@Steen, super dat je een rustige nacht hebt gehad. Je wordt dus goed onder controle gehouden, fijne gedachte of niet. Rustig aan hé, jullie doen het goed! @Jannes, heb het verkeerd getypt maar wist wel dat jij zei dat je wel je mening kunt geven Mijn vader net gezien en hij zei wel dat ik ook zijn kant moest aanhoren omdat hij nu het idee had meteen voor mijn moeders kant te kiezen (wat niet zo is)..maar goed gelukkig kunnen wij mensen praten om dingen uit te leggen Lachen hé dat ze zo reageren de kleine hier geeft ook de voorkeur voor de linkerzij. Lekkere drukke tweeling of valt het mee? Enne je hebt zeker een kanjer thuis haha @Funnyme, hoop dat je ook echt een beetje tot rust komt. Alles goed gegaan vanmiddag? Hier ook een aambei al weken, echt super pijnlijk. Moet zeggen dat Sperti wel verzacht. @Wupje, oh shit..dacht dat je de echo vandaag had dan hebben we hem morgen samen ook zo benieuwd? @Ingeltje, hele fijn vakantie samen..lekker genieten! @Parr, al een goeie huisvrouw..muffins bakken..lekker hé! Stond vroeger ook vaak met mams te bakken en hoop dit ook met onze kleine meid of vent te mogen doen. Succes met werken. @Lise, haha wat lachen zeg! Ik zat ook met de rug naar je toe dus denk ook niet dat je me echt gezien hebt. Wat een lekker ventje hebben jullie dan zeg Wat erg voor je moeder en natuurlijk voor jullie allemaal, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Sterkte met je moeder. @Kaatje, heb je bij een Peek & Cloppenburg gekeken? Hebben ze mooie (trouw)jurken voor weinig geld. @Roshi, wat een mooi lief kamertje echt super. @Cossy, wat gaaf zeg die foto..dacht eerst dat een schildering was maar zie dus nu dat je gefotoshopt hebt Gewicht volgens de site mag ik 12 kilo aankomen (ben eigenlijk ook niet van plan om meer aan te komen, aangezien ik 2,5 jaar geleden juist 12 kilo ben afgevallen na veel sporten en dankzij de diëtiste. Ben tot nu toe 3,5 kilo aangekomen in 27 weken dus hoop dat het zo doorgaat. Filmpje; Jeetje wat een filmpje op Hyves..krijg er gewoon tranen in mijn ogen van
@ mobielfreak ik wil zeker op jouw zoontje stemmen maar de mooiste baby is toch al gekozen? Ik meende dat ik dat op de radio gehoord had...weet het ook niet zeker. @ Parr klinkt lekker hartige muffins, smaken ze? @ Kaatje je had de jurk toch wel al besteld of niet? Wat zeggen ze bij het bedrijf waar je besteld hebt? @ Lise heel veel sterkte meid! Hopenlijk komt alles goed met je moeder. @ Moppiepoppie hè sjit die katten ook. Ik ben benieuwd hoe het bij ons gaat, ik ga maar gelijk ballonnen erin leggen en de plantenspuit in de buurt. @ Cossy grappig hoor die foto! @ Ydnic ik vind het wel een coole actie 8) hier iedereen overtuigd dat jij het was, heb je je helemaal niet aangemeld! Wij zouden vanavond eigenlijk naar de dansavond gaan, blijkt dat daar een bruiloft is dus wordt het lekker een avondje bankhangen. Vind ik helemaal niet erg... Ik ben nu dus ook bekend op de hyves
@Dreames: dat zijl (of was het nou zeil?), pff da's pas zwangerschapsdementie... Euh... dat zeil dus dat is van dat spul dat je kan nemen in plaats van laminaat of parket (heet dat niet vinyl ofzo?), en dat heeft de vorige eigenaar gewoon met een schaar op maat geknipt. Die is denk ik naar een tapijtwinkel (of leenbakker, dat soort dingen) gegaan, heeft de breedte van de box genomen van de rol en heeft vervolgens een stuk eraf geknipt, zodat het precies de rechthoek van de box werd (kost dus geen drol dan, paar euro). Het heeft ook de structuur van een parketvloer, haha. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon zwart/wit geblokt of weet ik het wat doen. Vond het zelf ook wel handig van die mensen, hihi.
wow dat bevallings filmpje op de september Hyves. wat blijft die vrouw mooi rustig. geeft hoop inderdaad! geweldig mooi om te zien, snif.
@ Wupje: Elke dag worden er 5 baby's gekozen die meedingen naar een finaleplaats.. en dit is de laatste mogelijkheid zo'n beetje, 2 juni stopt de actie
OPROEP deze dames zijn aangemeld op ons hyves maar wie zijn jullie op het forum : Tamara Brenda Anne Bianca Jennemike Corina Nancy Kan zijn dat jullie dit al gemeld hebben maar onder de onderwerp 'wie ben jij op de forum?' staan jullie er niet tussen
@Lise jeetje meid! heel veel sterkte! @pipo en liselot is goed! gaat alles goed met jullie zwangerschappen dan? @moppiepoppie dan doe je wat in de box zoals alum.folie of ballonen ofzo? @jannes ja die namen vermeld ik dan ook niet hier maar het gaat erom dat wij dan weten wie wie is op het forum omdat niks mag uitlekken daar! Zo kunnen de dames die hier anoniem zijn wel hun naam melden bij de hyves! Want hier op hyves wordt het meteen gezien en op hyves niet :S Maar totnutoe gaat het goed, iedereen reageert! @roshi mooie babykamer! @tweety zien zijn schubben er raar uit? kan zijn dat hij zik is en dan kun je bij de dierenspeciaalzaak wel iets voor halen, dan krijgen de andere vissen het ook niet @ydnic @krisstel hoode dat veel vrouwen zin krijgen om te bakken tegen de einde van de zwangerschap.... en dan eten ze alles op of welke dag een appeltaart bakken dat komt hier nooit op trouwens die chat op hyves doet wel raar hoor heb jij geen msn? hartige muffins zijn opzich lekker maar wel anders dan ik gewend bent dus ik ga ze niet allemaal in een keer opeten want dan word ik misselijk (valt zwaar op de maag) filmpje geeft idd hoop, valt mij ook op dat zij dus meekijkt in een grote spiegel he wat zij wist waar zij naar keek.. hoef ik niet te zien maar vond haar man ook lief bezig! Zo en nu ff omkleden en naar mijn Szusje die geeft olijfame avond geen zin in maar zij krijgt dan punten of en zo hou ik mijn Smoeder gezelschap, kom straks weer!
Ingetje, bedankt voor de link weer. Kristel, Peek & Cloppenburg ? nog nooit van gehoord. maar even googlen Wupje.. ja heb hem besteld en ze roepen al 5 weken dat hij ieder moment binnen kan komen. Zijn net eindelijk geslaagd voor trouwringen,maar zit een levertijd van 4 tot 6 weken op,dus is kiele kiele of ze op tijd binnen zijn. Verder bij Miss Etam een spijkerbroek + shirtje gekocht. Heb ik eindelijk iets van mezelf ipv allemaal geleende positie kleding.
Ingetje, zit nu even op jouw link,maar levertijd van 1 tot 5 maanden. 1 zou net kunnen..maar daarna is het ook al te laat
hallo meiden @parr nee hij zwemt alleen af en toe op zijn kop verder ziet ie er niet anders uit. op dit moment is ie weer normaal aan het doen maar vanmiddag heeft ie een tij dop zijn kop gelegen in een hoekie ? weet het ook niet misschien de gekke 5 min hihi. @ingeltje mooie jurk meid. ik kreeg net te horen dat ze een vrijgezellenfeestje aan het plannen zijn. gelukkig doen ze geen gekke dingen wordt waarschijnlijk wokken heb geen zin in de kroeg enzo met zo'n toeter dan. zit nog te twijfelen of ik een jurk wil als we gaan trouwen wil ook weer niet veel geld uitgeven aan de jurk hihi krenterig he haha. komt omdat we op de gratis ochtend trouwen denk ik en niet veel aan doen lekker thuis gezellig.
@parr: er lezen volgens mij ook bekenden mee hier, dus vandaar dat ik mijn naam alleen op Hyves bekend maak. Met mijn zwangerschap is alles ok, met mij gaat het lichamelijk steeds minder. Ik ben nu 100% in de ziektewet, vreselijk veel last van mijn instabiele bekken [ mag het van de ceasar geen bekkeninstabiliteit meer noemen, die term zou oud zijn] Mag in huis ook niks meer doen, maar ja soms kun je het niet laten en dan zit/lig je er 's nachts mee...bleeeh! Als ik dan bedenk dat ik nog 3 mnd. moet dan zakt de moed me wel eens in de schoenen. We moeten nog steeds met de babykamer gaan beginnen, ik lees dat velen hier al klaar zijn. Gelukkig hoeven we alleen maar 1 wand te behangen, de rest is nieuw want we wonen hier pas een jaar. Volgende week gaan we ws een begin maken.
Geloof dat de levertijd alleen geldt als je een nieuwe wilt kopen. Voor het huren volgens mij niet. Ze heeft namelijk allerlei jurken op voorraad
:x ........ ja zag het pas later toen ik daar was dat het totaal verkeerd gespeld was, weet ik veel ik doe nooit aan die dingen @pipo ? ja dat snap ik daarom heb ik jullie van de lijst gehaald, ook van deigene's wie het wel bekend was anders plukken ze jullie er zo uit natuurlijk. @tweety haha dan weet ik het ook niet idd een gekke 5 min vis
Gisteren ging het eigenlijk heel de dag heel goed. 'S morgens na de artsenvisite kreeg ik te horen dat ik in ieder geval nog tot volgende week woensdag hier zal blijven, op die dag gaan ze een uitgebreide echo van ons kleintje maken. En vanaf zondag, dan ben ik 26 weken, gaan ze me elke dag aan het CTG leggen, om het kindje goed in de gaten te houden. Ik mag eventueel een keertje op de stoel gaan zitten, maar nog steeds héél rustig aan doen. Op zich ging het gisteren allemaal best aardig, ik voelde me vrij goed. Wel merk ik dat mijn energie van alles naar nul, nul is gegaan, heel gek om te ervaren! Helaas begonnen rond half tien 's avonds de harde buiken weer op te spelen. Ze werden weer heftiger en pijnlijker, dus vanaf tien uur kreeg ik een warme kruik om mijn buik, om te hopen dat ie zo zou gaan ontspannen. Maar ik vond er niets aan, met zo'n warm ding op me, en de buik werd ook niet echt rustiger. Dus rond kwart voor elf heeft de zaalarts me weer nagekeken, omdat het allemaal erg heftig bleef, heeft hij nu toch ook weer naar de baarmoeder gekeken en gevoeld. Gelukkig was de ontsluiting niet toegenomen, maar ze zagen op de echo wel dat tijdens een harde buik, mijn baarmoedermond verder open ging staan, wat je natuurlijk niet wil hebben. Ook heeft hij nog een echo van mijn nieren gemaakt, omdat ik tijdens die harde buiken ook weer wat last had van mijn rug/flanken. Misschien dat de nieren dan in de verdrukking liggen en gestuwd zijn, maar dat was niet het geval. Rechts was iets gestuwd, maar dit hoort wel bij een zwangerschap.....(we waren al bijna blij, dat er misschien eindelijk een oorzaak voor deze ellende gevonden was...) De zaalarts heeft lang overleg gehad met de gyneacoloog, en er is besloten om me toch weer weeënremmers te geven, vooral omdat nu goed te zien was hoe mijn baarmoedermond op een harde buik reageert. Dus om 12 uur kreeg ik twee zetpillen......en ik heb direct om een slaappil gevraagd. Gelukkig mocht mijn man blijven slapen, want het was natuurlijk allemaal weer erg spannend, en we maken ons veel zorgen..... Ik heb tot half zes geslapen, en gelukkig zijn de harde buiken weer weg, alleen weer wat meer bij inspanning, maar goed dat zou mogen....als het maar weer niet meer wordt. Dus het blijft hier per dag en zelfs per uur bekijken hoe het gaat, we kijken de dagen weg en hopen zo dat ons kleintje nog lekker even in mijn buik blijft zitten, gelukkig doet die kleine uk het nog prima, en schopt er heerlijk op los! Tot later, liefs Steen
Hee Steen, hé dat is even schrikken weer. Het leek zo super te gaan. Gelukkig dat de kleine er nog driftig op los schopt, dat moet je toch een beetje geruststellen tussen al deze drukte en moeilijke momenten die jullie momenteel doormaken. Ik zal voor je blijven duimen, hou jullie taai. Dikke knuf van je buddy
Steen, ik kreeg weeenremmers aan een infuus. Ik hoop in ieder geval dat je ze niet meer nodig hebt! In het ziekenhuis was alles goed. Baarmoedermond is 4,4 cm. Zit nog steeds iets in. Het is langer geworden maar ook dunner (wat erin zit) Daarna kindjes opgemeten. Uk weegt 730 gram en Puk weegt nu 786 gram. Iets onder het gemiddelde van 1 kindje. Bloeddruk was 105/75 Ik moet nu 13 juni terugkomen dan krijg ik weer een groeiecho en een cervixmeting. Daarna richting Roosendaal gereden om de kinderwagen op te halen. Eerst natuurlijk in 12 km langzaamrijdend verkeer gestaan. Wagen opgehaald en weer naar huis. We hebben een uur gepuzzeld en kwamen er toen achter dat we ipv 2x een dubbele stang (voor de reiswiegjes) een dubbele stang en 2x een enkele stang. Dus de wiegjes kunnen nu niet op dezelfde hoogte. Hubbie gaat dat vanmiddag nog regelen! _________________