuk te hebben ;)

Ben dus heel benieuwd hoe het straks met de bevalling gaat, wil in principe op de baarkruk en als dat niets wordt een ruggeprik totdat ik mag gaan persen. Bij mijn zoon had ik tijdens het persen geen last van mijn bekken, dus wie weet nu weer niet.

2. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

Jan 30, 2007
    431
    0
    0
    Welterusten en kaatje: ik hoop dat het werkt!

3. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo dames!

Wat een gebep weer ;) Heb helaas geen puf te reageren...sorry.

Wil iemand mijn afspraak voor een controle bij de gynaecoloog op 27 mei toevoegen in de lijst?

Heeft trouwens iedereen nu de 20 weken echo gehad? Ben benieuwd!

4. Yule

Yule VIP lid

Dec 6, 2007
    8,059
    1
    36
    @Kaatje: vervelend zo'n schimmelinfectie. Een vaginale tablet of zetpil helpt echt perfect hoor! Waarschijnlijk heb je morgen nog wel afscheiding ervan (witte korrelige zooi alsof je een paracetamol in je doos gestopt hebt, hihi!) maar dat valt best mee. Soms brandt het wel een beetje die tablet maar dat kan geen kwaad. Als dat weg is ben je blij dat je het hebt gedaan. De jeuk en branderigheid van een schimmel is duizend keer irritanter (vind ik).

Pillen om door te slikken is een ander soort medicijn (Lamisil), dat is veel zwaarder en mag tijdens de zwangerschap zeker niet gebruikt worden. En daarbuiten zou ik het ook alleen maar in ernstige gevallen doen eerlijk gezegd. Je hebt ook Triludan meen ik, maar of dat in de zwangerschap mag?
    Die vaginale tabletten (Gyno-Myk, of miconazol) zijn zowiezo goed en veilig.

Moe: zo hee, ben na mijn party dagje gisteren super moe zeg! Heb vanmiddag 3,5 uur geslapen! Toen nog snel boodschappen in mijn sloddervos outfit en gegeten en ga zo weer mijn bedje opzoeken!

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Zo wat een geklets over schimmel infecties! :p Ik ken ze wel had vroeger wel last van ivm te strakke broeken enzo. het schijnt wel dat je vaatbaarder ben voor schimmelinfecties tijdens jouw zwangerschap. Beste is om te zorgen dat het weg is voor de bevalling. Want mijn vriendin had er eentje en toen de vliezen braken is het toch erin gekomen waardoor haar beeb spruw opliep. :( veel succes ermee kaatje hoop dat het snel over is!

hier verder weinig te vertellen, was lekker op tijd klaar met werk vanavond! heerlijk! en zodra wij klaar waren werd ukkie wakker, lag helemal in de deuk hihi tot morgen dames!

6. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen dames

@kaatje he vervelend die schimmelinfectie hoop dat ie snel weer foetsie is.

gisteren weer gewerkt nou om kwart over 8 was ik echt toe aan de pauze had stik veel last van me rus. pfff. na de pauze ging het gelukkig wel weer de mensen lagen vroeg in bed en hebben 4 lege bedden dus dat scheelde ook wel. verder op het gemakkie aan en het was zo weer tijd maar ik merkte vanmorgen wel dat ik gewerkt heb met me rug hoor. zakte er een beetje door heen toen ik bukte dus we doen het vandaag maar een beetje rustig aan nog 1 avondje werken en dan ben ik 2 weekjes vrij heerlijk. moet wel nog terug voor opdrachten voor me cursus maar dat kan ik zelf indelen gelukkig.

7. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hey allemaal!

Thanks voor de felicitaties!

@tweety, gelukkig nog 1 nachtje en dan lekker 2 weekjes vrij! Hopelijk heb je vanavond niet zo'n last van je rug.

@kaatje, sterkte met je schimmelinfectie. Ik heb het voor het eerst gehad toen ik net zwanger was van deze beeb. En kreeg ook van die vaginale tabletten en ook nog eens creme erbij. En na 1 kuur was het nog niet over, dus toen nog een kuur gehad. (ik had een beetje te lang gewacht om naar de dokter te gaan :oops: )
    En wat zit je haar supermooi zo!

Gister druk geweest met het nieuwe kamertje voor Cyenna en met shoppen :) Bij de H&M nog wat leuke dingen voor mezelf gekocht voor de vakantie over 3 weekjes. Voor de rest niet veel tijd gehad om voor de beeb te kijken, aangezien Cyenna nogal aan het dreinen was in de buggy. Ze vindt shoppen waarschijnlijk niet zo leuk :) Dus dat doe ik wel een keer als ze er niet bij is.

Ik zal zo ff foto van de echo maken en hier plaatsen. ;)

8. sunshine80

sunshine80 Actief lid

Apr 13, 2008
    409
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@Steen en nog lekker uit eten geweest gisteren met je man?

@Pupke wat lekker dat je vrij bent nu de komende tijd :D

@Parr lekker dat je op tijd klaar was dit keer ;)

@Anno handig opgelost dan zo toch met de commode en het bedje ;)
    fijn dat je goed gesprek hebt gehad met je man, scheelt wel toch als hij wat dingen van je kan overnemen!

@Kaatje ziet er leuk uit je kapsel voor de bruiloft ;)
    Hopelijk ben je snel van je schimmelinfectie af!

@Tweety succes met het zoeken naar ringen vandaag en bij prenatal :D en lekker hoor nog 1 avondje werken en dan vakantie ;)

@Sasha fijn dat het goed gaat met je. Balen hoor dat je paardrijden hebt moeten opgeven nu :(

@Yule voel je je al wat meer uitgerust nu?

@Miranda leuk geslaagd dus voor jezelf :D En schiet het kamertje al op van cyenna?

Hier alles goed. Gistermiddag/avond verjaardag gehad van mn vader. Was erg gezellig. Waren pas om half 1 thuis, maar ja uitslapen gaat niet lukken hier met Dhani haha dus we zitten vanaf half 8 alweer beneden. Kon echt niet slapen vannacht, had het steeds super koud :(
    Wilden vandaag behang gaan halen(ja ja we hebben weer een ander idee voor onze kleine meid :) ) maar kreeg net mail van praxis dat ze vanaf morgen 15% korting hebben dmv stickers dus we wachten maar even een dagje :D

fijne zondag allemaal!

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Echo van ons meisje:

Hoofdje ligt naar boven te kijken zeg maar. Je ziet het neusje, mondje etc.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goeeeeiemorgen!

Wat een schimmelende verhalen allemaal :). Hoop dat jullie er gauw vanaf zijn :)

Werd hier weer netjes wakker in een plasje melk hahaha!
    Vandaag eindelijk weer zon hier, heerlijk. We gaan vanmiddag naar mijn jarige oma, gezellig de hele familie bij elkaar.
    Ook ik heb gisteren even wat kleren gekocht, een korte broek en een shirtje. Ik dacht eerst dat ik niet zoveel spullen nodig zou hebben. Ik wou gewoon mijn gewone shirtjes blijven dragen met een buikband eronder, maar dat gaat echt niet. Alles rekt dan uit en da's ook zonde. Het kost wat, zwanger zijn! We proberen ook elke maand wat kleine dingetjes te kopen, zodat we niet in 1 keer de klapper krijgen.

Ga me maar eens aankleden denk ik zo.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Pipo, ik wil ook op de baarkruk. mede door mijn bekken.

Yule. Vandaag idd witte korrels maar ow wat brand het nog.. ga het liefste blood in een koud bad zitten :)

Parr, had idd ook gelezen dat de baby er spruw van kan krijgen. nou hoop toch wel dat het tegen die tijd over is

Tweety, doe je rustig aan ! Goed naar je lichaam luisteren hoor,want je draagt wel een mooi klein kindje in je.

Cossy, over die muurstickers van 80 euro, ik krijg thuis het blad " wij jonge ouders" krijg ik sinds ik een zwangerschapsdoos heb aangevraagd,maar als je nu voor 7,95 lid wordt van de wij jonge ouders club,krijg je 20 euro korting op die stickers.

Sunshine, ja 15% is nog wel de moeite om een dagje te wachten. Hoop dat je slaagt voor behang.

Miranda, mooie echo !

Ingetje, plasje melk? altijd handig voor als je dorst hebt haha. zag vanochtend ook een paar opgedroogde vlekken op mijn onderlaken,en nog wat druppels op mijn (.)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aaargh...heb het nog niet gehad maar kan me er iets bij voorstellen.. pfff hoop dat het gauw weg is!

13. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

We hebben gisteren een hartstikke leuke avond gehad, lekker uit eten en daarna naar de film: what happens in Vegas, heerlijk gelachen!

Wat naar die schimmelinfecties, gelukkig heb ik er nog nooit last van gehad. Succes!

@Miranda, mooie echo!
    @Tweety, succes met je rug meid!

Fijne dag allemaal!

14. sasha

sasha Actief lid

Jan 15, 2008
    462
    0
    0
    Hé, balen zeg! Sterkte met de schimmelinfectie!

Eh, dat was mijn nuttige bijdrage voor vandaag :oops:

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Heel nuttig :):)

Hier schijnt het zonnetje na 3 dagen regen..Heerlijk.

16. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Goedemorgen bijna middag allemaal,

ik heb ff bijgelezen vanaf gistermorgen:

@Parr > het geslacht van de mijne is bekend he alleen wil ik niet dat het in het lijstje komt omdat sommige van onze familie/vrienden nogal nieuwsgierig zijn ;)
    @Kristel> wat naar die krampen zeg! ik heb het alleen als ik te snel (voor zover dat kan) opsta
    @kaatje> mooi dat proefkapsel! wat vervelend die s-infectie, hoop voor je dat het snel weggaat
    @Tweety> doe je wel een beetje rustig aan met werk! neem voldoende rust he!
    @MirandaT> mooie echo meis!
    @Steen> fijn he die leuke avonden... ik geniet er nu meer van dan ooit :D

even over Chaartje dat is natuurlijk mijn buddy en het gaat niet goed met haar wij waren nog niet zover dat we 06 nummers hadden uitgewisseld dus ik heb haar een mailtje gestuurd met mijn 06 nummer. mocht ik iets van haar horen dan laat ik het jullie natuurlijk gelijk weten!

Hier is verder alles goed, wel veel last van de BI maarja het moet maar ;) maandag moet ik naar de arbo arts ben heel benieuwd wat eruit komt. Mijn Fysio heeft gezegd dat ik haar nummer aan hem mag geven voor info want ze vind het onzin dat ik smiddags zou moeten werken (lief mens).

Wij gaan vanmiddag naar vrienden gezellie bakkie doen en daar eten.

Fijne dag nog allemaal!
    Liefs Shir

17. Yule

Yule VIP lid

Dec 6, 2007
    8,059
    1
    36
    Ja, hier ook! Maar da's dan ook maar 10 km verderop he? :D

Heb heerlijk geslapen, wel weer idioot gedroomd... :rolleyes: Maar nu ben ik wel weer uitgerust. Ga maar eens wat aan het huishouden doen!

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,352
    5
    38
    Ja idioot dromen, daar kan ik over meepraten...
    Gister heb ik gedroomd dat ik ging zoenen met Brandon van Beverly Hills 90210! Nouja!

19. Yule

Yule VIP lid

Dec 6, 2007
    8,059
    1
    36
    Azeb, dat is zooooooo jaren '90! ;)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Goedemiddag allemal, hier schijnt ook weer de zon :D

@tweety meid doe je wel rustig aan? gelukkig heb je binnenkort 2 weken vrij!

@sunshine ik kon ook niet goed slapen, had erg veel last van darmkrampjes :( weet niet of ik nu patat blijf eten :(

@mirandaT mooie meid! :D leuk he dat je al de neusje en lippen kan zien :D

@kaatje ooh vervelend, ik hoop dat het snel over is!

@roshi :( heb ik iets gemist :oops: ik wist wel dat jij het hier geheim ging houden... :(: hmmm hoe is de toestand van chaar dan? en idd lief van jouw fysio!

@Azeb idd zo 90's ... maar hij wel wel knap om te zien he ;) maar ik vond Dylan wel veeeeel knapper :D

Zo lekker crossaints met melk en thee hmmmm... ukkie is ook weer ff wakker :D ik vind het nog steeds een grappig gevoel wnr het schopt :) Vanavond na het werk series kijken, alleen jammer dat medium weer aan het herhalen is :(

Share This Page