September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik kan daar sowieso niet blijven omdat ze geen partimers terug willen. Zit na mijn verlof dus zonder werk.

Baarmoederhoogte : hier nu ook boven de navel.. maar vandaag lastig te voelen door de harde buiken.

Voel de kleine sinds gistermiddag eigenlijk zo goed als helemaal niet meer. af en toe een schopje. Denk dat hij mijn spanningen toch ook wel aan voelt.
    Straks maar even lekker met de angel sound luisteren.. steld me dan wel weer gerust.

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Kaatje: en? geslaagd voor de ringen?

@Ingeltje: ik heb ook al zo'n chlooractie gehad hoor, week of 4 geleden. Maar nu moest het echt nog een keertje (zonder chloor, maar met badkamerpoets). Ik weet niet of het kwaad kan, ik denk het niet als je het niet heel vaak gebruikt...

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Eva..herstel. info vind je op pagina 586 + 587

@ Yule..nee zijn niet geweest. ben zo dom geweest om vandaag uitgebreid boodschappen te doen het het thuis te laten bezorgen..dus die waren hier pas om 4 uur. en om nou binnen 1 uur naar alphen te gaan.. kan je ook niet op je gemakje zoeken.

@ Iedereen.
    Heb even een groepsbericht op hyves verstuurd. Zo is bijna iedereen (m.u.v. degene zonder hyves) op de hoogte van de meeting.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ach dat was ik helemaal vergeten. Nou dat verklaart dan al helemaal waarom ze zo doen. Als ze moeilijk blijven doen moet je je gewoon lekker ziek melden. Zij pesten, jij ook pesten!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. maar dat gepraat is echt door mijn collega's zelf.
    Heb juist van de bedrijfleidster gehoord dat er verhalen over me gaan..
    Kreeg toen ik zwanger was van de "grote" baas ook een hand ( en dat gebeurd niet zo snel )
    Met de mededeling dat hij het voor mij heel leuk vond maar voor de zaak klote.

Ze vinden het jammer dat ik weg "moet" omdat ik een goede kracht ben ( :) ) maar dat ze 1 lijn moeten trekken..

Nou ja ik wil er al niet eens meer blijven..

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Terecht hoor! Wat een beleid zeg.

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik zie dat groepsbericht nergens trouwens... :rolleyes: Ik heb geen bericht ontvangen en zie het ook niet op de septemberhyve... Misschien is er iets misgegaan?

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier dito! Ook nog geen berichtje gezien!

Hmmm deze week 2 dagen werken, en dan gaan we zaterdag op vakantie! Een weekje naar Frankrijk in Normandië. Op 6 juni zijn we 2 jaar getrouwd, dus dat valt er precies in en op 6 juni is het ook nog eens D-Day, dus er zal van alles te doen zijn, leuk! Maar hoe ga ik nou een week zonder dit forum doen?! Dat gaat me echt niet lukken en jullie schrijven dan gelijk 50 pagina's vol natuurlijk hihihi!

Manlief is net vertrokken voor een avondje met 2 vrienden, ze gaan lekker eten en naar de bios. Ik zit hem al weken te plagen en op te jutten dat ie niet aan de borsten van de vrouwen in de nachtclub mag zitten en dat ie uit de onderbroekjes moet blijven met z'n bankbiljetten hahaha. Hij steeds maar zeggen dat het gewoon een rustig, gezellig avondje is (dat is het ook echt, ze zijn niet echt van die stevige drinkers!) maar het is zo leuk om hem te doen denken dat ik me ongerust maak hihihi.

Ik ga lekker relaxed avondje voor mezelf houden!

9. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik ben niet echt zo'n schrijver hoor dus ik lees mee, voor zover dat gaat met jullie snelheid!

@ kaatje ik vind t echt belachelijk dat je na je verlof niet terug mag komen zeg! loopt je contract af dan tegen die tijd want dat mag toch anders niet? En weet je al wat je wil gaan doen na je verlof?

Ik heb deze week vakantie en ga heerlijk een midweekje weg met mijn man heeeeerlijk! Verder is alles hier rustig mijn man was de hele dag weg en ik thuis dus ik had weer eens medelijden met mezelf hihi dat zijn dus echt de hormonen!

suc 6 allemaal deze week! heb internet op vakantie dus zal ook wel ff spieken tussendoor.

groetjes mica

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Mica.
    nee ik heb een vast contact dus eigenlijk mogen ze dit niet maken,maar ik heb geen zin om er een hoop stress aan te geven door er tegen te vechten.
    Ik weet dat stress heel erg op mijn lichaam slaat en ik wil met de baby geen risico's lopen.
    Verder is een collega van mij nu zwanger en die gaat het wel aanvechten dus er is nog een beetje hoop voor me.. maar al zou ik terug mogen komen, dan zou ik het alleen doen tot ik wat anders heb.

Nog geen idee wat.. vind kinderen erg leuk, en verder kan ik goed overweg met de pc..maar ja alleen maar winkelervaring.

Wordt hier een klein beetje gek van vriendje..komt vast omdat ik niet lekker in mijn vel zit,maar hij komt al 2 dagen te laat voor het eten ( goede reden voor ruzie al zeg ik het zelf) of hij is de hort op, of hij neemt vrienden mee hierheen...
    Vanavond gaat hij voetbal kijken bij een vriend....gezellig :-?

Zal eens even kijken wat er fout is gegaan bij het groepsbericht.

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo dames

we zijn weer thuis en ben zo trots op mijn mannetje hij is heel de dag lief geweest vanmorgen 2 uur in de trein ging perfect en in het park geweldig genoten met zijn 3e. toen we terug gingen was ie zo vertrokken maar was na 45 min weer klaar wakker. de terug weg was wat langer en ook hier was ie heel lief. terwijl ie al vanaf half 7 op was. ben zo trots op hem. ga hem nu ff badderen en op bed doen kom straks nog wel ff terug.

@kaatje is niet echt gezellig op je werk zo te horen blee.

bericht op hyves? niks gezien.

12. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    @kaatje, oprotpremie ook niet? Ik heb hetzelfde winkelervaring maar eigenlijk wil ik wat anders, winkel betaald zo slecht! Ik zit nu al thuis en wordt tot en met juni betaald. zo vind ik toch geen werk. Schreeuw het nu maar zoveel mogelijk rond dat ik werk zoek vanaf december ofzo misschien dat ze dan aan me denken als ze wat horen. Kan niet rondkomen zonder loon.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Je woont niet toevallig in de buurt van Nijmegen? We zoeken nog mensen bij de UPC!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb nog een groepsbericht verstuurd,maar misschien zit er vertraging op..komt ie later. hou het ff in de gaten.

Ga ff een bakkie doen bij mijn moeder. zie jullie vanavond weer.

Fijne avond !

15. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    Ik woon in drenthe niet echt dus:p

16. mamameike

mamameike Bekend lid

hee meisjes....
    ik zit hier helemaal remi met mijn laptoppie op de bank, man ligt te pitten en dochter is uit logeren...heerlijk even niksen!
    kaatje, lekker bedrijf is dat zeg, zou me gewoon ziek melden, al die stress niet goed voor je kindje en dat zal de arbo dan ook wel bevestigen denk ik?!
    meeting? heb er nog niks van gelezen ben wel benieuwd naar iedereen dus als het een beetje uit komt waar ik heen moet en ik kan mijn meisje ergens kwijt en ik ben niet op vakantie dan kom ik wel ben wel benieuwd naar al jullie buikjes enzo

Liefs Meike

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @mamamieke plaats: Utrecht te doen: High Tea en daarna mssn ook wat Wanneer: ergens in Juli? Maar dit staat ook op hyves maar ook op blz 586 en 587.

@kaatje hier ook nog geen hyves mailtje ?

18. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Kaatje, wat een stel mutsen daar bij jou op het werk. Weet nog dat je zei dat het niet mogelijk is om partime te werken daar. Wat een larie koek zeg. En als je toch weg gaat zou ik iig eruit proberen te halen wat er in zit al is het alleen maar om je gelijk te halen. Ik werk ook bij een tuincentrum en heb meerdere collegas die kinderen hebben en partime werken. Het zou niet best zijn dat dat niet mogelijk zou zijn dan zou de hele winkel op mannen moeten draaien of jonge meiden! Vind het echt een hele wazige regel alsof je bij de kassa niet weet wat je moet doen als je er 3 dagen niet bent. Werken er bij jullie ook geen zaterdag hulpen? Die werken toch ook maar 1 dag!
    Kom maar bij ons werken :D
    Kunnen we het ook nog es lekker over de baby's hebben.

Parr ik heb het idd ook dat ik nu ik voor 50% werk dat ik niet meer 4 weken van te voren er uit mag. Ben dus idd bang dat het niet meer op gaat die 4 weken regel.

Chaartje en funny me ben heel blij dat het goed met jullie gaat. Goed zo doorgaan! `

Even Ego,
    Ben sinds ik voor 50% werk weer een stuk blijer geworden en voel me er erg goed bij. Probeer ook elke middag even n uurtje of 2 te liggen dat scheeld echt! We zijn wel erg druk met veel geregel voor de bruiloft. We zouden alles zo klein houden maar t is toch wat uit de hand gelopen...... We zitten inmiddels al op zo'n 80 gasten en we zouden alleen fam doen :(
    Nou ja we doen het wel goed zo, en doen het heerlijk op onze manier.
    Maar er gaat toch best veel tijd in zitten. En ook nog een andere auto aangeschaft een echte fam auto..... Hahaha met veel ruimte!
    Dus ben niet zo veel hier maar kan het niet laten om s'avonds voor het slapen gaan even alles bij te lezen.
    En idd echt de meest maffe dromen.... Ben vanacht bijna in het huwelijksbootje met Jan Smit gestapt maar ik wou niet want hij vond mijn jurk niet mooi! Het slaat echt nergens op maar kon er vanmorgen wel om lachen en mijn toekomstige echtgenoot al helemaal. Hij zou de opmerkingen over kleding voor zich houden iig tot na het jawoord!

Iedereen een heel fijn weekend en niet teveel zorgen maken!

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hallo!

hier ook een lekker relaxavondje, manlief heeft late dienst, en ik heb overdag gewerkt. Dus straks weer een eindje met de hond gefietst. En net lekker in bad gelegen. Nu ga ik nog even grey's anatomy van afgelopen maandag kijken en Julia's Tango, en daarna lekker mijn bedje in....heb morgen weer vroege.

Kaatje, wat balen zeg dat het nog steeds niet opschiet bij jou op het werk. Laat je niet gek maken hoor!

Wat betreft de meeting: leuk idee! Ik zit alleen een beetje rot met de weekenden, omdat wij allebei weekenden werken, en er dus maar twee weekenden in de maand vrij zijn....maar goed ik hou de datum in de gaten en dan kijk ik dan even wat ik doe.

by the way, ik heb ook nog geen groepsbericht ontvangen....

Fijne avond!

20. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    hoi dames,

wat gaat het hier snel....

ik moet nog even alles bijlezen, maar ik heb eerst een vraagje...

ik heb sinds deze morgen redelijk veel pijn in mijn rechter heup en bil...
    zou dit bekkeninstabiliteit kunnen zijn? alhoewel me dit vrij vroeg in de zwangerschap lijkt...

en weten jullie of ik een gel mag gebruiken tegen spierpijn?
    wil liever niets gebruiken, maar het wordt nu toch wel wat te heftig...

Deel Deze Pagina