Ha meiden Oeh de weeen zijn begonnen bij mijn zus Ze smste me vanmorgen om kwart voor 6 dat het begonnen is, en om half 7 dat de verloskundige was geweest, ze heeft nu 1 centimeter. Ik was dus gelijk wakker Dus ik word vandaag (hoop ik voor haar haha) voor het eerst tante Ze is nu 40 weken en 4 dagen dus het mocht ook wel, ben zo benieuwd naar mijn kleine neefje Ondertussen is mijn druktemakertje alwee flink bezig in mijn buik, ze is echgt druk afgelopen dagen, dat kan toch geen kwaad? Moet vanmiddag naar de verloskundige dus vraag het wel even. Er gaat geen uur voorbij dat ik haar niet voel namelijk Liefs XXX
@Chaartje, als je nou even flink door gaat met varkentje spelen lig je misschien wel weer snel alleen @Parr, oke wat ben je toch weer een raar mens @Dorientje, ze heeft zeker een kleine winterslaap gehouden. @Tinkerbel, spannend! Pfff hier ook sinds een lange tijd weer een slechte nacht gehad. Ik droomde dat ik de vk moest bellen omdat ik zoveel pijn en krampen in mijn linkerzij had (zei zelf steeds in mijn droom dat het oefenweeen waren haha)..maar elke keer als ik wakker werd trapte de kleine heerlijk links in mijn ribbenkast. Niet echt een lekker gevoel. Geloof dat ik straks echt beurs ben als het zo'n schoppertje blijft.
Goedemorgen dames! @dorientje gelukkig liet zij zich wel weer melden! Maar het is niet zo ongewoon hoor! mijn ukkie heeft zich in een week weinig gemeld en nu wel weer een paar keer per dag @Tinkerbel ooh spannend! Jij zit zeker over jouw mobiel te waken nu he had ik ook toen een goede vriendin ook aan het bevallen was! Hopelijk ben jij vandaag tante en laat de kleine niet zo lang op zich wachten. Maar goed het is vroeg dus denk dat de kleine of 's middags of net na het eten moet komen @krisstel hoezo? ... Draag jij de placenta ook voorop? Ik draag mijn placenta van boven achteren naar boven voren tot mijn navel als ik de echo's bekijk. Dus hoop ik dat dat hard ribben getrappel mij gespaard blijft Ik slaap ook niet zo grandioos meer word vaak wakker en wanneer ik opsta trekt mijn buik een beetje ... Heb mij heerlikj gedouchd en ga zo ff fietsen op de hometrainer. Vanochtend de mappen terug brengen en dan naar fysio. Wil vanmiddag op visite bij een vriendin maar moet eerst een auto kunnen scoren
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Danielle84 ... 23 jaar, 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?... *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV *Hster ... 31 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? TWEELING! 14 september 2008 *mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... Kalender: ? Denkt zelf: ♀ 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Nic79...28 jaar 1e & waarschijnlijk 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 27 september 2008 *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ? 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 56 september mama's! 24 meisjes in de buik ... 14 jongens in de buik ... 7 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Mei: 27: Marijke1982 pretecho, Freesia extra 20 weken echo, Lise gyn 28: Jessejaime vk Kaatje85 vk Jikke vk, Dniise gyn 30: IrisB pretecho 3D, FunnyMe gyn 31: Krisstel 3D echo Juni 03: Pisum pretecho 3D+4D Kristel vk 05: Diddl vk MirandaT vk Nic79 GYN 06: Mss Ace pretecho 3D+4D 07: Diddl 2de pretecho 3D + 4D 09: Dreames vk 10: parr1983 vk Jale vk 12: Marielle82 vk 14: Roshi pretecho 3D + 4D 17: Rainbow1984 pretecho 3D + 4D 21: Dniise pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof! 25: steen pretecho 3D + 4Dsunshine80 vk 28: Azeb verlof! Juli 08: Jale vk+extra medische echo 15: Jikke verlof! 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof! 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof! Krisstel verlof! 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! 28: foover verlof! 29: FunnyMe verlof! Augustus: 01: MirandaTecho gyn 04: IrisB verlof! Wupje verlof! 05: Mss Ace verlof! 07: Nic79 verlof! 14: Roshiverlof! 15: Pisum verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof! Parr1983 verlof! Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597 Eventuele datums meeting: 7&8 juni 14&15 juni 21&22 juni 28&29 juni 5&6 juli 12&13 juli 19&20 juli 26&27 juli Voorkeur even doorgeven aan Tinkerbell Zo ff de lijst tevoorschijn gehaald! Dames met vk en gyn veel plezier! een freesia veel plezier met de extra 20 weken echo! Nic en jekkia jullie staan nu op de buddy lijst!
@parr1983: bedankt voor het geruststellende antwoord. Ik maakte me gisterenavond al zorgen... heb het ventje bijna de hele nacht wakker gehouden... en was deze ochtend om 5uur ook weer klaarwakker, en maar proberen om contact te maken...
Ja ik begrijp jou helemaal heb ook vorige week 2x naar angelsounds gegrepen omdat ik het toch begon te knijpen. Maar k had vlak daarvoor wel een erg drukke moment met ukkie gehad en toen een hele week niet maar wel een beetje groeipijnen. Nu voel ik ukkie wel meer op een dag. Ook op dit moment
Ik zie (lijst) dat ik hier nog niet eens had gemeld dat wij een meid krijgen? Verder BV en thuis bevallen (hoop ik). Over het bedje: wij hebben een 'gewoon' Hema matrasje, en dan een lakentje met dekentje, slaapzakje ligt klaar, je merkt vaak wel wanneer dat handig wordt, bijvoorbeeld als ze de dekens weg beginnen te schoppen... Dekbedje zou ik niet doen, als ze er onder komen, dan sluit dat alles af omdat het niet ventileert, en dat is bij een laken met deken niet zo.
parr, net hetzelfde hier zaterdagavond ging mijn buik alle kanten op. Dus ik heel blij dat ik mijn kleine meid zo goed voelde en dan plots zondag heel weinig en gisteren helemaal niets... Dus hier ook een paar keer de angelsound erbij genomen... Hihi wat leuk dat jouw beebje nu weer beweegt. Het is toch zo een speciaal gevoel...
Spannend meis! Duimduimduim dat het maar snel mag gebeuren met een heerlijk soepele bevalling @ Krisstel: dus jij hebt nu al een ondeugend kindje? Dat belooft een flinke puberteit over 14 jaar En even tegen jouw kindje: "foei, nu ophouden met schoppen en gewoon lekker genieten en relaxen in dat mega-zwembad" @Dorientje: fijn zo'n angelsound he! Ik voel de uk pas vanaf dit weekend veeeeeeeeeel meer bewegen. Eerst was hij heel rustig en schopte een keer 's ochtends, 's middags 2 keer en dan 's avonds meerdere keren. Nu de hele dag door zo nu en dan! Zo het lijkt erop dat de buikpijn wegtrekt. Wel vreselijk geslapen, maar dat komt omdat ik gisteren de hele dag op bed lag en op een gegeven moment gaan al je spieren tegensputteren. Ik kan wel een goede massage gebruiken nu.. oef! Mijn kleine dondersteentje is steeds meer aan het bewegen, het rare is dat Gijs nog steeds niet echt voelt schoppen. Snap er niks van, ik voel het onder zijn hand! Maar goed, de schopjes die mijn buik op en neer laten bewegen die doet die uk altijd maar een paar keer en dan is Gijs weer te laat hahahaha! Vandaag nog niet werken, want ik ben bang dat mijn lichaam dat nog niet trekt. Zo gek, als het aan mezelf lag, had ik best kunnen werken, maar merk dat mijn lichaam zo moe reageert op ziek zijn. Gisteren overdag veel geslapen, maar vannacht er niet minder moe om! Ook nu nog steeds moe. Dus voor de kleine goed om echt thuis te blijven.
Waaaa... heel m'n bericht opgegeten door het forum/computer/... Opnieuw dan maar... @jekkia: Wat een dag En dan je vriendin... is het helemaal zeker dat ze HIV heeft of wachten ze nog de definitieve test resultaten af? @anno: leuke tekening! Veel succes met het schilderen ervan (ga je dat zelf doen of eerst met een projector?). Ik wou ook eerst zelf iets op de muur schilderen (eigen ontwerp), maar toen vonden we zulke leuke muurstickers die in ons thema pasten dat we daar maar voor gekozen hebben. @krisstel: welkom terug! Fijn dat je zo'n leuk weekend gehad hebt, maar nu moet je natuurlijk wel al die bladzijden bijlezen @chaartje: Hopelijk valt de verhuizing van kamer een beetje mee. Kan me voorstellen dat het niet zo fijn is wat betreft privacy. Laten we hopen dat die 2 dames een beetje leuk zijn zodat het toch nog een beetje gezellig wordt. Nu ja, voor zover dat kan. Vind iig dat je een geweldige instelling hebt over alles *knuf* @roshi: rot dat je zoveel pijn hebt nu. Hoop dat het snel wat beter wordt zodat je niet heel de dag moet liggen. @ingeltje: Nog meer beterschap gewenst. Hopelijk kan je vandaag alsnog naar de leuke cursus. wieg: komt bij ons ook op de slaapkamer te staan voor de eerste paar maanden. Ben ook van mening dat babies op hun eigen kamer horen, maar de eerste tijd nog niet. Is zoals Jannes zegt ook prettiger als ik borstvoeding geef, moet ik niet de halve flat door. @tinkerbell: Veel succes voor je zus! werk: ben even kwijt wie het ook alweer was, maar mijn zin om te werken is ook ver te zoeken. Dus je bent niet alleen Is niet dat ik m'n werk niet graag doe (gelukkig wel), maar heb nu gewoon andere dingen aan m'n hoofd. Gelukkig begrijpen de mensen het wel. Van de 5 vrouwen die hier werken zijn er 4 met kinderen, dus die snappen het wel. Je aandacht focust zich meer en meer op jezelf en de uk in je buik, dus ja... Zal blij zijn als m'n vakantie begint en daarna nog 7 weekjes en ik heb verlof. Heb trouwens besloten om te vragen of ik de laatste weken voor m'n verlof elke week een dag vrij mag zodat ik geen 5 dagen meer moet werken, merk dat ik dat steeds moeilijker trek. Ben vast mensen vergeten, maar dat is dus de schuld van de verdwijnende post, was net bijna klaar en *poof* Op ego-gebied ben ik vandaag een beetje miffed. Heb slecht geslapen, werd de hele tijd wakker door vage pijntjes her en der. Niks om zorgen over te maken, gewoon vervelend en dus niet bevorderlijk voor het humeur. Op het werk begon de telefoon dan ook nog eens belachelijk veel te rinkelen, dus dan is het hek helemaal van de dam. Helaas mag ik niet met de telefoon gaan gooien Gisterenavond ook gemerkt dat vanaf nu m'n vriend de hamsterkooien zal moeten verschonen. Heb ermee gevochten en het lukte wel, maar echt maar nét en daarna had was ik buiten adem en was m'n rug niet heel gelukkig met me. Dus volgende keer was ik alle kooispulletjes af en zorg ik voor de nieuwe bodembedekking etc, maar m'n vriend mag de onderbakken leeggooien en afwassen. Voor wie zich afvraagt waarom ik moet vechten met hamsterkooien: de ene is 80X60 en de andere 70x50 cm M'n armen zijn gewoon niet lang genoeg meer nu er zo'n buik tussen zit... Soit Fijne dinsdag allemaal!
werk: ben even kwijt wie het ook alweer was, maar mijn zin om te werken is ook ver te zoeken. Dus je bent niet alleen Is niet dat ik m'n werk niet graag doe (gelukkig wel), maar heb nu gewoon andere dingen aan m'n hoofd. Gelukkig begrijpen de mensen het wel. Van de 5 vrouwen die hier werken zijn er 4 met kinderen, dus die snappen het wel. Je aandacht focust zich meer en meer op jezelf en de uk in je buik, dus ja... Zal blij zijn als m'n vakantie begint en daarna nog 7 weekjes en ik heb verlof. Heb trouwens besloten om te vragen of ik de laatste weken voor m'n verlof elke week een dag vrij mag zodat ik geen 5 dagen meer moet werken, merk dat ik dat steeds moeilijker trek. [/quote] It was I
sorry sorry sorry dames, ben donderdag voor het laatst online geweest en jullie hebben zo veel geschreven dat ik niet alles kan terug lezen. Ik las wel dat het met Chaartje goed gaat, volhouden meid! Hoe is het met Funny? Donderdagavond heb ik mijn moeder meegenomen naar de VK en ze heeft daar in de wachtkamer voor het eerst haar kleindochter gevoeld en natuurlijk bij de vk het hartje gehoord, ze was helemaal trots en bedankte me dat ze mee mocht. Verder was alles weer prima. Vrijdag zijn alle meubeltjes, de box en wagen geleverd en hoera alles compleet! Alles (16 dozen) staat nog even beneden in onze "bijkeuken" want we moeten nog behangen en het laminaat leggen. Gelukkig zijn we de hele week vrij en krijgen we alles wel af.
Goodmorning ladies! Zo ik heb mijn druk dagje van gisteren weer overleefd en ik voelde me vanochtend nog fit ook had ik nooit verwacht! Ik vind het altijd heerlijk wakker worden als ukkie dan ook gelijk beweegt, net of ie mij wil begroeten ..... zo lief! @ Kaatje sjit ik heb Jericho gemist gisteren, komt er een herhaling? Anders kan ik misschien op internet via uitzending gemist kijken? @ Sasha hier ook al zo'n behoorlijke buik. Bij zwangerschapsyoga ben ik als laatste uitgerekend en heb de dikste buik .... @ Jekkia oei dat is een spannende tijd voor jullie vriendenstel. Verschrikkelijk als blijkt dat ze besmet is met het HIV virus. @ Krisstel fijn dat jullie zo genoten hebben afgelopen weekend! Onze directeur vond het trouwens een geslaagde dag gisteren 8) @ Chaartje hey lief varkentje! Gewoon doorgaan hoor met snurken en windjes laten.... die meiden merken het op een gegeven moment al niet meer! @ Dorientje volgens mij hoort dat toch bij de periode waarin we nu zitten dat beebje soms heel actief is en soms juist weer heel weinig beweegt. Ik maak me er ook steeds weer ongerust om als de kleine een tijdje niet voel en dan ineens is ie weer helemaal alive and kicking! Maar daarom hebben we gelukkig wel nog de angelsound. @ Tinkerbel oh spannend bij je zus! We horen het wel als de kleine er is! @ Wens 3 gefeliciteerd met je meisje! @ Ingeltje die mannen hebben vaak pech als ze de schopjes willen voelen ... mijn hubbie vind dat af en toe wel jammer. Hij zegt vaak 'kon ik ook maar eens voelen hoe die kleine in de buik beweegt' Zeg ik ja zullen we een weekje ruilen? hi hi zou grappig zijn als dat kon. En rust maar lekker uit vandaag zodat je weer helemaal fit wordt! @ Irisb hoezo niet gooien met de telefoon ? Gewoon doen, geef je de schuld aan jouw hormonen Ik merk nu trouwens steeds vaker dat ik last heb van slapend been of krampen in mijn kuiten, vooral met slapen. En ook melkdruppeltjes komen vaker..... Gisteren op de verjaardag van mijn schoonmoeder kreeg ik allemaal leuke reacties op mijn buik Iedereen vind het echt geweldig en ik moet zeggen dan voel ik me ook wel supertrots op onze kleine! Zo ga nu weer gauw aan het werk! Tot straks.
goedemorgen ben er ff snel want ik ben aan het schilderen, de deur van de babykamer moest nog en nog 3 deuren en dan is de bovenverdieping klaar ik wil ook bv geven maar dan wordt het denk ik toch de kinderwagenbak op de slaapkamer die tekening ga ik zelf maken en niet met een projector (had ik al eerder gemeld maar geeft niks) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Goedemorgen allemaal, Weer aan het werk en mijn zin is ook ver te zoeken. Maar moet zoveel doen! Dus moet me er toch maar toe gaan zetten. Gisteren lekker yoga gehad. Was weer heerlijk. Zat iemand tussen die al uitgerekend was. Die had het helemaal gehad. Verder niet lekker geslapen. Veel wakker geweest. Straks weer naar VK. Ben benieuwd hoeveel ik aangekomen ben. Tot vorige keer toe maar 4, maar denk dat ik nu toch wel richting 8 ga. @Jekkia: wat een nieuws zeg van die vrienden van jou. Heel spannend! @Ingeltje: hoop dat je je vandaag wat beter voelt. @Chaartje: snap dat het soms wel lekker is om een kamer voor jezelf te hebben. Maar wat afleiding is wel leuk. Fijn dat je geen vruchtwater meer hebt verloren. @Tinkerbell: spannend van je zus! Hou ons op de hoogte... @Wupje: ik heb ook slapende handen en voeten. Vooral 's nachts. Heel irritant! @Iris: jij dus ook al slecht geslapen. Ik ook. Zit hier echt te knikkebollen. Heb het idee dat moeheid weer terugkomt, hebben jullie dat ook? @Wens: wat een goed idee om de laatste weken een vrije dag per week op te nemen! Nou ga me maar weer eens tot werk zetten. Dag allemaal!
Vermoeidheid: nou en of! Ik heb gisteren bijna de hele dag in bed gelegen, veel geslapen, vannacht lang geslapen en nu: weer moe.. oef! Voelt echt vervelend, kan ieder moment wel in bed kruipen. Baby in kamer: Ik ben ook iemand die vind dat kindjes snel moeten wennen aan eigen kamer en eigen patroon. Toch voelt het gevoelsmatig niet prettig om dat kleintje gelijk helemaal alleen te leggen. Moet je voorstellen, zit je 9 maanden veilig bij mama in de buik, wordt je er uit gelanceerd en op een andere kamer gelegd. Daar zou ik ook vreselijk van moeten huilen! Dus ik denk dat wij het bedje eerst naast bed zetten en dan na paar weken bedje in eigen kamer zetten met de deuren nog open. Langzaam laten wennen! werk: Vind het nog wel leuk, maar vind het heel moeilijk me te concentreren. Ik moet tijdens het bellen (callcenter) me goed focussen op mijn beeldscherm, want zodra ik iets anders doe of ergens naar kijk vergeet ik gewoon hoe ik moet opnemen! "goedemorgen met UPC Inge eh nee Nederland met van Neerven eh nee Inge eh waar kan ik u van zijn dienst mee?" Zoiets wordt het dan... *zucht. Ik heb de laatste nachten ook meer kuitkrampjes, ze schieten er gelukkig niet vréselijk in. Ook mijn melk is echt aan het druppelen de laatste 3 dagen. Oh en zoiets raars: in mijn linkerbovenbeen trilt steeds een spiertje. Je kan hem gewoon zien bewegen. Raar gevoel zeg! Hmm lekker hooor...klagen Mijn buikpijn is echt minder, heel fijn! Wel wordt mijn buik steeds zwaarder. Met traplopen houd ik mijn buik even vast, dat voelt fijner.
He meiden, even een update Het schiet niet zo op helaas Vanmorgen om half 7 had ze 1 cm en de verloskundige is net weer even langs geweest en nu heeft ze 1,5 cm Dat kan dus nog best heel lang gaan duren. Vervelende is ook dat de weeen minder krachtig zijn dan vanmorgen, dus er is dus ook nog een kans dat het gaat stoppen Dus de duimen draaien hier volop voor haar, ze is het zooo zat en dat is ook niet goed als je al bijna een week overtijd bent. En als je dan ook nog een 'valse start' maakt zou ik ook flink balen Maar: We houden hoop, het is nog niet gestopt, ze ging even lekker douchen, misschien dat het dan doorzet, haar vliezen zijn nog niet gebroken dus afwachten maar...
@Chaartje: moet je ook extra vitamine C slikken? Ik had gelezen dat je vliezen sterker zijn als je regelmatig vitamine C slikt, dus misschien helpt dat om ze zo intact mogelijk te houden? Hier loopt de verbouwing echt enorm de financiële klauwen uit zeg. We zouden het eerst tegen de 23.000 houden maar zitten nu op 27.000. Hebben alleen het starterssalarisje van hubby en twee en half jaar gespaard, inclusief alle envelopjes van onze trouwerij twee jaar geleden, dus het kan echt niet nog meer worden.
Euh.. nogal... en dat voor twee studenten, jeez. Wie weet of bij dat angelcare-ding het alarm ook in de babykamer zelf afgaat of dat je dat alleen hoort via de babyfoon? Het lijkt me zo naar als je kind gewoon heel diep slaapt en dat ding dan per ongeluk afgaat. Dan schrikt ie zichzelf echt wild, zielig...