goedemorgen dames, ff snel een berichtje voor we naar apeldoorn vertrekken hoezo verslaafd mijn zoontje was lekker op tijd wakker. het weer ziet er goed uit dus gaan we zo lekker naar de julianatoren verder weinig te melden tot vanavond dan maar weer. iedereen een fijne dag.
Ik heb helemaal zin in strakkies... We halen straks ook een geintje uit met mn broertje en zn vriendin. Zij is nu 19 weken zwanger van een jongen. (mn broertje wilde ook heel graag een jongen) en nou hebben we aan de echoscopiste gevraagd of ze wilde zeggen dat het een meisje is (ze hebben in het zh namelijk met 16 weken gezegd dat het een jongen is). Hihi ben wel heel benieuwd naar hun gezicht dan!
Oooh dat is erg ben jij er dan bij als hun dat vertellen? Zo vandaag wel wat vroeger uit, kon niet goed slapen, sluit was kwart over 2 geworden Nu zo na mijn lekkere bagel te hebben binnengewerkt boodschapjes doen en hubbie's nieuwe speelgoed kopen (foto toestel) daarna op vistie in Lochhuizen bij een vriendin.
goedemorgen het wordt een mooie dag vol sneeuw hagel en koude wind ( TOCH?!?!?! MEIDEN) Tis zo koud dat de ijsberen jassen aan hebben goh wat ben ik blij dat ik de hele dag in bed mag blijven liggen hahahaa nee hoor vandaag was me mannetje super lief aan de ctg hij doet het zoooo goed ben zooo trots op hem maar zodra ik hier uit ben ga ik wel zeggen dat ze hier wel wat aan de ventilatie mogen doen er is zelfs geen luchtfilter hier wel een airco die me lekkere droge korsten in me neus bezorgt maar voor de rest geen frisse lucht niks hopelijk krijgik volgende week goed nieuws dat ik wel in de rolstoel ff naar be\neden mag lijkt me heerlijk en me mannetje heeft dat toch ook nodig jullie zullen me wel niet geloven maar ik zie bleek hahaha een fijne dag dames
zooooo ladies....ik heb mijn laatste werkdag donderdag gehad, ga nu even rustig bijlezen en dan even overal op antwoorden en vervolgens ff mijn verhaal doen... @iedereen die gek is op tosti's....jullie brengen me op een idee....denk dat ik straks nog even langs de blokker race hahaa @pupke, hoe was het, ben je onder de 3 cm gebleven? @moppie....fijn dat ze weer terecht is! @parr....ze zijn allebei leuk, de gedichtjes @mirandaT, wat ben jij druk zeg smorgens....pff moet er niet aan denken zeg! @de ladies met buikfoto's...groeit goed zeg! @Azeb, je bent er maar druk mee, zwemmen, yoga, samen bevallen, maar wel lekker om in beweging te blijven he?! @cossy, fijn dat je echo goed was meis! lucht wel weer op he? mocht je stiekum een weekje vooruit plannen of dat niet? @Krisstel, zal straks alle buikjes nog eens even bekijken, dan kunnen we misschien wel bij iedereen ontdekken wat het word hihihi @Lise, t kan best zijn dat de een snachts actiever is en de ander overdag, dan merk je van de een minder dan van de ander. Ben benieuwd wat voor kaartje je hebt uitgezocht, ik kon niks vinden wat ik leuker vond dan mijn eigen ontwerp, ga vanmiddag naar een vriendin om alles uit te werken, met een tweeling moet je wel zorgen dat je alles op tijd klaar hebt he? veel plezier op vlieland! @alle meiden met gedichtjes.....er zitten een paar hele leuke bij! wij zijn ook al klaar hebben alleen twee christelijke gedichtjes uitegzocht @dorientje....rust maar lekker uit meid....hoop dat het snel beter met je gaat! @ingeltje...oei....dat woord met die M.....FOUT he....doet me even herinneren aan die reclame, zo voel ik me af en toe ook! slik @anno103...lekker geshopt? misschien moet je even googlen op weekendje weg of zo dan kan je vast wel wat vinden naar je zin @nic, fijn dat je minder mag gaan werken meis! @rainbow, ik heb geen idee wat het kan zijn meis, maar als je het wilt weten zou ik gewoon de vk bellen, jouw intuitie zegt dat er iets mis kan zijn en als je het niet vertouwd zou ik gewoon bellen, misschien weet je inmiddels al meer, maar ik hoop voor je dat alles ok is en in het ergste geval was je er op tijd bij en anders kan de vk je alleen maar gerust stellen. sterkte, ik lees inmiddels dat alles ok is, dank je voor de tip van de site ga er zo even kijken! @sunshine, wij zetten de tekst niet neer namens onze kleine meid, wel staat haar naam uiteraard bij de adres gegevens op het kaartje @Jannes...wat moest ik lachen om jouw blunder, ik werk ook bij een engels bedrijf, t had mij ook kunnen overkomen geloof ik hahaha meiden...ik ga staken met lezen...ben nu 8 pagina's t schiet niet zo op geloof ik,wil wel op iedereen reageren maar heb echt even de fut niet Liefs Meike
vluchtkoffer: staat klaar, alles zit er in! werk: ik ben vandaag officiël gestopt met werken. Afgelopen donderdag ben ik onder werktijd bij de huisarts geweest, had het al twee dagen flink benauwd. Omdat ik maar een heel kort bovenlijf heb en de twins echt geen kant meer op kunnen ligt er een tegen mijn linker long aan en is de capaciteit van die long beduidend minder: advies, direct stoppen met werken en overdag rustig aan doen. Daar ging mijn leuke afscheid op mijn werk, de meiden zijn allemaal aan t werk zonder mij, de taart staat al in de koelkast, maar helaas, t feestje ging niet door. Vind het wel jammer, aan de ene kant aan de andere kant ben ik blij dat ik die verplichting niet meer heb. De gyn heeeft duidelijk aangegeven dat 10 juni mijn laatste werkdag ging worden en ik had de aankomende ttwee weken vakantie genomen. Met de benauwdheid gaat het wel wat beter, moet mezelf goed in de gaten houden ivm zwangeschapsvergiftiging. Ben blij dat de gyn goed op me past want ik was gewoon dom door gegaan met werken denk ik. Hier is voor de beebs alles klaar, moet alleen nog twee kruiken zoeken in de familie maar dat gaat lukken, vanaf nu doe ik rustig aan en geniet ik van mijn beebjes Liefs meike
Sorry even een ego:: JIPPIE ik mag donderdag op sollicitatiegesprek komen bij mijn stageadres! Ben zooo blij he! Heeft iemand nog tips voor een sollicitatiegesprek, is namelijk de eerste keer dat ik zo'n officiele sollicitatiegesprek mee maak hihi! Mijn stagebegeleider zit er ook bij , wat best een pluspunt is want het is een hele lieve vrouw!
Zo boodschappies klaar met veel pijn.. pff ben echt blij dat ik geen sluiten meer hebt! Elke stap deed zeer! Trouwens voor eentje die veel last heeft van zw. dementie let nog wel goed op om te merken dat hubbie 49 teveel verrekend was met zijn speeltje, dus terug naar de winkel om dat te laten corrigeren @Chaartje, wel een vraagje, komt jouw ex ook weleens op bezoek? @mamamieke vind het wel knap dat jij het iig probeert
Hey meiden Ik kom vanmiddag even bijlezen en reageren,maar moet weer even mij ei kwijt (Sorry) Vandaag op het werk is de bom gebarsten. Moest me vanochtend al uit bed slepen om vervolgens met tegenzin te gaan werken. Sochtends maakt de hoofdkassieren altijd een lijstje met de kassieres die die dag werken. Nu zet ze me al een paar weken niet op de lijst, omdat ik toch "maar" tot 1 uur werk. Zat me er weer over op te fokken,dus toen ze weer bij mij was,heb ik gevraagd of ze me voortaan weer op het lijstje wil zetten omdat ik al het idee heb dat ik niet meer in de groep hoor,en dat het zo alleen maar bevestigd wordt. Krijg ik als reactie "ja maar je hebt toch geen pauze of gaat om 1 uur weg dus dat heeft toch geen zin" waarom ik reageerde met " dus ben ik niet meer goed genoeg voor het lijstje? " Maar ze vond dat ik er niet zo'n probleem van moest maken en dat het nergens op sloeg dat ik nu vroeg of ik op het lijstje mog. ja en toen barste de bom... heb vervanging geroepen..ben naar achter gegaan en heb daar een uur hysterisch zitten huilen.lang leve de hormonen. Heb even goed mijn gal gespuugd tegen de vervangende bedrijfsleidster en de grote baas zelf, dat ik gewoon zo moe ben van de hele ochtend op mijn tenen lopen,dat ik thuis een chago wrak ben wat mijn vriend me ook niet in dank afneemt en dat ik inmiddels al 3 weken met tegenzin naar het werk ga en echt die 8 weken aan het aftellen ben. Ga nu even boodschappen doen en een loempia halen... Liefs.
Meeting: Ik weet nog niet of ik kom..want in juli komt ook m´n mannetje weer naar Nederland... Naar aanleiding van mijn berichtje gisteren: Hoe hoog ligt jullie baarmoeder op dit moment :
Hey meiden, ff snel een berichtje van mij uit het zonnige Gran Canaria! Alles gaat goed hier! MEETING Wie wat waar???? Ik heb de laatste 3 pagina´s bijgelezen, maar nu geen tijd en zin om op alles te reageren. Ga lekker weer bij het zwembad hangen nu!
@ parr nee sinds ik in het AMC lig is hij nog niet langs geweest Hij wilt op speciale tijden langskomen, want hij werkt en hij heeft zoveel kwaaltjes blablablabla vermoeiend gewoon. Ik belde hem vanochtend toen ik an de ctg scan lag zodat hij onze jongen kon horen bewegen schoppen en ook hoe zijn hartje klopte vraagt ie kan ik voor 3en langs komen want ik ga om 3 uur naar rdam want zijn broertje was jarig geweest dus k nagevraagd en de zuster vond het goed en dat was om 10 uur ofzo het is nu 13.45 en hij is er nog steeds niet heb gesmst dat ik hem wel een andere keer zie en dat ik wel vind dat hij te weinig moeite doet en dat hij dat helemaal ZELF in de hand heeft. Van mij hoeft het allemaal niet zo Toen ik het andere ziekenhuis lag was ie ook van de 2 weken er misschien 6 of 7 dagen geweest. Ik ben zelfs gewoon laten vallen omdat zijn neefje van 1 op bezoek was in rdam uit Belgie. Verdorie ik vraag niet of ie elke dag aan me bed zit om me hand vast te houden. Maar laat me zien dat het niet alleen je woorden zijn die zeggen dat je het kind echt belangrijk vind Ik kan niet zeggen dat ik gekwetst ben want ik weet zowiezo dat ik er alleen voor ga staan ( althans niet op hem hoef te rekenen). MAar ben boos op mezelf dat ik het toch weer steeds toelaat dat ik rekening met hem hou. MAar na vandaag is dat afgelopen. Nu zijn Baby en Chaartje belangrijk en als hij belt zal ik hem dat ook zeggen ook geen uitleg meer maar gewoon van hey ik hoor wel van je als de baby geboren is en niet eerder. Heb geen tijd meer voor jou Lol sorrie het was echt de goede dag om het te vragen Parr hahaha
@Chaartje: joh, ik kan me voorstellen dat je je dan extra alleen voelt staan! Alsof het allemaal niet belangrijk is wat er met jou en de baby gebeurt... Goed van je dat je je niet op je kop laat zitten en dat je zelf bepaald hoe je het hebben wil en hoe niet! @Kaatje: wat een gezeik zeg op je werk! Ik snap best dat je gewoon op de lijst wil. Niet om praktische redenen misschien maar om het gevoel te hebben dat je er nog een beetje bij hoort! Dat ze dat nou niet snappen... het verwoordt wel precies het gevoel dat je toch al hebt, dat ze je erbuiten houden. Al sta je er alleen maar op met achter je naam niks of naar huis ofzo. En je zeurt helemaal niet hoor! Spuug maar lekker je gal hier! @Jale: ik weet het niet, moet maandag weer naar de vk en dan post ik mijn 'maat' wel even. Die van mij ligt al vanaf het begin voor op schema (zo'n week of 2), maar niemand maakt zich daar druk om geloof ik... @Eva: jaloers! Ik wil ook naar Gran Canaria en in het zwembad liggen! Helaas moet ik nog de vloer dweilen en de badkamer + toilet doen (dit klinkt als een goede huisvrouw, maar dat ben ik dus absoluut niet...deze klusjes gebeuren echt te weinig!)
@Kaatje: bah...wat een gekloot in jullie bedrijf zeg. Ik zou als ik jou was ook eens rondkijken wat je eventueel na de bevalling wilt gaan doen, de sfeer bij jullie is erg negatief en dat is voor jou niet goed volgens mij! Jij verdient toch een plekkie waar je je lekker voelt? Snap je huilbui helemaal hoor! Ik weet niet hoe je dat kan voelen, maar vorige keer bij vk lag ie net boven de navel.
Aah dat ken ik. Ik doe ook veel te weinig. Maar heb van de week de hele badkamer met chloor bewerkt (weet niet of dat eigenlijk wel mag tijdens zwschap?) en nu moet ik de benedenverdieping onder handen nemen, mijn zus komt misschien morgen langs met de familie. Dus poetsen *zucht. De boodschappen zijn in ieder geval al gedaan dat scheelt weer.
mijn baarmoeder ligt ook boven me navel je kan het wel zelf voelen je voelt echt een soort van rand vind ik
Dniise..succes met je sollicitatie gesprek..niet echt een tip. ja blijf jezelf.. Verder loopt het meestal vanzelf wel een goede richting op.` ow ja een geen kauwgom in je mond ! jale..tuurlijk kom je wel ! Je mannetje kan vast wel een middagje zonder je haha. Droomde vanacht over de meeting.. Degene uit zoeterwoude (sorry ben even de naam kwijt) ging Jale ophalen en toen kwamen jullie mij ophalen, mijn vriend ging ons toen naar Yule brengen en toen gingen we met zijn 4-en met de trein naar Utrecht,waar de rest ons op stond te wachten..heel vaag. Eva.. Meer info over de meeting op blz. 588 + 589, zie onderkant van lijst. Geniet lekker van je vakantie ( en je bent wel verslaafd hoor ! haha) Chaartje, sorry hoor maar wat is je ex een $@##$&.. Ook al komt hij niet voor jou,dan kan hij wel voor jullie zoontje komen. En dat hij dan voor 3-en wil komen....dan gaat hij maar wat later naar zijn broertje toe.. Wordt tijd dat hij eens een beetje verandwoordelijkheid neemt voor zijn zoontje als ik het zo lees..en daar moet je zelf idd niet te veel moeite meer insteken.die kan je beter in jezelf en je kleintje stoppen. Yule...de badkamer schoonmaken? Wat is dat? haha meestal doet mijn vriend dat tijdens het douchen haha. Probeer de wc altijd wel bij te houden, vooral omdat mijn vriend darmpatient is en toch wat vaker op de wc zit dan een gemiddeld iemand. En vloer dweilen is ook vriendjes werk... nee ik ben een goede huisvrouw haha. Is iig ver te zoeken sinds ik zwanger ben. Ga vanmiddag naar Alphen om trouwringen uit te zoeken ! Mijn vriend zijn pak is vandaag gebracht,hadden hem gewoon buiten aan de deur gehangen. Heb gelijk gebeld om een klacht in te dienen.
Ik voel inderdaad als ik sta, een soort rubberen band, 2 vingers boven navel. Veert een beetje terug daar! Ik heb ook weer even een nieuwe buikfoto gemaakt. Ik denk steeds dat er niets veranderd is, maar zie dan nu weer een groot verschil in hoogte en de ronding. Echt leuk om te zien!
Mijn bm vind ik zelf moeilijk om te voelen, maar 2 weken geleden bij de vk zat deze al 1 tot 2 cm boven mijn navel.