September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Jeetje Steen.. succes!
    Wat toch stiekem veel vrouwen met 'problemen' rond deze periode. Bah!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames!

@Tinkerbel hoera jij bent tante! maar zo hey wat een bevalling! Een vriendin van mij had ook zoiets alleen dan zonder de tang en pomp maar een dalende hartslag en toen ks. Die weet niet of zij nog een beeb wilt! :confused: hopelijk maakt jouw zus het goed en neemt beeb alles pijn weg :D

@Jekkia zo dat is veel om mee te maken de laatste dagen! heel veel sterkte!

@dreames kan mij voorstellen dat jij het zat bent! veel succes met sollicitaties!

@moppiepoppie ok iedereen heeft erover dus nu weet ik wat het is :) ja ik heb daar ook verdwaalde haren en vind het vreselijk dus scheer ik mij daar ook, maar gaat moeiljk want het is altijd met gevoel, je ziet niks :(

@pisum lekker een 6mnd zwangere vrouw regelmatig beoordelen! zijn ze goed wijs? want wij op dit moment niet :)

@roshi jij hebt idd een lieve Svader!

@ingeltje ji jbent al weg maar veel plezier bij de vk!

@kaatje hoe was de sieradenparty? voor mijn vrijgezellenfeest gingen wij eerst bij een tapas restaurant eten, toen sieraden maken en toen langs de cafes :D ooh lees nu dat het geslaagd was! :D

@elin minder dat alles nu niet zo leuk lopen! doe maar rustig aan vooral door die harde buiken! *knuff

@IrisB zwangerschapsmasker op jouw been? weet ik niet? kan hubbie niet ff voor jou kijken wat het is? anders de vk of ha bellen?

@krisstel ik ben ook aan het uitvogelen hoe ik het straks doe met mijn werk want inoway ga ik in de kleedhok (wel slot op deur) kolven, dan weten al mijn collega's dat :( :(
    Misschien vantevoren kolven? de kaart heb ik op ons hyves gezet. Hij is goedkoper bij ons drukkerij dan de site aangeeft :p

@steen :confused: ach meid! ik hoop dat alles nu wel beter is! :confused: dikke knuffel!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ok nu mijn deel :p

Ben gisterenavond al om half tien naar bed gegaan. was erg moe, mannetje keek er van op en dacht echt dat er iets was maar ik was gewoon doodmoe. Maar heb wel licht geslapen. Werd telkens wakker, ben een keer uit bed gegaan en wezen plassen om te kijken of dit hielp. Bah! en dan om 9.30 er weer uit wan natuurlijk was ik nog steeds moe.... zucht... heb ook telkens raar gedroomd. Hubbie en ik hadden seks gehad, mijn broertje ging trouwen en toen op die feest naar de wc en was ik door die sex 2 dgn later aan het bloeden, en dan ook niet een klein beetje, tussen door een misdaad opgelost.. zucht wat een dromen zeg!
    mijn rug doet ook zeer bah!

Ik heb de geboortekaart die wij hebben uitgezocht op hyves geplaatst! Is toch die geworden die ik toen op deze site had gezien :D Alleen op de site is ie duurder dan bij ons drukkerij :( :p

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    OMG die nieuwe filmpje op ons hyves! :) :) :) geweldig inge!

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Steen: jemig meid, wat moet je zijn geschrokken! Ik hoop dat ze de boel kunnen remmen en dat het weer rustig wordt in je buik... Heel veel sterkte.

6. mamameike

mamameike Bekend lid

heeeee ladies
    ben er ook weer even tussen het niksen dooor
    het gaat hier weer wat beter, heb een paar dagen bijna de hele dag geslapen, was er echt aan toe
    nu ben ik weer een beetje beter, maar na het soppen van de keuken lig ik weer op half zeven en ga ik als ik de kleine meid naar de bso gebracht heb mijn bedje maar weer in. Dacht eerst dat ik deze zwangerschap kon vergelijken met die van haar....nou ik vind het een stuk zwaarder hoor, slaap veel, ben soms echt benauwd en buiten adem en heb rugpijn, maar als dat het enige is teken ik er voor

tinkebel, gefeliciteerd met je neefje.....wat een vervelende bevalling zeg! jakkes! hoop dat met je zus alles ok is en met de kleine ook alles goed gaat! heb je al een leuk kado kunnen vinden?

@ iedereen, ga nu even bijlezen

7. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@steen: eek, eng :confused: Het is wel de bedoeling dat alle ukjes blijven zitten tot september (nu ja, augustus in sommige gevallen). "Goed" dat je in het ziekenhuis bent nu, daar kunnen ze je in ieder geval goed in het oog houden. Ik duim voor je *knuf*

@parr: Hopelijk ben je vandaag wat minder moe. En wat een interessante dromen :) Ik zit nog steeds met spanning te wachten op rare dromen, maar tot nu toe niks... Nu ja, als ik niet zwanger ben droom ik al over het redden van mensen met 6 stuks cavalerie (incl. mezelf), een leger van kakkerlakken en artillerie in de vorm van katapulten met plastic bekertjes gevuld met sinaasappelsap, dus ja... :) Misschien heb ik geen raardere dromen nodig :D Ga zo meteen even op de hyves naar je kaart spieken.

Zal vriend straks even naar de vlek laten kijken, maar het gaat me wat ver om er een dokter of vk voor te bellen. Het doet geen pijn en is misschien gewoon een pigmentvlek die door zwangerschap ontstaan is ofzo. Of toch iets hardnekkigs gemorst al zou ik bij god niet weten wat :rolleyes:

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Steen, veel sterkte meid...hoop dat de kleine nog wel even blijft zitten!

9. mamameike

mamameike Bekend lid

over het slapen van de beeb op onze eigen slaapkamer: Emma heeft twee dagen op onze kamer geslapen. Op advies van de kraamhulp in het kader van weet ik het wat. Heb twee hele nachten wakker gelegen, bij elk zuchtje, kikje, zware ademhaling weet ik het wat was ik wakker, in totaal had ik al 4 nachten niet geslapen (de naccht van de bavalling en een nacht in het ziekenhuis er bij gerekend) en was ik het goed zat. Dus is mevrouw gelijk na twee nachten op haar eigen kamertje gaan slapen.
    Op onze kamer dus geen beebjes meer....loop er midden in de nacht vast wel eens uit om bij de ukkies te kijken ben ook niet een type wat zich veel zorgen om allerlei nare dingen kan maken, ben ik misschien te nuchter voor

10. mamameike

mamameike Bekend lid

@steen, jeeee meis....ik hoop dat je beebje zo lang mogelijk blijft zitten meis.....gatver zeg, met een tweeling word je er voor gewaarschuwd dat je kindjes te vroeg geboren kunnen worden, nu lees ik hier de een na de ander die in het zh ligt met beginnende ontsluiting
    onze beebjes moeten allemaal blijven zitten hoor! in elk geval tot augustus!
    duim voor je en denk aan je meis....sterkte en t gaat goed komen hoor!

11. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @steen ... sterkte meid!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @mamamieke ja he er zijn steeds meer meiden hier ide kampen met veel harde buiken en tripjes naar de zkh, en dat soort dingen! Ons beebs moeten allemaal blijven zitten tot augustus tenminste!

BABIES! OPGELET! ALLEMAAL IN MAMA'S BUIK BLIJVEN TOT SEPTEMBER!

@steen en wat zei de arts? wij duimen hier allemaal voor jou meid!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @steen doe rustig aan meid wat schrikken. beebjes nog ff blijven zitten hoor bij mama.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Steen,meid je laat me schrikken ! Nu geen rare dingen gaan doen he !

@ Parr, ga zo gelijk even op hyves kijken

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Even snel ego-berichtje. Net een gesprek gehad en werd 10 minuten later al gebeld dat ik ben aangenomen. Begin vanaf volgende week met 3 dagen in de week en vanaf juli 5 dagen in de week.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @dreames zo dt is snel gedaan :confused: :thumup: waar en watvoor werk?
    gefeliciteerd meid!

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dreams gefeliciteerd. top meid wat voor werk is het?

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Super nieuws Dreames..gefeliciteerd !

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006