September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mopppie fij dat ze terug is! Onze poes bleek van de week via het dak naar de zolder van de buren geklommen te zijn, door raampje naar binnen en belandt in een afgesloten ruimte, raampje te hoog om terug te springen.
    Gelukkig hoorde de buuv haar 's nachts en heeft haar eruit kunnen halen. moet er niet aan denken hoe lang ze anders pgesloten had kunnen zittnen.

Nou ik heb even een half uurtje een hazenslaapje gedaan, moet zo werken van 15:00-21:45. Ik ben alleen zooooooooooooooo moe. Ik hoop dat ik het kan volhouden. Zou ook zo raar zijn om ziek naar huis te moeten gaan omdat ik moe ben ?! :( Maar ik denk dat ik dat wél doe als het niet gaat. Vermoeidheid is een raar ding. Je kunt er niet om thuis blijven, maar er mee gaan werken is ook weer erg moeilijk. Pfffff...

Tot vanavond dan maar dames!

ps: die banners van jullie 2 doen het niet hier! ik zie die regenbogen niet :( *EDIT* oh nu weer wel :)

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oh, gelukkig! Ik kan niet zonder banner hoor!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppiepoppie. Gelukkig is plofje weer terecht.´

Parr. leuke gedichtjes !

Heb lekker op bed gelegen,maar kreeg om een uur of twee een harde buik en een krampig gevoel en is nu nog niet weg. ga het volgende week voor de zekerheid toch nog een keer voorleggen aan de vk.

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Moppiepoppie: wat fijn dat Plofje weer terug is! Ik kan me helemaal voorstellen dat je er ontdaan door was. Wij hebben ook 3 katten en ik zou ze echt niet willen missen!

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo meiden tosti was heerlijk! heb even nieuwe buikfoto's in mijn album!

6. Onder water

Onder water Niet meer actief

parr1983 : ik heb juist helemaal geen last van maagzuur raar he?
    Enne ik ben ook bezig om een overheerlijke tosti te maken hihi.
    En ik heb ook weer een nieuwe buikfoto erin staan alleen zie ik niet echt heel erg verschil met 2 weken geleden.

Dorientje hoop voor je dat alles oke is meid!

Verder geen last meer van krampen en harde buiken gelukkie!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @dniise als ik ze allebei naast elkaar legt dan zie ik dat jouw buik hoger is geworden. de bolling was eerst onder de buiging in jouw rug en nu staan ze gelijk :D dus ja een verschil :D

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb ook al weken geen last meer van maagzuur! Had ik net Rennies in huis gehaald, heb ik er nog geen een nodig gehad gelukkig! Het blijft toch maar gissen met die symptomen.

@Parr: mooie foto's weer!

9. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    dniise en parr mooie buikfoto's hoor! Ik ga er vanmiddag ook weer eens een paar maken, altijd wel leuk!

Ik ga nu lekker naar huis. Ben helemaal op :(

10. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Chaartje fijn dat het goed blijft gaan met jullie kleine mannetje!

Moppie, fijn dat de kat weer terecht is!

Dorientje, hoe is het in het ziekenhuis? Succes meid!

Hier weinig nieuws. Vandaag lekker vrij. Vanmorgen zijn de gordijnen gehangen, ook van de babykamer, ze zijn zo mooi!
    Zo nog even boodschappen doen.

Fijne dag!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooie buikfoto´s weer !
    Had hier ook een flesje gaviscon gehaald voor het maagzuur,en heb er nu eigenlijk zo goed als geen last meer van. Alleen vooral tijdens het zwemmen wel.

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb net even een toddler site in elkaar geknutseld. Heb ik alleen de naam in de sitenaam gezet, dus kan ik hem nog niet aan iedereen laten zien... :rolleyes: :( *muts*

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @ yule :) :)

meiden ik g awerken tot straks! toedels!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, lekkere actie haha. Daarom noem ik hem nog baby. Je kan de naam van de site namelijk na de geboorte nog veranderen. :)

15. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @dniise: Ja, Parr heeft gelijk! Ik zie het ook. Wat grappig dat je dat zo kan zien. Ik blijf echt zo jaloers op jouw figuur! Vriendje/hubby mag van geluk spreken hoor! Mijne vindt buikfoto's niet zo interessant en heeft een idioot moeilijke cam (voor mijn doen dan) gekocht waardoor ik er niet zo goed mee kan werken. Het is dus ZIJN cam (vind ik), maar hij laadt de batterijen nooit op, dus ik vind het maar een dubieuze zaak :p Misschien moet ik 'm maar eens confisqueren :)

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!
    Wat een tosti dag zeg! 8) Hier een lekker broodje met kip kerrie salade hmmm!

@ Pupke en Sunshine gelukkig ben ik niet betrapt maar ik zal voor de zekerheid de bestandjes straks nog maar even verwijderen ;) Ik heb wel een manager die zich daar weinig druk om zal maken en zal zeggen mocht hij erachter komen 'nou ja zullen de hormonen wel zijn' :)
    @ Pupke controleren ze bij jou standaard de lengte van de baarmoedermond? Soms vraag ik me ook wel eens af wat dan de afstand bij mij zou zijn maar ik weet niet of je hierom mag vragen bij de VK.
    @ Tinkerbel en wc geverfd? Goede taakverdeling hoor; hij verven en jij kijken ;)
    @ Moppiepoppie fijn dat je kat er weer is :D Verwen haar maar lekker vandaag!
    @ Parr ik vind het tweede gedichtje erg leuk!

Ik hoop dat de maand juni voor ons ook een beetje meer babymaand wordt. Dus dat kamertje straks af is en we ook de geboortekaartjes uitgezocht hebben. Ik heb er echt zin in en wil het nu ook eindelijk eens klaar hebben en anders ga ik hubbie saboteren :evil: !

Straks een lesje yoga, ben benieuwd wat het gaat worden.

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Wupje: nee, dat controleren ze normaal gesproken niet standaard. Bij mij echter wel aangezien ik vorig jaar augustus voor de 2de keer een slecht uitstrijkje had en ze om die reden een stuk van mijn baarmoedermond hebben moeten verwijderen. Gelukkig waren de snijranden schoon waardoor de slechte cellen niet verder konden groeien, maar ze moeten nu wel steeds controleren of de baarmoedermond het kindje nog binnen kan houden. Na de bevalling ga ik weer een aantal jaren 'het protocol in', wat inhoudt dat ik dan elke paar maanden een uitstrijkje krijg om in de gaten te houden dat deze niet weer afwijkend wordt.
    Mocht de baarmoedermond onder de 3 cm komen, dan kan het zijn dat ze opereren om een bandje om de baarmoedermond heen te leggen, maar dat zal tevens afhangen van de termijn van zwangerschap op dat moment. Maar goed, daar ga ik niet van uit, ik denk dat het gewoon binnen de marge blijft vallen.

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo dames!
    Zo, weer bijgelezen....
    Chaartje, fijn dat je kunt meekletsen met ons weer. Ikduim nog steeds op volle toeren voor je!
    En voor Funnyme ook natuurlijk.
    Dorientje, ben benieuwd hoe het met jou is. Hopelijk viel het mee en hopelijk laat je snel wat horen!
    Moppiepoppie, gelukkig is Plofje weer terecht!
    Ingeltje, wat lijkt me dat ingewikkeld als je vriend het zo moeilijk heeft. Volgens mij heb je er eerder ook al eens iets over gezegd en heb ik toen ook al gezegd dat het me erg lastig lijkt. Hopelijk gaat het helpen bij de huisarts en krijgt ie een goede verwijzing en een goede psycholoog.
    Ik ben nog op mijn werk, moet eigenlijk nog wat dingen doen maar zit al een half uur lekker te lezen hier op het forum :oops:
    Nouja, mijn kids hebben morgen het eerste uur gym dus dan kan ik ook nog wel dingen doen, dat scheelt.
    Ben weer wat fitter dan gister gelukkig.
    Ik had gister yoga, we hebben daar steeds twee 'gewone' (wel wat aangepaste) yogalessen en dan een les die alleen maar over de bevalling gaat (welke ademhaling bij ontsluiting, welke bij persweeen, wat voor houdingen etc.). Die bevallingslessen zijn heel leerzaam, maar minder ontspannend dan gewone lessen. En toen ik er kwam en opzo'n matje ging zitten voelde ik me al zo moe, dus na afloop was dat niet veel beter. Dus maar vroeg op bed daarna!
    Vanavond beginnen mijn man en ik met Samen Bevallen. Heb er wel zin in, ben heel erg benieuwd!
    En ik heb me ook nog opgegeven voor zwangerschapszwemmen. Daar kun je eerst een proefles doen. Dat lijkt me wel heel lekker, maar misschien is het wel wat veel, drie avonden achter elkaar (ma zwemmen, di yoga, woe Samen Bevallen). Maar ik wil wel wat meer bewegen, ben anders bang dat mijn rug het niet gaat houden, ben nu al zo'n waggelend eendje af en toe.... En yoga is nog maar vier keer.
    Verder heb ik nog lang geen vluchttas klaar. Met dat soort dingen begin ik pas als ik met verlof ben.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even een vraagje voor de meiden die ervaring hebben met schimmelinfecties.
    Hoe lang blijft het gemiddeld nog gevoelig en af en toe jeuken?
    En kan ik morgenavond gewoon gaan zwemmen zonder andere mensen te besmetten?

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Parr ik vind de eerste heel mooi. Wij hebben:

De geboorte van een kind
    is steeds opnieuw een wonder
    Maar twee wondertjes tegelijk
    dat is wel heel bijzonder

Deel Deze Pagina