September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden,

het is weer mooi weer hier. net ff op kraamvisite geweest ze is nu thuis en alles gaat goed. wat een lief klein meisje is het zeg. kan niet wahten tot we ons manneke vast kunnen houden. was wel weer ff eng hoor zo klein hihi ga nu ff boodschapje doen tot later.

2. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Ingeltje > Leuk he dat je man het nu ook eindelijk kan voelen, gaat het echt ook voor hem een beetje leven :D

Goed zo Ingeltje mooi geschreven :D Parr luisteren jij ;)

Ik heb sinds gisteren last van een stekend gevoel in de buurt van mijn schaambot :( :oops:

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :confused: shock: ik schrok mij rot toen ik weer online kwam :) :) ff brood smeren en kom ik weet terug, heb een dutje gedaan op de bank ;)

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    En je zult nog veel meer schrikken als je ziet wát we hebben geschreven voor jou en over jou hahahahahahahahahahahahahah :)

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :) dat bedoel ik ook, de link via de email opende die bericht voor mijn neus :)

6. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Yule ik hoorde van mijn schoonzusje dat aftersun heel goed helpt tegen de jeuk, bij haar in ieder geval.

Parr ik ben precies zo, Ik had gisteren ineens het besef dat alles toch wel zwaarder wordt en dat ik er binnenkort toch echt aan moet toegeven voor het welzijn van de kleine en mijzelf. Maar dat valt niet mee als je van nature alles zelf wilt doen en je schuldig voelt als je iets door een ander moet laten doen. Maar luister naar Ingeltje en je lichaam!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hihihi die parr!

8. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Acute placentaloslating? Dat vind ik pas eng! Wat verschrikkelijk...
    Ben trouwens de hele dag alleen maar met studie bezig; kan niet eens even lekker genieten van de lieve schopjes... Ben echt blij als ik gewoon kan afstuderen in juli!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ok ik snap jullie wel :) maar ik ga er ook over hebben met een van de hogere mngrs. Want al de anderen houden rekening met mij behalve die van gisteren. En nu ben ik het zat! En normaal als ik 4 uurtjes werk vind ik een pauze overbodig want als het druk is dan zit ik op een kruk meestal bij rm 1 en heb ik weinig last van mijn bekken. En dit verhaal speelde af vanaf 18u half 19u en ik was tot 20u. Maar ik snap jullie ook allemaal! Jullie zijn ook erg lief! @};-

Harde buien waren het trouwens niet watn mijn buik was gewoon zacht, het was gewoon krampen zoals ongi krampen en dan aan de linker kant :(

@Yule hmmm wat raar idd! :confused: ben je al naar de ha gegaan of de vk gevraagd wat je tegen die jeuk kan doen?

Oh ga ik ff op de NOD forum hun feliciteren! :D

@anno103 huh? als jij 50% blijft werken mag ij niet meer terug komen? of lees ik dat verkeerd?

@Lindaa ook eentje die rustig aan moet doen ;)

Ff kijken MirandaT jij bent FunnyMe's buddy kun jij dan misschien een smsje sturen of alles goed is? Vind het ook erg stil idd zonder te weten hoe het met die 2 gaan :(

@Marijke1982 hoe was de 20 wken echo?

@Cossy nog 1 nachtje :D

@Mss Ace idd ij zegt het precies zo ja :oops:

Zo bij de fysio ging het weer lekker aan toe ;) kreeg te horen dat die krampen waren ivm te druk geweest zijn. Kreeg ook te horen dat ik miijn hh met mate moet doen. Bijvoorbeeld als ik gestofzuigd heb mag ik daarna niet dweilen :( Heb 5 mappen mee met kaarten. 1 van disney, 1 van anne geddes, 1 van bambino, 1 van Mercard en de laatste is onbekend. En als ik daar iets niet kan vinden mag ik die inruilen voor andere mappen :confused: pfff :)

10. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Aaaaaaah Parr :evil: Door jouw praatjes over je werk heb ik nu toch zo'n verschrikkelijke trek in een mc kroket :eek: En er is er geen een in de buurt, althans wel als je mag auto rijden maar dat mag ik niet grrrr :evil: Daar heb ik echt trek in! Nou ja, dan maar een tomatensoepje zometeen :p

Ik heb vandaag een zeurdag, nergens zin in en loop alles af te zeiken haha :oops: Goed dat mannetje niet thuis is haha!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingetje, ik vond de serie Jericho wel wat. nu hopen dat ik het volgende week niet vergeet te kijken.

Parr die krampen in je buik geven denk aan dat je het rustiger aan moet doen. Werk je nog 40 uur ( Sorry ben ik even vergeten )
    Zou anders serieus gaan overwegen om minder te gaan werken.
    En van die klanten moet je je niets aantrekken, ik weet hoe klanten kunnen zijn.Sta op de service balie bij Intratuin. * Knuff *

Jij hebt trouwens omdat je zwanger bent recht op een uur extra pauze.. dus neem die dan ook als je hem nodig heb !
    En als je je dan schuldig voelt omdat je "maar" 4 uur werkt en je dat niet kan/wil maken tegenover je collega's dan moet je daar maar snel anders over na gaan denken.
    Als ik op een drukke zaterdag maar 4 uur hoef te werken en het is druk krijg ik ook ene punt dat ik het niet meer trek. Dan haal ik een cappachino en ga ik op mijn kont zitten met de mededeling dat ik niets doe tot mijn koffie op is.

Cossy niet stressen.. Jou beeb is helemaal gezond anders hadden ze het met de 16 weken wel gezien en het verder uitgepluisd.

Mobielfreak haha. geweldig wat je al niet roept als je aan het bevallen bent.
    Ik kan erg slecht tegen overgeven ( al ben ik er nu onderhand aangewend )
    Maar als ik dan bij mijn moeder moest overgeven en ik zei "ik wil niet meer" zei ze altijd heel droog "ja dat zei ik ook toen jij geboren werd ":)

Anno. Zou het de volgende keer ook weigeren hoor, hoe verder je in je zwangerschap komt hoe rotter het is in de auto. Zeker met hoge temp.

Iris, moest erg hard lachen om je manier van schrijven.. Dat wordt wat als jullie kleintje nu al zijn/haar papa een schop onder zijn hol verkoopt.
    Gelukkig is je ID en pinpas weer terecht. Mannen zijn altijd zo snel in paniek haha

marielle. kan heel goed dat je hem/haar net boven je schaamstreek voelt. Bij mij heeft hij anderhalve week in stuit gelegen,dus met zijn hoofd richting mijn ribben en zijn benen achter mijn schaambot..en dan de hele dag door trappen haha.
    Voel hem nu halverwege mijn buik aan de linkerkant.

Yule. maak me toch ook wel zorgen om Chaartje en FunnyMe. Nou weten we dat Chaartje waarschijnlijk geen internetverbinding heeft,en geen mobiel nummer heeft achter gelaten,maar FunnyMe schrijft toch wel regelmatig.
    Misschien een idee om over een tijdje als we elkaar wat beter kennen adressen uit te delen met elkaar? ( niet alleen jij en ik maar met iedereen bedoel ik :) ) om kaartjes te kunnen sturen in dit soort situaties.

Tinkerbell. Super om goed nieuws over Merel69 en Birthe te horen.

Lindaa. goed dat je de vk hebt gebeld. je kan beter voor niets bellen als dat er iets is en je belt niet.
    Tegen mij werd hetzelfde gezegt hoor. Voel de kleine nog volop schoppen dus maak me ook niet heel druk,maar toch heb af en toe wel mijn bange momentjes.

Miranda.. zou jij anders FunnyMe een keer kunnen sms-en voor een update? En zeg dan gelijk even dat we aan haar denken !

Zo wat een lap tekst weer haha. Maar ik ben weer helemaal bij.

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik heb een smsje gestuurd naar FunnyMe. Hopelijk is alles goed met haar.

@Parr, wat een gedoe op je werk zeg. En idd wel je rust nemen hoor! Als snap ik ook dat je je dan rot voelt als het dan zo druk is.. maar je baby en jij zijn ff belangrijker hoor!

@Iris, haha gelukkig heb je je pasjes weer gevonden! En net voordat je dan volgende week op vakantie gaat :)

Ben geloof ik de rest alweer vergeten :(

Ik heb vanmorgen nog een plasje ingeleverd bij de dokter, maar het was schoon, dus geen blaastontsteking. Moet me denk ik er maar bij neerleggen dat ik tot september/oktober elke nacht 3x eruit moet om te plassen :rolleyes:

Oh ik hoor m'n dochtertje, dus die ga ik maar ff uit bed halen.

Doei doei! Zodra ik wat heb gehoord van FunnyMe laat ik het weten!

13. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Parr1983: Dank je voor de felicitatie bij de januari mama's! Geweldig hé dat het weer raak is! Enne.....iedereen de groetjes hier! Wat zijn jullie al ver zeg. Over de helft.....Geniet ze verder

Liefs Merel69

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey merel. Lees net idd dat je weer zwanger bent.
    Wat een super nieuws !
    Geniet er lekker van.

Liefs

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje ik ben van 38 naar 19 uur p/wk dus door de helft. Normaal heb ik geen gedoe zoals gisteren op mijn werk! Vandaar da tik echt boos was! want normaal zit ik dan 4 uurtjes op mijn kont en anders mag ik rm2 en als dat teveel wordt hoef ik alleen te roepen en dan mag ik gelijk naar rm 1. Dus verder goed geregeld en vandaar dat ik geen pauzes neemt, hoeft ze niet want ik ben dan al rustig. ;) Dus niet alleen schuldgevoel maar gewoon omdat ik weet dat het onnodig is. Als de drive druk is zit ik dan toch, word ik het zitten beu dan sta ik ff de auto's op te nemen.

Geen zorgen meid als ik die pauze nodig hebt neem ik hem wel! Alleen gisteren was echt #&#^%$^@%^ dus ik ga drm ook naar de hogere mngr stappen en vertellen wat ik er van vond, maar ik denk dat hij ook met mij mee eens is want je mag niet teveel mensen met pauze sturen als het niet kan! die mngr zat dus fout!

@ tinkerbel :oops: srry, ik heb ook erg trek in een mcmenu hoor! zo'n bigtastybacon of een chicken salsa met grote friet, frietsaus en een choco milkshake......ok ik hou nu op denk niet datik het makkelijker maak :oops: ;)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ooooh ik heb opeens nu ook zo'n rare zwangerschaps-voedsel-tic... ben opeens helemaal verslaafd aan vlees. Kan alleen maar denken aan McBurgers en ben nu aan het frituren... oh jeee

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou een lekkere cheeseburger met mac saus gaat er nu wel in.

meiden onze hond is gek..
    Hij is vandaag jarig en wordt alweer twee.
    Heb op mijn werk een lekkere tandenborstel kluif voor hem gekocht en die in mijn tas gestopt.

Tas staat in de gang,en net loopt de hond naar de gang en wist al precies wat hij ging doen. Dus ik om het hoekje van de deur kijken..en ja hoor.staat hij met zijn kop in mijn tas te graaien.

Dus ik zeg "Taco wat doe jij daar? haal je kop uit mijn tas"
    Mooi niet..nog even lekker doorgraven en toen dacht hij snel met de kluif langs mij te rennen.

ik pak hem af en zeg "Nee die krijg je vanavond"
    Waarop hij naar de gang loopt en weer zijn kop in mijn tas steekt in de hoop dat er nog meer in zit haha. Maf beest :)

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Parr: na het stofzuigen MAG je niet meer dweilen? :confused: Dat KAN ik al niet eens meer!
    Na het stofzuigen moet ik eerst ff zitten een uurtje hoor! Dan voel ik het in mijn buik trekken en ben ik moe!
    Ik doe het hh zowiezo al een tijdje in etappes. En dingen als de badkamer vind ik ook niet zo prettig meer, het bad poetsen lukt niet echt meer.
    En stofzuigen vind ik ook zwaar dus. Zelfs de was opvouwen doe ik zittend op de bank. En dan heb ik niet eens bekkenklachten!

Hebben jullie ook de hele dag al gedoe met zwsch pagina? Bij mij is ie super traag, ligt er steeds uit en ik moet soms wel 3 x klikken voor er iets gebeurt... :x

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @iris> nou het lucht inderdaad op joh, had echt wel een soort "stressgevoel" alleen al door het gezeur over m'n uren. Iedereen doet nu ook weer aardig tegen elkaar dus dat is heel fijn. hahaha wat een pasjes drame zeg gelukkig heb je 'm gevonden.
    @Wupje> ben ook best blij met (maar) 2 kilo :) leuk scheveningen! kom je een bakkie doen bij me ;)
    @Parr> ik vind net als ingeltje dat je echt meer aan jezelf moet denken hoor meis. Als jij het maar steeds best vind houdt er niemand meer rekening met je!
    @Yule> zou ik inderdaad ook wel willen weten. Chaartje is mijn buddy maar we hadden helemaal nog geen 06 uitgewisseld DOMDOMDOM :(
    @Anno> ja stom he, ze kunnen het net zo goed telefonisch doen. Als je de volgende keer zegt dat auto rijden te pijnlijk is dan hoef je niet eens te komen dan doen ze het alsnog telefonisch (vertelde mijn Arbo arts)
    @merel> super gefeliciteerd dat je weer zwanger bent!
    @Miranda> vervelend maar wel fijn dat het geen B-ontsteking is
    @Kaate> haha gek beest, Gefeliciteerd met taco
    @Moppiepoppie> nog ff doorbijten meis met studeren dan ben je BIJNAAAAA klaar

@marijke> veel plezier tijdens de 20 wkn echo!

vandaag weer heerlijk 4 uurtjes gewerkt, ben zo blij dat het nu allemaal rustig en in harmonie ;) verloopt...
    daarna ff doorgereden naar de drukker, dacht dat we er al helemaal over eens waren (geboorte kaartje) maar daar kon niet eens de volledige namen op :confused: dus heb nu 3 boeken vanaaf gaan we die lekker saampies uitpluizen.

Morgenmiddag als ik thuis kom gaan we "ff" voor een andere auto kijken, we hebben nu een 3 deurs maar willen een 5 deurs... het word denk ik een opel astra daar ben ik helemaal verliefd op :oops:

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    lees het nu pas :oops: dus dacht geef nog ff antwoord

fijn he van de arbo ben zo blij en m'n baas gelukkig ook
    yeah 2 kilo, ze vroeg wel wat ik at hoor maar aangezien ik nergens trek in heb eet ik alleen de gezonde dingen toen ze dat hoorde vond ze het goed :)
    smurfje: ik heb 'm via http://women.evenhealth.com/
    leuke bijnaam voor de kleine, omdat we onze site "beebjebernard" hebben genoemd is die van ons gelijk gebombardeerd tot beebje ;)

Deel Deze Pagina