September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    @Kaatje85: De babykamer in ons oude huisje was eigenlijk al klaar :oops: , maar we hadden er niet teveel kosten aan gedaan (wel degelijke meubeltjes en een mooi papiertje tegen de muur), omdat we wisten dat we naar een huisje opszoek waren.
    De babykamer nu is geelbehang met een oranjetint hondenpootjes erop.
    En de meubeltjes zijn volledig wit...

Voor het nieuwe huis moet ik nog even mijn inspiratie laten werken.
    Dit is toch het huis waar we hopen in te blijven wonen, dus daar zal de kamer wel wat langer meegaan, dus kan er ook wat extra ingestopt worden.

Ooh nog een klein vraagje.
    Zou iemand mij en Lindaa op de buddy-lijst willen toevoegen?

Alvast bedankt.

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    joepie het kamertje is helemaal af (op de gordijntjes na dan) die lieve s-vader van me heeft zich helemaal uit de naad gewerkt de schat. Als het goed is worden binnen nu en een uur de meubeltjes geleverd ben zo zenuwachtig joh :D

qua lichaam gaat het nog steeds kl*te hier maarja daar moeten we maar aan wennen ;) beebje trappelt er nog lekker op los dus daarmee gaat het goed en dat is het belangrijkste toch :D

zover ik heb gelezen zijn er geen vreemde dingen gebeurt (excuses als het wel zo is) heb alleen geen fut om op iedereen te reageren vandaar voor jullie allemaal DIKKE KNUFFF

nou ik ga weer even in spanning op het kamertje zitten wachten :eek:

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Kaatje: inlegkruisjes worden in je zwangerschap sowieso niet geadviseerd. Verhogen kans op schimmelinfectie.

En wat jij omschrijft heb ik nog nooit gehad. (klinkt wel pijnlijk!) Als ik naar toilet ga, veeg ik meeste vochtige afscheiding al weg met toiletpapiertje, zodat het alleen nog droog vlekje is. Bij mij is het nooit al zover opgedroogd. Ga te vaak naar de wc denk ik :D

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje toen ik bij de fysio lipe voor mijn vaganisme kreeg ik te horen dat inlegkruisjes zorgen juist voor meer kans op schimmelinfecties :confused: dus heb ik die ook dapper de deur uitgedaan! maar ik ken het wel wat jij zegt! Heb ik ook zo af en toe! vreselijk! Zou niet weten wat jij daarvoor kan gebruiken, mssn van die speciale vaginal zeep enzo? mssn staat daar ook een creme tussen?
    Ik gebruik nu wel weer afentoe inlegkruisjes want op sommige dagen moet ik anders 3 of 4x van ondergoed verwisselen :(

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cossy..Er werkt een bekende van me bij de apotheek, dus wil eerst even kijken of er wel iets is voor ik het daar ga vragen

Dorientje... klinkt lief !

Roshi..spannend ! als de meubels er in staan moet je wel ff foto´s plaatsen he !

Jannes..lekker dan dat inlegkruisjes worden afgeraden..moet je dan al dat slijm maar in je broek laten lopen :-?
    Ga hier ook iedere 45 min. naar de wc,vind ik eigenlijk wel vaak zat haha

Parr, vaginale zeepjes zijn ook weer niet goed omdat die de zuurgraad van je vagina aantasten.

Wou nu even dat ik een nudist was.. kon ik gewoon even in mijn blootje rond lopen in de hoop dat het dan sneller zou genezen..

6. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    ipv inluigkruisjes, raade mijn gyn mij Tena lady aan...
    Die zijn eigenlijk tegen urine verlies, maar zijn wel beter tegen schimmelinfecties...

Ik gebruik het ook, ander kan ik ook 4 keer per dag ander ondergoed aan.
    Maakte me al een beetje zorgen over de slijmpjes en het vocht dat ik steeds verloor, maar als ik nu lees dat ik hier niet de enige ben is dat al een gerustelling.

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje ja dat klopt maar je heb die speciale zepen dus mssn dat daar een creme tussen staat?

8. mamameike

mamameike Bekend lid

ik heb er wel minder last van sinds ik speciale zeep gebruik, helpt wel iets...
    maar het hoort er gewoon bij, vind ik wel erg vervelend, voel me er niet erg fijn bij!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zit al even te googlen maar kon nog niet echt iets vinden.
    Als het vanavond in het zwembad maar niet heel erg gaat prikken door het chloor haha

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Kaatje: inlegkruisjes broeien teveel, meer kans op schimmels, maar het zorgt er ook voor dat de huid niet goed geneest, dus steeds stuk blijft gaan. Ik zou ze zeker de deur uit doen.
    Katoenen ondergoed is beter dan synthetisch, i.v.m. zelfde verhaal (broeien).
    En verder zou ik er gewoon een paar daagjes een dun laagje ouderwetse vaseline opsmeren. Door de vettigheid wordt vocht (afscheiding) afgestoten en kan het dus niet open blijven gaan, broeit eigenlijk nauwelijks en het zorgt er ook nog eens voor dat je schaamlippen niet aan elkaar of aan je broekje blijven plakken. Bij mij werkt het altijd erg goed als ik een schuurplekje ofzo heb 'daarzo'... Kan ook voor het zwemmen, dat houdt het chloorwater een beetje tegen (prikt het niet zo).
    Succes!

@steen: wat naar lijkt me dat, als je in je 'eigen' ziekenhuis komt te liggen. En alle kennis die je hebt is niet prettig in dit soort situaties als het jezelf betreft. Ik hoop dat ze je een beetje goed kunnen opvangen daar en heel veel sterkte! Laat je kindje maar lekker lang blijven zitten!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule bedankt voor de tip. ga zo gelijk vaseline kopen

12. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Lekkere actie vandaag weer. Had m'n schoenen niet aan en iemand wou me iets buiten laten zien dus die strekt zijn armen naar achter uit en zegt 'spring maar', zodat ik op z'n rug kon zitten. Vergeet ik dus dat dat niet echt gaat als je een buik hebt :-S Stuiterde gewoon terug. Mijn arme meisje geplet, zielie! Ik moet echt eens oppassen zeg!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :) Sorry maar zie het al helemaal voor me

14. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    hahaha. Nou, zolang het maar niet echt slecht is voor m'n dametje... dan vind ik het ook wel komisch :p

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. ze is goed beschermd met al dat vruchtwater dus daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken.

Ga nu even boodschappen doen en nog even naar bed.

Liefs

16. mamameike

mamameike Bekend lid

wahahaaha lol.....

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    haha wat een actie :) ik vergeet mijn buik ook soms hoor en stuiter terug :( :oops:

18. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Bounce baby bounce :) :)

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje waar blijft die kaart ;) :p

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @jannes ... oh wat naar voor je nichtje.

@ingeltje ... hier onweer het [nog] niet. Kan me voorstellen dat je het eng vind zo dicht bij.

@debby ... vreselijk hé namen uitzoeken. Ben blij dat we er uit zijn.
    Succes met zoeken naar dé naam.

@parr ... ik twijfel niet dat het een meid is hoor. Maar nog even voor de zekerheid gezien we een echt meidenkaart hebben. ;)

@kaatje ... nee geen string gelukkig. Moest ook vooroverhangen etc. :oops: :)
    Ik zou Bepanthen zalf [ook voor luieruitsalg] eens proberen, is net als vasaline vettend.

@roshi ... spannend! Foto maken he.

@moppiepoppie .... :) :) :)

Deel Deze Pagina