September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb ook een 9maanden dagboek.

Welke gaan jullie voor krisstel?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben het aan de ouders, broers/zussen, oma en een paar goede vrienden verteld. De rest krijgt het te horen na de eerste echo.

Wij hebben er nooit een geheim van gemaakt dat we in de MMM zitten,en kunnen het dus niet langer verborgen houden. iedereen denkt nu dat we de 28ste voor een bespreking over ICSI gaan.

Ik hou nu een dagboek bij op onze babysite, maar heb wel een zwangerschapsdagboek besteld van Lenny Duijvelaar

3. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    Jemig zeg ruim 6 bladzijden. Eindelijk aan het einde.

@kaatje ik vind het ook wel eng hoor sex te hebben. Gelukkig heeft mijn man een chronische rugpijn. haha ligt het gelukkig niet altijd aan mij.
    Wij wachten nog even met het mijn oma vertellen tot we de echo hebben gehad.

Wij zijn aan het twijfelen of we het willen weten. mijn hubbie vind het wel hadnig als we het wel weten, maar ik geef de doorslag en ik wil het eigenlijk niet. Laat ons maar lekker verrast worden.

@steen zwanger en dan verhuizen. Succes meis. Ik ben in vier jaar twee keer verhuist ik blijf even waar ik zit.

@jale gefeliciteerd en welkom

@hanneker gefeliciteerd en welkom

Dan klein verslag. Gisteren feestje gehad. Voelde me heel goed en had veel zin. Helaas na drie happen eten verschrikkelijke pijn in mijn maag gekregen. Maar zo sterk als wij vrouwen zijn. haha
    Geoon gebleven en ook nog de demonstratie gegeven. die ging redelijk goed. heel veel pijn en kon gelukkig me terug trekken achter in de zaal daar ben ik ff gaan liggen, maar niks hielp.
    Toen we thuis kwamen warme melk en een beschuitje hielp niet echt, maar ik had nog niks gegeten dus moest mijn maag toch ff vullen. Zo´n brok in je keel. Maar niet overgeven, maar ook niks kunnen eten.
    Heb ik vandaag nog de hele dag last van gehad. heb veel geslapen en ga ook weer optijd naar mijn bedje. nou tot morgen.

liefs elise

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hier een luie dag gehad .... heerlijk!

Ik werk 2½ dag [24 uur] op een kdv en sporten doe ik niet. :)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje Elise, das ook niet lekker, zeker niet op een feestje.
    Hoop dat je je morgen een stuk beter voelt.

Groetjes !

6. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    ja kaatje lekker is anders, maar het is voor goed doel! alleen zeg je op een zo´n feestje ook niet ik ga naar huis. je schoonmoeder wordt maar 1 keer 70 jaar en mijn man had het goed naar zijn zin.

7. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hoi, Hoi,

Ik dacht laat ik ook weer eens wat van mij horen. Hier alles goed. Erg misselijk, daar wordt je af en toe niet vrolijk van, en een beetje moe, maar het is allemaal voor een goed doel ;)
    Ik kijk erg uit naar donderdag, dan heb ik de eerste echo. Het is een gerustelling om het hartje te zien kloppen. ( Ik hoop dan ook dat dit zo is). Je krijgt dan een bevestiging dat je echt zwanger bent.
    Ik werkte altijd 4 dagen. Nadat ik mijn zoontje heb gekregen ben ik 2 dagen gaan werken, hij gaat die 2 dagen naar oma. Dit bevalt mij erg goed en ik wil dit na deze zwangerschap ook gaan proberen.
    Alle nieuwe zwangeren welkom en veel kletsplezier op dit forum.

Groetjes Marieke. :)

8. nikky

nikky Niet meer actief

ik werk 3 halve dagen per week wegens mijn chronische ziekte....dit wil ik na de geboorte van ons kindje ook blijven doen.....

wij hebben het aan onze ouders broers en zus verteld...en aan mijn oma...morgen gaan we het ook tegen een paar goede vrienden vertellen...met de rest wachten wij nog even totdat we de eerste echo hebben gehad

o'ja wij gaan voor de bugaboo cameleon (zwart)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bugaboo is erg leuk ! weten jullie al welke kleur?
    mag ik vragen wat voor chronische ziekte je hebt?

Groetjes !

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik werk momenteel niet en ga voorlopig ook niet meer werken als de kleine er straks is (zolang het financieel haalbaar is natuurlijk) maar als hij/zij wat ouder is wil ik wel weer parttime gaan werken maar dat zullen we dan wel zien.

wij vertellen het ook pas na de eerste echo aan de rest (ouders weten het al omdat we in de mmm zaten wilde we hun niet langer in spanning houden.

ik sport niet maar wil wel wat meer gaan bewegen omdat ik heb gelezen dat die mega goed is voor je zwangerschap en je bevalling dus ga voortaan of een 30-45min (snel)wandelen of fietsen op de hometrainer.

11. nikky

nikky Niet meer actief

ik denk dat het een zwarte wordt maar we hebben nog even de tijd om daarover na te denken ;)

ik heb crps (posstraumatische dystrofie) in mijn rechter been...tijdens de zwangerschap gaat het vaak beter met de ziekte maar dat is nog even afwachten....ik hoop het in ieder geval wel....

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow okeej, geen idee wat het betekend,maar ik ga me er even over inlezen. Klinkt iig niet prettig. hoop dat het tijdens je zwangerschap beter gaat.

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    is het al bedtijd?

14. nikky

nikky Niet meer actief

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de link. Nu ik het zo lees en de foto's zie weet ik opeens weer wat het is. ( ooit geleerd op school, maar erg diep weggestopt in mijn geheugen)

Heb je een erge vorm? Of kan je nog redelijk je ding doen?

16. MollyM

MollyM Bekend lid

hoi, bijna bedtijd gelukkig :) verder voel ik me nog prima gelukkig. Familie nu allemaal verteld en vinden het heel leuk. Weltrusten allemaal!

17. nikky

nikky Niet meer actief

ik heb niet de erge vorm (wel de koude) ik kan lopen met kruk
    en ik red mezelf goed de pijn is wel heftig....de ziekte is bij mij al jaren stabiel dus de kans is klein dat het slechter gaat worden

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oke, dat is dan opzich wel weer goed. hopelijk vinden ze snel nieuwe medicijnen of een behandeling uit waardoor het helemaal over gaat.

Gaat ff de hond uitlaten.

19. nikky

nikky Niet meer actief

ik ga ook lekker op de bank liggen met een filmpje...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zat net even op marktplaats en kwam een flessensterrelisator voor in de magnetron tegen van Prenatal.
    Ze vroegen 10 euro. heb 5 euro geboden en ze gingen accoord. Ga het van de week even ophalen.

Stuk makkelijker dan alles in een pan uitkoken.

Heb ook nog geboden op een traphekje, dit op het moment meer om de hond van zolder te houden haha.

Weltrusten meiden.

Deel Deze Pagina