Werkse parr. Nou net ff op bed gelegen,maar ga me er niet echt beter door voelen. heb het koud, hoofdpijn en hartkloppingen> Bah ! Vanavond na het eten nog maar ff terug naar bed denk.
Thanks, die fotos heb ik paar weken geleden gemaakt. Ik weet zeker dat ik een kind alleen kan opvoeden, ik ben zelf ook zo opgegroeid met mn ma en dat heeft ze fantastisch gedaan, ben nooit wat tekort gekomen! Wel balen dat het voortekenen zijn van spataderen. Daar kom je niet zomaar vanaf! Smeer jij je benen in met iets wat ze tegen gaan of is er geen houden aan spataderen? Vrouwen in mijn fam hebben hier ook last van namelijk en allemaal gekregen tijdens zwangerschap  Ik hoorde van mijn VK dat het normaal is dat je je beeb niet elke dag voelt in deze periode. De ene dag is de baby actiever dan de andere dag. Jannes het kan ook blaasontsteking zijn, dat er een druppel bloed meekwam met je urine. Als je zwanger ben, merk je vaak niet dat je een blaasontsteking hebt (ik weet er alles van). Of ben je hiervoor al gecontroleerd? @ Dorientje wat een h*fter in die trein zeg.
@ Dorientje. Hadden het er hier vorige week nog over dat het volgens de vk niet erg is als je je baby nu niet dagelijks voelt. Vanaf 25 weken moet je haar wel dagelijks voelen.
Ha Meiden, -> Dorientje:Wat een ...vent! Kan me voorstellen dat je zo bezorgd ben! Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen hoor en vragen of je effe langs mag komen. Ik heb effe een vraagje. Heb de laatste weken erg 'last' van een ruwe/pukkelige huid. Allemaal bultjes op voorhoofd en wangen en boven mn borsten. Wie heb hier ook last van? Wat doe je hier tegen? groetjes!
Hier ook vol pukkeltjes en vlekken. Al vanaf het begin van mijn zwangerschap. Je kan er geloof ik weinig aan doen. Smeer mijn gezicht wel iedere dag in met zwitsal babycreme, anders vallen de vellen er op een gegeven moment af haha.
@Rainbow: ik ben vorige week getest op blaasontsteking. Er zaten twee kleine ontstekingscellen in, maar niets noemenswaardig. Ook niet genoeg om medicatie te geven. Maar wellicht was het het begin van een blaasontsteking en moet ik het deze week gewoon nog eens laten checken.
Hoihoi, Hier ook ruwe droge plekken, en jeukt als de gek! Verder ff weg geweest (op vakantie) maar ben er weer! Wij hebben inmiddels een kinderwagen gekocht (marktplaats, zo goed als nieuw), ben helemaal blij, verder hoeven we eigenlijk niks meer (hebben alles nog van eerste twee kids).
Hoi hoi Het is vandaag wel een dag dat we een beetje met de neus op de feiten gedrukt worden..... al die trieste verhalen Het maakt wel dat ik me vandaag een klein beetje bedrukt voel. Lijkt of beebje me wil troosten want ie beweegt volop, net of ie wil zeggen maar mama ik ben er over een aantal weekjes wel Ik moet er nu ook maar niet teveel meer bij stilstaan en gewoon genieten van onze periode! @ Irisb gewoon lekker die sla blijven eten hoor! Ik heb het ooit een keer over chips gehoord en nu ben ik dus echt een chipsfreak en kan het dus ook niet laten liggen..... Dus waarschijnlijk ben ik dan van binnen ook al bedorven @ Dorientje zoals je al boven leest heb ik (en ook vele anderen) het gevoel van angst ook vaker. En zeker na wat jij hebt meegemaakt in de trein.......wat een aso ! Luister straks maar even lekker met de angelsound en ik weet zeker dat je je meisje luid en duidelijk zult horen! @ Jannes toch evengoed schrikken. Zal wel een bloedvaatje zijn geweest. @ Marielle hier ook zo'n pukkelbol Ben nog even aan het denken wat ik straks ga eten: hubbie is niet thuis en ik kan dus lekker een snel roerbakgerechtje met champignons maken. Dat lust hij namelijk niet. Of een omeletje met champignons is ook lekker. Iemand nog meer champignon ideëen? (alleen niet te lang kokerellen want ik heb het echt gehad voor vandaag)
@Rainbow: welkom bij de september mama's @Dorientje: ik maak me niet zo snel druk. Ik voel de kleine heel veel, maar als ik haar wat minder voel dan maak ik me wel druk. Wat onbeschoft van die man om niet eens zijn excuses aan te bieden. Zo had ik 2 weken geleden bijna ruzie in de bart smit. Omdat het mooi weer was had ik teenslippers aan. Ik loop door een pad en er stap een vrouw achteruit en vol op mijn voet. Niet alleen op mijn tenen, maar op mn hele voet, dus ik zeg heel hard auw. Het ging namelijk ook heel hard. Ik plaats van sorry te zeggen, kijkt ze achter om en zegt ze ja dat krijg je met teenslippers. Nou ik denk mn broek zakt af. Wat een reactie. Ik zeg meteen ja dat krijg je als mensen niet kunnen opletten. Nu was ik het en stapt ze op mn voet, maar ze had ook achteruit kunnen stappen en mn buik hard kunnen raken met haar lijf. Of op het voetje van een klein kindje kunnen stappen. @Jannes: ik vind die grens van 26 weken ook niet echt geruststellender. Hopelijk was het druppetje bloed niets ernstigs! @Azeb: ook hier niet blij met de groeiende boobs! Was al niet weinig en nu helemaal niet meer. Het geeft inderdaad een decollete dat niet netjes is, dus moet nu echt opletten met wat ik draag. Lelijk voelen: ik vind de buik wel heel mooi. Nu in ieder geval. Nu mensen niet meer twijfelen tussen zwanger zijn of te veel eten als ze naar me kijken. Baby voelen: mijn vk zei dat ik de kleine vanaf 23 weken elke dag moet voelen en ergens anders op dit forum was dit weekend volgens mij een topic over het voelen en daar las ik ook ergens waar een vk het had over 26 of 28 weken.
Tjee wat een reactie zeg in de Bart Smit! Nouja, alsof je dan maar geen teenslippers moet dragen! Kan er niet over uit wat een idiote reactie. Tsssssk
@ Jannes... ik zou indd echt naar de huisarts gaan om te testen of het een blaasontsteking is. Ik was aantal weken geleden ook geweest voor test blaasontsteking én mijn zoveelste schimmelinfectie. Uitslag test: ja er zijn wat bacterien gevonden maar niet genoeg om medicijnen te geven... oke dacht ik... anderhalve week later zat ik in de tuin lekker in het zonnetje met een boekje erbij. Voelde ik ineens mn rok nat worden en ik keek naar beneden, jeezus wat schrok ik. Ik meteen naar de wc gehold, ik d8 'sh*t mijn vliezen zijn gebroken'. Bleek nou, heftige schimmelinfectie én blaasontsteking... Ik wil je niet bang maken, maar ik ben geen fan van huisartsen omdat ze zo laks zijn (dat is mijn ervaring tenminste). Ik zal toch nog even een testje doen, baadt het niet dan schaadt het niet en word je toch gerust gesteld.
Sommige dagen heb ik daar ook weinig keuze in. Want met dat hele warme weer passen mn voeten niet eens meer in gewone schoenen zo halverwege de dag. Was net even in bad geweest. Lekker ontspannen met gezichtsmasker. Wil ik opstaan, schuif ik onderuit. Gelukkig kwam ik gewoon op mn kont terecht. Van de week meteen van die anti-schuif dingetjes halen voor op de bodem van het bad!
@Rainbow: o echt waar... wat vervelend. Nou dan rij ik morgen of woensdagochtend toch maar even langs voor nog een testje... Heb verder geen klachten, maar wat je zegt: baadt het niet dan schaadt het niet.
Pfff Dreames dat is schrikken in het bad! En eehh, ik vind teenslippers gewoon het fijnst lopen in de zomer, wat een onzin dat je dat niet zou kunnen doen omdat anderen dan op je tenen kunnen gaan staan. Oke, ik snap dat je niet vooraan bij een popconcert moet gaan staan met teenslippers en dat je dan degene die op je teen staat niet echt een verwijt kunt maken. Maar verder geen excuus!
Ja doe zeker voorzichtig! Morgen moet ik toch naar de praxis en daar zag ik laatst van die anti-slip dingetjes dus die haal ik meteen en ga ik meteen plakken, zodat het niet zo snel nog eens kan gebeuren.
Dreames, zo'n anti slip mat is echt een aanrader! Ik ben een paar weken geleden zo ook uitgegleden, daar schrik je toch wel van.
Ik heb momenteel een hele onrustige buik, heel veel zeurderige krampen wat ik zowiezo al bijna een week heb.. Vertrouw het niet meer zo goed, misschien dat ik toch vanavond maar naar het ziekenhuis ga als dit blijft aanhouden..