September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Dniise: Ter geruststelling, ik heb het ook al de hele week, word er gek van :( Gisteravond ook al met een kruik in bed gelegen, elke keer krampen en pijnscheuten, heel vervelend :evil: Maar merk wel dat mijn buik echt aan het groeien is, helemaal na vannacht :confused: Vraag het ook eens aan iemand (niet zelf kijken want zelf vind je hem vast niet gegroeid) maar aan je vriend ofzo, of jouw buik ook gegroeid is, dan komen daar de krampen vandaan :) Volgens mij heeft bijnas iedereen van het forum deze weken last van vervelende krampen enzo :(

ben lekker lasagna aan het maken, jummie :p

2. Onder water

Onder water Niet meer actief

Pfoee, ik hoop het !
    T stelt me toch een beetje gerust dank je!
    Ben toch wel een beetje paniekerig, sowiezo voor de zekerheid morgen toch een plas wegbrengen naar de dokter.
    Had voor de zwangerschap geregeld last van een blaasontsteking , maar ik geloof dat je tijdens de zwangerschap andere symptomen kan krijgen o.a buikkrampen.

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @rainbow > welkom!
    @tweety > gefeliciteerd met je ondertrouw!
    @Dorientje> wat een eikel! wel fijn dat alles in orde is maar je schrikt je natuurlijk dood
    @Tinkerbel> hier ook zo'n onwijze dorst, heb nog nooit zoveel water gedronken hihi
    @Dreames> voorzichtig hoor meis!
    @dniise> laat het maar even controleren dan weet je het zeker! succes meis
    @iedereen die ik vergeten ben... sjorry

Bij juni + oktober mama's wat vreselijk zeg :(

"lelijk voelen" sinds ik zwanger ben voel ik me juist onwijs "knap" ahum gewoon goed in m'n vel is denk ik beter uitgelegd ;)

"eetregels" ik hou me er ook niet super aan hoor, natuurlijk eet ik geen rauwe dingen ofzo maar voorverpakte sla eet ik wel! vind het juist heerlijk, en af en toe een boterham met smeerworst MOET ik ook gewoon hebben ;)

nou ik heb me helemaal voor niets zo druk gemaakt, vandaag bij de Arbo geweest en ipv 2 uur minder moet ik 4 uur minder gaan werken. ik moet nu van 9 tot 13 werken. Mijn baas+leidinggevende waren er best blij mee omdat zij op deze manier wel iemand anders kunnen plaatsen. iedereen blij dus :D

Vanaaf om 19 uur moet ik naar de VK ben benieuwd hoeveel ik aangekomen ben ;)

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    nou ja zeg wat aso! :confused:
    vorige week had ik ook iets, al is dat wel wat minder erg. ik stapte in een overvolle bus en moest staan. toen vond ik het eerlijk gezegd al niet geweldig dat niemand (mijn buik zie je echt wel hoor) me liet zitten. er zat ook een hele schoolklas in die bus, kinderen van een jaar of 8. de lerares zat ook en tja, ik dacht; die kan toch mooi een maatschappelijk voorbeeld stellen ofzo ;) maar in plaats daarvan zat ze alleen maar naar kindjes vederop te roepen dat ze niet zo druk moesten doen en blijven zitten :( 1 kindje had ook nog een domme naam, Amerika, en dan met een Franse uitspraak :rolleyes:

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Nou heb weer een uurtje uitgetrokken om alles door te lezen…

@Kaatje, fijn dat je minder last hebt en de medicatie helpt. Hoop dat het voor je aanstaande niet nodig is.

@Tweety, lekker hoor 2 weken vrij..GEFELICTEERD met jullie ondertrouw!

@Sunshine, geslaagd voor het behang?

@Roshi, hoe was het bij de arbo arts? Ik heb ook al zoveel sexdromen gehad, soms had ik echt het gevoel dat ik ‘raar’ was hihi…heb ze nu ook al weken niet meer gehad.

@Azeb..en en en en hoe zoende hij? Doe mij ook maar Dylan :D Wel lief dat Brandon af en toe nog veranderde in je man ;)

@Yule, gaat snel hé..mooi buikje hoor! Wat een idioot zeg..gelukkig liep het goed af.

@Cossy, last but not least…:D Spannend bijna de 20 weken echo. Leuk die slinger…ga de site zo even aan mijn man laten zien :D

@Rainbow, gefeliciteerd en welkom! Je haalt gelijk het aantal jongen omhoog.

@Iris, voorbeeldige vrouw ben je ;) Denk dat je man straks genoeg terug kan doen :D Enne hier dan nog iemand uit de 14de eeuw hoor…;)

@Dnisse, vervelend joh dat je je zo voelt…zouden de hormonen kunnen zijn. Hoop dat je aangenomen wordt, zou super zijn. Zou ook zeker even bellen als je het niet vertrouwd.

@Wupje, lekker zo’n feestje, klinkt gezellig. Hier komen ook bijna de horren voor de ramen en de deur…wel lekker als dat allemaal klaar is als de kleine komt vind je niet? Moet je veel doen in de babykamer?

@Pupke, wat leuk, gefeliciteerd met je nichtje Eva!

@Parr, beetje rustig aan doen hé,..wil nog lang geen sms van je! ;)

@Jannes, inderdaad even schrikken…hopelijk was het eenmalig en was het inderdaad een wondje.

@Dorientje, logisch dat je je zorgen maakt..gelukkig zag de echo er goed uit, maar als je je nog zorgen maakt zou ik alsnog de vk bellen.

@Wens, lekker genoten van de vakantie?

@Dreames, wat een onbeschoft mens AARGH…zou zo iemand echt een mep kunnen verkopen. Al had je stalen neuzen in je schoenen…enne voorzichtig hé!

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Wat een verhaal van de oktober mama…kan er wel om huilen! Ga zo even die van de juni mama lezen.

Vanmorgen nog steeds krampen en eindelijk maar eens de vk gebeld (ze was wel een beetje boos dat ik niet eerder had gebeld en drukte me op het hart dit wel te doen de volgende keer). Ze dacht dat het groeipijn zou zijn of een blaasontsteking. Meteen urine ingeleverd en gelukkig geen blaasontsteking. We gaan nu uit van groeipijn omdat ik ons kleintje goed voel, mijn buik erg hard groeit, dit ons eerste kindje is en omdat ik in de 26ste week zit. Mocht het aanhouden dan moet ik even langskomen.

Verder gaat alles goed…groei opeens echt hard..buik gaat al in de weg zitten tijdens het zitten of bukken. Heb vandaag besloten om toch 6 weken voor de datum te stoppen i.p.v. 4 weken omdat ik merk dat ik toch wel gestrest ben. (aangezien ik over een week alleen zit, wat we normaal met z’n tweeën full-time doen). Moet dan 24 december weer beginnen i.p.v. 4 januari. Niet zo erg omdat er toch veel feestdagen tussen zitten.
    Kun je dit gewoon veranderen? Of moet je dan een verklaring van de vk hebben?

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Krisstel, hij zoende prima: net zoals mijn man :)
    Ben ook al twaalf jaar niks anders meer gewend, dus weet zo langzamerhand niet beter.... ;)

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DEEL I

@ tweety: pff wat vervelend van die collega zeg! Laat ze maar lekker kletsen :x Gefeli met je ondertrouw! Hoeraa!

@ rainbow1984: hoi, gezellig!

@cossy: ik rijd ook opeens anders, met deze bagage in mijn buik! Probeer extra goed op te letten op wegmaniakken

@IrisB: schrijf maar veel van dit soort verhalen, moet altijd enorm om je lachen hahahaha! :)
    ps: trek je maar niet teveel aan van al die rare adviezen en gebruik je gezond verstand; al die rare adviezen :(

@Wupje: leuk zo'n party! Hihi ik zie jou al je ventje wegslepen van dat feest..treurend om z'n biertjes :) Mannen!

@Dniise: ik herken het niet, voel me juist heel de dag errug mooi! Maar ik ben zelf al wat stevig en baal daar normaal wel eens van. Nu 'mag' ik dik zijn en daarom voel ik me denk ik extra prettig ;)

@pupke: gefeli (peet)tante Pupke!

@yule: Wat een romantische vriend heb jij *zucht! Hihi wel grappig; door een wcrolletje hahaha!

@Rainbow; wat een bijzonder verhaal... een ex met een vrouw..pff hetig hoor. Vind je het xtra spannend nu je er 'alleen' voor staat? Mooie foto's!

@debby: sjjee.. na 30 weken? Wat erg meid.. en het is nog maar een jaar geleden?

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @kristel, ging goed bij de arbo.zie mijn berichtje van 6.39 uur. dat van die 6 weken ipv 4 weken voor de bevalling verlof moet je even met je werk overleggen, volgens mij zullen ze je er niet in tegenwerken maar tis altijd wel netjes om het zo ver mogelijk van tevoren aan te geven

Net terug van de VK. Alles is goed ik ben totaal 2 kilo aangekomen :D best netjes toch ;) kleintje was lekker aan het trappen toen we het hartje aan het luisteren waren dus die beweegt ook lekker door hahaha :)

Fijn aaf allemaal!

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    @ roshi: fijn dat alles goed was bij de vk. Leuk he als je de kleine hoort schoppen tijdens het luisteren naar het hartje!

Nog 5 minuten en dan mogen mijn brownies uit de oven :D

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    lekker dreames waar woon je dan kom ik even mee smikkelen ;)

gouda zie ik... hmm 20minuutjes rijden ;)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DEEL II

(pfff jullie schrijven zo veel! hihi en om te voorkomen dat ik alles wegklik: deel II)

@Kaatje: pfff wat erg van die oktobermama..dat je zo'n keuze moet maken lijkt met echt heel erg.... bijna nog erger dan dat je het kindje verliest, want je moet dan echt kiezen om je kindje te laten overlijden? Sjeee....als ik het opschrijf wordt ik al helemaal naar. Las het verhaal net en heb de tranen in mijn ogen staan...

@Tink: je hebt toch al een flinke buik hoor, met dat jurkje aan. Bij mij lijkt het bloot ook anders

@dreames: wat een stom mens! mijn ogen rollen uit mijn hoofd... tss...dat heb je met teenslippers.. "Zal ik die teenslippers eens in je %$&%^steken ?!"
    En ik heb tijd geleden bij de LIDL of ALDI ook van die stickers gekocht voor in bad; werkt echt goed!

OOOH GREYS ANATOMY BEGINT! ben al half uur aan het lezen en typen!!

Nou ben klaar hoor hahaha! Misschien vanavond dan nog maar even een gezellig kletsje, maar nu gauw naar Meredith en dokter McKwijl...

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    brownies..... =P~(een kwijlsmiley is dat)

14. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Brownies in combinatie met dr. mcdreamy *kwijlerdekwijl* Pff hou op voor dat ik vannacht weer raar ga dromen ;)

Ik heb 2 nieuwe foto's in mijn album gezet, met blote belly :oops: Dat is niks voor mij haha, ben nooit zo'n blote buiken meisje :) Maar even om het verschil te zien! En eentje om jullie gelegenheid te geven afscheid te nemen van mijn nu nog normale navel, want dat duurt evht niet lang meer en dan: Plopperdeplopperdeplop :)

Ik kijk CSI, i loooove CSI :D Over kwijl gesproken (voor de CSI fans) warrick Brown, hmmmm :p

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, goede oplossing zo via de arboarts !
    Klinkt weer goed bij de vk. 2 kg is netjes !
    Leuk dat smurfje in je banner. Mijn schoonouders hebben ons kleintje gedoopt tot babysmurf

Dreames.. ow gouda.. nou daar kom ik wel heen voor die brownies hoor

Tinkerbell.. Zat hier ook CSI te kijken.. Warrick Brown gaat ook goed in combi met brownies :)
    Mooie buik trouwens !

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Pff net heel verhaal getypt, druk ik weer per ongeluk ergens op en alles weg :(

Maar zal het nog een keer proberen hihi.

Ik lees dat veel meiden last hebben van pijnscheuten/krampen in hun buik. Had ik dus vandaag ook last van :(
    Zal idd van het groeien van je buik zijn, maar wel lastig hoor. Kan me niet herinneringen dat ik het bij Cyenna had.

Hier staat Hollands Next Top Model op.. maar met de laptop op schoot kan ik het ook niet echt volgen haha.

Roshi, idd niet veel aangekomen! Goed hoor!

Heeft iedereen trouwens al de namen al? Wij zijn sinds het weekend druk op zoek naar meidennamen en 1 springt er wel uit, maar of hij het echt blijft toch september? Geen idee haha.

Iedereen nog een fijne avond toegewenst!

17. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Jannes > Zeker schrikken ineens, hoop voor je dat het bij die ene druppel blijft :)

Dorientje> Wat belachelijk zeg van die kerel! EIKEL!

Roshi> Maar 2 kilo! Heel netjes!

Mijn Vriend heeft zojuist allebei onze kleintjes voor het eerst gevoeld :D Hij was helemaal onder de indruk, zo schattig!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nic.. leuk ! Hopen dat hij ze vaker gaat voelen

Miranda.. hier zijn de namen bekend

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@Nic, wat super zeg dat je vriend ze allebei heeft gevoeld!

@Kaatje, van jou wist ik het ja :)

20. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Wij zijn al uit de eerste naam en noemen ons hummeltje nu ook steeds zo. De tweede naam nog niet helemaal.

Deel Deze Pagina