September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @yule ja jouw buik loopt nu rond vanaf de ribben! leuk!

@Sasha hoop dat het idd geen zw.suiker is, maar goed, volgens mij heeft elk vk een andere mening ;)

zo ben een beetje slom. wel zommeteen LOST!

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haai dametjes!

Ben ook weer thuis, maar moest nog even 'mijn meisjes' opzoeken!
    Ik moest deze week al bloedsuiker laten prikken van mijn vk, wat gek Sasha dat jij dan zo lang moet wachten?! :(

Nou welterusten meisjes (ja ook die van boven de 30 :) ) en tot morgenmiddag/avond!

Kus inge

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Dag dames,

Fijn dat jullie ook verschil zien op mijn nieuwe buikfoto... dat stelt me weer gerust!

Ik kom net thuis van vrienden (ff bakkie doen). Rij ik over een rotonde (voor Kaatje: de grote rotonde als je vanuit Nieuwkoop/Aarlanderveen naar Alphen rijdt en op de N207 uitkomt, met die gescheiden stroken), komt er ineens iemand recht op me af rijden (de verkeerde kant op dus! :confused: ) Diegene was aan het keren op de rotonde (WTF?) en reed dus spook zeg maar. Ik schrok me een ongeluk, moest hard op de rem om er niet op te knallen en er zaten nog 3 auto's achter me die ook onwijs schrokken natuurlijk!

Jeetje.

Ik was thuis, heb ik maar de politie gebeld. Ik dacht namelijk eerst dat het gewoon een slechte actie in het verkeer was, maar voor hetzelfde geldt rijdt dat mens stomdronken door de polder/de stad... Ze gingen rondkijken in ieder geval.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedenavond meiden,

yule jeetje meid das schrikken. gelukkig is het goed afgelopen.

sasha gaan ze je urine eerst controleren zeker dan of niet ik moet de volgende keer ook mijn urine mee nemen.

net thuis van het werk met me rug ging het vanavond beter gelukkig. ondanks dat ik toch ff in de stad ben wezen wandelen.. kreeg een steek onder water van een collega vandaag pff. werdt wel een beetje kriegel ervan. had het over me rug en toen kreeg ik te horen ja maar ja je had ook al in rotterdam gelopen de hele dag. ik gelijk nou nee niet heel de dag. ik ga toch niet thuis heel de dag op een stoeltje zitten wachten tot ik mag gaan werken en de rest van de dag niks doen of zie ik het verkeerd. maar ja ik negeer het gewooon doe net of ik gek ben ze lullen maar.

5. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    goedennacht dames (ben nog op, moet steeds plassen :oops: ).
    Ook ik ben een september 2008 mama, ik kwam per toeval in dit forum en topic terrecht, vind het leuk om mezelf aan te sluiten hiero!

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen meiden!
    even een ego berichtje: Heb al een paar dagen ontzettend last vn krampen, (geen buikkrampen) die ik zo nu en dan moet wegpuffen :( Ik las dat iemand van hier dat ook had..en dat het wellicht groei van de kleine zou kunnen zijn? Ik ben zelf een vrij tenger meisje dus hoop dan ook eigenlijk dat dat het is, maar ergens maak ik me ook wel een beetje zorgen! Donderdag moet ik naar de vk, ga het er denk ik maar wel even met haar over hebben! Daarnaast heb ik hevige kramp in mijn kuiten gehad, en sindsdien hou ik zo'n rare spierpijn achtig gevoel in mijn kuit! Is dat nomaal?

Zou iemand ook nog voor mij op de lijst kunnen zetten dat ik in het ZKH wil gaan bevallen? wat BV op de lijst betekent dat weet ik niet :rolleyes:

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Rainbow1984: welkom hier meid! klets gezellig mee ;)

8. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Vandaag 21 weekjes om! :D Woensdag eindelijk 20 weken echo... Het beebje is erg druk hier! Hij trapt nu echt hard! Als ik mn hand op mn buik leg voel ik het heel goed. M'n vriend heeft het nog steeds niet gevoeld... :( Volgens mij heeft hij gewoon niet genoeg geduld, hahaha!

@ Yule -> Ik denk dat het voor je lijkt dat je buik met 22 weken groter is omdat hij nu meer naar boven is geschoven, en het volume is nu dus meer verdeeld. Maar ik vind hem echt wel groter op de laatste foto! En met rijden op de weg moet je echt uitkijken inderdaad! Er rijden genoeg mafkezen rond. :eek: Ik rij zelf de laatste tijd ook een stuk voorzichtiger!

@ Sacha -> Misschien testen ze het pas over 3 weken omdat het nu nog niet ernstig was? Misschien was de beeb wel nog een stuk groter als je al een tijdsje suiker had gehad ofzo... Misschien kun je gewoon voor de zekerheid niet al te veel suiker eten, dan loop je tenminste geen risico. En anders kun je altijd nog een doe-het-zelf test halen, die heb je bij de drogist.

@ Tweety -> Pfff flauw hoor van jouw collega! Net alsof je 9 maanden lang plat kan blijven liggen en verder alleen werken ofzo...?!

@ Rainbow -> Welkom hier! Nog een jongetje in de groep! :D Erg mooie foto heb je, heb je die zelf gemaakt? :eek: Ik probeer het telkens maar ze worden altijd...erg vreemd... :(

@ Lindaa -> Met die krampen weet ik niet zeker, zou idd groeipijn kunnen zijn maar dat kun je beter aan de vk vragen denk ik. En met je kuit is normaal, dat heb ik ook altijd, een beetje spierpijn als je kramp hebt gehad. Ik zal het op de lijst toevoegen, en BV betekend borstvoeding. ;)

Groetjes, Cossy

9. 4days

4days Niet meer actief

DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... Kalender: ? Denkt zelf: ?
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    27 september 2008
    *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ?
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 56 september mama's!

23 meisjes in de buik ... 14 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen (en 1 kindje wil niet vertellen wat hij/zij wordt, ook verrassend :D) ... 11 mama's houden het (hier) geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Mei:
    19: Roshi vk
    20: Marijke1982 20 weken echo
    21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk
    22: Mss Ace vk, foover vk
    23: Nic79 gyn Steen vk
    24: Funnyme pretecho
    26: Yule vk, Jale gyn.
    27: Marijke1982 pretecho, Freesia extra 20 weken echo, Lise gyn
    28: Jessejaime vk Kaatje85 vk Jikke vk, Dniise gyn
    30: IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    03: Pisum pretecho 3D+4D
    05: Diddl vk MirandaT vk
    06: Mss Ace pretecho 3D+4D
    07: Diddl 2de pretecho 3D + 4D
    09: Dreames vk
    10: parr1983 vk
    12: Marielle82 vk
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    21: Dniise pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof!
    25: steen pretecho 3D + 4D
    28: Azeb verlof!
    Juli
    15: Jikke verlof!
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof!
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof!
    22: steen verlof!
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof!
    28: foover verlof!
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    01: MirandaTecho gyn
    04: Krisstel verlof! IrisB verlof! Wupje verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof!
    14: Roshiverlof!
    15: Pisum verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof!
    28: MirandaT verlof!

10. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Even geen puf om uitgebreid op 4 dagen te gaan reageren, vrees ik, maar ik kijk wel hoever ik kom...

@kaatje: erg mooi zo, je haar. Schimmelinfectie is wel een stuk minder leuk. Hopelijk is ie snel weg. Heb het zelf één keer gehad (veroorzaakt door de ab tegen blaasontsteking, gebeurt dus echt veel daardoor denk ik) en het is absoluut geen lolletje. Moest toen ook met vaginale douche aan de slag (met Molkosan), maar ik weet niet of dat wel mag als je zwanger bent.

@yule: interessante actie daar op de rotonde :rolleyes: Heb het zelf al meegemaakt in Frankrijk (maar ja, Fransen rijden nogal "origineel") en een keertje in NL toen iemand met z'n asobak linksom het rond punt op scheurde. Je schrikt je idd wel rot dan. Mooie buik en je ziet echt wel het verschil :D

@rainbow: welkom :D

@lindaa: BV = borstvoeding

@parr: leuk zo'n massage en fijn dat je je erna zoveel beter voelt. Wel idd ff zuinig op zijn zodat je het de hele week volhoudt

@Elin: M'n vermiste buddy! Hopelijk voel je je snel weer beter :(

@Miranda: mooie echo :)

rare dromen: al dan niet over seks... Hmm, valt wel mee denk ik. Ik heb sowieso al erg rare dromen, daarvoor moet ik écht niet zwanger zijn :) Meest frappante wat ik de voorbije maanden heb meegemaakt is dat ik iets tragisch aan het dromen was (een of andere tragic lovestory in een World of Warcraft/oude Rome/straat in Antwerpen waar ik veel met de tram reed- setting :confused: ), daarvan wakker werd en spontaan begon te huilen omdat het allemaal zo triest was.

Euh... verder kom ik even niet, dus dan maar het ego gedeelte.

Ik heb m'n eenzame weekend overleefd, maar het was wel redelijk eenzaam :cry: Vrijdag en vooral zaterdag had ik last van die naar-je-zij-uitstralende rugpijn, met als gevolg dat ik niet veel achter de computer kon (Engelse vriendin was van plan me via skype gezelschap te houden, maar dat lukte zaterdag dus niet >.<). Na een uurtje moest ik alweer verkassen naar de zetel en de TV. Heb zaterdag ook een ontwerp geboortekaartje getekend. Even kijken of dat wat wordt. Zondag was het iets beter met de rugpijn (dus wel kunnen socializen met Engeland :D , maar pffff.

Vriend heeft het dit weekend erg naar z'n zin gehad en hij heeft ook elke dag wel even gebeld, dus dat was wel leuk. Er zit nu helaas een gebroken man thuis. Meegebracht van het weekend: gekneusde rib, interessant blauwe scheen en verrotte schouders (3 dagen rondlopen in een 20 kilo wegende chainmail valt niet mee). Dus toen ie gisteren thuis kwam heb ik hem maar een beetje vertroeteld :D Heeft ie geluk dat ik zwanger ben denk ik, want anders ben ik zo lief niet, haha. Nu ja, wel lief, maar gisterenavond heeft ie echt niks moeten doen behalve het eten dat ik bracht in z'n mond steken. Heb zelfs niet gezeurd toen ik z'n schouders moest inwrijven met world's most disgusting zalf (van die spierzalf die dan warm wordt en die je de rest van het jaar nog ruikt). Kortom, voorbeeldige ik :({|=

En zo werd het weer maandag *zuchtpufkreun* en heb 5 dagen voor de boeg. Kleine meevaller van de dag is dat normaal gezien de accountant zou komen, maar dat is blijkbaar verplaatst naar volgende week. Heb ik het dus iets rustiger nu (is weer dolle salaris week). Vrijdag is er de bedrijfsbbq, dus alvast even duimen voor mooi weer dan :)

Fijne dag allemaal!

11. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Goedemorgen meiden..

@Yule jeetje schrikken zeg :confused: Gelukkig is het goed afgelopen.

@Tweety jeetje lekkere opmerking van die collega :( Lekker laten gaan hoor ;) Fijn dat het beter gaat met je rug.

@Rainbow84 Welkom hier! En nog een beetje verder kunnen slapen?

@LIndaa het zou idd groeipijn kunnen zijn. En dat gevoel in je kuiten daar heb ik ook regelmatig last van. Anders gewoon even aan je VK vragen als je het niet vertrouwd ;)

@Cossy lekker he alweer 21 weekjes :D Spannend nu mag jij woensdag eindelijk he voor de echo ;) En mijn vriend heeft ook weinig geduld hoor vwb het voelen van de kleine. Dan leg ik zn hand erop..met twee tellen zegt ie al ik voel niks hoor en haalt zn hand al weer van mn buik :(

@Roshi succes bij de VK!

Hier alles goed. Heb eindelijk een nacht is lekker geslapen, maar was ook wel super moe.

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden

hier ff een kort berichtje we gaan vandaag in ondertrouw. spannend hoor. verder lekker geslapen. en weer vroeg wakker grrr. nou ik ga maar eens ff opuimen enzo.

13. Onder water

Onder water Niet meer actief

Goedemorge !

Cossy , ik voel beeb ook heel goed!
    Zelfs zo goed dat mijn vriend en ik mijn buik al zien golven hihi..

Tweety, zulke mensen zullen er altijd zijn met kritiek.. Vreselijk vind ik dat ! Trek je er niet te veel van aan, die mensen hebben gewoon een probleem met zichzelf!
    Oehhhh wat spannend in ondertrouw! Succes ! :whistle:

Rainbow welkom !

Zelf heb ik ook echt al 2 weken geregeld last van krampen in mijn buik, maar het lijkt ook echt van mijn darmen af te komen..
    Eigenlijk nog niet zo pijnlijk genoeg om contact op te nemen met de gyn..

Had ik even iets raars van de week
    Ik moest een paar boodschappen doen afgelopen woensdag en ik kon mezelf gewoon het huis niet uit krijgen..Ik voelde me eigen zo verschrikkelijk lelijk :S
    Ik belde zelfs het mannetje helemaal overstuur op , ik voel me eigen zo verschrikkelijk onzeker de laatste tijd.
    Terwijl ik juist zoveel positieve reacties krijg op hoe ik eruit zie en hoe mooi me buik wel niet is. Maar als ik in de spiegel kijk dan zie ik er zelf echt geen steek van terug..
    Zijn er meer meiden die hiermee kampen, zullen het de hormonen zijn?
    Heel raar in ieder geval..

Ook ziekgemeld vanmorgen, heb heel de zwangerschap bijna nergens last van gehad maar bij mij komt de misselijkheid nu pas:S:S
    Brrrr en er zit een griepje aan te komen denk ik..

Owja en me nieuwe stage bevalt me echt zo goed! Zelfs zo goed dat ik gesolliciteerd heb voor een vaste baan!
    Stiekem hebben ze al een oogje toegeknepen dat het wel goed zit.
    Zou echt prachtig zijn en voor 20 a 24 uur in de week.
    Ben namelijk eind juni klaar met school en dan zitten andere werkgevers niet echt meer op me te wachten met een dikke buik denk ik.

Zou iemand voor mij in de agenda kunnen zetten dat ik voor:
    -28 mei een controle heb voor de gyn
    -21 juni pretecho 3D-4D

Fijne dag allemaal, en warm aankleden want het word een koude dag heb ik al gevoeld hihi..

14. 4days

4days Niet meer actief

Hoihoi!

@ IrisB -> Nou lekker druk heb jij het dan zo te horen! :eek: Maar wel lekker van die BBQ vrijdag! Zal meehopen voor mooi weer! ;)

@ Sunshine -> Haha ja precies! Hij kijkt iid 1 minuutje en dan zegtie nee ik voel het niet hoor. Maarja het kindje schopt nou eenmaal soms harder dan andere keren, en als het net effe rustig is heeft hij dus geen gelduld meer... Hij heeft het overigens wel ZIEN schoppen. :)

@ Tweety -> Wat leuk zeg! :D Heel erg veel plezier alvast dan! :D (Zal pas erna feliciteren ;) )

@ Rainbow -> Ik heb je op de lijst gezet, als je even je andere gegeven door wil geven zal ik ze erbij zetten! :)

Fijne dag allemaal!

15. 4days

4days Niet meer actief

Dniise is heb ook erg last gehad van mn darmen! De laatste tijd valt het gelukkig wel weer mee. En het zullen zeker de hormonen zijn! ;)
    Ik zal het op de vorige lijst erbij zetten. :)

16. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    @Tweety wat leuk vandaag in ondertrouw :D Veel plezier!
    Gaan jullie verder nog wat leuks doen vandaag om het te vieren?

@Allemaal heb wat dingen te koop staan hier op de site. Denk alleen niet dat er veel voor jullie tussen zit want zijn meer grotere maten, maar zitten wel een twee zwembroekjes bij wat kleine maatjes zijn, boxkleed en aventset. Kijk anders even in mn album of bij te koop. Heel veel is het niet heb al super veel verkcht maar dit is echt het restant haha

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goodmorning ladies!

Ben blij dat ik er weer ben :D ! Zaterdag lag bij ons de pc op zijn gat, na wat inspecties van hubbie en pappie bleek toch alleen maar het toetsenbord kapot te zijn grrrrr hadden ze dat niet iets eerder kunnen ontdekken! Maar ja nu gelukkig weer online 8)

@ Moppiepoppie leuk hoe jij over jezelf denkt...lui varkentje :rolleyes: ...zo te lezen heb je in elk geval wel genoeg hobby's! En ik denk dat fulltime moeder net zo'n volledige baan is, dus dat komt wel goed!
    @ Tinkerbel je hebt wel gelijk hoor wat je schrijft. We zijn denk ik toch nog vaak geneigd onszelf voorbij te gaan. En daarna betaal je daar zelf de prijs voor. Was het gourmetten lekker?
    @ Cossy jammer dat het wokken niet helemaal lekker is gevallen. Ik merk het nu ook steeds vaker met eten.
    @ Steen leuk hè zo'n actief wezentje in je buik! Gisteren moest ik echt lachen om onze dreumes. Op 2 plaatsen tegelijkertijd voelde ik het bewegen, net zo'n kronkelende slang.... 8)
    @ Sunshine jammer dat jullie nog geen behang gevonden hebben.
    @ Jikke kan me voorstellen dat die vloer dweilen niet erg prettig werk was. Gelukkig nam een collega de andere kamer van je over! Daarna wel weer lekker gewerkt?
    @ Miranda T gefeliciteerd met jullie meisje! Leuke echo foto!
    @ Krisstel hoe gaat het nu met je? Nog steeds krampen? Lijkt me niet dat het echt dagen moet duren als het een groeipijn is. Bij mij was het steeds 2 of 3 dagen maar niet langer.
    @ Pupke hier trapt de kleine juist volop naar beneden ...... soms erg pijnlijk en volop in mijn vrouwelijke onderdelen :rolleyes: :cry: dus ik heb echt het idee dat de beentjes nog steeds beneden zijn. Bij de 20-weken echo lag ie ook in een stuit. Dus het kan wel.
    @ Azeb alweer een beetje bijgekomen van de vermoeiende sportdag? Hoe oud zijn je leerlingen eigenlijk?
    @ Kaatje mooi kapsel! Wel vervelend van die schimmelinfectie. Gaat het alweer iets beter nu?

VAGE DROMEN: erg hilarisch! Vooral Tinkerbel jij maakt het wel erg spannend!

@ Rainbow welkom!
    @ Lindaa doe rustig aan!

@ Cossy lekker hè bijna 20-weken echo! Onze beebjes hebben dezelfde trekjes. Die van mij stopt ook vaak met schoppen als hubbie zijn hand op mijn buik legt. Volgens mij vind de kleine die hand wel lekker warm 8)
    @ Irisb blij dat hubbie weer terug is? Lief dat je hem zo verwend hebt ;) Vervelend van die rugpijn.

Zaterdagavond zijn we weer eens lekker ouderwets op stap geweest. Er was een 70/80's party en het was echt kei-gezellig :D 8) ! Leuke (foute) muziek maar heerlijk gedanst. Al merk ik wel dat ik niet meer zolang door kan gaan als voor mijn zwangerschap. Rond 1 uur zijn we toch maar naar huis gegaan. Hubbie mee moeten slepen want ie vond zijn biertjes wel erg lekker....
    Gisteren met vrienden weggeweest en 's avonds pas wat later thuis.

12 juni worden bij ons in huis kunstof kozijnen en rolluiken geplaatst en daarna hebben we een weekje vrij en gaan we de kinderkamer schilderen / behangen. Heb er zin in!

Nou fijne dag allemaal!

18. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Dniise: JA ik herken het ja, heel vervelend :( Helemaal als het lekker weer is en iedereen in leuke topjes etc loopt, voel ik me echt zo'n dikke koe :oops: Terwijl ik op andere momenten echt heel trots ben op mijn buikje, heel vreemd. Maar idd er zijn van die momenten dat ik echt zoiets heb van: Bah wat ben ik lelijk, dik en mijn buik ziet er helemaal niet zwanger uit maar gewoon dik blabla :( Zijn echt de hormonen hoop ik :(

Bah vandaag ineens weer slecht weer :( Baal er wel van want had gisteren lekker in de tuin gezeten, daar word ik toch een stuk vrolijker van :D Maar ja, was ook nog eens heel vroeg wakker en dat is best naar als je de hele dag thuis zit, dan ben ik liever laat wakker, dan is de dag sneller om, maar ach...

Vandaag heb ik aardig wat wasjes weg te werken en ga ik lekker lang douchen en even epileren en nageltjes doen, misschien dat ik me dan beter ga voelen :) En vanavond lekker lasagna eten! Vrijdag ben ik alweer 25 weken, time flies :confused:

X

19. 4days

4days Niet meer actief

Hebben jullie het al gelezen? Bij de juni-mama's is weer een kindje overleden met 36 weken... :(:(:( Zoiets lijkt me toch echt afschuwlijk... Hoop dat bij ons iedereen gespaard blijft!

20. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hé jammer, had een heel ding getypt maar drukte per ongeluk op nieuw onderwerp...........mja jammer dan. Iedereen een fijne week deze week!

Deel Deze Pagina