Oja en dit word onze kinderwagen! Vind het een hele mooie kinderwagen , sowieso voor mij persoonlijk de mooiste voor een meisje.. En vriend past er met zijn lengte perfect achter, is eigenlijk ook de eerste echte keer dat we het in een keer eens waren over de kleur hihi! Al hoop ik wel dat het niet werkt als een stier op een rode lap
Mooie spullen Dnise! Ik heb me net even bij tinkelbell aangemeld voor de high tea. Vind het echt een super leuk idee en in utrecht is ook makkelijk!
Hey ik zie nu dat ik nog 116 dagen te gaan heb. Dat betekend dat de eerste septembermama's nog maar minder dan 100 dagen te gaan hebben. Het wordt nu echt aftellen meiden!
ZO he ik kreeg geen emailtjes meer van nieuwe berichten, denk wat is het dan rustig..... kom ik kijken... dus niet! High Tea lijkt mij leuk! Hoe lang duurt zoiets? Wel jammer als het maar een uurtje duurt of zo Maar ik ken de helft van die dingen niet die op die lijst staan Die verhaal van Thomas vind ik bijzonder! Dit is onze combi. Wij hebben hem in zwart besteld. Zo nu opmaken en omkleden en iets eerder weg heb zin in een lekker mcflurry
Leuk Parr ! Je kan de high tea zo lang maken als je zelf wil toch? En als het klikt kunnen we misschien nog even ergens een terrasje of parkje pikken in de buurt.
Ja die is eruit van Nestle zou het dan alleen maken voor Nederland en dan moesten McD er meer voor betalen natuurlijk een aangezien er al 2 choc smken in de assortiment zit...
@kaatje he meid astma vervelend maar ja je kan er goed mee leven geloof ik met een pufje. gelukkig weet je wat je hebt nu. en mannen idd af en toe grrrr. ik heb ook niet veel vriendinnen. en ben ook veel op het forum te vinden kan je zo af en toe lekker ff spuien. @yule hihi ik had ook al zo'n rare droom. ik ging op stap met die gozer van de goude kooi weet ff zijn naamniet meer haha niet brain en niet jaap maar die andere die over was haha. hij kon wel zoenen hihi. @funnyme gelukkig dat alles goed was meid. @dorientje ik ga 6 weken voor de bevalling officieel met zw verlof heb daarvoor nog 4 weken vakantie 2 van de baas en 2 van mezelf iedeaale regeling hebben we op het werk ervoor. @wupje rot is dat he gaat altijd wel wat fout met zulke leveringen hoop dat je een goede oplossing kan vinden. @dniise leuke wagen en maxi. heb zelf ook een buzz loopt heerlijk. hoe is het met je stage? je liep nu in een verpleeghuis toch waar ergens? @parr ook een leuke wagen. zo jullie kunnen kletsen zeg. meeting lijkt me leuk heb nog nooit een high tea gedaan dus we wachten het af. hoop dat ik iets lus wat er tussen zit ben een moeilijke haha. maar thee lust ik wel dus dat scheelt. morgen gaan we gezellig naar de julianatoren met ons zoontje. had hem lekker optijd op bed gelegt maar meneertje had geen slaap en lag een uur lag te kletsen geloof dat ie inmiddels slaapt. gisteren hebben we ons nieuwe matras gekregen het slaapt heerlijk is van traagschuim ofzo lijkt heel hard maar vormt zich een beetje naar je lichaam kan weer op mijn buik liggen jippie hihi.
Oh Kaatje meis wat begrijp ik jou goed zeg, klote hormonen Ik spreek ook niemand van mijn vriendinnen meer, want ik ben niet meer interessant nu ik niet meer mee kan stappen enzo En verder kan ik sinds mijn zwangerschap mijn moeder niet meer luchten of zien, hoe het komt weet ik niet? En ik zit dus echt de hele dag naar de klok te kijken om te wachten tot manlief thuis komt en die is dan ook nog eens 3 avonden per week weg, grrr :x Nu is hij dus morgen ook nog de hele dag weg en zit ik weeeer een dag alleen thuis pffff Soms heb ik van die momenten dat ik weer vrolijk ben maar de laatste tijd ben ik echt depri thuis Ben echt 'blij' dat ik dit lees, dat ik dus niet de enige ben Ja ik moet nog 15 weken, keer 7 dagen is nog maar 105 dagen
Pagina 600! @Kaatje: lekker zeg, zo'n reactie terwijl je al op springen staat. Een arm om je heen was misschien beter geweest... ik hou je hand wel vast in de trein hoor! @Tinkelbell: heb je gePBt @Tweety: Huub? Die was pas echt eng...
ff een vraagje... is het normaal dat ik nog steeds zo ontzettend moe ben overdag? Ook al heb ik na t eten of eind van de middag een dutje gedaan?
@yule ja idd huub heet die haha ja was een engerd maar hij had wel weer iets hihi gek he die dromen haha.
Tweety, me stage bevalt me erg goed! Lief dat je erom vraagt hihi, ik loop stage in de Sterrenlanden.. En met die aerosleep matras, wij hebben hem wel aangeschaft. Mede doordat tussen mij en mijn broer nog een kindje zat (Boy) en die is met 3 maanden overleden aan wiegedood. Mijn moeder leeft ondertussen niet meer, maar mijn vader heeft er echt op gehamert een heel goed matrasje en hoeslakentjes te kopen. En ik weet zeker dat mijn moeder dit ook had gewild. Die is toen ze mijn broertje vond,finaal psychisch in elkaar gestort en is nooit meer hetzelfde geworden. Dus ik wil koste wat het kost het proberen te voorkomen!
@Tinkerbell... Dat is zo herkenbaar! Twee vriendinnen van mij bellen nog wel eens per 2 weken ofzo, maar de rest? Pfff die hoor ik alleen als ze wat nodig hebben, bv of ik op een verjaardag wil komen zodat ik geld aan ze kan uitgeven. Verder hoor ik helemaal niks meer van hen. Ik ben echt buiten gesloten nu ik zwanger ben en een kindje krijg. Niemand die me belt en vraagt 'hey heb je zin om wat leuks te doen ipv alleen thuis zitten of alleen naar de winkels gaan?' Als er alcohol wordt gedronken, en omdat ik dat niet drink nu, dan wordt ik niet eens meegevraagd. Als er mannen aanwezig zullen zijn, word ik niet uitgenodigd. Alsof ik een freak ben die er niet meer bijhoort. Alsof ik t niet naar mijn zin kan hebben als ik geen alcohol kan drinken of als mannen me niet zullen zien staan. Ik kom toch voor mn vriendinnen en gezelligheid? Nah jah, moest ff stoom af blazen toen ik dat las.
Denk het wel want ik heb het ook. Denk dat mijn gedrag-gevoel ook gedeeltelijk door die eeuwige vermoedheid komt. Yule..gelukkig kom jij mijn handje vast houden
@ Kaatje misschien moeten we een test doen om ons bloed te controleren, bv op ijzertekort enzo? u never know...
@dniise gelukkig dat je het naar je zin hebt ik werk in het parkhuis ken je ook wel denk ik. had je een tijdej geleden al een keer een pb gestuurd maar niks meer van je gehoord erover.