@Tweety: hoe kom jij ook alweer al zo snel aan verlof? Of stopte jouw baan (pff al die namen, af en toe weet ik niet meer hoe en wat! sorry) Nog 6 weken wauw! .. oef ik nog 8 en dan ben ik 3 weken verder dan jij! Nou ik mag ook niet klagen, ik heb nu vakantie en na mijn vakantie nog 6 weken werken en 6 x 4 dagen dat is 24 dagen en dan is het 24 x 6 uurtjes per dag en dat is eh eh te veel om uit te rekenen bah. Ik wil stopppeeee!
Even een ego berichtje ... Net terug van de fysio en hij heeft me even flink pijn gedaan. Door de ischias ben ik ws verkeerd gaan lopen en nu moeten m'n onderrug en bilspieren het ontgelden. Hij heeft vandaag de linkerkant behandeld ... volgende week de rechter. Hoop dat het effect heeft, maar moest eerst rekenen op flinke spierpijn links. Hoefde idd niks mee te nemen en had een keurige boxershort aan. Verlof ... nog 7 weken werken en dan eerst 3 weken vakantie en daarna verlof. [ ga er met 4 weken van te voren uit] geboortekaartjes ... we hebben er eentje uitgezocht, nu nog de tekst verzinnen. Wil na de pretecho de eerste proefdruk laten maken ... laatste zekerheid dat het een meid is. weer ... is hier best lekker. Iig niet koud. @steen ... sterkte meid. En de kleine nog even fijn binnenhouden. @ydnic ... ik woon in het midden van het noorden en dan nog net in friesland.
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 03 september 2008 *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... Kalender: ? Denkt zelf: ♀ 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Nic79...28 jaar 1e & waarschijnlijk 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 27 september 2008 *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ? 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV Nu: 53 september mama's! 23 meisjes in de buik ... 11 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Mei: 30: IrisB pretecho 3D, FunnyMe gyn 31: Krisstel 3D echo Juni 03: Pisum pretecho 3D+4D Kristel vk 05: Diddl vk MirandaT vk Nic79 GYN 06: Mss Ace pretecho 3D+4D 07: Diddl 2de pretecho 3D + 4D 09: Dreames vk 10: parr1983 vk Jale vk 12: Marielle82 vk 14: Roshi pretecho 3D + 4D 17: Rainbow1984 pretecho 3D + 4D 21: Dniise pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof! 25: steen pretecho 3D + 4Dsunshine80vk 28: Azeb verlof! Juli 08: Jale vk+extra medische echo 15: Jikke verlof! 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof! 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof! Krisstel verlof! 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! 28: foover verlof! 29: FunnyMe verlof! Augustus: 01: MirandaTecho gyn 04: IrisB verlof! Wupje verlof! 05: Mss Ace verlof! 07: Nic79 verlof! 14: Roshiverlof! 15: Pisum verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof! Parr1983 verlof! Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597 Eventuele datums meeting: 7 & 8 juni 14&15 juni 21&22 juni 28&29 juni 5&6 juli 12&13 juli 19&20 juli 26&27 juli Voorkeur even doorgeven aan Tinkerbel Noem het maar 'nesteldrang' (hihihi) maar ik begin de lijst zo vol te vinden! Niet dat er te veel meiden zijn, maar dat er zoveel informatie in staat! Kijk leeftijd en aantal kinderen is natuurlijk leuk. Maar misschien kan de 'kalender' er wel af? En FV/BV, is ook niet megabelangrijk om te weten toch? Misschien meer iets voor de September 2008 Mamalijst straks na de geboorte! (waarop we allemaal wel moeten terugkomen he! Ook als het aug of okt wordt!) Als je dit maar stom vindt mag je gerust zeggen hoor, dan verander ik er niks aan
Ik vind de kalender wel grappig om staks te kunnen vergelijken. Zou dan eerder de "denkt zelf" eraf halen. Bv of fv mag er van mij af ... maar het stoort me niet anders.
Geboortekaartjes zijn we nu mee bezig..heb hier 4 proefexemplaren liggen en ben nu ook met de tekst bezig... Ik ben ook aan het orienteren/kijken naar flesjes, zit te twijfelen tussen avent en difrax. Voor degene die al kids hebben, wat raden jullie aan? Of zijn er nog andere merken waarvan jullie zeggen die zijn ook goed?
Avent en difrax zijn beide wel ok. Ben zelf van de avent, maar dat komt omdat ik ook de avent kolf heb. Voordeel van difrax is dat de leuk zijn van kleur en ze zijn helemaal uitelkaar te halen, dus goed schoon te maken.
hoi ben er maar ff snel, lees net over de flessen, ik heb nog geen kinderen maar werk op een kinderdagverblijf dus heb ook een beetje ervaring. ikzelf heb avent gekocht, doordat ze zo breed zijn zijn ze ook makkelijk schoon te maken en kun je overal goed bij. difrax vind ik zo´n rotflessen. je kunt ze idd helemaal uit elkaar halen waardoor de bodem vaak lekt of als je ze te strak dicht draait je kleintje ontzettend hard moet zuigen om er iets uit te krijgen. maar er zijn ook mensen die difrax wel fijn vinden. verder alles goed hier, alleen beetje rotweer met die onweer. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi meiden.. Hou het gewoon op het moment even niet meer bij hier dus vandaar dat ik niet zo vaak meeklets Over de flessen: bij mijn zoontje had ik een aventset, maar die flesjes werkten behoorlijk mee aan krampjes bij hem. Ben toen overgestapt op de flesjes van Difrax op advies van de kraamhulp(de S-Fles) en dat werktte perfect. Dus bij de tweede gaan we gelijk voor die flesjes. Lekker hebben we hier nooit gehad met die flesjes eigenlijk en ook niet dat hij harder moest zuigen of wat dan ook. Hier zijn ze in ieder geval goed bevallen
Hallo allemaal, Zag dat iemand tante was geworden van een Sara. Gefeliciteerd! En iemand had een mooi huis gekocht. Ook gefeliciteerd! Ouders: iemand vertelde over problemen die ouders hadden. Ik ben van mening dat je als volwassen dochter daar best iets over mag zeggen. Je bent geen 13 meer. Ouders hebben toe ook advies nodig, dus waarom niet van je volwassen kind. Maar ik ga op die manier met mijn ouders om, dus het is wel persoonlijk. Geboortekaartje: heb eens zitten tellen en ik moet zeker 150 kaartjes bestellen. Wordt incl postzegels een flinke kostenpost, maar ja... wel leuk om iedereen een mooi kaartje te sturen. Flesjes: ik weet niet welk merk het is, maar ik wil graag die met die standen erop voor na de borstvoeding. Had mijn nichtje ook en erg fijn om te starten op stand 1 en aan het eind een tandje hoger op 2, zodat er wat meer uitkomt. En je hebt er tegenwoordig ook die op een tiet lijken. Die heeft mijn vriendin. Zijn ook erg handig. Verlof: na morgen nog 8 weken werken. Over 6 komt mijn vervangster al om in te werken. Tijd vliegt vast om... hoop ik! Weer: bah het lijkt hier wel herfst!! Slapen: vannacht maar 1x wakker geweest. Heerlijk is dat. Niet om het uur moeten plassen. Gisteren ben ik wel 20x geweest. Durf hier bijna niet meer te drinken... maar ja.. dat is ook niet goed. Net telefoontje van mijn moeder. Mijn nichtje en haar baby (1 week oud) zijn naar het ziekenhuis gebracht. Mijn nicht had een hele heftige borstontsteking en moet aan infuus. En baby is door Rhesus negatief helemaal geel geworden en moet onder speciale lamp. Zielig! Nou fijne dag allemaal!
Ah gossie...je nichtje én de baby..bah. Hier is net de bliksem ingeslagen...gek zeg. Volgens mij was het een bolbliksem achter in onze tuinen. Heb maar gauw de gordijnen enzo dichtgemaakt. Hoor dat ze wel eens naar binnen kunnen komen via raam (of moet het dan echt open staan?) Ben eigenlijk dol op onweer, maar dit is gewoon gevaarlijk Vannacht niet zo geweldig geslapen want manlief is ziek. Snurken! Sjongejonge, niet naast te liggen! Dat heb ik dus ook maar vanaf 1 uur niet meer gedaan. Ben naar de logeerkamer vertrokken, maar dat ligt k.t zeg! Arme gasten, moeten die ook zo naar liggen? Hihihi Hier beetje de vakantie voorbereidingen aan het doen. Niet te veel doen, dus af en toe hier even kijken is beter voor mijn gezondheid
Hoi allemaal! Heb niet alles bijgelezen hoor. Ben nogal druk geweest de laatste paar dagen en vandaag ook nog m'n dochtertje jarig . Maar we houden het zaterdag, dus ben nu nog aan het werk . Meiden die tante zijn geworden, van harte! Ik wacht nog steeds op m'n schoonzusje.. vandaag is ze 39 weken. Hopelijk bevalt ze wel voor volgende week vrijdag, want dan gaan we op vakantie Steen, sterkte! En kindje moet gewoon voorlopig blijven zitten! Geboortekaartjes: moet ik nog doen, maar komt na de vakantie. Flesjes: hier had ik ook Avent, maar kon Cyenna ook niet goed uit drinken. Op advies toen in het zkh, gewone flesjes van DA / Etos gehaald. En dat ging super. Maar dat is denk ik voor ieder kind verschillend. Verlof: ik moet nog tot eind augustus werken, geen idee hoeveel weken nog haha. Teveel iig Gister nog met m'n dochter naar het CB geweest. En ze moet naar de fysio, omdat ze op haar teentjes loopt. Hopelijk komt het dan goed. Ik ga weer ff verder met m'n werk! Doeiiii
@ingeltje vreselijk he een bolbliksem dit hebben wij in januari gehad en alle apperatuur was kapot hij is bij onze buurman via het dak er weer uit gegaan had een onwijs groot gat in zijn zolder en hij was binnengekomen via de enecoleiding ik weet niet of hij door een raam kan maar door een muur ofzo gaat die ook naar binnen(ik wil je niet bangmaken hoor maar ga maar niet bij het raam staan @jannes jeetje wat erg voor je nichtje en haar baby heel veel sterkte met haar en een dikke knuf hier ook de avent startersset gekocht geboortekaartjes moet ik ook maar eens gaan bestellen alleen hebben we nog steeds geen NAAM die we echt heel erg leuk vinden en bij onze knullen vind passen(heb al een topic geopend bij babynamen maar als jullie een idee hebben mag je het ook hier neerzetten ik weet het echt niet) groetjes debby
Hmm ik zal dan toch eens onze apparaten gaan nakijken. Ik wilde ff wachten tot het onweer voorbij was. Maar de wasmachine en PC doen het in ieder geval. Ik hoop ook de tv want die was zo duur
hoihoi Jannes....heeft dat met resus negatief te maken? dacht altijd dat geelzucht iets te maken had met een lever die niet goed werkte ofzo....foutje van mij...zo leer je nog eens wat, maar eh vervelend dat ze nu allebei ziek zijn, hoop voor haar en de kleine dat het snel beter gaat!
Hier eigenlijk allemaal difrax flessen.. Heb sinds kort 1 Avent fles, voordeel van een avent fles is, dat er behalve een gewone drinkspeen ook een tuitbekerspeen op kan, dus dan behoud je de fles en veranderd alleen de speen Ook kun je bij de Aventfles er speciale handvaten aan vast maken, wat het drinken als je hem als tuitbeker gebruikt wel bemakkelijkt
@wupje wel een beetje, die vrouw deed het wel aardig! Telkens als ik een bealling ziet moet ik bijna huilen, wel gek is dat want dat had ik eerder nooit En idd als jouw kindje een tijdje druk is geweest is het niet leuk als het rustiger doet @diddl jullie hebben al 2x gezien dat het een meid wordt en je wilt het nog zeker weten snap ik ook wel hoor, wij wachten ook de pretecho af voordat wij zeker zijn wat ons ukkie wordt @ingeltje van mij mag de kalender en denkt zelf ook wel weg hoor. flesjes ik heb de avent starterspakket gehaald en heb van een vriendin de kolf meegekregen (die kon zelf geen bv geven) met wat extra avent flesjes. @jannes ooh wat minder van jouw nicht en baby. Hopelijk mogen ze snel naar huis! @MirandaT gefeliciteerd met de 2e verjaardag van jouw dochter! Als jij tot eind Aug. moet wachten op verlof (denk dan dat je 4 weken vantevoren ga want jij bent net zo ver als mij) is dit 28 aug. dus moet jij nog 12 weekjes wachten .... pfff! Ik wil ook tot 28. aug. over een paar weekjes belt die mevr. mij terug van de UWV en dan vraag ik haar wel hoe dat precies zit. Heb weer een dutje gedaan, dus vandaag doe ik niks wat ik wou ik ben te moe! echt doodmoe! Ik wil weer goed slapen! Werd wakker is de lucht dier groen... het onweert dus. Maar niet super erg dat mijn apparatuur van standby uit moeten. Heb mama gebeld en zij brengt mij straks naar werk en lieffie haalt mij op. Moet 17-21u werken vanavond. Wel een beetje lastig met avond eten. Moet ik vantevoren ff snel eten dus dan heb ik straks weer honger... Ik ga niet zelf naar werk want dan moet ik op de brommer, ik doe dat niet met dit weer! ... heb sataliet en die doet het nu niet goed ivm de weer dus dan op het internet bezig gaan
[Lise, welkom terug van je weekendje..zo te horen heb je het prima naar je zin gehad Lola, gefeliciteerd met je nichtje.. nu hebben we al twee kersverse tantes in de groep Tinkerbel.. hoe gaat het met je lijst? Hebben we al een overheersende datum dat iedereen kan? Cossy, leuke foto ! Parr, idd een goed idee dat als iemand zich voor de hyves aanmeld ze even vermeld wie ze is op het forum. Ik zal zo even een foto van ons kaartje op hyves zetten. Steen... volhouden meid ! die kleine blijft nog even lekker een paar weken ( liefst maanden ) zitten. Ow jee op je eigen afdeling? Personeel blijken de lastigste patienten te zijn he..maar denk ook wel lekker dat je daar bekenden en aanspraak hebt. Ik denk aan jullie ! Delayla..welkom terug. hadden je idd al een tijdje gemist *( geloof al sinds je 20 weken echo? ) Ga je opeens van geslacht veranderen? Meisjes komen steeds meer in overvloed hier. Dorientje, gefeliciteerd met jullie huisje ! Gaan jullie nu wel een uitgebreide babykamer maken? Of bewaar je dat voor in het nieuwe huis? Kristel, mooie buik ! Tweety..hier ook al de hele dag regen Iris, sorry moest toch even lachen om je broek verhaal haha.Gelukkig is de vlek niets ergs. Geniet van je vakantie ! Wupje.. hoe gaat ie nu? Je mag af en toe een baaldag hebben hoor.gewoon aan toegeven. Vind het ook maar 3x niets als ik de kleine wat minder voel, maar idd een kloppend hartje maakt een hoop goed Diddl..toch geen string? Hopelijk helpt het ! Jannes, ach wat een rotnieuws van je nichtje en haar baby. hoop dat ze snel weer opknappen. Ingetje, ow jee de bliksem ingeslagen? Ik vind onweer al niets. volgens mij moet je toch altijd 2 ramen open hebben? Kan het er via het ene raam in en via het andere raam er weer uit :-? hier zitten de ramen iig dicht. MirandaT.Gefeliciteerd met je dochtertje Dat op haar teentjes lopen.komt dat door haar kuitspier? Heb ik tenminste gehad. Mijn kuitspier rekte niet mee waardoor je een soort ballarina voetjes krijgt ( op je tenen lopen ) moest toen bij de fysio mijn kuitspieren laten oprekken...auw ! Kalender: Denkt zelf is idd niet echt meer van toepassing. Denk dat het al een hoop scheelt als we alleen dat eraf halen. Advies gevraagd, waarschuwing..het is wel een raar verhaal :-? Weet iemand of er iets is ( een olietje ofzo ) om de huid van je schaamlippen tot rust te brengen? Na die schimmelinfectie zijn ze echt zo gevoelig en geirriteerd.. Gebruik normaal inlegkruisjes ivm het slijmverlies,maar merkte dat dat er ook niet echt bij hielp dus vandaag heel dapper zonder inlegkruisje de deur uit. Moest ik op mijn werk naar de wc,maar had hoge nood dus schiet het hokje in,trek mijn onderbroek naar beneden en toen...auw ! Zat mijn schaamlip dus vast aan mijn onderbroek en heb hem nu kapot getrokken, tot bloedens aan toe. Zo ik ben weer bij en heb mijn rare verhaal gedeeld,dus ga nog even de rest van het forum bekijken. Liefs
Nou blijkbaar moet baby de afvalstoffen van de moeder afstoten door de rhesus negatief. Gaat blijkbaar ook via lever. En daardoor kunnen ze ook geel worden. Hoeft niet. Was niet ernstig, gewoon onder een speciale lamp en dan zou het zo weer overgaan. Haar 1e kindje had dat ook. En zij moet aan het infuus met antibiotica. Wel jammer, want nou mag en kan ze geen borstvoeding meer geven. Ze was erg teleurgesteld. Net een weekje kraambed en naar het ziekenhuis...
Hoi meiden! @ Steen -> Nou dat klinkt wel positief hoor! Dat in ieder geval nu de weeen weg zijn als je heel rustigaan doet. Laten we hopen dat dat voorlopig ook zo blijft! Maar we gaan uit van het beste! @ Delayla -> Nou welkom terug dan! Hihihi! En gefeliciteerd met jullie meisje! @ Dorientje -> Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!! Lijkt me echt een heerlijk vooruitzicht! @ IrisB -> Lekker hoor, vakantie!! Goed vooruitzicht! @ Wupje -> Oww vervelend meid... Hopelijk is je rotdag snel voorbij en gaat je kindje snel weer trappen! Maar volgens mij heeft iedereen van die dagen dat het beebje minder trapt, dus ik denk niet dat je je daar ongerust over hoeft te maken. @ Jannes -> Ow wat vervelend zeg!! Hopelijk komt het snel goed met je nichtje en haar baby! @ Ingeltje -> Minder van die bliksem zeg... Hebben wij ook es gehad gingen opeens alle lichten in het hele huis aan... @ Kaatje -> Jeetje klinkt pijnlijk zeg!! Maar ik denk als je gewon vraagt bij de apotheek hebben ze vast wel een of ander zalfje voor zoiets. Bij mij zijn vandaag precies 5 maanden om, jippie! Op naar de 6e maand. Groetjes Cossy