September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
  2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo meiden jullie hebben zitten kletsen vandaag.

Marielle. als je niet weet wat het wordt zou ik beide slingers in huis halen. Stel dat je savonds of op zondag bevalt,is het toch leuk als je gelijk slingers op kan hangen en dat je vriend dan niet eerst naar de winkel moet.

Moppiepoppie.. antwoord op je oelewappervraag :)
    Tussen de berichten staat ook een topic "wie ben jij op het forum" dan kan je het daar melden,en ook van de rest zien.

Parr. hoe gaat ie met je nagel? Toe maar. ik krijg nou nooit aanzoeken aan mijn balie.

Iris, weet niet of je dit leest,maar veel plezier bij ondertrouw ( of gefeliciteerd als je al geweest bent )
    Fijne vakantie en ik laat het weten als er een datum voor de meeting is.

Mobielfreak.hahah. heb dankzij jou pas in de gaten dat je van Ydnic ook Cindy kan maken.

FunnyMe.al bij de gyn geweest? En?

Jannes, ik haak even in op Cossy haar 12 kg verhaal. Mijn vk heeft gezegt dat ze 12 kg toch eigenlijk wel de max vinden.
    Zit nu op 4 totaal dus de vk was erg te spreken.

Yule..zo'n bevalling als je collega wil ik ook wel.

Zo ik ben weer bij.. Heb net lekker een tosti op, dus die ga ik nu even compenseren met een glas melk :)
    Wordt echt gek van het feit dat mijn jurk er nog steeds niet is. ga zo maar weer eens bellen en dit keer boos worden.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik verveel me dood hier.... nog 20 minuutjes en dan ga ik lekker naar huis :D . Volgens mij heeft iedereen vroeg weekend vandaag! En in Limburg zijn natuurlijk veel mensen naar PINKPOP!

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Dat zegt mijn yoga lerares ook. Je moet van pauze naar pauze toeleven en niet van wee naar wee. Heb daar ook fijne ademhalingsoefeningen gekregen. Onze gyn zegt dat ze bij bevallingen duidelijk kan merken wie yoga heeft gehad en wie niet. Vrouwen met yoga (en die het toepassen) hebben een makkelijkere/minder zwaardere bevalling doordat ze bewuster zijn van weeen en goede oefeningen doen die ontspannen.

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo zie je maar dat ieder VK iets anders zegt. Mijn VK zegt dat het echt wel richten de 17 moet gaan. En dat het afhankelijk is van je bouw. Ik ben zelf 1.78 en woog 55 kilo. Bij mij mag er dus echt wel meer dan 12 aan als je boekjes zou volgen... Maar maakt ook niet uit, als het maar gezonde kilo's blijven en je je er goed bij voelt. Zolang ik nog steeds maatje 36 / S pas in zwangerschapskleding, vind ik het prima! Daar voel ik me prettig bij :D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd.
    Had het er gister nog over met iemand van zwangerschapszwemmen. Die was bij de 1ste 20 kg aangekomen,en nu is ze 37 weken zwanger van de tweede en maar 3 kg aangekomen.

Zolang je je er nog goed bij voelt is het prima toch.

Ondertussen sta ik hier op het punt om 1 van mijn katten haar nek om te draaien ( niet echt hoor ) maar dat beest komt iedere dag bij me zeuren ( achter elkaar mauwen ) netzolang tot ze eten krijgt..maar het is voorlopig nog geen etenstijd :-?

7. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Zo ik kan het echt niet meer bij houden :oops:
    Paar dagen niet online en alweer 25 pagina's bij geschreven!

Ikga mij ook maar is op hyves aanmelden :D

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Eens kijken of ik het weer een beetje kan bijhouden :)

Hier niks nieuws :D
    Alleen over die kilo's hahahaha nou dan mag ik nog maar een halve kilo aankomen tot bevalling! hahahaha, maar het is natuurlijk ook gebasseerd op één kindje.

Kaatje> Ik heb toestemming gevraagd op hyves ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je bent geaccepteerd !

9. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hahaha, ben benieuwd hoe je daar straks over denkt bij je kleintje als die de hele dag om eten vraagt ;)

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
  11. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik ben al zo'n 9 kg aangekomen, maar daar maak ik me niet druk om, bij de vorige twee was ik 19 en 16 aangekomen, is er gewoon weer afgegaan hoor, zonder al te veel moeite.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha komt vast goed.. wordt af en toe gewoon gek van dat beest. iedere ochtend mauwt ze me uit bed,omdat ze wil eten. Geef ik eten gaat ze na een paar happen weer naar buiten om vervolgens 4 uur later te gaan zeuren dat ze honger heeft,en dan springt ze ook op mijn toetsenbord enzo... zal wel aan mijn hormonen liggen,maar ik wordt er gek van.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meiden. doet mijn banner het bij jullie?
    hier namelijk niet terwijl het juist zo'n mooie dag is

14. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Hij doet het bij mij prima :D

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    OPROEP

deze dames zijn aangemeld op ons hyves maar wie zijn jullie op het forum :) :

Leandra
    Yvonne
    Wendy
    Nathalie = freesia
    Tamara
    Yashica
    Linda = Lindaa
    Elsbeth
    Brenda
    Anne
    Bianca
    Jennemike
    Corina
    Nancy
    Cindy = delayla
    Kan zijn dat jullie dit al gemeld hebben maar onder de onderwerp 'wie ben jij op de forum?' staan jullie er niet tussen :(

zo freesia ook toegevoegd

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @jannes ja dat had ik al door, die foto's kende ik al ;) heb trouwens mijn gewicht berekend en ik heb al de 14 kg bereikt wat ik over 9mnd moet doen :confused:

@freesia tja zwangerschaps dementie he :oops: ;)

@funnyme succes bij de gyn!

@wupje jazekers kon ik hem zien. Sta dan rm 1 bestellingen op te nemen en en dan komen ze bij mij afrekenen :D hij was voor zijn leeftijd (achter in de 30) wel ok om te zien, geen george clooney, maar wel cute ;)

@cossy ik vind het niet erg dat jij zoveel an komt, moeten er meer hier, ben ik en yule niet de enige :) (ik zit al op 14kg :()

@moppiepoppie ja ik bedoelde jou :p nam een gokje door de eerste 2 letters van de naam ;)

@yule ik ben 1.73 en start gewqwicth was 70kg kom ook uit op 14 en dat ben ik nu al :(

@kaatje ik krijg wel regelmatig zulke dingen bij de rm. Ga ook niet meer voor hun neus bukken want dan krijg ik gefluit om mijn kont :oops: Het is leuk als het leuk gebeurt maar niet van die ego's en macho's bah :( ook zo'n zeur kat :) dixie is er ook eentje van..

Zo Svader verhuisd nu de kapstok naar een andere muur en haalt de gang verwarming eraf. Ik he hartige muffins gemaakt (met ham en kaas :( ben benieuwd) en nu moet ik omkleden voor mijn werk!

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr werkse

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr. klinkt lekker. werkse.

Ben ondertussen tig keer internet aan het afstruinen naar een jurk. kan op het moment echt huilen dat mijn jurk er nog niet is. Ik heb nog 5 weken..maar ja als hij niet past zit ik mooi met een probleem.
    Duik zo eerst maar even mijn bed in. denk dat dat wel een goed idee is.

19. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Kristel: jaa, dat waren wij op Vlieland! Ik lijkt nl. erg op mijn moeder en mijn zoontje heeft blond haar! Ik kan me helaas niet meer herinneren dat ik jou gezien heb....sorry.

Meiden, ik ben hier even wat minder, want mijn moeder ligt in het ziekenhuis, op de hartbewaking. Mijn mama heeft een hartgeschiedenis en heeft gisteren een dotterbehandeling gehad; ze had een vernauwing in haar kransslagader, bij het hart. Gelukkig is ze nu stabiel, maar ze moet nog wel een paar dagen blijven. Ik vind het zo erg, door mijn zwangerschap moest ik ook nog eens extra huilen. En daarnaast hadden we net een lang weekend Vlieland met mijn ouders gevierd. 3 dagen later krijgt ze dit dus. Ze heeft begin jaren 90 al eens een hartinfarct gehad, dus ze blijft hartpatient. Maar ze was zo bang, bang dat ze dat weer had. Gelukkig waren ze er op tijd bij, maar nu moet het zh bepalen of er geen blijvende schade aan haar hart is... Gisteren zijn we op bezoek geweest en morgen gaan we weer. Mijn mama moet nog wel even op deze aardkloot blijven om haar kinderen, kleinkinderen en haar man mee te blijven maken! Dat zei ze zelf ook nog, nou, dan kan ik het niet meer droog houden!

x Lise

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lise, jeetje kan me voorstellen dat je geschrokken bent ivm je moeder.
    Hoop dat ze snel weer opknapt en geen blijvende schade heeft..

Dikke knuff voor jou.

Deel Deze Pagina