September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Kaatje, tweemaal je bericht via hyves ontvangen nu!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Mica..nog niets gehoord van een oprotpremie..mijn baas kennende zal het wel niet. Ik krijg sowieso tot het eind van mijn verlof doorbetaald, dus heb per 1 dec. nieuw werk nodig.
    Ga sowieso nog niets tekenen tot ik bevallen ben, en zorg dat ik ontslagen wordt zodat ik recht heb op een uitkering mocht ik geen werk vinden.

Ingetje..nee helaas niet in de buurt van Nijmegen.

Ydnic..ja gezellig,maar om nou iedere dag 3 uur in de auto te gaan zitten om bij jou te werken haha. dan moet ik maar gelijk bij je in trekken :)
    Geweldig die droom over Jan Smit..zong hij ook "ik ben verliefd,maar niet op jou.." ?

Steen..zit er geen weekend bij dat je al verlof hebt?

Dorientje..zou heel goed kunnen hoor. Ik loop al sinds week 10 met bekkeninstabiliteit.
    Geen idee of je spierbalsem mag..misschien even googlen of bij "gezondheid" vragen

:):) Jee het groepsbericht doet het dus ! :):) Of is Steen de enige die hem nu heeft ontvangen?

Vriendje zit voetbal te kijken bij een vriend dus heb het hele huis voor mijzelf..ga denk maar een keer op tijd naar bed.

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedenavond iedereen!
    zal zo even bijlezen (is maar een pagina of 10 :p)
    even een reactie op dorien:

zo vroeg is dat niet als je nu bi krijgt, ik heb nu ook al 4 weken last van bi, en ben hier ook voor onder behandeling bij een bekkentherapeut!
    Ik weet niet precies wat voor pijn je hebt, maar bij mij doet het stuitbotje erg zeer, zitten en opstaan en vaak ook met bukken! Nu moet ik ook veel rusten en als ik dat een dag niet gedaan heb en ga 's avonds op bed dan doet het me ontzettend zeer in mijn onderrug!
    Ik moet nu 1x in de week in therapie en allerlei gekke apparaten beoefenen en hiermee mijn bekken trainen! aan gezien ik hiervoor niet echt sportief was/ben :oops: waren de 1e therapieen geen pretje hahaha

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik heb geen bericht van hyves :(
    maar moet ook zeggen dat ik niet weet of ik nu al lid ben! had me er wel voor aangemeld!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als je je hebt aangemeld dan ben je lid,want ik heb iedereen geaccepteerd.maar je krijgt idd geen bericht dat je bent geaccepteerd..je staat er dus als het goed is tussen.

Zag net dat ik hem ook 2x heb gehad. Hij stond wel in mijn inbox,maar kreeg er geen bericht van in mijn mail, dus misschien moet je even op je hyves inbox zelf kijken

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    oke kaatje, zal ik dat even doen ;)

7. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    @lindaa: bedankt voor de info...
    Zal het bij het volgende bezoek aan de gyn even navragen...

Ik las hiernet ergens op interent dat je bij BI verplicht met een epidurale moet bevallen...
    Dat zou ik liever niet hebben, want ik wil graag een onderwaterbevalling...
    Weten er onder jullie of deze info klopt, of dat dit weer een of ander verzinsel is "verplicht epidurale verdoving?"

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    heb eerst even opgezocht wat epidurale is,maar voor zover ik weet is dit niet waar hoor.
    heb twee vriendinnen met bi en die zijn allebei al een keer "normaal" bevallen.
    Heb het twee weken geleden nog met de vk over bevallen gehad omdat ik de baarkruk wel een goed alternatief vond,en dat was geen probleem. heeft verder ook niet gezegt dat ik anders moet bevallen omdat ik BI heb,maar dat op je rug bevallen niet altijd even prettig is waardoor een baarkruk of onderwaterbevalling juist ideaal is.

9. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Pffff, ik hou jullie niet meer bij. Zou scriptie gaan schrijven en eerst even hierop, maar ben 2,5 uur verder! Jeez!

Zo'n angelcare; gaat dat niet ook wel eens per ongeluk af als de beeb gewoon heel stilligt? Daar moet ik echt niet aan denken. Schrikt ze zich wezenloos!

Ik zit trouwens ook bij Careyn Kraamzorg, maar jullie kletsten zo hard dit weekend dat ik niet weet over wat voor brief het gaat en of iedereen die krijgt. Wie kan mij bijpraten?

Over de meeting: ik wil ook meedoen! Ik heb wel hyves maar kijk bijna nooit op 'onze' hyves omdat ik een scriptie schrijf en dit al teveel tijd opvreet, hihi (ik zit nu al 2 uur bij te lezen omdat ik donderdagavond voor het laatst op deze pagina was, pfff :p). Maarre: in het weekend wil me hubby altijd aandacht omdat hij door de weeks werkt en avondopleiding heeft, dus straks wil ie mee! En het is voor zonder hubby's toch? Dus dan moet ik 'm wel even een goeie klus geven zodat ie zich niet verveelt zonder mij ;) Kunnen ook alle hubby's meenemen; dan zijn we met 100 hahahaha. Vind koppeltjes-dingen meestal ook wel gezellig, ook al is het extreem burgerlijk :p Zijn ze wel minder jaloers. Maar girls-only ook toppie :D

@rainbow en tinkerbell: ik ben heel benieuwd hoe mijn studentenchickie's gaan reageren als ik m'n beebietje heb. Ik moet toch al altijd naar utrecht komen voor hen meestal (ik studeer in Utrecht), terwijl men toch weinig poging doet naar den haag te komen (daar woon ik sinds 2 jaar met hubby), dus tja.. misschien komen ze strx helemaal niet meer? :( Hoop van wel iig, maar anders hebben we elkaar nog ;)

@Dorientje: ik heb ook 's nachts heel erg last van rechterheup, dus ook moeite met opstaan, want het is vooral als ik naar links omrol (ik slaap aan die kant). Maar ik denk niet dat het BI is want het is je heup toch en niet je bekken?
    Bedoel je met onderwaterbevalling een badbevalling? Want dat ga ik ook doen! Ga jij het thuis doen? Of kun jij het ergens in het ziekenhuis? In Den Haag hebben ze maar eentje met bad dus ik leen eentje van een kennis waarschijnlijk..

10. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Sorry, heb weinig verstand van bevallen, en kan je niet helpen met je vraag :oops: (eh, zal binnekort wel verandering in komen haha)

Een paar dagen niet online geweest want mijn internetverbinding zag het niet meer zo zitten....gelukkig doe hij het weer

Een meeting in Utrecht, klinkt leuk maar waarschijnlijk ga ik niet komen (of het moet zo'n last minute actie worden). Op het moment druk druk druk, de garage geschilderd, mijn man heeft het terras gelegd. Komende week nog een tuinhuisje schilderen en fulltime werken, en studie en paardjes......gelukkig gaat het wel heel goed met mij. Maar wil op dit mometn even geen nieuwe afspraken maken :rolleyes:

Hopelijk gaat het met iedereen hier goed, heb in ieder geval aan jullie gedacht en jullie alle goeds toegewenst

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik heb het berichtje ook ontvangen!
    Ik denk alleen niet dat ik niet mee kan :( leek me wel erg leuk! Ik moet nl uit het hoge noorden weg komen, en heb zelf geen auto in bezit! en openbaar vervoer.. nou is geen opie voor mij, want treinen vind ik erg eng! :(:(

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppiepoppie..een paar van ons hebben een brief gehad dat er door vakantie en personeeltekort grote kans is dat ze maar 3 tot 4 uur kraamzorg krijgen ipv 8 uur per dag.
    Hubbies, volgens mij zonder hubbies,de mijne moet er tenminste niet aan denken om tussen 50 kakelende kippen te zitten.

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    :whistle: vandaag 25 weken! :whistle: zo blij als ik elke week weer wat verder kom!

14. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    @Kaatje85: Bedankt voor de reactie...
    Op zich een hele geruststelling dat het ook zonder verdoving kan...
    Was al een beetje bang dat mijn onder water bevaling in het water zou vallen :)

ben net mijn ventje even aan het uitleggen hoe het forum hier werkt...
    Hij was al nieuwsgierig wat ik steeds zat te computeren...

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hallo vriendje van dorientje :whistle:

Lindaa.. ja lekker he steeds een weekje verder. kijk ook altijd naar de vrijdag uit

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Jaa kaatje, ik ook altijd heel erg naar de zaterdag!
    vandaag heb ik het alleen ietsje moeilijker!
    Vandaag is nl. het overlijdensdag van mijn oma (is nu 4 jaar weg) en vandaag werd ik er even heel goed aan herinnerd, dat zij niet meer mag meemaken hoe ze overgroot oma worden zou!:( en aangezien ik een hele hechte band met haar had, valt me dit echt superzwaar op zon dag als vandaag!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja kan ik me heel goed voorstellen.
    Mijn opa was afgelopen maart een jaar overleden, en vind het zo jammer dat hij mijn zwangerschap niet mee kan maken.

Ik ben 12 sept. uitgerekend,en mijn opa is/was op 6 september jarig dus ik hoop heel erg dat ik op zijn verjaardag mag bevallen.

18. hoi, ben ik even snel, heerlijk geshopt veel gekocht en kan er weer helemaal tegenaan haha.

kom ik thuis, open ik mijn mail heb ik een mail dat ik de blije doos kan ophalen, hadden ze dat niet vanmorgen kunnen sturen, nu ben ik zo nieuwsgierig dat ik hem eigenlijk maandag wil halen en dus weer helemaal terug moet naar de stad haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    @lindaa: veel sterkte op deze moeilijke dag...

@kaatje: ik zal op 6 september duimen draaien voor jou...

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ja ik snap wat je bedoelt ja!
    Ik ben op 6 september uitgerekend en zou het ook heel erg leuk vinden om op de verjaardag van mijn oma te bevallen.. dat is 30 augustus! maar ja dat hebben we niet voor het zeggen! dat moeten we afwachten tot de laatste dag! als het niet gebeurt is het nog niet erg natuurlijk, maar hoop het stiekem wel !

Deel Deze Pagina