Beterschap Ingeltje! Hopelijk voel je je snel beter! Kaatje, veel plezier met dvd kijken , als je hier nog weg bent te slaan tenminste Cossy, gelukkig zaten je sleutels nog op je auto Zal wat zijn he.. Maar het is goed afgelopen. Morgen werken en dan weer lekker 2 daagjes vrij. Dan weer 2 daagjes werken en weekend. We houden dan Cyenna haar verjaardag. En de week erop lekker op vakantie! Echt onwijs veel zin in
Ik heb nieuwe buikfoto;s geplaatst. Toch een beetje verschil met de laatste foto's denk ik. Ben benieuwd wat jullie vinden.
Kaatje, fijne avond saampjes! Ingeltje, beterschap meid! Wat betreft het scheren: in bad gaat het nog wel aardig, dan ga ik helemaal onderuit liggen, en dan een beetje op gevoel De datum maakt ons op zich ook niets uit, maar 1 sept. is mijn schoonzus jarig. En 11 sept. zouden wij ook niet echt voor kiezen als we het voor het zeggen hadden, we zijn allebei nogal Amerika fans. En precies op die dag zeven jaar geleden (met de ramp) is mijn man terug gekomen uit New York, hij was een paar uurtjes daar voor nog op de plek van de ramp geweest....dus dat blijft je toch altijd iets meer bij. Vanavond laatste avondje alleen thuis dit weekend, tja soms is het niet echt gezellig als je allebei onregelmatig werkt...ik drie vroege, hij drie late. Maar vandaag hoeft mijn man maar tot tien uur, en morgen zijn we samen vrij, dus ik blijf nog wel even op. Fijne avond!
hey dames lol wat het scheren betreft nou eerst ging ik harsen maar me zusje durft niet meer met de angst dat me vliezen dan nog meer breken maar nu heb ik scheergel en een scheermesje en ik scheer gewoon alles weg niks streepje driehoekje of wat doen en de datum betreft ik denk wel dat het augustus wordt hoe het nu zo gaat athans dat hoop ik zou geweldig zijn maar hoe het er zo uit ziet hou ik het nog prima vol lig der in middels al weer 3 weken nog 7 weken denk ik dat ik hier lig en dan sturen ze me hopelijk met 32 weken wel naar huis dat zou geweldig zijn @ Azeb alles gaat wel ok met ons aan deze kant al sinds maandag geen vruchtwater verloren misschien heeft de baby met zijn handje voetje of hoofdje wel ff het scheurtje gestopt hahaha als een kurk ik hooop het want het is wel fijn naar de toilet gaan zonder het gevoel te hebben dat je echt leeg loopt nu ga ik echt alleen maar plassen alsik er zit MAar even een 'ranzige'vraag is jullie afscheiding ook zo veel en zo dik geworden het is best wel doorzichtig maar heel dik of een beetje gelig de doktoren en zuster zeggen dat het heel normaal is in dit stadia maar mooi is anders
Chaartje, hier ook slijm verlies hoor. Niet echt fris,maar blijkt er idd bij te horen. Schrok net op de wc, had bloed met afvegen,maar komt volgens mij niet echt van binnen.D Denk dat ik me of gesneden heb met scheren vanochtend,of een wondje aan mijn schaamlip heb ofzo, aangezien die nog giga gevoelig en geirriteerd zijn door die vervelende schimmelinfectie.
hallo meiden, vluchttas die ga ik waarschijnlijk mij kennende pas klaar maken op het eind hihi. bij mijn zoontje stond ie niet klaar maar mijn mannetje wist precies wat er in moest en die heeft het ingepakt. zwangerdozen ik heb die van de etos ook al de rest nog niet wel al een mail van het kruidvat maar die kon ik geloof ik in juni ergens halen. vanmiddag een dekbedovertrekje gekocht voor mijn zoontje van bumba voor in zijn nieuwe kamer zag hem op de markt voor veel minder dan op het net dus gelijk maar gearresteerd. we gaan het kamertje van de beeb blauw met lime groen doen. hebben nu al lime groen dus we gaan 2 muren blauw maken en de ass die nu oranje zijn veranderen in blauwe. hoop dat het mooi staat blauw en groen ook een blauw klamboe erboven tegen 2 groene muren dus dat gaat wel goed komen denk ik. verder gaat alles rustig beetje last van me rus en bekken morgen weer naar de vk moet ik urine meenemen maar moest dit nou ochtend wezen of mag het ook van later wezen? weet het ff niet meer.
Hallo Meiden, Hier eindelijk weer eens een berichtje van mijn kant, het loopt nog niet allemaal zo lekker maar wilde toch even een berichtje schrijven. De afgelopen dagen heb ik niet veel meegelezen dus ik heb geen idee wat er allemaal 'speelt' ik hoop het weer op te kunnen brengen om actief mee te lezen en te reageren. Met mijzelf gaat het lichamelijk goed, geestelijk ben ik een wrak en sta ik op instorten. Met de beeb gaat voor zover ik van buiten kan merken ook goed, het beweegt veel en volgens de 20 weken echo lag het precies op schema. Dus ga daar dan even maar vanuit. Ik hoop dat met jullie alles goed gaat en dat ik weer een beetje bij kan blijven...
Elin, geestelijk een wrak? wat is er dan? sorry als ik het gemist heb, maar er wordt hier ook zoveel gekletst... over scheren, dat wilde ik dus net vragen! ja ik doe het net als steen, liggend in bad. dan zie ik nog net wat.. en hierna zal het wel op gevoel worden. en alles eraf net zoals chaartje, lekker makkelijk niet bij nadenken. over afscheiding yep hier ook dikker en meer. soms lijkt het net sperma vind ik
Iedereen akkoord voor meeting in juni? Naar wie moet je opgeven wanneer je wil en kunnen we nu dus ook uit juni kiezen? Hubby voelde laatst beebje voor het eerst! Zo leuk. Heb ook alleen maar zwangerschapsdoos van Etos... En over scheren: hubby durft het niet goed, maar wel al geprobeerd, maar doet het zo langzaam dat ik een sik krijg. Maar zelf lukt het niet goed, dus weet ook nie hoe het moet nu *schaam* Zou je mogen laten waxen als je zwanger bent? Kan ik dat doen... Datum voor beebgeboorte: ik droomde voordat ik wist dat het een meisje werd dat mijn hubby 'iets' bijzonders had met een meisje (weet niet wat precies dat was; kon me niet herinneren) wat hij zo bijzonder vond dat hij dat elk jaar op 16 september ging vieren. Toen bedacht ik me dat dat wel eens de datum van ons meisje zou kunnen zijn, haha. Ben niet bijgelovig maar als je me het vraagt, zou ik dus voor 16 september gokken
Goedenavond ladies! Was trouwens vergeten te melden dat ik 2 rare dingen hebt meegemaakt gisteren. De eerste was dat ik denk dat ik een harde buik heb gehad? Het voelde alsof mijn hele buik gespannend was alsof ik teveel had gegeten en dan nog eens mijn buik zo ver mogelijk naar buiten duwde... maar ik was relaxt. Hij voelde wel aan alsof mijn buikspieren aangespannen waren zei hubbie.. nou was het een harde buik? geen pijn of zo, voelde allen apart aan. De 2e is dat ukkie was aan het schoppen enzo en toen voeld eik een soort druk maar geen rol. Heel aparte gevoel want ik dacht te voelen dat de beeb wel bewoog, heel aparte gevoel.. dus beeb was aan het omdraaien? @wupje ooh klinkt druk maar spannend alles in 1x klaar is ook al zo heerlijk! Had ik ook! @cossy lucky very lucky! box wanneer gaan jullie hem klaar zetten? @kaatje bekende probleem hier. Als ik het naast mijn streken doen dan doe ik het altijd op gevoel af maar ik zie de biki lijnen enzo niet meer... dus hubbie vragen, maar die durft het ook niet aan maar ik wil geen bos hebben tijdens de bevalling ga toch proberen om hem over te halen @dorientje jouw mannetje wel gelukt? zonder sneetjes? ik gebruik een elektro als het met mes was dan no way! @ingeltje klinkt alsof iets verkeerd is gevallen!? @dreames jahoor! hij ligt ook hoger! @chaartje nou mijn vocht is niet meer dik en doorzichtig zoals in het begin maar wittig en erg dun. Soms loopt he alsof ik een beetje geplast hebt of zo. draag nu ook inlegkruisjes want ik vond het wel veel worden @tweety zie mijn baby kamer foto's staan wel echt super bij elkaar hoor! al twijfelde ik ook vantevoren want je weet het nooit @elin ooe minder meid! wil jij de reden kwijt dat jij geestelijk een wrak bent? zoniet geeft het ook niet hoop dat het snel beter gaat! *knuffs Nou morgen weer werken.. zucht... mar goed 4 uurtjes maar als er een datum wordt geprikt moet ik het ff vantevoren weten kan ik voor de zekerheid die dag vrijvragen. maar dit moet dan op een zaterdag, zondag is geen optie voor mij. de drukste dag van de week op mijn werk dan...
Wij willen de box neerzetten eind juli, dan hebben de katten en honden hier ook nog even tijd om er aan te wennen.
Goeiemorgen! Jullie hebben er zo maar even 10 bladzijden bijgekletst tijdens m'n weekend België Dus ga even reageren op gevoel... @Elin: Meh, jammer dat je je geestelijk zo slecht voelt... Wat is er dan gebeurd? Of wil je dat hier liever niet kwijt... @Ingeltje: Beterschap! Hopelijk is het geen buikgriep en voel je je ondertussen alweer wat beter. scheren: Ben ik ook al een tijdje m'n hoofd over aan het breken. Ik wax normaal de bikinilijn en de rest houd ik gewoon netjes kort. Scheren vind ik eigenlijk drie keer niks omdat dat altijd gaat irriteren met rode bultjes en meh. Heb het niet zo lang geleden nog eens geprobeerd, maar dat werd kleine ramp Nu ga ik toch maar eens de "blind wax" proberen. afscheiding: Niet echt dik en geel, maar wel veel meer dan anders *onsmakelijkheidsalarm* Voel het er soms echt uitlopen *einde onsmakelijkheidsalarm* honden: Tellen hamsters ook? Wij hebben geen hond, maar wel twee hele leuke hamsters. Die ik nu natuurlijk even moet showen... Dit is Enki (syrische hamster, crème)
En dit is Ishtar (russiche dwerghamster, wildkleur) (geen idee of iemand het ziet, maar als iemand zich afvraagt waarom dat bakje zo klein lijkt: dit is getrokken toen haar kooi verschoond werd en ze in het vervoersbakje zat) meeting: Kunnen we nu ook uit juni kiezen? Moppiepoppie zei zoiets, maar ik vind niks terug. uitgerekende datum:: Ik ben op 7 september uitgerekend en september (+ oktober) zijn de drukste verjaardagsmaanden. M'n vriend verjaart de 4de (wat trouwens onze allereerste uitgerekende datum was, vond ik wel leuk ) en zijn nichtje de 2de. Mijn grootvader die nu 5 jaar geleden gestorven is, was op 15 september jarig. De datum maakt voor mij eigenlijk niets uit. Al zou ik wel liever hebben dat ie een beetje later komt dan dat uk eerder komt. Weekend was druk, maar leuk. De bbq - yoga - bbq is iets minder gelukt omdat de bbq dit jaar blijkbaar niet heel erg lang duurde en m'n yoga was net iets uitgelopen. Dus toen ik terugkwam, waren er al redelijk wat mensen naar huis en was de bbq bijna uit. Maar m'n vriend heeft em bewaakt en die had ook een paar stukken vlees voor me gebakken, dus ik heb toch nog lekker kunnen eten. Trip naar België was ook gezellig. Had alleen even een kleine inzinking. M'n moeder heeft ongeveer alles (en daarmee bedoel ik dus ook alles) bijgehouden van toen ik en m'n zus klein waren. Nu vind ik het best leuk om een paar spulletjes te hebben die ik zelf ook aangehad heb, maar m'n moeder is dan weer zo overenthousiast dat ze dan ongeveer alles wil meegeven en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus nu heb ik een paar lakentjes, een paar tetradoeken (ik denk dat dat hydrofielluiers zijn) en een paar kleertjes. Waren echt 5 dozen vol en moeder bleef maar doorgaan, dus op een gegeven moment ben ik nog snel naar boven kunnen rennen en dan huilen maar. Zo vervelend dat je nu echt niet meer tegen tranen kunt vechten Voelde me helemaal gepusht worden en daar kan ik heel slecht tegen. Heb nu wel kunnen ontdekken wat er gebeurt als je huilt terwijl je eyeliner om je ogen hebt Misschien ligt het wel weer aan mij, maar pfff. Hoop iig dat ik het goed heb aangepakt, moeder leek iig wel nog goed gezind, dus... Gisteren konden we dan een beetje uitrusten (eerst wel terug naar NL rijden). Eerst snel een oplader voor m'n MP3-speler gekocht en een nieuwe snorkel en strandschoenen, maar daarna kon ik lekker thuis zitten. Drukke week voor de boeg: collega op vakantie en alles moet voor de vakantie voorbereid worden. Wassen, strijken, hamsterkooien verschonen, hamsters wegbrengen en inpakken. En dat eigenlijk allemaal vóór donderdagavond. Maar goed, ik kan iig lekker aftellen naar de vakantie Fijne maandag allemaal!
Hoe doe jij dat waxen dan? Ik heb met scherne ook altijd bultjes Met mij is het ietsje beter. Ik had gisteren inderdaad ook koorts 38.2 en heb paracetamol gehad. Nu is de koorts weg, de buikpijn nog niet. Ik heb het idee dat mijn ff darmen te weinig ruimte hebben. Normaal gesproken zijn mijn darmen in dit soort situaties (diarree) enorm opgeblazen, maar nu worden ze beperkt in ruimte door aan de onderkant de baarmoeder en aan de bovenkant mijn ribben en longen enzo. Denk dat ik daarom van die steken in mijn buik heb. Kruip lekker mijn bedje in. MIsschien vanmiddag toch even de vk bellen.
Ik blijf schrijven vandaag Goed dat je je wat beter voelt, maar die koorts is minder leuk Maar die is dus weg lees ik nu net. Pfff, hallo oplettendheid Ik gebruik van die koude wasstrips voor de bikinilijn. Je zet het erop, even aandrukken en dan een flinke ruk. Doet even pijn, maar ik vind jeukende rode bultjes 20 keer vervelender omdat je er veel langer last van hebt. (Warme was werkt beter - vind ik -, maar onze microwave heeft maar 1 stand en die warme was moet op een lage temp verwarmd worden, dus dat durf ik nu niet echt.) Er zitten bij de strips ook doekjes met verzachtende lotion (en die haalt meteen eventuele wasrestjes weg). 't Is even doorbijten, maar je hebt er wel lang plezier van. Heb alleen geen idee wat het nu gaat worden, want vorige keer kon ik nog zien wat ik deed