September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Haha Kaatje dat denk ik dus ook altijd, vandaar dat ik altijd iets aan heb :)

wat ik ga doen na de bevalling, uhmm...Ik ga in ieder geval een keer verschrikkelijk stappen met mijn vriendinnetjes, om ordinair dronken te worden en een pakje sigaretten leeg te roken :) Verder ga ik een heeeele grote biefstuk, medium gebakken, bij de Argentijn eten :p En als voorgerecht neem ik dan een broodje filet met ei :D

*zucht* Haha :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb trouwens wel een keer de tip van iemand gehad om een pyama of nachtjapon met knopen te kopen.. makkelijk voor de borstvoeding,anders moet je gelijk zo helemaal bloot.

Ga daar dus wel even voor kijken

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ha slim! Ik heb er alleen een die heeeel sexy is, want de andere pyjama past niet meer. Maar de borsten schijnen er een beetje doorheen en dat vind ik toch een beetje té in het ziekenhuis :)
    Ik kan alleen nergens mooie vinden, ik wil er toch een beetje mooi bijlopen in het ZKH :) Zal de komende tijd dan eens gaan zoeken naar een pyjama met knopen!

Ik ga zo weer naar yoga. Ben echt moe joh...maar 't is voor een goed doel! Mijn man moet ook mee vanavond en loopt al dagen te klagen dat hij mee moet. Ik vind dat echt niet leuk, hij mag me toch ook wel een beetje ondersteunen en zich voorbereiden? Soms heb ik het gevoel dat ik alleen zwanger bent. Hij is er zo weinig mee bezig, leest niets en doet niets om op de hoogte te zijn. Heeft zoiets van 'de kraamverzorgster legt dat allemaal wel uit'. Bah...mannen !

Oh vorige week was ik yoga helemaal vergeten! :oops: Zat ik om 19:25 lekker voor de tv, zegt Gijs: "Wanneer heb jij weer yoga?"
    Shit ... NU! Haasten, kleding aan en in de auto gerend. Was 10 minuutjes te laat... Hihihi stom he?!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingetje. dat is zwangerschapsdementie. altijd een goed excuus haha.
    En je man gewoon een schop onder zijn hol geven hoor.
    Mijn vriend ziet de partner avond van de gym geloof ik ook niet echt zitten,maar hij gaat wel mee om mij te steunen en toch ook wel makkelijk als hij straks weet hoe ik kan ontspannen voor als ik in paniek raak ofzo.

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Grappig, ik heb vanavond ook zwangerschapsgym....en heb er ook nog niet echt zin in...

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    haha dat heb ik dan waarschijnlijk ook... hier ook een nakedsleeper ;)

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Roshi, netjes hoor 2 kilo aangekomen.

@Dreames, lekker brownies! Yammie… :D

@Tinkerbel, mooie buik zeg. Ik zat ook aan 34 weken te denken als ik verlof heb (wassen van de kleertjes)

@Miranda, leuk hé HNTM…wie denk/hoop jij dat gaat winnen? Namen zijn hier ook bekend.

@Nic, wat super…zijn ze druk of valt het mee?

@Parr, je had het raam dicht moeten gooien toen zijn wisselgeld terugkreeg ;) Is je manager gek geworden? Zou ook boos zijn, laat je niet op de kast jagen hé. Enne super zeg dat je man de kleine zo goed voelde..:D

@Ingeltje, leuk hé! Mijn man voelt het ook heel af en toe..meestal beweegt de kleine juist niet als hij kijkt of zijn hand erop legt. Was je suiker goed?
    Doe je goed hoor…zal ik anders met je mee gaan? Drie zwangere vrouwen sterk, dat kan de baas van Parr noooooit aan ;)
    Enne je mag die luiers toch maar eenmalig strijken of niet? Hoorde laatste zoiets van mijn buurvrouw of zal het een fabeltje zijn?

@Iris, lachen zeg…mannen kunnen ook zo heerlijk ‘overdreven’ reageren haha. Mooi bol buikie.

@Marielle, ook al..de mannen hebben geluk. Ik voel de kleine vooral rond de navel en als ik op mijn zij lig helemaal aan de zijkant. Misschien ligt jullie kleine met de benen naar beneden en voel je daarom daar de schoppen.

@Wupje, inderdaad nog wel wat klusjes te doen..maar wel leuke klusjes toch? Leuk hoor Scheveningen en Tarzan.

@Yule, hier werkt de olie goed en heb er geen last van. Misschien inderdaad allergie?

@Jannes, lief van je man zeg..en super dat je werkgever het begreep..nu even genieten van de rust.

@Funnyme, gelukkig hebben de remmer geholpen..rustig aandoen hé, hopelijk gebeurd het niet nog een keer! We denken aan jullie.

@Kaatje, goeie tip van de nachtkleding!

Mijn man ‘schrok’ gisteren echt van mijn buik…de groeipijn heeft zijn resultaat laten zien! :D
    Vandaag gelukkig geen pijn meer gehad. Heb geregeld met P&O dat ik 6 weken voor die tijd stop en moet nu 4 dagen eerder beginnen aangezien ik nog meer verlof uren had staan..dus 22 december wordt weer mijn eerste werkdag (lekker rustig rond de feestdagen :D)

Hier wil ik echt na de bevalling een afgebakken broodje met Filet American met als een toetje een Tiramisu! :D

8. Krisstel

O'ja enne de volgende keer niet meer zoveel beppen meiden...pfff kost we elke avond een uur ;)

9. Krisstel

DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?...
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING!
    14 september 2008
    *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... Kalender: ? Denkt zelf: ?
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    24 september 2008

*Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    27 september 2008
    *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ?
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 56 september mama's!

23 meisjes in de buik ... 14 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen (en 1 kindje wil niet vertellen wat hij/zij wordt, ook verrassend :D) ... 11 mama's houden het (hier) geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Mei:
    20: Marijke1982 20 weken echo
    21: Cossy 20 weken echo, sunshine80 vk
    22: Mss Ace vk, foover vk
    23: Nic79 gyn Steen vk
    24: Funnyme pretecho
    26: Yule vk, Jale gyn.
    27: Marijke1982 pretecho, Freesia extra 20 weken echo, Lise gyn
    28: Jessejaime vk Kaatje85 vk Jikke vk, Dniise gyn
    30: IrisB pretecho 3D
    31: Krisstel 3D echo
    Juni
    03: Pisum pretecho 3D+4D Kristel vk
    05: Diddl vk MirandaT vk
    06: Mss Ace pretecho 3D+4D
    07: Diddl 2de pretecho 3D + 4D
    09: Dreames vk
    10: parr1983 vk
    12: Marielle82 vk
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    21: Dniise pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof!
    25: steen pretecho 3D + 4D
    28: Azeb verlof!
    Juli
    15: Jikke verlof!
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof!
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof! Krisstel verlof!
    22: steen verlof!
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof!
    28: foover verlof!
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    01: MirandaTecho gyn
    04: IrisB verlof! Wupje verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof!
    14: Roshiverlof!
    15: Pisum verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof!
    28: MirandaT verlof!

10. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    hoi meiden..

Kom alleen ff gedag zeggen..alles gaat goed hoor maar heb het op het moment best even druk dus weinig tijd voor de pc :oops:

Wil alleen wel nog even funnyme heel veel sterkte wensen..schrikken hoor :(

Kom snel weer uitgebreider meebabbelen ;)

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funnyme veel sterkte meid doe het rustig aan en baies blijf nog lekker warm bij mama zitten hoor.

hydrofieleluiers ik heb ze van de prenatal maar ik moet ze ook strijken als ik ze uit de droger haal vind ik ze er toch wel erg verfromfraaid uit komen. het is ook niet mijn hobby maar het hoort er helaas bij.

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Heej dames,

Ik hou het even kort want ben net terug na een dagje sauna en ben er helemaal sloom van. Mijn zus en nichtje zijn vandaag thuisgekomen uit het ziekenhuis omdat mijn nichtje vannacht pas voor het eerst heeft gedronken (was daarvoor erg misselijk). Verder beweegt/schopt de baby héél veel, ik voel hem bijna de hele dag door.

FunnyMe: rustig aan doen hè!

Prettige avond allemaal!

13. @FunnyMe: Fijn om even iets van je te 'horen'! Ik hoop dat de weeën vanaf nu wegblijven en dat je nog wat van de rest van je zwangerschap kunt genieten...

@Ingeltje: Ik heb daar met mijn hydrofiele luiers geen problemen mee. Die gaan in de droger en worden daarna gewoon opgevouwen. Ze hebben nog steeds het formaat van een luier... ;)

14. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@FunnyMe, sterkte... En hopelijk blijven de weeën nu weg en blijven de beebjes voorlopig nog ff in je buik zitten.

Over de hydrofiele luiers.. Ik heb ze van Prenatal en had ze bij m'n dochtertje ook gestreken en de kraamhulp zei toen dat ik dat niet hoefde te doen.. Maar ja het ziet er wel veel netter uit.

@Krisstel, ik heb niet echt 1 favoriet... maar vind Jennifer en Yvette de leukste. Die andere 2 meiden vind ik niet veel aan.
    Lekker gegroeid dus je buikje! Fijn dat je verlof nu weer is geregeld!
    Ik ga proberen om begin januari weer te gaan beginnen. Maar moet ook nog ff kijken hoe ik uitkom met m'n uren.

Ik mis niet echt eten wat ik nu niet mag, dus hoef ook niet gelijk wat na de bevalling haha.

Iedereen nog een fijne avond!

15. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dag meiden! Ben ik ook weer even! Heb niet echt alles gevolgd hier de afgelopen dagen, gewoon te druk en te moe...

Ben blij voor je, Funnyme, dat het wat beter gaat!

Hier op zich alles goed, alhoewel ik wel vaker last heb van buikpijn; harde buik soms en rugpijn. En soms last van mijn maag, maar dat komt denk ik door de staaltabletten die ik moet slikken. Verder moet ik echt ontzettend vaak naar de wc om te plassen, elke nacht 2 keer en overdag ontelbaar vaak! De beebs zitten echt op mijn blaas.

Ik voel de beebs ook heel vaak schoppen, vooral de linkerbaby is heel druk, au ;) Wordt vast een druktemakertje!
    Vanaf vrijdag ben ik hier een paar dagen niet, we gaan nl. met mijn ouders naar Vlieland voor 4 dagen, heerlijk in een appartementje, lekker uitwaaien en genieten! En aangezien het geen reguliere vakantietijd is, is het vast niet zo druk als in de meivakantie :)

Zo, ga even niksen! X Lise

16. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    hey lieve meiden

Nu weer een berichtje van mij aller eerst bedankt voor jullie duimpjes
    we zijn inmiddels 2 weken verder en jullie gekruiste duimpjes werken prima
    graag nog ff verder duimen morgen zijn we 25 weken
    ik lig nu in het AMC in amsterdam en daar kunnen ze als me ventje nu al komt meer voor hem betekenen
    tot nu toe gaat het wel ok
    er is wel verminderd vruchtwater nog steeds maa rhij groeit heel goed en hij beweegd ook heel goed dus dat zijn alleen maar goede tekenen
    Ze hebben allerlei testjes weer gedaan en daar hoor ik deze week de uitslag daar van
    maar me temperatuur en pols en bloeddruk is goed
    en de babys hartslag is geweldig
    morgen komt waarschijnlijk de kinderarts en die gaat vertellen wat de risico's kunnen zijn van baby'die te weinig vruchtwater hebben.

Maar ik hou het positief hoor
    er zijn natuurlijk dagen waarin ik me depri voel maar ik focus me op de goede dingen
    en ik praat veel met de baby
    hij reageert wel op me stem
    elke dag prijs ik hem de hemel in want tja hij doet het toch zo goed
    ik hoop zo dat hij het noglang zo volhoud

zo raar ik vraag me af ben ik dan nog wel een beetje een september mamma als ik toch eerder beval
    lol waar iemand zich druk om kan maken he

en ow ja mocht ik bevallen zijn en alles gaat goed met me ventje dan ga ik me vol stoppen met gegrilde gamba's en een lekkere sappige steak
    en sushi

en ik geef een giga baby feestje als hij helemaal gezond en wel ter wereld kom

gr char

17. Krisstel

@Miranda, dat zijn ook mijn favorieten, hoop dat één van die twee gaat winnen!

@Lise..het is hartstikke druk op Vlieland dit weekend aangezien wij ook gaan :D:D Nou ga ik vast bij elke zwangere vrouw denken..is dat Lise haha ;)

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Chaartje en Funnyme, fijn om van jullie te horen. Jullie klinken wel opgewekt. We duimen in elk geval goed door.

Verder niet bijgelezen dames, ik ben hartstikke moe namelijk.....
    Ga lekker op de bank hangen.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Chaartje! Je doet het hartstikke goed zeg! Succes en NATUURLIJK benjij nog een septembermama! Eens een septembermama, altíjd een septembermama!

Trusten allemaal

20. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Euh.. ik eet nu al gamba's... Ook al iets wat eigenlijk niet mag? :oops:

Ik denk vooral dat ik weer eens occasionally een sigaretje rook op een terrasje met een wijntje erbij, wat ik nu natuurlijk niet doe. Maar ik was er al spaarzaam mee, geen echte drinker en ook geen echte roker. Meer een eh.. student :)

En idd filet americain en biefstuk en gewoon lekker niet meer nadenken bij wat ik eet.

Ik denk trouwens dat ik toch maar thuis ga bevallen... Moeilijk moeilijk.

Enne wat zijn hydrofielluiers en waar zijn ze goed voor? Nog nooit echt van gehoord :oops: Ik zit ook de hele dag in de boeken (en op dit forum, haha), dus heb goed excuus :p

Deel Deze Pagina