Waarom ga je niet gewoon shoppen voor een jurk. Kijken en weet je meteen of het past. Is toch minder risicovol dat via internet...
ja maar dan beginnen de jurken bij 600 euro, wat ik op het moment niet kan missen, of er zit een levertijd van minimaal 6 weken op dus dat gaat ook niet werken..
Dikke knuffel Lise. Kan me voorstellen dat je er even vanaf bent. Heel veel sterkte voor jou en je familie...
Wil je echt een trouwjurk. Anders zou je ook gewoon naar een mooie avondjurk op zoek kunnen gaan. Die heb je wel voor 200-250 euro.
ja daar ben ik nu ook voor aan het kijken,maar kan niets vinden,en wat je hier allemaal omheen hebt zitten hebben dus geen winkels met feest/avond kleding. Yule..weet jij nog wat in alphen? Ga nu echt naar boven,want heb een ongelukje gehad ( hard hoesten en een volle blaas is geen goede combi haha ) tot zo !
Ik was inderdaad ook te snel (had al gezegd wie ik was)wil toch liever prive blijven hier dus ga me nu op hyves bekend maken maar Mag ik dan toch gewoon erop blijven? Ik schrijf namelijk nooit maar ik kom wel elke dag lezen hoe het met jullie gaat maar zelf ben ik niet z`on typ miep sorry daarvoor.. Ik heb in het begin even meegeschreven maar op een gegeven moment schrijf ik nooit meer zodoende ben ik ook van de lijst af.. Nou ik hier toch ben .. Iedereen heel veel succes hopelijk blijven de kinnekes nog lekker warm in ons buikje groetjes liselotje
M'n kat heeft in de box gezeken Lag wel zeil onder en daar is het nu ingetrokken. Nog niet écht op de box. Zeil schoongemaakt en met mispoes gespoten. Hierover heen dan weer het boxkleedje dat nu op 60 graden gewassen gaat worden. Zal toch niet slecht voor beeb zijn? Heeft ook nog een keer kennelijk ergens áchter de box gezeken Ik haat het dat ik dat beest zo verdomd lief vind, anders had ik m echt opgegeten met kerst
Wie komt er uit België en wil met de meeting Zwitsal eau de cologne voor me meenemen? (jaja dat bestaat; niet trouwens om op me beebje te smeren, maar op mezelf ) Ze hebben het niet hier, grrrrrrrrrrr. Maar ja, ik denk dat een ieder uit België vast niet naar de meeting komt, go figure
Wellicht is het een idee om de Hyves namen oproep maar weer te stoppen. Zijn toch al veel dames die aangeven hun naam hier liever niet te willen noemen. Dat is juist het voordeel van een forum he.. lekker anoniem.
Vergeet niet het puntje in je lengte te zetten, toen ik 173 ipv 1.73 invulde mocht ik ook veeeeeeel te veel aankomen!
@Lise > heel veel sterkte meis! dikke knuf Nou het kamertje is klaar hoor... in m'n album staan de foto's ben zo blij joh.. weet nog niet of ik het misschien nog anders neer wil zetten (suggesties zijn welkom) maar voorlopig staat het best BEN ZO BLIJ. Helaas nog steeds veel last, vanmorgen niet gaan werken omdat ik niet kon lopen dokter gebeld deze adviseerde me op bed te blijven. dat heb ik tot 13uur volgehouden maar toen was ik het echt zat, heb het ledikantje in elkaar gezet alles op z'n plek gezet, schoongemaakt en ingeruimd, nu natuurlijk weer veel last maarja dat is m'n eigen schuld. Om 18 uur weer lekker naar de yoga... heb er zin in Nou lieve meiden ben wel een beetje van de ego berichtjes de laatste dagen he... ga het allemaal goedmaken I PROMISE Fijne aafffffffff
@Kaatje: heb me 10 minuutjes geleden ook aangemeld voor de Hyves. heb een dubbele naam dus zo kun je me herkennen
Wen er maar aan, straks staat er een peutertje aan je been te zeuren voor een koekje of snoepje en die zijn minstens zo hardnekkig als een kat... @Lise: Ik wens je moeder (en jou natuurlijk ook...) heel veel sterkte! @Ingeltje: Klopt! Als ik mijn lengte invoer met een puntje tussen 1 en 63, dan geeft de berekening 15 kilo aan. Gebruik ik een komma in plaats van een punt, dan word ik prompt als zwaarlijvig aangemerkt. Voor de goede orde: ik woog voor de zwangerschap 57 kilo...
Moppiepoppie.balen dat de kat in de box heb gezeken. Ken voor de kleine denk geen kwaad, goed dat je er een zeiltje in had liggen. Ik heb een poes met epeleptie, en als die een aanval krijgt laat ze ook haar urine lopen... en steeds op mijn mooie dure suede stoelen. Moeten nu dus nieuwe stoelen gaan kopen. Ze zijn zo lief,maar af en toe.... Roshi, kamertje is lief geworden ! Pisum en Elin, jullie zijn geaccepteerd. Ga even de hond uitlaten en koken:Wat eten jullie? Ik aardappelen,bloemkool en een kipburger
Hmzzz ik mag 14 kilo bijkomen volgens dat rooster.... Agja, zolang ik maar onder de 90 kilo blijf vind ik het prima! En om daar aan te komen moet ik nog heel wat bijkomen. Trouwens, ook al kom ik 7 kilo meer aan dan de bedoeling was ofzo, ik heb het er toch zo weer af dus waar maak ik me druk om... @ Kaatje -> Niet gedacht aan een jurk huren? Hier in de buurt is een boetiekje waar je onder de 100 euro de mooiste avondjurken en trouwjurken kunt huren. Je mag de jurk dan 2 dagen houden. Ze hebben ook smokings. Misschien is zoiets ook een optie? Ben ff lekker bezig geweest met photo-shop! Voor mijn creatie zie album
Cossy..hier verderop zit idd ook iets wat trouwjurken verhuurd,maar zag op de website niet veel byzonder staan,dus heb ze al gemaild of ze nog meer jurken in het assortiment hebben,en ook in maatje 46 of iets wat goed mee rekt.