September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen,

Wat een nacht weer, eruit om te plassen, daarna moeilijk weer in slaap vallen, misselijk, raar dromen. en dan pas vannochtend om half 10 weer wakker worden.

@Funnyme gelukkig gaat het weer beter, veel plezier met het boek lezen, laat je even weten hoe hij is?
    Ik heb eigenlijk alleen nog maar een zwangerschapsdagboek gekocht, en wat foldertjes hier en daar aangevraagd.

Fijne dag vandaag.

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    MvM zou hier vanmorgen komen, maar ze belde af om 8h30, wegens familieomstandigheden. We lagen nog lekker in bed. Vind het een beetje jammer, had graag nogmaals over een staafje geplast en een boek gekregen om in te snuffelen. We hebben hier alleen maar het boekje van Kluun, wat trouwens wel een aanrader is en verder internet om me te informeren.
    Morgen krijg ik een boek van een vriendin. Die heeft afgezien van nog een tweede kindje na 2 miskramen. Vind ik wel weer heel verdrietig.

Azeb,
    Ik ben eind november begonnen voor een groep 1/2 op een zwarte school in Rotterdam. Er zit nog heel weinig structuur in de groep (en in de kinderen soms) dus ik moet op dit moment erg streng zijn en soms veel gegil doorstaan. :(
    Ik twijfelde al gisteren of bij een week of 20 dit kindje in mijn buik niet of heel teruggetrokken en hooggevoelig wordt, of juist ook zo'n drukke herrieschopper. ;) Ik zal maar kiezen voor zwangerschapsyoga ofzo om te compenseren.
    Wat voor type onderwijs biedt jouw school? Of is het een klassikale school waar niet zoveel kinderen op zitten dat er combinatieklassen zijn?

Iedereen verder goed weekend En Kainda, welkom hier! Ik ben blij dat er nog een ABM meedoet van de 35+ ers.

3. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Goede morgen dames,

Hier ook onrustig geslapen, omdat ik de hele tijd aan de zwangerschap denk, maar wel prettige gedachtes hoor!

Hier ook een juf! Werk in het speciaal onderwijs. Erg leuk, maar soms ook heel vermoeiend...we zullen zien hoe het allemaal zal gaan.

Mijn uitgerekende datum is waarschijnlijk 16 september. Volgens de chinese kalender wordt het een meisje, denk het zelf ook!

Groet Snoozie

4. mamameike

mamameike Bekend lid

hoi ladies
    is het misschien een idee om een "stop"op het topic te zetten, dan kunnen we ook nog een beetje bijhouden over wie wat gaat en een beetje met elkaar mee leven op de een of andere manier. Anders gaat dit echt zo'n topic worden waar iedereen zijn eigen verhaaltje neer zet en niet meer de moeite neemt om terug te lezen, dat zou jammer zijn toch?
    we zijn inmiddels al met 50, vind het al heel veel mensen om van op de hoogte te blijven, misschien kan er een september mama's deel 2 aangemaakt worden en dan kunnen alle nieuwe zwangeren die hierna er bij komen daar verder klertsen? of vinden jullie, hoe meer zielen hoe meer vreugd maar dan wel onpersoonlijk?

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Geloof niet dat ze dat doen helaas mamameike.
    Maar aan het einde van de maand moeten we maar eens kijken wie er actief zijn en dan een nieuwe lijst gaan maken.

6. mamameike

mamameike Bekend lid

ddat vind ik ook wel een goed idee van je! vind het zelf gewoon jammer dat je niet met iedereen mee kan lezen/leven

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Dat vind ik ok.
    Maar een aantal heb ik al niet meer gezien hier na hun aanmelding, dus ik denk dat de lijst straks wel een stuk kleiner wordt.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jullie hebben wel gelijk maar er zijn ook een paar meiden (die niet elke dag kunnen komen kijken) ( ik ben er 1 van) en het zou jammer zijn als die dan van de lijst worden gegooid. Ik weet dat als ik dinsdag weer start dat ik er dan echt een ruime week niet ben. Ik werk 8 dagen achter elkaar en heb dan echt geen puf meer om op de computer te komen.

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Dat geeft ook niks funnyme. Je laat het dan toch gewoon even weten. ;)
    We moeten maar even zien hoe we dat gaan aanpakken tegen die tijd.

10. vlinder79

vlinder79 Lid

10 jul 2007
    82
    0
    0
    Hey dames,

Ik heb het op het moment nogal druk met werk en studie, daarom ben ik er ook niet al te vaak. Wel probeer ik elke keer weer bij te lezen. Vind het erg fijn om te lezen dat jullie veel zaken hetzelfde ervaren als mij. Geeft toch wel een gerust gevoel.
    Ik heb het idee dat de misselijkheid in de ochtend echt minder wordt. Heb alleen rond het avondeten des te meer last. Gaan jullie nog naar de 9 maanden beurs in februari? Het lijkt mij wel leuk om dan een beetje te gaan orienteren. Iemand al eens heen geweest?
    Fijn weekend nog.
    Groetjes,
    Vlinder79

11. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    He meiden, mag ik vragen welke zwangerschapsdagboeken jullie hebben?
    Het lijkt mij ook wel leuk om te doen, als ik zelf een boekje bij ga houden (zoals bij de eerste twee) dan komt het er nu niet van, maar als het een boekje is waar je echt dingen in moet vullen doe ik het eerder.
    Zo heb ik nu ook voor beide kids een babydagboek waar je dingen over de eerste jaren in kunt vullen en dat lukt wel aardig, maar hun boekjes waar ik zelf altijd dingen in schreef, liggen al aardig achter.

12. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Hoi ik heb die van bol.com maar je kunt hem ook bij prenatal enz kopen, van marianne amelink.
    Je hebt verschillende, deze kun je per week invullen.

Ik weet nog niet of we in feb naar de 9maanden beurs gaan...

13. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    dames ik kom morgen ff goed reageren. Heb vandag niet zoveel tijd en vanavond weer een feestje mijn schoonmoeder is 70 geworden.

@steen ik ging eigenlijk wel lekker. Alleen mijn man had last van zijn rug en voet. Dus dat was wel jammer. Vanavond een demonstratie geven. Dus hopen dat het vanavond goed gaat.

tot morgen

14. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hmmm ik houd niet zo van beurzen, dus ik denk ik niet dat ik naar de jongegezinnenbeurs ga....

15. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Jeetje, wat gaat het snel hier..... wat ik las, ben ik het ook wel mee eens. Ik vind het ook jammer dat je niet met iedereen mee kan leven en lezen. Het gaat gewoon te snel (of ik wordt oud, of heb nu al zwangerschapsdementie :) ) en als ik bij de laaste aangekomen ben om te lezen, ben ik al vergeten wat ik bij de eerste heb gelezen. Jammer....

Zijn er ook meiden uit de buurt van Den Helder hier?

Mijn (.)(.) beginnen alweer te groeien. Vorig jaar van E naar H cup. Na de bevalling terug naar een F. Maar als ik nu weer 3 cups groei zit ik op I (als dat bestaat?) en dan val ik volgens mij bij het minste geringste voorover :oops: :) . Maar goed, dat is afwachten....

Wat wel fijn is, dat ik nog geen kilo ben aangekomen. Bij m'n vorige zwangerschap in de eerste 5 weken al 6 kilo. Dus dat gaat heel goed :thumup: .

Wel slaap ik slecht. Merel kwam om 2.05 uur vannacht en daarna kon ik dus niet meer slapen! Wakker gelegen tot 5.00 uur en maar liggen piekeren.... Maar daarna nog geslapen en het intense dromen begint ook alweer. Hebben jullie dat ook al? Van die levensechte dromen, of heel veel dromen per nacht, of dromen over je kindje?

Verder alle nieuwe zwangeren: Welkom en gefeliciteerd!

16. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    @FunnyMe, fijn dat 't weer beter gaat, ken ook zijn vanwege de val dat al je spieren zich verkrampen en aan spannen en dan heb je ook vaak (spier)pijn erna. Hoe dan ook zit je kindje goed beschermd
    Hoor ;) Dat van die lijst vind ik op zich wel 'n goed idee,maar hoe weet je zkr dat iemand ni actief is? Er geven er sowieso al 'n aantal aan wel actief te zyn maar ni elke dag op 't forum te kunnen. Als jullie mij ook maar laten staan Haha :p

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Merel, ik snap dat je al snel zoveel aankwam, als je borsten zo groeien terwijl ze al groot zijn, dan is dat al snel een pondje erbij. Ik ben hoooguit van een kleine B-cup naar een wat vollere B-cup gegaan. Vanmorgen eindelijk voor het eerst een foto gemaakt voor het voor en na effect. (dan kan ik de baby straks ook niet van alle kilo's de schuld geven ;) En misschien is dit wel de laatste herinnering aan mijn taille...

Funny, ik was gisteren zelf ook BIJNA vd trap gelazerd. Dat was wel even wakker schrikken zeg. Wij hebben geen wc op de eerste etage waar we slapen :( Ik schrok dan ook van jouw berichtje, fijn dat het wel weer een beetje gaat.

Een echte ledenstop kan je moeilijk doen denk ik. In praktische zin, maar het is ook verelend om mensen die actief mee willen komen schrijven te weigeren. Het tweede deel vd lijst zal vanzelf verouderen en aangepast worden door mensen die blijven komen. Maar ik ben het met je eens dat dit niet de plek is waar je tot nu toe heel veel kunt reageren op elkaar. Iedere keer 7 pagina's lezen... pfff..., dan weet je niet meer wat je nou het eerste las en waar je op wilde reageren.

18. nikky

nikky Niet meer actief

merel69 ik heb 3 jaar geleden een borstverkleining gehad...ik had een g cup....nu heb ik een volle c maar merk toch wel dat mijn bh's wel erg klein beginnen te worden...ach daaraan merk ik ook dat ik zwanger ben hahaha

funnyme fijn dat het weer wat beter met je gaat

ik kan ook niet dagelijks hier wat schrijven maar probeer toch echt wel alles te lezen...ik vind het een heel leuk topic ;)

gisterenavond heb ik gewerkt...ik werk met verstandelijk gehandicapten en gisteren was het disco ze kwamen met een schaal gefrituurde hapjes rond en ik wist niet hoe snel ik op de wc moest komen...wat werd ik misselijk zeg.....vanmorgen weer om 6.00 wakker is de laatste dagen iedere keer ben dan zo misselijk dat ik er echt uitmoet slapen kan ik dan niet meer

ik heb trouwens gisteren mijn vriend het boek van kluun gegeven ik heb het zelf al een stukje gelezen en vind het een heel leuk boek

19. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    dat boek van kluun is echt geweldig! had het in 1 ruk uit! ook mijn man heeft onder de tafel gelegen van het lachen!
    ben daarna tijdens mijn vorige zwangerschap ook maar zijn andere boeken gaan lezen, geweldig!

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mijn vriend komt bijna niet toe aan zelf lezen van het boekje van Kluun, iedere keer lees ik hardop de meest hilarische stukjes voor onder veel gegrinnik. Die man heeft veel kijk op de vrouw!

Nikki, moet je ook echt overgeven? Of dat nog net niet?

Deel Deze Pagina