September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameike

mamameike Bekend lid

dreams gefeliciteerd met je nieuwe baan! idd snel gegaan zeg!
    parr, die van mij mogen ook wel in augustus komen hoor...maar in ellk geval moeten die van jullie allemaal blijven zitten!

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    We hebben net de geboortekaartjes besteld. We hebben 50 kaartjes voor in totaal 195 euro.
    Volgende week vrijdag kunnen we de envelopen ophalen, dan kunnen die alvast geschreven worden.

3. mamameike

mamameike Bekend lid

das mooi op tijd dreams
    ik ga vnavond het definitieve ontwerp klaar maken en volgende week bij alles verzenden naar de drukker, hoop dat ze een mooie proefdruk kunnen maken
    ben benieuwd naar alle kaartjes hier!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, zit het net idd te lezen en klopt niet helemaal nee. Mijn baarmoeder komt nu tot navel hoogte
    En moet hier iedere 3 kwartier plassen. heel vervelend.

Dreames..lekker om de kaartjes klaar te hebben. MOeten hier nog even een tekst verzinnen en dan ook een bestelling plaatsen

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Parr, mooie kaart! Tja weet eerlijk gezegd ook nog niet of ik behoefte heb aan het afkolven haha ;) Wacht wel eerst af of borstvoeding überhaupt wil lukken.

@Ingeltje, leuk filmpje op Hyves :D:D Grappige tip van je vk..als het helpt vind ik het allang goed. Leuke spullen hé bij de Hema :D

@Iris, heb je in de zon gelegen? Of kan de vlek niet daardoor komen?

@Dreames, gefeliciteerd wat goed! Dan werk je kort 5 dagen of niet voor je verlof? Hoeveel ga je dan na je verlof werken?

@Tweety, spannend..zou leuk zijn..succes!

@Kaatje, fijn dat alles goed was. Ik had gisteren aan mijn man gevraagd of hij Cornetto’s mee wilde nemen..waren ze op..heeft hij raket meegenomen..misschien maar goed ook ;)

@Diddl, hoop dat hij je kan helpen..eerlijk gezegd denk ik dat je niets hoeft mee te nemen. Mijn fysio had zelf altijd een handdoek.

@Azeb, veel plezier vanavond. Gaat je man elke les mee of is dat maar één les?

Net mijn moeder aan de telefoon, schijnt mijn vader weer slecht in zijn vel te zitten wat hij behoorlijk op haar af reageert. Hij negeert haar of gaat af en toe flink te keer (mijn vader heeft een paar jaar geleden een burn-out gehad en is daar eigenlijk nooit overheen gekomen). Moet zeggen dat ik me er erg druk om maak..heb een goede band met mijn vader dus denk dat ik vanavond eens vraag wat er aan de hand is en dat dit gedrag moet ophouden (klinkt wel erg moederlijk of niet?) maar kan het niet van me afzetten.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hè wat lastig voor je Krisstel.. je hoort eigenlijk niet in zo'n positie terecht te komen als kind.
    Misschien toch meer iets voor je moeder om haar grenzen aan te geven? Wel lastig dat jij er ook mee zit :(

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben ik het mee eens.. Misschien dat jij idd tot je vader door kan dringen,maar is eigenlijk wel iets wat je ouders samen moeten oplossen..´

en idd. klonk erg moederlijk :)

8. nikky

nikky Niet meer actief

hoi meiden hoe gaat het met jullie?
    ik lees zo wel eens bij maar heb te weinig tijd om actief mee te kletsen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet af en toe hier kom kijken....

ik lees dat het met chaartje, funnyme en steen niet echt goed gaat heel veel sterkte meiden....en dat jullie kleintjes nog een paar maandjes mogen blijven zitten

ik hoop dat het met de andere wel goed gaat

hier gaat alles goed de 20 weken echo was helemaal geweldig alles is goed met de kleine en wij krijgen een zoon (weet niet of ik dat hier al gemeld had) 9 juni hebben we een pretecho dus kunnen we weer een keer naar ons manneke kijken...en met 32 weken krijg ik nog een extra echo....ons kleintje ligt 3 weken voor op schema dus ben benieuwd....

morgen komen ze de babykamer brengen en dan zijn wij zo goed als klaar op wat kleine spulletjes na.....

nou geniet allemaal van jullie zwangerschap en ik laat zo nu en dan nog wel wat van me horen.....

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Leuk om van je te horen Nikky! Fijn dat alles zo goed gaat :)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Nikky . leuk om weer eens wat van je te horen. Leuk een jongen erbij !

11. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Hoi allemaal,

Ik lees ook nog steeds lekker mee, maar reageer ook niet zoveel :oops:

Gisteren de eeste les zwangerschapsjoga gehad. Was gezellig en lekker ontspannen :)

Hier erg veel last van onderrug en billen dus ik ga maar een fysio bellen voor een afspraak. Dit voelt niet goed en september is nog best een eindje weg...

Naar de kaartjes moet ik nog kijken, maar de kamer is hier grotendeels wel klaar.

Nou dames, allemaal lekker genieten van die dikke buiken van ons :D

Ester

12. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Diddl,
    Ik woon in de buurt van Lemmer. En jij?
    Nog even over die string, ik ben zelf sportmasseur en bij ons is de regel dat wanneer we de bilpartij masseren en je draagt een string je deze gewoon kunt aanhouden en er omheen gemasseerd kan worden. Draag je een onderbroek dan trekken we deze naar beneden. Je billen worden natuurlijk wel meteen afgedekt met en handoek. Het is maar net wat je zelf prettig vind. N string is dus niet altijd n slecht idee!
    Overigens moet je echt duimen dat je een bilmassage krijgt dit is de lekkerste massage die je kunt krijgen en heerlijk voor je onder rug.

Is er alweer wat van Steen bekend?
    Lief ukkie wel bij je mamma blijven zitten hoor!

Heb hier ook n nieuwe verslaving, Mona pudding met stukjes kwarktaart ofzo echt heerlijk......

En er was iemand die iets schreef over sunlight zeep. Het zou heel goed kunnen werken maar vind het echt heel erg stinken. En om dat dan in je slaapkamer neer te leggen......

Hier hutspot gegeten en ben niet zo'n keuken prinses. Dus julie raden het al hele pan zwart laten koken. En ipv er boos om te worden kreeg ik helemaal de slappe lach en dat terwijl er niemand bij me was.
    Heb trouwens regelmatig dat als ik moet lachen dit veel heftiger is dan voor de zwangerschap. Hebben julie dit ook?

Dreames van harte met je nieuwe baan, nu kun je weer lekker naar je werk.

En tinkerbel gefeliciteerd met je neefje. Wat leuk trouwens jullie een meisje en je zus een klein mannetje.

Chaartje goed zo doorgaan. En idd als je geen zin meer in die andere meiden hebt je gewoon even misdragen ;)

Groetjes

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hee meiden!

heb wel bijgelezen, maar was alweer te veel om op te reageren :oops:
    Hoe gaat het hier verder? Met mij gaat het wel redelijk! morgen weer naar b.i. therapie..:(
    Ik las hier dat er meiden bezig zijn met de geboorte kaartjes! Ook ik ben er mee bezig! de tekst wat ik erin wil hebben, staat sowiezo al vast en wacht eigenlijk nog op de proefafdruk die ik een dezer dagen binnen krijg! spannend en hoop dat het precies zo wordt als ik het wil !
    Verder heb ik weinig nieuws te melden!

Fijne avond nog meiden!

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dag dames!

Ben ik weer, terug van een lang weekend Vlieland! Het was heerlijk! Van vrijdag tm maandag weg geweest; deels heerlijk weer gehad, deels wat bewolking en druppels. Maar lekker gefietst, genoten en gegeten! Ons zoontje heeft het ook hartstikke goed gedaan, zoveel lol! Dus kan met een fijn gevoel terugkijken op onze (enige) vakantie!

Ik heb helaas niet de puf om alle pagina's van 6 dagen terug te lezen, sorry...

Echoberichtje extra: gisteren weer voor controle in het zh geweest, alles was goed, nog steeds lage bloeddruk (95/50), maar dat heb ik altijd! Beebs bewogen goed!

Oh ja, wij hebben ook onze geboortekaartjes besteld! De eerste proefdruk is vandaag binnengekomen! Heel mooi! Wij zijn 227 euro kwijt (extra voor de kleur, bezorging door DHL en de enveloppen vooraf kosten extra. Wij hebben ook 50 kaarten besteld).

Wil iemand 2 afspraken voor mij in de lijst zetten?
    - 10 juni: extra groeiecho + rhesusprik
    - 24 juni: controle gyn

Hoop dat het met jullie goed gaat! Zie al wel dat de tijd heel snel gaat!
    XXX Lise

15. Ik ben een paar dagen niet geweest, maar met een goed reden...

Vannacht ben ik tante geworden van Sara! Mijn zus had geen gemakkelijke bevalling, maar moeder en kind maken het goed... :D

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heey wat leuk! Tinkerbel is ook vandaag tante geworden! Maar dan van een jongetje :)
    Gefeliciteerd!

17. Dank je wel Ingeltje, dat je me even attendeert op het goede nieuws van Tinkerbel. De tijd ontbrak me vandaag om ruim 15 pagina's terug te lezen, dus had ik het anders gemist...

@Tinkerbel: Van harte gefeliciteerd met je kersverse neefje!

18. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

@ Kaatje -> Pfff klinkt erg pijnlijk... :( Gelukkig was alles goed bij de vk!! En echt weinig aangekomen hoor!! :D

@ Jannes -> Jaa ik moet ook echt continu naar de wc.... Zooo irritant hahaha! Maar de kleine is ook echt de hele dag tegen mn blaas aan het schoppen!!

@ Krisstel -> Wat vervelend dat je je druk maakt om je familie zeg!! Ik ken dat, ik ben ook iemand die meteen zichzelf verantwoordelijk voelt voor alles... Maar ga maar niet te veel stressen hoor, je moet goed voor je beebje zorgen!

@ Nikki -> Gefeliciteerd met jullie ventje!!! :D Gelukkig issie helemaal gezond!!

@ Lola -> Gefeliciteerd met je nichtje!! Kun je alvast wennen aan hoe het bij jou wordt vanaf september. ;)

Ik heb vandaag de geboortekaartjes besteld!! 100 stuks voor 170 euro. Heb echt lang moeten nadenken over de tekst zeg... Maar we hebben nu een leuk gedichtje waaruit blijkt dat het kindje niet gepland was, maar wel meer dan gewenst.

Weet iemand trouwens wat de stand van zaken is m.b.t. de meeting? Wie heeft alle gegevens, tinkerbell?

Groetjes Cossy

19. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Kaatje, Ingeltje en Cossy, weet ook dat het niet aan mij is. Mijn vader kreeg de telefoon en zei 'Wordt ik op het matje geroepen' en moest lachen. Heb wel gezegd dat ze moeten proberen normaal met elkaar om te gaan en te praten als hij ergens mee zit. Ons kleine moet nog lang kunnen genieten van zijn opa. Hoop dat het doordringt ;)

@Lola, gefeliciteerd met je nichtje!

@Nikky, gefeliciteerd met jullie ventje, fijn dat alles er goed uitzag. Maar 3 weken voor?

@Lise, heerlijk hé op Vlieland. Heb je ook zoveel zwangere vrouwen gezien? Eh..heb nog wel een stel met zoontje en (schoon) ouders gezien in het Badhuys zondag..misschien dat jij het was? :D

Ga slapen...ben moe! Jullie ook alvast welterusten!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Je bent keilief voor je ouders! :thumup:

Ik ga ook uitloggen. Ff de film uitkijken en dan lekker slapen kus inge!

Deel Deze Pagina