Anno..kreeg net idd ook die mail van prenatal. maar ja heb er eigenlijk niets meer nodig en is een half uur rijden dus dan toch maar een keer erheen en waarschijnlijk ook met kleertjes enzo thuis komen Linda 30 augustus draaien mijn duimen voor je !
hoi, heb net nieuwe buikfoto geplaatst maar zie geen vershil met de vorige, en iedereenmaar roepen dat het zo hard groeit. haha ga denk ik maandag even na het werk die doos halen, dan is het niet zo ver. moet ik morgen wel ff ergens kunnen printen of hier eindelijk de printer aansluiten. meiden we moeten allemaal goed duimen op de goede datums, tegen die tijd nog maar een keer zeggen denk ik. ga nu tv kijken bij mijn ventje. xxxxxxxxxxxxxxxxx
weten jullie waar jullie nog meer zon leuke doos kan aanvragen voor als je zwanger bent? Heb me wel aangemeld voor de blije doos, en heb de zwanger doos van de etos gekregen! probeerde ook even bij prenatal, mar daar kan ik niets op vinden! of ik zoek weer eens niet goed
blije doos is van prenatal, je hebt hem ook bij het kruidvat en bij c1000 als je een geboortekaartje inlevert. verder weet ik er ook geen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hehe wat krijgen julli veel... hier in België krijg je de mama doos. daar zit een monstertje wasverzachter in en een fopspeen een bon voor pampers, en een infofoldertje over Avent flessen...
is dat alles dorientje? Ik kreeg in de etos doos een speen, een zwitsal bak voor doekjes en een pak met doekjes van zwitsal voor in de doos, bergen tijdschriften en krtingsbonnen en allerlei kleine monsters (zinkzalf, crempjes, shampoo)
jep dat is alles tijdens de zwangerschap... bij de bevalling krijgen we de roze doos... van een vriendin weet ik dat er 2 borstcompressen inzitten, een slabbetje, een fopspeen en een paar kortingsbonnen... In het ziekenhuis hier krijgen we wel een volledige mand babyproducten. En ik weet van mijn vriendin (we hebben dezelfde gyn) dat we van de gyn een tutlapje krijgen... (is wel een kadootje dat ze zelf koopt...)
Ja die had ik al! keek even terug in mijn mail (een pagina of 5) en zag daar mijn coupon al in die ik even moet printen! pakket ligt 16 juni voor me klaar!
Kaatje, het laatste weekend van Juli is mijn verlof, maar dat is dus ook weer een weekend dat wij allebei vrij zijn....een van de twee weekenden....dus ik kijk tegen die tijd gewoon even, want ik vind het wel een super leuk idee! Ik ga mijn nestje in, slaap lekker voor straks!
een tutlapje... voor ons is dat zo een knuffeltje... je hebt een hoofdje, en het lichaampje is een soort doekje... en van de zorgverzekeraar krijgen wij ook een kraampakket. dat bestaat uit badschuim, waslotion en babyolie... alles bij elkaar is het best veel, maar als ik dan hoor wat jullie krijgen...
Lindaa ¨ Ik zit bij zorg en zekerheid av top verzekerd,en dan blijk je een goed uitgebreid kraampakket te krijgen.
oh ik heb ook een tutlapje gekregen! van de verloskundige! heb ook van haar heel veel monsters gekregen, dat zat in een leuke baby luiertas! naja niet uit haar eigen beurs hoor HIHI
wist alleen niet dat ze dat knuffel achtige ding zo noemden hahahahaha! weer wat geleerd! ik kan over 3 weken ook het pakket ophalen en ook ik ben goed verzekerd, ben wel benieuwd wat daar in zit!