Meiden ik ben er vandoor. Ik heb weer kramp in mijn buik ( of nog steeds ) Even een bakje vla eten en dan met een warme kruik mijn bed in. Fijne avond nog en zie jullie morgen weer. Knuff
Nou Dniise, als je nog twijfelde of er meer mensen last hadden van buikkramp, lees dan de laatste 10 posten maar haha Echt serieus iedereen heeft er last van deze weken, over 2 weken zijn we allemaal kogelrond Ben ook moe, mannetje is nog even aan het klussen maar daarna ga ik ook mijn bedje opzoeken Vind het zo saai om alleen naar bed te gaan aangezien ik er ook al alleen uit moet haha
@Jannes: Dat heb ik ook een keertje gehad; gewoon één druppel bloed, had blijkbaar geen blaasontsteking ook (getest), was gewoon een vaatje geknapt denk ik. Ook nooit schaafwondjes ontdekt; gewoon één druppeltje. Vaag hè? Maar nix aant handje dus
hallo meiden jullie kunnen kletsen zeg hihi. hier is het weer rustig heel de kiet vol net alemaal op visite voor me ondertrouw pfff druk druk druk. haha. en we deden er eigenlijk niks aan. 2 planten gekregen en een mooie bos bloemen. vanavond heeft mijn verloofde hihi een 2ling buggy op gehaald voor als de baby er staks is. hij is niet nieuw maar kan nog makkelijk 1 jaartje mee. scheelt toch weer een hoop geld. hij is voor erbij want ik heb me quinny buzz ook nog staan en die ga ik zeker gebruiken nog. verder winig nieuws ga nu lekker mijn bedje opzoeken. truste.
indd ik zou meteen een van die kids van de stoel afschoppen voor een ouder, zwanger of minder valide persoon. Belachelijk. Ik las net ook dat iemand me vroeg of ik het extra spannend vind nu ik het alleen moet zien te redden met de kleine.... wel, ik vind het doodeng en de beeb is er nog niet eens. De gedachte van 'kan ik dit wel?' spookt constant door mn hoofd. het grappige is dat ik net een mail heb ontvangen van iemand die een artikel wil schrijven over single moeders... met vragen als 'Heb je een tip voor mensen met vooroordelen over single moeders?' ... pfoeh, daar ga ik morgen even mn hoofd over breken... zo... ik ga ff kijken wat ik in de koelkast kan scoren, dan nog ff wat tv kijken en dan duik ik mn bed in.
Goedenavond dames, zo Jericho heeft pauze dus ff bijkletsen @marielle82 ik heb het ook sinds de begin van mijn zw. Op mijn gezicht, boven mijn borsten en ook bovenaan mijn rug gelukkig mag ik weer Inderm gebruiken tegen mijn acne, voor de rest denk ik niet dat hier iets aan te doen is. Ik scrub wel 1x per week mijn lichaam onder de douche, dit lijkt het wel te beperken. @wens3 welkom terug! Leuk gehad? Sommige mensen! wat onbeschoft zo! Had ik ook van het weekend in de drive met een van de gasten, die reed zo door naar de 2e raam en ik roep hem terug krijg ik een grote mond over dat ik op mijn krukje zit en bla bla en ik probeer hem netjes uit te leggen dat ivm zwangerschap hebik lst vn mijn bekken en ga dus niet de hele tijd staan en wachten tot dat de lange rij met auo's een voor een eindlijk bij mijn raam staan! kreeg ik een nog grotere mond terug van dit en dat en hij kon mij niet goed verstaan want hij was nog niet eens bij de paal toen ik hem zijn bestelling vroeg. toen zei ik van ja maar mnr als ik uw vraag om uw bestelling en uw geeft antwoord dan ga ik van uit dat u mij prima verstaat! toen weer een grotere mond en toen was ik het zat gf hem een grote mond dat hij niet zo vervelend moest toen gaf hem zijn geld en zei dat hij wegwezen moest en smeet de raam dicht. toen de volgende auto bij mijn raam was heb ik mij verontschuldigd voor da ik hem moest vragen om weer een stukje achteruit te rijden voor die gast, maar ook dat hij dat allemal moes zien. Hij en zijn vrouw deden heel aardig en zei dat ik geen reden had om te verontschuldigen. wel lief! pff sommige gasten die wij daar krijgen! denken alleen aan hunzelf en niet an de situatie of wat dan ook! Zie dat ik dus ergens tussen de 23ste week en de 28ste week mijn beeb elke dag moet voelen @roshi super dat het zo soepel ging op jouw werk ivm minder werken! @Krisstel ben jij nu ook een keer op jouw vingers getikt @ingeltje wat vond jij van Jericho? Ik kende hem al omdat een van mijn kameraden de serie heeft gedownload. Dus deze aflevering kende ik al en het lijkt mij wel wat. En zo te zien is het defintief uit tussen meredith en dreamy maar vind de andere dame ook wel interssaant @dreames hmmmm brownies @tinkerbel zo ja das een flinke buik hoor! en ja ik zie het binnenkort een plop navel @nic79 ooh leuk! hij stond zeker zeer trots in zijn schoenen! @kaatje hoop dat het minder wordt, klinkt wel als een griepje of zo... beterschap meid! pff had mij en dagje op het werk die mngr die er was houdt niet super veel rekening met mijn sitautie en toen ik een grapte maakte naar iemands anders kreeg ik te horen anders ga JIJ iets doen ik stond rm 2 voor een afwisseling. Heb dan een kruk bij mij en als ik het niet meer aankan kan ik dn altijd ruilen met rm 1. ik werd boos! maar zei er niks van. geef hem zijn zin niet, mij de kast op jagen! mar wat doet hij dan.. gaat hij iemand met pauze sturen en terwijl hij ziet dat het razend druk is gaat hij zelf ook! Er waren maar 2 kassa's open 3 mensen in de keuken! ik voelde mij hulploos want ik kn niet te veel doen komen hun terug stuur hij weer 2 met pauze stuurt er eentje de lobby in en stuurt eentje naar achteren om de aangelverde goederen te uitladen (terwijl dit ook kon wachten) dus stond hij in zijn eentje in de keuken, rm1 was druk dus had ik het druk en ook nog eens met heen en weer de keuken in om zelf producten te maken, anders duurde het veels te lang! Je zou zeggen ruil met rm 1 maar dat kon niet want rm 1 probeerde telkens deels in de keuken te helpen, iets wat ik nu niet kan Ik zat vast en had geen keuze maar dan op flinke tempo mee werken. Ik had tranen in mijn ogen door de pijn in mijn bekken en kreeg ook krampjes in mijn buik wat ik eng vond (weet iemand wat dit was btw?). Als het druk is dan begin je niet met pauzes of te wel 1 tegelijk! dus dit moet ik met een andere mngr over hebben want zo kan dit niet voor mij! was erg boos sorry moest ff spuien! Toen ik thuis kwam gelijk gaan liggen en toen zakte de krampen weg gelukkig! Zo dat was het voor vanavond ga ff verder computeren in bed (lang leve zylom en andere games sites )
Hoi meiden! Ik moet zeggen, ik merk tot nu toe nog bar weinig van de behulpzaamheid van andere mensen! Oke, de meeste mensen zijn een stuk vriendelijker... Maar opstaan ofzo ho maar... Kwam vanmiddag na een lange vermoeiende dag met erge rugpijn aanwaggelen bij de bushalte met mn dikke buik, zaten er 2 dames op het bankje. Ze keken even mijn kant op en erne heel demonstratief de andere kant op... Lekker dan! Ik van ellende en rugpijn maar tegen een lantaarnpaal aan gaan hangen. @ Wupje -> Haha ja wat een ondeugende beebjes zijn het al he! En lekker vooruitzicht dat julie het kamertje binnenkort kunnen maken! Ik maak mij eerlijk gezegd best druk nu, ik geloof er niet in dat we nog op tijd een woning vinden... Ik vind het zo jammer dat we nu dat mooie kamertje voor niets hebben gekocht... @ Lindaa -> Nou ik vind dat iedereen helemaal zelf moet weten of ze borstvoeding geeft of niet! Het is zoiets persoonlijks, dat kan niemand anders voor je bepalen. En als je je er niet prettig bij voelt mislukt het tch vrijwel zeker. @ Pupke -> Gefeliciteerd met je nichtje! @ Rainbow -> Goed hoor dat je toch bewust ervoor hebt gekozen je kindje aleen op te voeden. Girlpowerrrr! En dan vind ik dat ze echt super goed zijn gelukt die fotoos zeker als je ze zelf hebt gemaakt! @ IrisB -> Ik denk dat dat wel meevalt met wat je allemaal niet mag eten. Je moet daar idd een beetje mee uitkijken, maar zelfs al eet je regelmatig rauw vlees en brie zelfs dat is de kans dat er iets gebeurt echt super minimaal. @ Dorientje -> Ja ik heb daar ook nog wel eens last van, dat ik me druk maak. Vooral nu de 20 weken echo nadert.... Ben als de dood dat ze dingen zien die ik niet hoop... En over dat niet voelen van het beebje hoef je je niet druk te maken. Mijn vk zei dat dat heel normaal was tot 25 weken omdat het dan nog zo kan liggen dat je de bewegingen niet voelt. Vanaf een week of 25 zou je het wel dagelijks moeten voelen. Wel echt lullig van die vent trouwens! Had m wat anders verteld! Grrrr.... @ Kaatje -> Jeetje...ook echt erg van die 20 weken echo! Maak me echt druk nu ik zelf woensdag die echo heb... Gelukkig hebben ze met 16 weken al gezien dat de niertjes werken en het blaasje gevuld was, en ook alle orgaantjes zagen er toen goed uit... Ben nu echt blij dat ik die 16 weken echo heb gehad anders zat ik zwaar te stressen. @ Dniise -> Ik heb ook veel last van krampjes en pijntjes en een onprettig gevoel in mijn buik. Denk echt dat het door het groeien komt. Maarja een extra controle kan natuurlijk nooit kwaad! @ Roshi -> 2 kilo maar?! Grrr jaloers zeg! Gelukkig was alles goed met de beeb! @ Parr -> Bahbah sommige mensen zijn echt aso! Heb je goed gedaan, hem weg sturen! Zo klaar mee. Ok irritant van die collega! Wilde hem wel eens horen als jij in jouw schoenen stond! Veel mensen hebben echt niet door hoe zwaar een zwangerschap kan zijn. Groetjes, Cossy
Ik heb niet alles onthouden... Pupke gefeliciteerd Ik wil jou trouwens wel even horen na je bevalling, misschien dat jij de eerste word die het in stilte doet? Ik riep op gegeven moment: Wie verzint dat, een watermeloen door een sinaasappelgaatje persen
@ingeltje ja Kylian* is geboren na 30 weken zwangerschap en is in mijn buik helaas overleden na een acute placentaloslating hij was zo mooi en ruim 4 ons boven zijn gewicht wat hij met die tijd moest wegen en inderdaad 19 juni is het een jaar geleden dat dit allemaal is gebeurd en nog steeds een heel groot verdriet en moeilijk te bevatten *ga nu even alles lezen groetjes debby
Goedemorgen! Ik heb weer een lange werkdag voor de boeg, maar morgen al weer vrij, dus je hoort me niet klagen. Wat betreft de behulpzaamheid van andere mensen, ik heb eigenlijk alleen maar hele positieve ervaringen: mensen die voor me op staan, zelfs laatst iemand bij de appie die me mee hielp met het inpakken van de boodschappen.....dus ze zijn er wel hoor die mensen Parr, jeetje wat vervelend zeg. Geef goed je grenzen aan meid! Fijne dag allemaal, tot vanavond
Weet je wat ik eens ga proberen? Bv bij bushalte of in de trein als niemand opstaat vragen of ik aub op het bankje mag zitten. Ik denk niet dat er veel mensen dat zullen weigeren, toch? Een collega van mij die altijd met de trein kwam moest altijd staan in de trein ook met buik van 30+ weken.... Toen is ze maar demonstratief op de grond gaan zitten, dan staan mensen wel op hoor! Maar het is te gek voor woorden dat het geen automatisme meer is tegenwoordig. Ik denk dat die juf het gewoon ook niet heeft meegekregen, dan denk je daar dus niet aan. Jammer, gemiste kans om een hele klas iets bij te brengen.
goedemorgen, ik heb wel alles bijgelezen maar weer alles vergeten haha sorry. ik moet zo naar de bedrijfsarts en ik ben benieuwd wat ik daar te horen krijg. ik vroeg gisteren aan mijn leidinggevende wat ik er van moest verwachten. zegt ze dan gaan ze kijken of je misschien weer opbouwend kunt werken of dat je zo blijft werken tot je verlof. ik moet na deze week nog 9 weken werken en ik denk dat ze heel blij mogen zijn als ik het tot het eind vol hou. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Haha ja die andere dame is ook wel leuk he? Vond het voor het eerst niet erg dat deze 2 nu echt uit elkaar gaan. Maarrrrr...wacht maar, over een jaar zijn ze toch weer aan het vozen met elkaar hihihi! Jericho leek me erg leuk, ga het zeker proberen te volgen! ps: over series downloaden gesproken: probeer Kyle XY maar eens. Die zagen wij in Zweden op tv en we hebben toen alles gedownload, echt gaaf! En die krapjes in je buik geven aan dat je te hard werkt en pauze moet nemen. Dit mag jij wettelijk gezien ook gewoon doen, dus de volgende keer ECHT naar je mngr toelopen en zeggen dat je een extra pauze wilt opnemen omdat je buikkrampen hebt. En als hij dan zegt dat het niet kan, dan zeg jij dat het wel moet, omdat het anders gevaarlijk kan zijn voor de baby en dan GA je gewoon op pauze. Pfff eikels..
Goedemorgen dames, ben ik ook weer een keer vroeg eruit. Denk dan lekker douchen en dan stofzuigen en misschien nog dweilen vordat ik naar de fysio moet. Mag een half uur daarna niks doen dus dan vanmiddag nog de badkamer doen. Straks ook boeken meenemen van de drukkerij. Gisterenavond in bed was ik zo moe dat ik een keer voor 1 uur sliep! heerlijk! maar voor het slapen gaan was ukkie mij aan het schoppen! ik leg mijn hand erop en voel mijn onderbuik en bij mijn navel bewegen! maar goed licht is al uit dus ga niet kijken want dan zie je dat ukkie plotseling stil gaat liggen maar ik douw tegen manlief die aan het slapen is dat hij om moet draaien. grom grom en pak zijn hand en leg die op mijn buik en zeg ga maar zo slapen. Hij voelde een paar keer niks maar toen bewoog ukkie zo hard dat hij het goed voelde Daarna toen ukkie weer rustig was ben ik gaan omdraaien om te slapen @cossy ook al geen beschaafde mensen tegen gekomen vreselijk he! Ik hoop echt dat jullie snel nog een huisje vinden ja! Ik let op niet super op mijn eten hoor. Zorg wel dat het vlees goed gaar is, geen franze kazen etc. dat wel maar eet ook gewoon voorgepakte sla. Wat ik trouwens nu wel op let in hoeveel zout ik binnenkrijg omdat ik vocht vast houd. Wil het wel beperken. @debbyvermeer ooh meid *dikke knuffel
Ik had trouwens ook EINDELIJK dat mijn man het kon voelen eergisteravond. Zijn hand maakte de baby steeds te rustig óf eigenwijs, dus nu ben ik maar tegen hem aangekropen met mijn buik tegen zijn arm aan en toen opeens voelde hij het! Pfff hèhè! Ik ga ff naar de bloedprikpost, even een suikertje laten prikken. Tot straks! (ben vandaag vrij hiephiep!)