September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Mini Steen: Potverdikkie blijf zitten waar je zit! De wereld is nog niet klaar voor jou hoor, over een paar maanden is de wereld VEEL leuker ;)

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    he steen schrikken meid. hoop dat ze nu weg blijven en dat je geen remmers meer nodig hebt.

@funnyme gelukkig dat alles goed was in het zh.

hier weinig nieuws kreeg gisteren in bed een harde buik pfff was ff onprettig maar verder geen bijzonderheden. vanmorgen om 6 uur al wakker zoontje lief vond het tijd. pff was erg vroeg en moet nog werken ook vanmiddag en vanavond. dus zal wel ff zwaar worden denk ik na 2 weken vrij voel me rug nu ook al af en toe dus we zullen zien hoe het gaat.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames! Zo weer beter geslapen dankzij de ventilatie. Wel gek aangezien ik het daarvoor niet warm had :(

@steen jeetje meid dat is weer schrikken! Gelukkig is de beeb nog lekker druk aan het spelen. Ze hebben dus nog geen oorzaak kunnen vinden? Ik blijf duimen dat de beeb nog wel even in jouw buik blijft!

@Funnyme mooi dat alles goed was bij de gyn

Zo, ik ga zo lekker douchen en dan kijken wat voor hh ik kan doen. Balen dat de weer weer zo grijs is :( Want ik wil de was allemaal buiten ophangen ipv binnen! Wil nog ff stofzuigen. Vanmiddag ff op visite bij een collega. De mannen zijn nu boodschappen aan het doen voor de wc :D Ben benieuwd wa ze dan straks gaan doen. Er moet zowieso iemand komen om een gat in de vloer te boren/maken voor de leidingen dus ik weet niet wat ze dan zelf gaan doen vandaag. Wel spannend zo!

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Dag dames!

Zo, gisteren zijn we terug gekomen van een weekje vakantie in eigen land. Ik ben gisteravond begonnen met het lezen van het forum, en ben pas net klaar! (ik heb tussendoor uiteraard wel geslapen, hihi). We hebben echt genoten van de vakantie en hebben heerlijk kunnen ontspannen. De baby beweegt erg veel, dit kun je niet alleen voelen, maar ook zien, hahaha. Verder nemen de bekende klachten iets toe: volgens mij heb ik een schattig, klein aambeitje (want al twee keer wat bloed bij de ontlasting), ik heb veel last van brandend maagzuur en ben geregeld benauwd omdat de baby al zo hoog ligt. Maar, dat mag de pret niet drukken! Over twee weekje komen de meubeltjes en kan ik lekker alles in orde gaan maken. Ik wens jullie allemaal een heel prettig weekend toe en voor de meiden in het ziekenhuis: heel veel sterkte!

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @steen ... spannend hoor meid. Hoop dat kleine steen nog even geduld heeft en lekker blijft zitten.
    Wel fijn dat de 26 weken morgen iig gehaald zijn ... op naar de 30. ;)
    Sterkte.

Hier een redelijke nacht gehad .. ben er 3x uitgeweest om even te lopen. Heb me voor volgende week ook ziek gemeld ... kan zo niet aan het werk met deze rug/billen.
    Donderdag weer naar de vk en fysio ... maar even met hun overleggen hoe nu verder.
    Met een kz in het vooruitzicht is het wel belangrijk dat mijn rug/billen weer oke zijn.

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr hier is het mooi weer is het bij jullie inmiddels ook wat bij getrokken?

hier i onze slaapkamer verhuisd naar de zolder tenminste het grootste gedeelt nog wat kleine dingetjes dan kunnen we volgende week beginnen met de kamer voor mijn zoontje. heb er echt zin in.

7. mamameike

mamameike Bekend lid

funnyme, fijn dat alles ok was! en nu maar hopen dat ze tot de 36/38 weken blijven zitten
    @ministeen....binnen blijven jij! mamasteen.....sterkte meis, ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt blijf voor je duimen dat jullie minimensje lekker binnen blijft!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @tweety nog steeds bewolkt, maar ik denk wel veilig genoeg voor de was :p

Trouwens heb een paar dagen niks meer van Chaartje waargenomen....:(
    Alles goed met jullie meid?`

9. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @funnyme fijn dat alles goed was en hopen dat ze nog lekker lang blijven zitten

@steen jeetje meid dat is dus weer schrikken ik blijf duimen tot zeker 30 weken heel veel sterkte voor jouw en je man

@kaatje ik heb drie jaar geleden een bruidsjurk in katwijk gehuurd als je wil kan ik wel even de site opzoeken voor je (was een hele leuke meid en alles was perfect geregeld zij zit alleen op zondag geloof ik in katwijk en de rest heeft ze een winkel in belgie dus je jurk heb dan een week bij je thuis en ze heeft heel veel leuke jurken voor weinig dus ik hoor het wel)

verder hier iedereen een heel prettig weekend ga nu even babykleertjes wssen en lekker buiten ophangen het weer is hier geweldig :)

groetjes debby

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Pupke..welkom terug !Zo te lezen heb je het heerlijk gehad.

Diddl. goed dat je je ziek gemeld heb. Jij en je beeb gaan voor het werk. HOop dat het snel beter gaat met je.

Debby..dat in katja is denk van Silvia´s verhuur ofzo?Zit ook in alphen aan den Rijn,en heb haar gister gemaild.helaas nog geen reactie.

Verder alles goed,maar een soort van giga groeipijn achtig gevoel links. Heb ik van begin af aan al maar vandaag niet te harden.
    Zo eerst maar even een broodje eten.
    Heb vandaag een kalender uitgeprint en ga aftellen.. nog 30 daagjes werken !

11. mamameike

mamameike Bekend lid

das nog af te zien kaatje!
    ik zat eens te denken dat er wel veer meer meiden zijn waar we niets van horen...
    of ik het het gemist, shedevil, missace, chaartje...
    en nog wel meer volgens mij

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. zat me dat gister bij de hyves lijst ook al te bedenken.
    Geloof dat er nog wel een hoop meiden meelezen maar niet schrijven..
    Shedevil, ging het de laatste keer niet zo heel lekker mee geloof ik, mss ace op vakantie?
    En chaartje is voor zover ik weet nog steeds "stabiel" en heeft haar kleintje als het goed is nog lekker bij haar. Ligt nu in het AMC

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zie net dat Shedevil al 6 hele dagen niet online is geweest ( is voor mij iig heel lang haha ) dus heb haar even gemaild om te vragen hoe het met haar gaat.

Ga nu even een lijstje maken en boodschappen doen.

14. mamameike

mamameike Bekend lid

6 dagen dat valt nog mee....hihihi ik zou er ook afkickverschijnselen van krijgen hahaha

15. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @kaatje ja dat klopt het is silvie's
    ik heb daar echt hele goede ervaringen mee dus ik hoop voor je dat ze gauw reageert(ik had een witte trouwjurk en mijn Damion was toen drie jaar en had van haar een jaquetpakje stond onwijs leuk)
    veel succes

liefs debby

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Wupje, hoe was het vandaag?

@Parr, zal je toevoegen ;) Mmm..lekker of brownies :D Hoe was de Oriflame avond?

@Kaatje, hoe gaat het met je zoektocht naar een jurk?

@Tweety, wel leuk wokken…wanneer gaan jullie precies trouwen?

@Pipo, succes met de babykamer..maar vooral met je klachten.

@Steen, wat balen dat je weer zoveel last heb gehad en remmers moest hebben. Hopelijk helpen ze voor de komende tijd en blijft jullie kleine lekker zitten.

@Funnyme, uiteindelijk gelukt?

@Pupke, super dat jullie zo genoten hebben, leuk om de buik te zien bewegen hé! Kan er echt geen genoeg van krijgen.

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hier vanmiddag de 3/4d echo gehad..wat mooi :D Mijn ouders waren ook erg onder de indruk. De kleine sliep wel dus weinig beweging en het lag lekker tegen de placenta aan 'gekroeld'.
    Kleine ligt qua groei 3 dagen 'achter'..dus hoop dat hij of zij mooi gemiddeld blijft. Hartslag was 142, voetjes zijn nu 5,3 cm.

Heb een paar foto's in mijn album geplaatst....vooral 'het peace teken' vonden we erg grappig :)

18. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Steen heel veel succes en vooral rustig aan doen!

Zo grappig het was hier de afgelopen weken n echte babyboom allemaal jongetjes. Vandaag is de overbuurvrouw bevallen van een klein kereltje. Lijkt me zo geweldig om straks onze kleine eindelijk te mogen vasthouden ......
    Dit is natuurlijk ook al heel speciaal dat je de kleine zo actief voeld elke dag maar kijk er echt naar uit dat we de kleine kunnen zien en knuffelen.

Vandaag nog even wat laatste dingen gehaald voor de babykamer. Het gaat allemaal steeds echter worden zo.

Wat was die site waar je kon zien hoeveel je ongeveer mag aankomen?

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Kristell..mijn jurk? Ik kan op het moment al huilen alleen al als ik er aan denk.. Denk dat ik maar in een mooie onderbroek ga :)
    Mooie echo!

Ik heb hier al 3 dagen problemen met de internetverbinding.. websites zijn heel traag,of openen niet of je moet 10x op iets klikken voor het opend..Vreemd, zit bij kpn en heb hier nog nooit klachten of storingen mee gehad. Wel heel irri als je niet eens je mail kan checken..of zw. pagina op kan.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meiden waar zijn jullie nu?
    Ben ik helemaal in mijn eentje... snik snik..

ow jee wat klink ik nu zielig haha.
    Vriendje is bij een vriend op de pc bezig en ik verveel me echt een slag in de rondte..
    Internet doet het nog steeds niet helemaal normaal dus kan ook niet lekker surfen op het web..

Fijne avond !

Deel Deze Pagina