Nou ze zeggen altijd dat je ongeveer een kilo of 12 hoort aan te komen... En ik moet nog 4 maanden...!?
Dudes, mijn naam is echt heel onbekend dus zullen we niet meer mijn naampje zo hard hier zeggen? Neem de onbekendste uit de lijst en die ben ik, haha. Sssssst. Ik zet het zo op onze hyves oké. Anders ben ik te makkelijk te googelen en aangezien ik van de saillante details was is dat niet zo'n goed idee @Parr: hoe weet jij of ik een delightful jonge dame ben (thanx daar trouwens voor , lief van jou!), als je niet weet wie ik ben op hyves dan?
Nee 12... dat is wat weinig. Hier kun je berekenen wat je aan mag komen in je zwangerschap bij jouw startgewicht en jouw lengte. Ik zit met mijn 7kg op schema (ben 1.78m en woog 55kg).
Da's een goeie want ik vroeg me dat dus ook al de hele tijd af Zo, ik ga vandaag de laatste vakantievoorbereidingen doen en dan hup! morgenvroeg in de auto op weg naar Normandië. Hoop dat ik het rijden een beetje kan volhouden. Nu nog een kleine ramp: ik weet de pincode van mijn VISA kaart niet... we gebruiken dat ding nooit, maar is op vakantie altijd handig in geval van nood. In Frankrijk kan je ook alstijd betalen bij de tol en de supermarkten met je VISA. Hmm... maar eens goed zoeken, ik heb het érgens bewaard in huis .. AAAAAAAAAARGGGHH
OH MY GOD! WORDT IK 108 KILO? AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH Ik ga ook gewoon uit van de 12/13 kilo die een vrouw gemiddeld hoort aan te komen. Volgens die site moet ik nu nog een dikke 10 erbij... neeeeeee!
De laatste 3 maanden kom je het meeste aan, zegt onze VK. Ongeveer evenveel als je de eerste 6 in totaal bent aangekomen. Ik hou daar wel rekening mee. Ik startte met 55 en ga er vanuit dat ik wel uitkom op een kilo of 75.
O en bij de krabbels staat het ook. Lees die vooral als het om de idiote titels bij mijn hubby-pics gaat
Haha, op die gewichtssite staat: Poken en drinken leidt ook tot een lager geboortegewicht. Wat zou dat poken nu toch zijn Je zou allerlei dingen erbij kunnen verzinnen whaha
Xit precies op schema iig. Ben 6 kilo aangekomen, dus nu 64,2 kilo en ik mag volgens dat ding dat ook zijn nu. Ik zal dus eindigen op 73 kilo. Had 70 kilo gehoopt maar hubby zei al 73 haha.
Dames ik ga me toch maar eens aanmelden bij jullie hyves... ik mis teveel volgens mij hi hi Cossy ik was de vorige keer bij de VK eigenlijk al te hard gegroeid dus ik hou mijn hart vast voor volgende week donderdag....dan mag ik weer op de weegschaal. Maare ook ik vind chips erg lekker en die zak moet dan ook wel leeg hè !
Ik 'mag' maar 14 kilo aankomen volgens de berekening (van 67 naar 81 kg). Maar zit nu al op 77 kg! Ik denk niet dat ik in de laatste 3 maanden nog maar 4 kilo aankom, dat zal eerder het dubbele zijn denk ik... Ojeetje. @Ingeltje: hoe kom jij in godsnaam aan 108 dan? Ben je heel lang ofzo? Ik ben maar 1.65, misschien maakt dat ook nog uit. @Moppiepoppie: nou word ik wel heeeeeeeeel schieuwnierig naar wie jij dan bent. Effe hyves checken. @FunnyMe: hmmm. Minder leuk die striae, maar wel te verwachten bij een tweeling. Aambei is ook irritant.
@Moppiepoppie: nou ik heb gekeken hoor! Leuke foto's trouwens. En je echte naam, die vind ik wel mooi hoor! Denk dat ik wel weet welk boek je ouders heeft geinspireerd....
Haaaa, ja dat klopt! Maar ik ben dus een hele grote blaataap, maar dat had je al door toch? Zelfs ik moet mezelf wel eens negeren
Dank voor het compliment trouwens Vind vooral dat het zo 'hard' klinkt door die 'o' en 'g' erin. En wat dacht je van dat het een naam is waarmee menig schoolkind makkelijk een flauwe pestopmerking kan verzinnen? Je weet al welke waarschijnlijk. Denk: efteling :S