Hey girls! @ pupke klopt idd, je had dit verhaal volgens mij al eens verteld maar dat had ik natuurlijk niet meer in mijn hoofd... Gelukkig dat ze alles zo goed blijven controleren. @ Azeb ben benieuwd of je dat schema vol kunt houden (zwemmen, yoga en Samen bevallen) Is dat ook een soort yoga maar dan met partner? @ Cossy super een goede 20-weken echo @ Krisstel een goed ritme heeft jouw kleine te pakken 8) @ Lise fijne vakantie! @ Dreames erg leuk hoe jullie geboortekaartje eruit komt te zien! Vanavond had ik mijn eerste yogales en ik vond het echt super! Na de eerste oefening was ik al helemaal ontspannen en ik voelde ook dat ukkie (die eerst volop aan het schoppen was) ook rustig werd. Mijn hubbie had nog een hele lieve verrassing voor mij; hij had een afspraak gemaakt voor een 3D / 4D echo op 31 mei Ik ben echt zo benieuwd! Nou nu ga ik lekker slapen, tot morgen!
Mijn yogateacher zegt dat het slim is die tas al op tijd klaar te hebben, want als de bevalling opeens begint en je moet snel naar het ZKH is het heel naar als je dan nog alles moet zoeken. Ook als je man het bij elkaar zou moeten gaan zoeken is dat vervelend omdat jij dan net steun nodig heeft en hij als een kip zonder kop door het huis rent
@ vluchttas: Ik had 'm dus nog niet klaar, ik wilde 'm die zaterdag gaan pakken, toen Tim dus besloot om vrijdags al te komen Ik heb dus met het vruchtwater wat tussen mijn benen door liep die tas in staan pakken, ik kan je vertellen, dat dat geen pretje is, en dat je echt 10 keer langer moet nadenken of je echt wel alles ingepakt hebt Uiteindelijk is het wel goed gekomen met die tas, maar ik weet wel, dat ik met een volgende zwangerschap zorg, dat die tas eerder klaar staat
meissies ik ga gauw slapen, de eerste uren van mijn late dienst waren een ramp ik was zoooooooo moe, maar na het eten ging het beter nu goed uitslapen morgen en hopen dat ik meer uitgerust ben! trusteeeeee
hoihoi! @Azeb oh jij oook! Hou jij mij op de hoogte hoe het gaat met SB? Jij krijgt zeker wel meer lessen. Wij krijgen 4 lessen want ik zou allang bevallen zijn als ik de normale lessen ging volgen straks. Dus een soort spoed cursus met 2 andere stellen die in dezelfde periode vallen als wij. Leuk gedichtje! @FunnyMe ooh ook een leuk en simpel maar erg lief gedicht! @Kaatje nee denk ook niet dat dat kon anders zo niemand meer zwemmen maar het kan ff duren denk ik voordat alles wegtrekt maar dan ligt het er ook aan wat voor infectie het is. Ik had een buiten schummelinfectie met jeuk en droog huid dus de huid moest eerst kalmeren en dan genezen. @Cossy super dat alles goed was! Zo volgens mij heeft iedereen nu de 20 weken echo gehad en iedereen had groen licht super! Nu op naar de bevalling ( maar dan wel niet meteen he ) @Krisstel ik zou niet weten wat voor buik ik heb haha wat denk jij? @sunshine thxxx! super dat alles goed was bij de vk! @dreames wij hebben samen eentje gezien in Bambino die ook erg leuk was! maar wil eerst dat hubbie alle mappen door heeft genomen en dan beslissing maken! leuke gedichten! @Tinkerbel ooh die is ook prachtig! @Lise zo he @wupje ooh wat lief van hubbie! Ik heb hier een ware rage gemaakt met al die gedichten wel leuk allemaal! Ik wil aan de binnen linkerkant de gedicht hebben of zo met dan aan de rechterkant de naam van het beeb gewicht, lengte en tijdstip maar dan op een leuk manier aankondigen. En dan ons adres en dat als hun ons willen zien vantevoren bellen. Maar dan allemaal leuk erin zetten. Maar goed heb genoeg inspiratie met al die mappen Heb vandaag die mngr gesproken over afgelopen maandag en die gaat de mngr spreken hierover want hij vond het ook niet goed. gelukkig. Ik moest wel goed op de beeb letten zei hij (wel een zachte ei van binnen al die kerels )
Cossy een zoon! super! Niet veranderd dus... Gelukkig was alles goed! Ik heb weer even wat fototjes geplaatst van mijn buik en maar wat foto's van de echo's gemaakt en geplaatst. Nu lekker douche en duik ik mijn bedje in Meiden lees jullie morgen weer! WELTERUSTEN!!!
@Lola, wel een mooie toeter! Misschien herken ik je nu haha. @Wupje, wat een super verrassing...hebben we op dezelfde dag de echo @Cossy, wij hebben ook voor en achter tekst en hier betaal je vaak we iets extra's voor. @Parr, fijn dat hij er net zo over denkt. Ik zou zeggen meer een jongensbuik (maar heb geen idee of je het echt aan de buik zou kunnen zien in veel gevallen). Meiden ga ook slapen...ben moe. Heb net alle was weggestreken (er lag echt veel!)..vanaf nu maar weer proberen elke keer een paar dingen te doen. Welterusten allemaal!
Hallo iedereen, Hier even laten weten hoe het met mij gaat... Gisteren had ik idd lichte contracties. Ik heb nu medicijnen gekregen om dat alles wat af te remmen en ik heb ook 2 weekjes ziekte verlof gekregen, dus 2 weekjes rusten...
Goeiemorgen ... Ik ga weer een poging doen om mee te kletsen ... hopelijk lukt het me dit keer wel. Heb alles bijgelezen, maar 34 pagina's was me te veel om op te reageren. Chaartje & funnyme ~> fijn om te horen dat alles goed gaat. Dorientje ~> sterkte meid! Hier de laatste week veel harde buiken gehad, dus laten testen op blaasonsteking. Gelukkig was dit niet het geval. Ws was het allemaal wat te veel, want nu zijn het er een stuk minder gelukkig. Met mijn ischias gaat het nog steeds niet beter, moet nu echt eens de fysio bellen. Verder weinig nieuws hier ... inmiddels al weer ruim 24 weken. Gaat echt hard nu. Zal zo weer een nieuwe buik foto plaatsten.
Goeiemorgen! @Cossy: fijn dat alles goed was met de 20 weken echo! @Lise: dat is al een aardig mooie buik Fijne vakantie! @dorientje: Doe de volgende 2 weken maar erg rustig aan... Hopelijk is het na die 2 weken weer helemaal in orde. @parr: lijst vergeten te typen... Goed dat je andere manager begrip toonde, hopelijk geeft hij die van maandag een flinke schop onder z'n - ff beleefd blijven - achterwerk. @diddl: goed dat het geen blaasontsteking was en dat alles weer wat beter gaat nu. Behalve die ischias dan :s @nic: mooie buik @azeb: Hoe was het SB? Wel een druk programma, maar het is ook wel leuk om te doen denk ik. Als het een weekje wat te veel wordt, kan je altijd iets overslaan denk ik. gedichtjes... Waaaa, ik heb nog niet eens actief kaartjes bekeken. Gedichtjes heb ik al helemaal niet over nagedacht. Maar jullie wel dus Nog 2 dagjes werken en dan zit de werkweek er weer op. Zit nu echt wel reikhalzend uit te kijken naar volgende week. Vakantie en natuurlijk niet te vergeten: 3D echo Vanavond eerst fijn gaan shoppen. Ten minste, dat hoop ik toch, want als ik niks leuks vind is het minder fijn Gisteren m'n Birkenstocks gekocht. Ja, Yule, ik waag het erop Heb van veel mensen gehoord dat ze echt lekker lopen en in crocs - ook al is het dat andere model - wil ik niet dood gevonden worden. Al lopen die dingen alsof er een engeltje op je voet... euh... sja... pist (ff spreekwoord aanpassen naar schoenen). Ben meteen begonnen met inlopen, zodat ze naar m'n voet staan Had dinsdag ook enorme zin in hamburgers, maar helaas, er was al gezond eten ingekocht. Dus vanavond dan maar naar de McDonalds. Normaal doen we dat 4 keer per jaar ofzo, maar nu ik zwanger ben, wil ik elke maand toch een keertje. Helpt ook niet als mensen heel der lekkere menus gaan opsommen Chicken salsa! Jummie! Fijne dag allemaal!
Hoihoi! @Dorientje: rust lekker uit meid! Hopelijk zakt het dan allemaal af... @IrisB: hahaha, tóch Birkenstocks! Ik wist trouwens niet dat je ze moest inlopen. Mij deden ze in de winkel echt al pijn, aan de binnenkant van mijn voet. Je hebt ook wel gelijk hoor, in Crocs wil je niet dood gevonden worden. Ik doe ze ook meteen uit als ik denk dat ik doodga... Ik vond dit model nog enigszins kunnen... :-$ @Cossy: super dat de 20 weken echo goed was! En een weekje verder, dat klopt dan dus wel met je eigen berekening. Is iedereen nu geweest? Yoga: bij mijn zwangerschapsyoga is er eigenlijk heel weinig aandacht voor ademhaling enzo tijdens de bevalling. Nou weet ik het wel een klein beetje, maar ga toch naar pufcursus om dat stukje ook te leren denk ik. Ik twijfel nog steeds over zwemmen, zou wel moeten voor de conditie maar ik heb zo'n hekel aan zwembaden... Heb wel een zwempak gekocht al. Gedichtjes: ik heb ook nog niet eens een kaartje! First things first hoor... Heb trouwens de laatste twee dagen ons kleintje maar weer bijster weinig gevoeld. Vind dat toch geen lekker idee eigenlijk. Ik vind deze periode eigenlijk nog het spannendst. Nu voel je je kindje al zo goed, het heeft een geslacht, een naam en je houdt er al zoveel van... maar als het nu geboren wordt heeft het helemaal geen kans... dat maakt me wel bang af en toe.
Levend dus ook niet... tsk. Ik weet ook niet of je ze móet inlopen, maar de meneer in de winkel zei dat het wel even wennen was om erop te lopen. Er zit zo'n bobbel onder de brug van je voet die in andere schoenen niet zit. Nu heb ik wel eens last van een "doorgezakte" voet als ik langere tijd rondloop, dus ik hoop dat deze schoenen m'n voet de nodige steun gaan geven... Mijn yoga besteedt wel aandacht aan ademhaling tijdens de bevalling, maar de échte bevallingsles hebben we nog niet gehad. En die mis ik dus in eerste instantie omdat ik op vakantie ben. In augustus mag ik gelukkig de twee gemiste lessen (bevalling + 2de partnerles) komen inhalen. Maar we zijn er af en toe wel mee bezig. Hebben bijvoorbeeld oefening gehad met een tennisbal onder één bil om te leren doorademen als je met een onaangenaam gevoel/pijn geconfronteerd wordt... En herken het gevoel wel. Ik zeg ongeveer elke dag tegen m'n uk dat ie maar flink moet blijven zitten tot in september. Doordat ie nu zoveel beweegt en echt "aanwezig" is, wordt je band steeds sterker. Maar uk is nu gewoon nog zó kwetsbaar...
Pff ja Yule, je hebt helemaal gelijk. Dat is ook eng. Ik leef ook toch een beetje toe naar die 26 week, en dan de 28 week omdat ie dan levensvatbaar kán zijn. Daarvoor heeft ie geen schijn van kans, dat weet je gewoon. Overigens is mijn neefje met 28 weken geboren, dus dat geeft mij toch een sterk gevoel. Wat worden die tweeling-mama's toch dik allemaal! Leuk om te zien, maar wel moeilijk om straks te dragen denk ik. Toch wil ik óók zo'n dikke toeter! Ik zei laatst nog dat het hier zo vreselijk goed gaat, we hebben na die 13e week geen miskramen gehad, alle echo's zijn goed, kansen op afwijkingen bij de meesten klein. Maar nu beginnen we wel te klooien met te vroege contracties, ik vind dat we daar gauw mee op moeten houden! Alle kindjes moeten nog minstens 2 maanden binnen blijven en liever nog veel langer, dus laten we allemaal onze fingers crossed (and our legs ) houden dat het goed blijft gaan met onze gezellige club!
oh...nee he... wie sprak daar nou weer het woord McDonalds uit? verdikkeme, nou wil ik als ontbijt... een Chicken Salsaaaaaa... graag meer McMomentjes voor mij hiephiep! Hongeeeeeeeeeeeeeeer
hoi, ik ben er weer even snel met een ego berichtje. vanmorgen naar de huisarts geweest want had ineens een rare bult op mijn hoofd. krijg ik te horen dat het hormonen zijn haha ja hoe kan het ook anders. dus nu heb ik een zalfje en moet het weg gaan. verder even lekker geshopt en vanavond gaan we ff kijken voor een babyfoon en zaterdag gaan we naar de stad. lekker vooruitzicht haha. heeft er trouwens nog iemand tips voor een nachtje in een hotel, niet te duur natuurlijk maar we zijn bijna een jaar getrouwd en willen er dan nog ff tussenuit. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hi meiden goedemorgen Lise > Tjonge jonge jaja dat is al een hele toeter! Maar je bent ook al 3 weken verder dan ik! Ik had ook weer nwe foto's geplaatst. Ik maak mij verder niet zo druk hoor, denk inderdaad dat de ene gewoon wat meer een druktemakertje is dan de ander Birkenstock Ik heb ze ook, maar WOW wat had ik een pijn in mijn voeten in het begin! Maar dat was naar 1x dragen al over gelukkig maar!! kaartjes Ik ga dit weekend mappen halen om kaartjes te bekijken Ik heb er zin in! ARBO Ben net terug van de Arbo en ze deden helemaal niet moeilijk. Ik mag nu vanaf maandag 5 uurtjes gaan werken per dag Gelukkig maar!![/b]
Hahahahhahahaha hormonen.. tss hoe komt ie erbij?! http://nachtjeweg.nl/ is een leuke site, hebben wij ook eens gedaan in De Heerlijckheid van Ermelo (NL-Veluwe), een superchique hotel voor maar 90 euro ofzo. En dat ontbijt! Aaaaaahhhhh weer honger (en zit braaf aan de melk met honingballetjes)
goedemorgen ladies ik durf nu ook een beetje naar geboorte kaartjes te kijken alhoewel ik het eng vind maar we komen toch steeds dichter bij he ik ben zo blij dat k al weer op de 25 weken zit vandaag hadden we weer een ctg scan die krijgen we elke dag en dat vind me jongen maar niks hij zwemt elke keer weg en als we hem te pakken hebben dan gaat ie net zo lang draaien en duwen ( doet pijn joh). Maar hij vind het echt niets de zuster vind hem nu ookal een doerak maar voor de rest is het echt een prinsje hoor en gedraagt hij zich voorbeeldig hahahah ik wil wel een speciale kaart voor me jongen ik dacht eerst aan flessen post maar nu denk ik dat ik gewoon baby tshirts ga laten drukken met op de achterkant zijn naam met groot nr 1 en lengte en gewicht en op de voorkant een leuk gedichtje en me adres ga der toch maar een stuk of 50 versturen ofzo denk ik of zelfs minder en voor de rest maak ik een wel een geboorte mail. maar ben nog steeds niet uit over het gedichtje dat er moet komen te staan