Azeb hoe kom je bij die dromen he. In het begin van mijn zwangerschap droomde ik dat ik verkering had met Jan Smit, Nick & Simon,en toch ook maar met mijn eigen vriendje omdat ik het anders zo zielig vond voor hem :-?
Ik droomda vanacht dat een van mijn mngrs de katten wou meenemen want het was gevaarlijk dat zij buiten liepen, kon hem overhalen om ze te houden mits ze in een ren verbleven en de nacht daarvoor was ik op een camping en werd verliefd op een verlegen jongen. na een paar weken was het wat geworden en toen later in de caravan met zijn broertje (wel nog ouder dan mij) aan het kletsen en toen friemelen samen en dan doet zijn broertje ook mee! ... ... hehehe geen verkeerd droom, maar werd wakker en toen tegen hubbie aan gaan knuffelen.
hahaha ja vaag he die dromen hier ook van die vage maar ook nog steeds de "sex" dromen pfff @parr ik heb het ff gePBt anders staat het hier weer...
Haha ja ik vond Dylan ook veel knapper dan Brandon! Heb net even op youtube wat filmpjes van BH 90210 zitten bekijken. Lachen joh! Tjee wat een broekie is Brenda! Daarna zat ze natuurlijk nog in Charmed dus ken haar ook wel wat ouder, maar wat een verschil! Mijn man is nu aflevering 12 tm 15 van Greys Anatomy aan het downloaden Ik heb tm aflevering 11 al gezien toen ze in de VS werden uitgezonden, had helemaal neit in de gaten dat ze al weer verder waren gegaan (heeft toen een tijd stilgelegen ivm stakingen enzo). Dus kan er straks vier achter mekaar kijken, Yes!
Die sexdromen zijn bij mij helaas al weer afgelopen. Vond het wel spannend! Met Brandon was helemaal niet spannend en opwindend helaas, alleen maar erg vertrouwd op de een of andere manier. Hij veranderde af en toe ook in mijn man, en dan weer terug in Brandon
Ik heb vorige week alleen maar over sex gedroomd, vond het eigenlijk niet zo leuk haha, het was elke keer met een andere vent (ik ben zo'n sloerie haha) en op een gegeven moment voelde ik me gewoon schuldig tegenover mijn mannetje Vannacht daarintegen heb ik mijn zus vermoord in mijn droom Haha ik had haar in een grote vuilniszak gestopt en laten stikken Zien jullie het al voor je, ze is 39,5 week zwanger, in zo'n vuilniszak haha Heb haar vanmorgen gelijk gebeld maar ze leefde nog Wel had ze gevoeld dat ik haar probeerder te vermoorden, maar zij dacht dat ik haar aan het neersteken was WANT: Ze had om de 15 minuten onwijze buikkrampen Helaas is het nu weer wat afgezakt maar denk niet dat het nog lang gaat duren, erg spannend dus Hier is er ook weer een zonnetje, heerlijk! En zag net op KNMI.nl dat het eind van de week weer lekker 24 graden wordt Ik heb de laatste tijd ook weer krampen in mijn buik, maar dit keer echt bandenpijn, dat merk ik aan alles. Het voelt echt alsof alles aan het oprekken is daar, alsof er iets in zit wat te groot is voor die ruimte haha Plus dat mijn buik ook echt groeit, dus dat is wel duidelijk. Vandaag nog plannen ladies? Ik niet echt, beetje computeren en lezen, mannetje is vanmiddag weg Baal er wel van als hij nu in het weekend een keertje weg is, omdat ik natuurlijk doordeweeks ook al de hele week alleen zit, maar ja Gelukkig heb ik jullie! XXX
Mijn vriend is ook weg vanmiddag, werken. Ik ga denk ik maar de boel opruimen hier. Stofzuigen is al gedaan, ik merk wel dat het zwaarder wordt en moest even gaan zitten vanwege een harde buik. Dat gaat gelukkig wel snel weer over en doet geen pijn, maar ik merk het de laatste dagen wel meer dat bij lang staan/lopen of veel doen in huis/tillen ik harde buiken krijg. Ik geloof dat dat ook wel mag met 24 weken. Want dat ben ik vandaag! Ga straks weer een fotootje maken voor in mijn album. @tinkerbel: spannend zeg van je zus!
Hoi meiden! Schopjes -> De schopjes van de beeb worden steeds harder, dus denk dattie goed aan het groeien is! Helaas kan mijn vriend ze nog steeds niet voelen (terwijl je wel de buik ziet bewegen?) maar dat zal wel niet meer lang duren. Dromen -> Ik merk niet veel verschil, want ik had altijd al de meest bizarre dromen! En ik kan ze me ook elke dag herinneren, dus heb inmiddels al de meest bizarre verhalen ertussen hahaha! @ Krisstel -> Ik heb inderdaad ook last van 'groeipijnen'. Beetje vervelend, maar volgens mij kan het geen kwaad. Maar als je het niet 100% vertrouwd of je denk dat het toch iets anders is zou ik zeker vragen aan de vk. @ Kaatje -> Mooi hoor! Zie het al helemaal voor me met zo'n witte jurk eronder!! Wel vervelend van die infectie zeg! Hopelijk issie snel weer weg! En over die stickers: nu je t zegt ja! Zie het hier idd staan, hihih. Bedankt voor de tip! @ Lise -> Nee ik moet weer als allerlaatste voor de 20 weken echo, whahaha... @ Miranda -> Mooie echo hoor! Echt een schattig neusje! @ Roshi -> Wel fijn dat de fysio voor je wil bellen met je werk! Nu mag je misschien lekker smorgens werken. Ik zie dat een aantal dames al de 24 weken zijn gepasseerd! Gaat echt snel zeg! Nog 2 weekjes en jullie beebje is officieel levensvatbaar! Is voor mijn gevoel toch een groot verschil, en een prettige gedachte dat artsen er vanaf dan alles aan zullen doen om je beebje het te laten halen mocht er iets mis gaan! Groetjes, Cossy
hoiiiii @Miranda wat een lieve echofoto van je meisje @Ingeltje gefeliciteerd met je oma en veel plezier vanmiddag! @Roshi hopelijk hoor je snel wat van Chaartje! Balen hoor dat je ook zoveel last heb van je BI. Succes bij de Arbo morgen Veel plezier bij je vrienden, gezellig hoor @Yule lekker dat je weer uitgerust bent @parr balen dat je ook niet kon slapen Lekker hoor croissantjes, krijg er spontaan trek in haha. leuk he dat schoppen van de kleine Het is wat met al die dromen haha. Hier kan ik er ook wat van Mijn mannetje is dat wel thuis maar heb er ook niet veel aan hoor, die zit de MotorGP te kijken Hier schijnt nu ook lekker het zonnetje 8)
Ik heb overigens net een leuke slinger besteld op http://www.feestslinger.nl/ Het zijn die letter-slingers van 'hoera een jongen' (of meisje) maar dan kun je zelf de tekst samenstellen. Ze kosten 8 euro dus dat is ook goed te doen, en je kunt er leuke plaatjes tussen zetten.
Ik heb weer een fotootje geplaatst! Vind zelf dat mijn buik met 22 weken groter lijkt op de foto, maar in het echt is dat toch echt niet zo! Krijg de laatste 2 weken veel commentaar over hoe hard ik ben gegroeid... Mijn buik begint nu net onder mijn ribbenboog en dat is wel een stuk hoger dan 2 weken geleden, ik ben benieuwd hoeveel ruimte ik nog heb...
Moest toch echt hardop lachen toen ik dit las en toen wou vriendje natuurlijk ook weten wat er aan de hand was. Geloof dat hij nu vind dat zwangere mensen steeds vreemder worden Heb hier het kastje met schoonmaakspullen even opgeruimd en afgenomen en de wc's schoongemaakt. Verder weinig fut dus ga nu lekker met mijn vriend op de bank hangen met een dvd-tje. Fijne middag nog.
bedankt dames voor de reacties ik doe het wel rustig aan hoor zit niet in me aard maar we doen hoever mogelijk en meer niet. vind deze zwangerschap wel zwaarder dan de 1e toen kon je gaan liggen wanneer je wilde nu ben je steeds bezig met de 1e. maar ja voor je het weet zijn we weer bevallen hihi.
Ja, kan me voorstellen dat het moeilijker is om te rusten als dit je tweede beebje is....ik merk toch dat het de laatste paar daagjes iets zwaarder wordt. Iets sneller moe, sneller buiten adem en constant het gevoel dat ik moet plassen Bij de laatste controle zei de vk ook nog dat ze vond dat mijn beebje wat te hard groeide (dat idee had ze er in ieder geval, na links en rechts eens geduwd te hebben) Ze wil me de volgende controle laten testen op zwangerschapssuiker Dat is pas over drie weken.....Ik ga er zelf vanuit dat alles wel goed zal zijn, maar toch hé! Waarom zeggen ze me zoiets als ze pas over drie weken testen... Nou ja we zien wel (beebje zou in verhouding ook wel erg lange benen hebben volgens de echo, maar de echodame zei hier niets over, die vond alles prima)
Hoi hoi, Wat wordt er wat afgedroomd hihi. Ik had het voor de 20weken echo. Maar dan vooral over wat het geslacht zou zijn. Maar waren geen rare dromen ofzo @Yule, mooie buik heb je hoor! En ook alweer 24 weken! Ik had volgens mij gelezen dat je in de 6e maand idd last gaat krijgen van harde buiken. Hier af en toe, de laatste dagen gelukkig niet meer. @Tinkerbell, hoe is het nu met je eigenlijk? Val je niet meer flauw? Spannend trouwens van je zus! Mijn schoonzusje is 37 weken zwanger nu. Vind het nu ook al spannend Straks weer zo'n lief klein babietje. Vandaag ook niet zoveel gedaan. Beetje kleertjes uitgezocht van m'n dochtertje, wat ik nu bij de volgende ook weer kan gebruiken. Maar veel dingen vind ik niet leuk meer, maar vind het ook weer zonde om weg te gooien Dus ik schiet niet op haha. @Sasha, hopelijk heb je geen zw.suiker. Ik moest er ook op testen, maar bij mij was het gelukkig niet het geval. Iedereen nog een fijne avond!
Goedenavond meiden.. @Yule je ziet al duidelijk dat je buik hoger ligt dan bij de 22 weken foto. Mooi hoor @Sasha hopelijk heb je geen zw.suiker @Miranda lastig he om het weg te gooien. Wat dat betreft heb ik wel mazzel dat we nu een meisje krijgen. Alle babykleertjes zijn echt voor jongens wat ik had dus lekker verkocht op MP. Maar kan me wel voorstellen dat je ook wat nieuws wilt kopen Fijne avond nog allemaal!
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ♀ *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Nic79...28 jaar 1e & 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 27 september 2008 *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ? 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 56 september mama's! 23 meisjes in de buik ... 14 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen (en 1 kindje wil niet vertellen wat hij/zij wordt, ook verrassend ) ... 11 mama's houden het (hier) geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Mei: 19: Roshi vk 20: Marijke1982 20 weken echo 21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk 22: Mss Ace vk, foover vk 23: Nic79 gyn Steen vk 24: Funnyme pretecho 26: Yule vk, Jale gyn. 27: Marijke1982 pretecho, Freesia extra 20 weken echo, Lise gyn 28: Jessejaime vk Kaatje85 vk Jikke vk 30: IrisB pretecho 3D 31: Krisstel 3D echo Juni 03: Pisum pretecho 3D+4D 05: Diddl vk MirandaT vk 06: Mss Ace pretecho 3D+4D 07: Diddl 2de pretecho 3D + 4D 09: Dreames vk 10: parr1983 vk 12: Marielle82 vk 14: Roshi pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof! 25: steen pretecho 3D + 4D 28: Azeb verlof! Juli 15: Jikke verlof! 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof! 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof! 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! 28: foover verlof! 29: FunnyMe verlof! Augustus: 01: MirandaTecho gyn 04: Krisstel verlof! IrisB verlof! Wupje verlof! 05: Mss Ace verlof! 07: Nic79 verlof! 14: Roshiverlof! 15: Pisum verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof!