Hmm ja die buik maakt t natuurlijk nog een stuk lastiger he... Je hebt ook van die jurken van stretch, maarja die zie je wel ook echt elk rolletje onder...
@moppiepoppie die katten af en toe he. wij hadden er een die pieste altijd in mijn wasmand grrrr. dat was altijd als zijn bak te vuile was naar meneer zijn zin. terwijl ik hem om de 2 dagen schoonmaakte. @kaatje balen van je jurk meid misschien is huren de optie idd. geloof dat ik hier een goudvis heb dit het niet lang meer trekt hij zwemt heel de tijd op zijn kop of ligt in een hoekje op zijn kop. dacht net dat ie dood was maar toen ik het netje naar hem deed zwam ie weer weg.
@Yule: Met de boosheid en nare opmerkingen kan ik wel omgaan, omdat ik probeer om me er zo min mogelijk van aan te trekken. Ik bedenk me maar dat ik de slimste ben om me netjes te houden in de gesprekken en als ik merk dat het niet lukt dan beeindig ik het gesprek. Gelukkig staat mijn collega's waar ik bij zit en mee werk achter me en zijn zij het ook niet eens met de directie. Dat scheelt voor mij een heleboel. @kaatje85: ik ben ook getrouwd in een mooie avondjurk omdat ik geen honderden euro;s wilde uitgeven aan een trouwjurk. @moppiepoppie: heb je het zeiltje zelf gemaakt of kan je die ergens kopen voor in de box? Vind dat namelijk wel handig een zeiltje er in. Mobielfreak: ik heb op tim gestemd! HYVES: als ik klik op lid worden dan krijg ik een pagina meteen foutmelding
Hahahahaaaaaa heb net wel even gelachen om jullie gissingen wie ik op hyves ben. Nou zal het dan maar verklappen............ Ik heb me daar niet aangemeld en sta er dus niet tussen!Maar jullie maken me nu wel heel erg nieuwschierig En aangezien ik hier een beetje te lui ben om foto's toe te voegen is het misschien toch wel leuk om me even bij jullie aan te melden.
Oja en even een tip voor kaatje, ik heb er ook voor gekozen om te trouwen in 2 delen. N lange gala rok in een grote maat en een bovenstukje in de juiste maat. Het nadeel van jurken is dat ze nu wij van die makkelijke maten hebben ons gewoon voor geen meter staan. Tenzij er 5 meter elastiek inzit. Bij mij gingen de jurken allemaal opkrullen in mij rug en nu met 2 delen valt het allemaal veel mooier, en al zeg ik het zelf het ziet er erg netjes uit voor iemand die lijkt op een walvis!
Hello allemaal, Steentje blij te horen dat het in ieder geval op dit moment stabiel is. Doe maar heeeel rustig aan (maar goed, dat had je jezelf natuurlijk ook wel kunnen bedenken) Tja, 54 uur werken is op zich wel veel. Maar lichamelijk word ik er niet moe van, en het is maar tijdelijk dus op zich moet het wel gaan. Ik heb nog nooit een harde buik gehad (geloof ik tenminste) heb geen idee hoe het aanvoelt in ieder geval Verder weinig nuttigs te melden, nog 2 weekjes en dan komt mijn babykamer yes yes (zit ik me echt op te verheugen)
@Kaatje: in alphen weet ik geen avondkledingwinkel eigenlijk. @Dreames: fijn dat je het wel een beetje kan relativeren en dat je collega's je steunen! Dat scheelt!
heb me aangemeld en ben niet meer op die hyves geweest. Heeft iemand die link nog een keer voor mij. Yashica=Jekkia
Meestal hebben de wat betere dames en heren zaken (en vaak ook de duurdere!) wel een afdeling met avond kleding. Verschillende prijsklassen het is maar net wat je ervoor over hebt. En heb mijn outfit nu 2 weken en elke week even passen of het nog goed zit en niet moet worden vermaakt. We hebben de rok bewust iets te groot genomen en hij begint steeds beter te zitten. Succes ermee.
Als je het goed wast moet het geen probleem zijn. Je kunt in de box ballonnen doen zolang en achter de box aluminiumfolie of peper. Maar dit werkt allemaal maar tijdelijk.
van die peper werkt idd maar tijdelijk.. had het ook gestrooid voor mijn katten, maar die eigenwijsjes plasten er gewoon overheen!
Ik had het je volgens mij al een keer gezegd: ik heb mijn jurk gehoord bij: http://www.bruidszolder.nl Echt de moeite waard, ze hebben de allerduurste en mooiste jurken en je huurt ze incl accesoires en stomerijkosten voor 300 euro. Zit in NoordHolland, effe stukkie rijden dus Ik heb zelfs 2 verschillende jurken aan, het bovenstukje hoorde bij een andere rok!
Oooh ik ga op vakantie morgen en ben nu al geestelijk aan het afkicken van hier...ben er nooit langer dan een dag niet geweest Hoe moet dat nou verder zonder mij... hihihi Ik zal jullie geklets wel missen zeg! Maak het niet te bont