Steen, Wat een goeie tip zeg, van die Easywalker sky met rentepunten! Ik heb nog nooit iets met die rentepunten gedaan. Zal 't onthouden voor tzt. Op internet lijkt de maxicosi mura me ook een hele leuke wagen.
wij hebben de meubeltjes al....de meubeltjes zijn van mijn vader, hij heeft daar als baby nog op en in gelegen een jaar geleden hebben we die helemaal op laten knappen ze zijn nu helemaal wit de handvaten op de commode zijn weer heel modern dus oud met nieuw gecombineerd heel leuk...over de kleuren van de muren en accesoires ben ik nog niet uit komt over een paar maanden wel tja en dan de sex nee ik durf ook niet dus hier staat het ook op een heel laag pitje en ik wil wel weten wat het geslacht van ons kindje wordt maar mijn vriend dus echt niet...
Wij willen graag weten wat het wordt, we wisten het bij onze zoon ook en dat vonden we toch ook wel erg leuk. Sex? Wat is dat Vanmiddag zo iets lulligs meegemaakt: Ik liep bij mij buiten op straat en moest hoesten. Begin ik me daar toch te spugen . De buuf kwam naar buiten om te vragen wat er was, ik zei maar dat ik me verslikt had. Ze moest eens weten
hahah jij bent wel slim pipo, daar zou ik niet opkomen leuk die meubeltjes! ben benieuwd hoe het er uit ziet!
@ pupke, ik heb juist het omgekeerde. Ik kan vlees bakken niet ruiken, blehhh ik vind het zoooo stinken dat ik er misselijk van wordt bijna. Het boek van Kluun ...welke is het die zo lachwekkend is? @ kaatje, ja sex doodeng . We hebben het dan ook nog niet gedaan sinds ik weet dat ik zwanger ben. Het kan echt geen kwaad, je beebje zit goed beschermt, maar toch. Het zal maar los gaan ofzo maar over een tijdje krijg je zoveel zin, dat je je niet meer kan inhouden (tenminste dat was bij mijn vorige zwangerschap zo) Wij willen wel weten wat het wordt! Vorige keer hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen, maar deze keer wil ik het niet. Ik vond het zo emotioneel. Ik zag op het scherm een armpje van mijn meisje bewegen richting die grote naald .arggggg vreselijk voelde ik me toen. Dus als het te zien is op een echo willen we het weten (we denken al zeker te weten dat het een jongetje wordt) en anders blijft het een verrassing ..
Pipo, ik moet ook steeds bijna overgeven door het hoesten. Beetje verkouden! Gelukkig kan ik het nog steeds binnenhouden. Sex kan natuurlijk priama hoor er KAN echt niets gebeuren! Maarreh, het gaat ook om zin hebben en met al die hormoontjes van ons... Wij willen (voorlopig) geen van tweeën weten of het een jongetje of meisje wordt. We zijn wel benieuwd of het er twee of een is, omdat er vorige keer twee kindjes waren. Misschien veranderd het nog hoor!
@ Ingeltje. Ja heb ook die steken achter mijn schaambot. Heb er een topic over geopend onder " zwangerschap" @ pipo, haha ja idd de buuf moet eens weten.. ik zie op het werk ook groen van de misselijkheid, en gooi het dan maar op een griepje. Wij hebben trouwens al een kinderwagen. Vorig jaar gekocht in een hele scherpe aanbieding ( je kan maar beter op de zaken vooruit lopen haha) Het is een beebies first, en dan de grijs met lime groene. Blij om te lezen dat we niet de enige sex-lozen zijn haha. Gaat weer lekker op de bank onder mijn dekbed. Groetjes !
Jeetje wat heb ik weer veel moeten bijlezen..wel leuk hoor om alles te lezen! Grappig dat vleesgeuren wel lekker kunnen ruiken..alleen als ik erover nadenk moet ik al bijna rennen naar het toilet Boek van Kluun is inderdaad super, heb hem nog niet helemaal uit. Mijn man wil er ook nog steeds in beginnen te lezen. Haha wat zou je buurvrouw gedacht hebben Pipo...wel een goeie smoes. Alle nieuw zwangeren nog gefeliciteerd! Zijn er erg veel inderdaad (juist leuk) maar zoveel bijlezen is af en toe wel errug veel helemaal als je nog op alles wilt reageren. We zullen zien wie er wel of niet actief blijven. Wij wonen trouwens in Utrecht. Kom zelf uit Twente maar woon alweer 8 jaar hier. Laatste dagen nog steeds misselijk en pijnlijke steken..erg irritant al heb ik het er allemaal voor over. Afgelopen twee dagen bij mijn ouders geweest en heb van mijn moeder haar echo's gekregen toen ze van mij zwanger was..erg leuk, al is de techniek van tegenwoordig gelukkig wel beter Verder hadden we vorige week al de reiswieg (van Quinny) gekocht omdat deze in de aanbieding was (en van de oude collectie was waarvan we de kleuren zo mooi vonden) en vandaag hebben we een maxi cosi gekocht, lime groen, was ook 60 euro goedkoper. Over een paar maanden alleen nog de buggy..waarschijnlijk een grijze om nog iets neutraal te houden De kamer is qua behang (glasweefsel) en verf al klaar (we wonen pas 6 maanden in ons nieuwe huis, en hadden hier al een beetje rekening meegehouden). Meubeltje moeten we nog kopen..we willen graag een lichte houtkleur. Ben erg benieuwd hoe jullie kamers er staks uitzien..(kan ook echt niet genoeg krijgen van die babywinkels ). Iedereen alvast een fijne zondag en slaap lekker!
Goedemorgen meiden. Lekker geslapen? Hier als een roosje, en ben nu niet eens heel erg misselijk. Hopelijk blijft dat zo als ik straks wil ontbijten. Gaan het zo aan mijn oma vertellen.Spannend ! Fijne zondag ! Liefs kaatje
Ohhh leuk aan oma vertellen! Veel plezier. Lekker geslapen, alleen kort. Nadat Merel kwam (6.11 ur) kon ik niet meer slapen. Ik lijk wel weer veel meer te piekeren nu Ik ben niet misselijk gelukkig. Gisteren had ik wel toen ik uit bed kwam het gevoel alsof ik 3 liter bier had gedronken de dag ervoor , maar echt misselijk niet..... Wij vertellen het de familie verder nog niet. Oom is net overleden, pa nartuurlijk nog heel erg ziek...dus we wachten nog even tot alle ergste verdriet weg is in de fam. Zijn er nog meer aanstaande september moeders die al een beetje "op leeftijd" zijn ? Zelf ben ik 38, ben ik de oudste in deze "club"?
Hallo meiden! Ik wil me hier ook graag melden! Vanmorgen na 9 dagen overtijd te zijn had ik een positieve test in m'n handen!.....
Veel plezier straks Kaatje, ben benieuwd hoe je oma reageerd @Jale..gefeliciteerd, dat is lang 9 dagen ovetijd. Had je niet eerder een positieve test of heb je zolang gewacht? @Merel...pfff zo vroeg al..blij dat ik toen nog even kon slapen.
Dit was de eerste keer dat ik testte. Heb in november Clomid geslikt en een pregnyl spuit gehad. Maar omdat m'n baarmoederslijmvlies te dun was, hebben ze geen IUI gedaan. Afgelopen maand zijn we naar Nederland geweest voor 3 weken (woon in Turkije), dus toen ook geen IUI. En dat bleek dus ook niet nodig. We zouden IUI gaan doen omdat voor de Clomid mijn eicellen niet goed rijpten. Durfde het dus eigenlijk niet te verwachten deze maand..... maar het was dus toch zo.....
Gefeliciteerd Jale! Welkom! Hoe gaat het eigenlijk bij jullie op het werk allemaal? Het valt mij echt zwaar. Na een vroege dienst (8-16) ben ik helemaal kapot als ik thuis kom, ben gisteren in bed gekropen. In een late dienst (15-23) ben ik rond etenstijd helemaal op! Ik ben echt zó moe 's avonds, hoe houden jullie het vol?
Hallo! Het feestje is helemaal goed gegaan gisteren En ik heb ook goed geslapen vannacht, ben er voor het eerst sinds weken niet uit geweest, toch wel heerlijk hoor! Verder gaat het hier allemaal prima. Gefeliciteerd Jale, van harte welkom! Ingeltje, ik ben ook doodmoe na het werk hoor. Ik werk ook onregelmatig, dus dat speelt zoiezo altijd al mee. Ik heb volgend weekend nachtdiensten, en ik zie er echt zo tegen op. Maar ik wil het nog niet op de afdeling vertellen, dus wil het wel gewoon gaan proberen.... hahah Pipo, inderdaad een goed smoes! Ik weet niet wie het vroeg, maar het boek van Kluun: Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Fijne dag!
Hallo allemaal! Wat gezellig hier zeg, er wordt erg veel gekletst! Hopelijk kan ik het allemaal ook een beetje bij bljven houden steeds, want vind het wel heel leuk om ervaringen uit te wisselen met medezwangeren. Anna, ik werk op een Jenaplanschool, vandaar dat ik groep 6/7/8 heb. Ik kan me nu al verheugen op het vertellen aan de kinderen dat ik zwanger ben. Daar zijn ze vast heel enthousiast over. Maar daar wacht ik nog even mee. Het boek van Kluun (ik weet niet meer wie het vroeg, maar het heet 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt') is inderdaad hilarisch. Ik had het maanden geleden al stiekem gekocht (toen ik het gevoel had zwanger te zijn), gelezen en toen ingepakt in de kast onder mijn kleren gelegd, om het aan mijn man te geven na een positieve test, en nu kon het dan eindelijk. Mijn man ligt voortdurend dubbel. En als hij het nu niet met me eens is ergens over, dan zeg ik gewoon: meeveren of woestijnpolitiek Sex hebben we nog niet weer gehad sinds we het weten, maar dat is ook nog maar een paar dagen. Ik heb nog niet echt zin, maar ben niet bang ofzo om het te doen. Misschien moet ik iets meer geactiveerd worden. Gisteravond ben ik naar Noorderslag geweest, dat was ontzettend leuk. Was wel wat moe, maar het ging verder prima. Ik heb sowieso op erg pijnlijke borsten na nog weinig klachten. Vanmorgen heeft mijn man mijn buik gefotografeerd, dat gaan we elke zondag doen vanaf nu, dan kun je leuk de ontwikkeling zien. We hebben het nu al aan een aantal heel goeie vrienden verteld (die ook wisten dat we bezig waren) en die waren allemaal heel erg enthousiast. Vooral mijn vriendin die gelijk met mij met de pil is gestopt en direct zwanger raakte (en nu dus bijna is uitgeteld). Maar nu houden we het verder stil voor de rest van de wereld tot we meer weten. Morgen naar de huisarts, ik ben benieuwd wat die kan vertellen. Hoe doen jullie het met sporten trouwens? Ik zit op spinning, maar ik ben bang dat ik het niet trek met mijn pijnlijke borsten. Hardlopen doe ik ook wel, maar dat kan ik sowieso wel vergeten qua borstenpijn denk ik. Ik heb een hele goeie sportbh, maar ik ben bang dat dat toch niet genoeg ondersteuning biedt. Maar voor het kind zelf kan sporten geen kwaad, toch?
sporten is juist alleen maar goed als je het maar niet overdrijft je lichaam mag niet oververhit raken... wij hebben ook geen sex meer gehad sinds we het weten en dat was gisteren 2 weken maar ja ik durf niet vorige keer wel gedaan maar mk en hoewel ik weet dat het er NIKS mee te maken heeft toch wel huiverig ervoor. Ik heb gezegd dat ik wil wachten tot de goeie echo dus manlief moet nog maar even 11 nachtjes wachten nieuwe zwangeren welkom hier! geniet van jullie zondag! Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?