September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Kaatje, bedankt voor het plaatsen van het verhaal van Nicole. Weet je zeker dat zij het niet vervelend vindt dat het hier staat?
    Hefitg verhaal hoor... Pffff.... Afschuwelijk. moet je toch niet aan denken!

Yule, lelijk voelen, nee zo erg is het ook niet bij mij, ik ben juist supertrots op mijn prachtige buik en voel me heel mooi. Alleen die borsten zouden echt wel wat kleiner mogen, veel shirtjes kunnen nu echt niet meer omdat het decolete echt te ordinair is. Jammer, maar ik heb het er wel voor over hoor!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @dorientje klap tegen jouw buik? wat is er gebeurd dan? wat zeggen de vk?

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hallo,

Jeetje wat een kippenvel verhaal.....

Net lekker met de hond in het bos wezen wandelen, ik kan nu toch wel merken dat ik minder puf heb hoor....maar ik blijf stug volhouden ;)

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    trouwens herrinner mij net wat ik vannacht gedroomd had, gaaf mijn beeb borstvoeding :p dan die tepel en dan die andere haha en dan in de tussentijd rondlopen en dingen doen :)

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule en Dorientje: bedankt voor jullie reacties. Ikzelf denk ook dat het mijn schaamlip was (geschaafd door goedkoop werk wc-papier of zo), maar je schrikt er toch van. Maar het komt dus wel vaker voor en het was echt maar 1 druppel. Niet meer.

En het feit dat ik haar voel en geen buikpijn heb of zo, stelt me ook wel gerust.

Wat voor klap had je dan gehad Dorientje?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, misschien gewoon een geknapt bloedvaatje? Toevallig gisteravond gevreeen?
    Zolang het idd niet blijft bloeden en je geen rare krampen krijgt zou ik me er niet al te druk om maken.
    Weet dat het heel moeilijk is,maar je baby voelt het ook als je stress hebt.

Yule.. nee idd ik heb ook niet zo'n douche,maar een van de meiden hier ( sorry ben naam even kwijt ) kreeg zo'n douche als medicijn ipv pil.

Azeb, weet niet of ze het vervelend vind, maar ja aan de andere kant, het is internet, en heb het niet van de hyves afgehaald,maar uit het topic van de oktober mama's

7. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Dit verhaal plaatste ik vorige donderdag bij zwangerschap:
    Hoy iedereen,

Deze ochtend kreeg ik op de trein een harde klap tegen mijn buik.

Er stonden vrij veel mensen op de trein, dus we stonden goed op mekaar gepakt...
    Plots gooit de man voor mij zijn sport tas over zijn schouders, en de zware tas beland recht op mijn buik.

De moment zelf deed het echt veel pijn.
    Nu heb ik nog afentoe steekjes in mijn onderbuik.
    Maar ik heb sindsdien mijn kleine meisje niet meer gevoeld.

Die man keek wel achterom, maar heeft zich niet eens sorry gezegd of niet gevraagd of het wel ging...

Ik maak me nu wel een beetje zorgen over mijn beebje...
    Wat denken jullie zorgen om niets, of toch even laten controleren?

Ik heb hiervoor tot vrijdagnamiddag in het ziekenhuis geweest, en de vk zei dat mijn meisje perfect in orde was.

maarja, dat zal wel het overbezorgede mama zijn zeker waar ik last van heb?

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hmmm ik denk dat als jij het nog niet echt vertrouwd gewoon de vk opbellen! zou ik ook doen al waren de vorige testen wel goed!

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Jemig, wat een aso zeg! :evil: :evil:

10. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Dat was ik, maar toen was ik helemaal niet zwanger. Denk ook dat ik er nu geen zou krijgen, want dat het inderdaad niet aan te raden is als je zwanger bent. Is trouwens over de hele lijn bijzonder onaangenaam :(

@Jannes: Argh, dat is schrikken. Maar als er nu niks meer is denk ik dat het ook gewoon om een of ander klein wondje gaat.

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Kaatje, oh oke, dan is het goed. Ik dacht dat je het van Hyves af had.
    Dorientje wat vervelend zeg, ik kan me voorstellen dat je gestresst bent. Maar ik denk dat je de tests en echo wel kunt vertrouwen hoor...
    Als je er een vervelend gevoel over blijft houden, dan zou ik weer terug gaan.
    Wat stom trouwens dat die vent niet eens zijn excuses aanboodt. Zag hij dat je pijn had (en dat je zwanger bent)?

12. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    normaal moet hij wel geizen hebben dat ik zwabger ben, want ik heb al een behoorlijk buikje... (ik probeer eens een foto te plaatsen, maar ik weet niet hoe dat hier moet :oops: )

Maar hij heeft helemaal niets gezegd.

Zal blij zijn als ik om 16.30u thuis ben, kan ik er even de doptone bijnemen en haar weer even horen...

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    foto plaatsen: dan ga je in de menubalk linksboven aan en klik op foto verkleinen. dan bladeren klikken, dan kun je de foto uitzoeken. En dan op foto verkleinen klikken. dit is dan 480 pixels als goed is. dan klik je op de venster die tevoorschijn komt op opslaan en die sla je opnieuw op maar dan wel onthouden welke verkleind is he! dan ga je bij een van jouw berichten kijken en dan klik je op jouw venster op album en dan ga je die foto uploaden. je geeft het een titel en dan die foto zoek je dus op door weer op bladeren te klikken. ik hoop dat jij dit snapt :) weet niet of het zo duidlijk is :oops:

14. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Zelfs al ben je niet zwanger en heb je je geen pijn gedaan, dan nog vind ik dat die vent z'n excuses had moeten aanbieden. :rolleyes: Maar goed, dat ben ik misschien met mijn waarden en normen uit de 14de eeuw of zoiets. Mensen zijn tegenwoordig echt superonbeleefd en in vele gevallen onbeschoft. Deze man zit trouwens met stip in de tweede categorie.

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Dorientje: wat een eikel zeg... jonge jonge. En ik snap dat je geschrokken bent.

Nou net weer even naar het toilet geweest en niets te zien. Dus zal toch wel schaafwondje geweest zijn. Anders was het wel blijven bloeden.

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja tuurlijk heb je daar helemaal gelijk in Iris!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    well said! :thumup:

18. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Normaal moet het hiermee wel lukken, en anders blijven proberen :D

doet goed dat ik het hier even kwijt kan...
    Laat straks wel wat weten als ik de doptone bij de hand heb.

19. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Jeetje Dorientje wat een verhaal :eek: Ik denk dat ik dan ook even flink onbeschoft zou gaan doen tegen zo'n vant oei die had echt even een paar flinke *hormonale* opmerkingen gekregen :evil: Maar als de echo's en testen goed zijn, zou ik me niet teveel zorgen maken hoor :)

Ik heb de hele dag al DORST jeetje :eek: Zag mezelf net in de spiegel en mijn buik is toch flink gegroeid, vandaar die krampen! Hij mag nog wel even doorgaan want als ik mijn buik vergelijk met de buiken van jullie is hij nog niet zo groot :( Althans; met een jurkje aan lijkt het heel wat maar met een broek aan of een blote buik is het nog niet echt wat vind ik :oops: Ik zal vanavond eens een foto maken met blote buik :)

Moet nu nog even boodschappen doen maar heb nog geen zin :p

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo en ik ga naar werk tot later kletskouzen ;) toedels

Deel Deze Pagina