@ingeltje van gehoord maar nooit gespeeld ben nu op rtl 8 spectaculaire bevallingen te kijken spannend zo, vind ze niet echt horrorverhallen zoals de gids aangaf OPROEP deze dames zijn aangemeld op ons hyves maar wie zijn jullie op het forum : Leandra Yvonne Wendy Nathalie Morgana Tamara Yashica Linda (denk dat jij Lindaa ben?) Elsbeth Brenda Anne Bianca Jennemike Corina Nancy Cindy (niet sinjo andere cindy) ben jij ydnic? Kan zijn dat jullie dit al gemeld hebben maar onder de onderwerp 'wie ben jij op de forum?' staan jullie er niet tussen
@ parr ik gok dat de cindy op de hyves de Ydnic van hier is draai de naam maar eens om hihi hoef ik niet eens lid van de hyves te zijn
Haaaaaahahahaha dat heb ik dus nooit gezien hihi en i ben nog wel zo dol op woordspelletjes Geniaal! Ik dacht dat het een hele mooie buitenlandse naam was, Ydnic hihihihi
Zal wel door de zwangerschapsdementie komen hihihihi Ik heb al minder last van die rothormonen, hihihi
sommige dames hebben hun niet beend gemaakt en nu zijn wij erachter gekomen dat een van de moeders-in-spe hier niet bekend is :S dus het is wel fijner om te weten wie lid is van ons hyves want daar vertellen wij dingen die niet meegelezen kan worden
hihi ja dat stukje had ik ondertussen al begrepen zit net de lijst erbij te zoeken, kijken of ik er nog meer kan ontcijferen, maar ik kan er geen pap van maken
ik probeer uittevogelen wie moppipoppie is.... kijk onder members en dan de nieuwe maar dat is ook een stuk of 6 :S mssn morgana? begint ook met mo?
nu alleen de blz nummer onthouden om eens in de zoveel tijd (of blzs ) hem te quoten maar ik ga dan nu naar bed en hopelijk ook slapen
ben al druk zat met mijn privé-hyves, mijn groepshyves, mijn baby-sites, mijn weblogs, en mijn eigen website met forum hahahaha
http://www.babyboardrent.nl/instructies ... cabrio.swf Zooo voor degene met een maxicosi cabrio en die ook niet weten hoe dat ding in godsnaam werkt : hier een instrucitefilmpje!
En voor wie nog geen cabriofix heeft, in Aken zijn ze nu in de reclame (eh, als je een beetje in limburg woont natuurlijk) bij babyone kosten ze nu uit mijn blote hoofd 99 Euro (jammer genoeg heb ik er al eentje gekocht, en duurder betaald ) Nou de batse maar weer, ga weer eens rennen en vliegen (baal echt als een stekker dat ik het mezelf heb aangedaan zo veel uren te gaan werken de komende weken) Ik heb alleen geen enkele vrije dag, behalve de dinsdag en dan heb ik school (ook niet echt vrij te noemen) Ach ben gewoon een kluns af en toe, er zit even niets anders op, maar verlang er nu wel al naar als de dagen achter de rug zijn (enne, steentje ik hou je nu maar wat beter in de gaten hoor hopelijk ben je de nacht goed doorgekomen, dikke knuffel in ieder geval)
Goedemorgen! Yoehoe laatste daggie werken! Morgen eerst de pretecho, daarna bruiloft @Wupje, veel plezier vandaag met de echo! @Parr, hoe is het met je vinger, tot apart hé dat het invloed heeft op jullie kleintje Werk ze iedereen of geniet van deze regenachtige dag.
Goeiemorgen allemaal, Voor de nieuwsgierige dames onder jullie Ik ben 1 van de 2 cindy's van de hyves! hahaha hadden jullie niet verwacht he