September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: je bent niet alleen hoor, ik ben er ook nog! Mijn mannie is er ook niet, is naar de bios met vrienden maar ik had geen zin in betreffende film. Wellicht voel je je nu wat minder eenzaam hier op het forum... Mijn baby laat nu overigens ook weten van de partij te zijn: hij schopt zich suf, hihi. Prettige avond!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig :)

3. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    Hier nog een :p manlief is net met een vriend vertrokken en ik zit heerlijk een beetje alles bij te lezen. Pffff wat is t toch weer veel! Als ik het zo lees ben ik zo blij dat het goed gaat met de zwangerschap en dat ik er zo weinig last van heb!
    Maar ik leef mee hoor met degenen bij wie het wat minder gaat!
    Nou fijne avond!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeeee. vriendje is weer thuis :)

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @krisstel we gaan 12 aug. trouwen.

vandaag de ringen op gehaald. is wel ff wennen als je hem om hebt maar hij zit nu weer veilig in het doosje. vandaag weer voor het eerst gewerkt in 2 weken pff viel wel ff tegen wat om 8 uur helemaal kanon af volede met rug en dit trok door via achtr naar mijn liezen heel raar was dat. na ff te zitten ging het wel. nu zo lekker mijn mandje in en morgen weer vroeg werken lekker savond thuis gelukkig.

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Dag dames! zo wat een dag gehad :D

@mamamieke Mss Ace is wel onlangs bij ons geweest hoor ;) maar idd shedevil is de laatste tijd ook erg stil :( en chaartje was juist weer heel vaak aanwezig en nu ineens niet dus dan hoop ik niet dat er iets is gebeurd..

@Krisstel oriflame avond was ok, wel met gechielende puber meiden :rolleyes: super echo's! Fantastisch! :D

@ydnic wel grappig ja! Bij mijn schoonzus ook een babyboom vol jongens! Maar de september mama's maken alles weer goed met al die meiden die er verwacht worden.

Wel rustig vandaag op de forum zeg! :confused:
    De wc is aardig op gang. de trap is dicht gemaakt de wand voor de wc reservoir staat, de deur kozijn staat. Ik ben zelf op visite geweest vanmiddag nadat de was opgehangen was en de schuur volledig opgeruimd had. huis toen lekker burrito's met gehakt, sla en kaas gegeten :p Toen bij mijn schoonzus en zwager op visite :D net thuis, wordt altijd laat bij hun :oops: Net zwaar geonweerd dus ging zowieso daar niet in rijden. De donder was vlakbij en klapperde dus echt keihad dat ukkie wakker werd en ging trappelen zovan he ik probeer hier te slapen ja! :) Morgen werken van 16 tot 20 dus kan een beetje uitslapen. En alsnog op tijd thuis voor de series ;)

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb vannacht een keertje goed geslapen, daar knap je van op hoor! Gisteren had ik met name een jankdagje en echt zo'n houten kop.....Dus dan is dit wel lekker.
    En gelukkig is het nu allemaal weer rustig gebleven, dat geeft weer moed! Vandaag een grote mijlpaal: ons kleintje is 26 weken! En dat op onze eerste trouwdag.....die hadden we ons heel anders voorgesteld!
    Dus we gaan weer verder met afwachten, hopen en duimen draaien.

Meiden, bedankt voor jullie lieven woorden!
    Liefs Steen

8. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Steen gefeliciteerd met jullie trouwdag. Enne een mijlpaal 26 weken is ook bereikt, goed hoor!
    Iedere dag is nu gewoon meegeteld, go girl!

Hier weinig nieuws te melden. Ik werk me een slag in de rondte en ben tot de conclusie gekomen dat mijn uren op het werk iets te ambitieus waren :oops: Ik hou het nog wel vol (hoef alleen vandaag en morgen nog) maarre dan heb ik de afgelopen week geen enkele dag vrij gehad en dat is toch echt te veel. Ik heb me voorgenomen wat meer op mezelf te gaan passen ;) Vanaf morgenmiddag 17:00 gaat dit meisje een tandje lager
    (en hoop vandaag en morgen ook rustig aan te kunnen doen, want gisteren was het een gekkenhuis op mijn werk)

Zijn er nog mensen met zulke dikke voeten/enkels?

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Dank je wel Buddy! hihi, jij bent er ook al vroeg bij!

10. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Ja jij ook anders!
    Ik ben gewoon een kluns, durfde niet zo goed nee te zeggen op mijn werk. En heb nu zo tussen de 60 en 70 uur gewerkt :oops:
    Nu ik het opschrijf schaam ik me dood eigenlijk. Maar ik loop stage en wil graag op die plek terecht komen. Alleen NEE zeggen is niet mijn sterkste punt. "ze" vroegen zelfs om vannacht nog een pikketdienst er achteraan te draaien...........(hebben mijn collega's moeten weigeren want ik twijfelde)
    Maar goed, ik klaag niet, nog maar 18 uurtjes en het zit er weer op...
    (en dan doe ik het echt NIET meer!)
    (echtechtechtecht niet) ben even mezelf aan het overtuigen

Steentje, rustig aan vandaag (dan doe ik dat ook)

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Steentje: Gefeliciteerd met je trouwdag én deze belangrijke mijlpaal voor jullie kleintje! Blij dat je een goede nacht hebt gehad.

@ Sascha: Denk je wel een beetje aan jezelf! Natuurlijk moet je gewoon fulltime blijven werken als je lichaam dat aankan, maar 60 á 70 uur is toch echt teveel voor een zwangere vrouw!

Hier gaat alles ok, kleintje beweegt enorm veel! Ik ben wat aan het speuren geweest voor een geboortekaartje. Heb er al wel een paar gezien maar overtuigd ben ik nog niet. En dan moet mijn vriend het natuurlijk ook wat vinden...van de week even bij de drukkerij langs om zo'n boek te halen. Daarin zie je het toch beter dan op internet.

Verder vandaag erg druk in huis. We zijn net een paar dagen terug van vakantie, droger is kapot :S dus het wassen van al die kleding gaat wat langzamer dan normaal...Ook moet er nog wat opgeruimd en schoongemaakt worden en mijn schoonmoeder komt vanmiddag/vanavond op bezoek. Genoeg te doen dus.

12. mamameike

mamameike Bekend lid

@ steen, allereerst GEFELICITEERD met je mijlpaal! en ook met jullie trouwdag! ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed blijft gaan!
    vervelend zo'n houten kop, hoop dat het vandaag nog een beetje bijtrekt!

@de rest.....goedemorgen! ik ga er zo weer vandoor! Gisteren de caravan opgehaald we gaan vanaf woensdag nog even een paar daagjes weg....snik! dat word een paar dagen geen internet . Denk wel dat ik de laptop mee neem, kan ik in elk geval mijn foto's gaan bewerken op de pc

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen allemaal!

@steen gefeliciteerd met jullie trouwdag! en jouw mijlpijl!

@sasha ja ik heb dikke enkels, hou al een paar weken vocht vast en als ik teveel heb gedaan of als het warmer dan 25 graden is zetten mijn voeten ook op :( Ik let wel op dat ik minder zout binnen krijgt dus lijkt het de laatste 2 weken mee te vallen.

@eva1983 welkom terug! erg genoten van jullie tussenuit?

14. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Thanks parr, es even kijken wat ze over mij zeggen.

Steen lekker zo doorgaan!

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Steen: gefeliciteerd met jullie trouwdag en de 26-weken!

16. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @steen ja gefeliciteerd met de 26 weken (iedere dag is er een meegenomen)
    en gefeliciteerd met jullie trouwdag(begrijp best dat jullie je die anders hadden voorgesteld maar maak er toch maar iets leuks van ;) 0

groetjes debby

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi!

@Steen: gefeliciteerd met jullie trouwdag en mijlpaal! Fijn dat je je vandaag wat beter voelt, ookal is de situatie helemaal niet zoals je je had voorgesteld. Kop op he meid!

@Sasha: aan jezelf en de baby denken hoor! Ik weet hoe moeilijk het is om nee te zeggen, maar zo te horen ben je iemand die het onderste uit de kan haalt en dat zullen je collega's ook heus wel zien. Dus vanaf nu echt rustiger aan doen, dat is echt beter voor jou en vooral ook voor je kindje! Zwanger zijn is topsport!

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... Kalender: ? Denkt zelf: ♀
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Nic79...28 jaar 1e & waarschijnlijk 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    27 september 2008
    *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ?
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 53 september mama's!

23 meisjes in de buik ... 11 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Juni
    03: Pisum pretecho 3D+4D Kristel vk
    05: Diddl vk MirandaT vk Nic79 GYN
    06: Mss Ace pretecho 3D+4D
    07: Diddl 2de pretecho 3D + 4D
    09: Dreames vk
    10: parr1983 vk Jale vk
    12: Marielle82 vk
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    16: Yule vk
    17: Rainbow1984 pretecho 3D + 4D
    21: Dniise pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof!
    25: steen pretecho 3D + 4Dsunshine80vk
    28: Azeb verlof!
    Juli
    08: Jale vk+extra medische echo
    15: Jikke verlof!
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof!
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof! Krisstel verlof!
    22: steen verlof!
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof!
    28: foover verlof!
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    01: MirandaTecho gyn
    04: IrisB verlof! Wupje verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof!
    14: Roshiverlof!
    15: Pisum verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof!
    28: MirandaT verlof! Parr1983 verlof!

Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597
    Eventuele datums meeting:
    7 & 8 juni
    14&15 juni
    21&22 juni
    28&29 juni

5&6 juli
    12&13 juli
    19&20 juli
    26&27 juli

Voorkeur even doorgeven aan Tinkerbel

Even lijst 'uppen'. Hij stond 20 pagina's terug!

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hello ladies
    Hier ben ik ook weer even.
    Steen, gefeliciteerd met je trouwdag en met je mijlpaal van 26 weken. Ministeen, blijf je nog lekker even zitten?
    Hier alles in orde. Afgelopen donderdag bij de verloskundige geweest, bloeddruk nog steeds laag (100/50). Maar ik heb er gelukkig geen klachten bij dus dat is fijn.
    Ik heb laatst zo'n ondersteunende buikband gekocht omdat ik vooral als ik veel moet lopen wel last van mijn rug krijg. Dat zit erg prettig. De baby wordt er wel wat onrustiger van heb ik de indruk, zit er steeds tegenaan te schoppen.
    Ik ga even verder met rapporten schrijven.
    Tot later!
    Groetjes
    Azeb

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oh, goed idee zo'n band. Ik merk dat ik nu toch wel last begin te krijgen van mijn buik... vooral na lang staan en lopen gaat het trekken aan de zijkanten. Mijn uk is ook al zo druk! Het lijkt wel een cirque du soleil act daarbinnen! :)

Deel Deze Pagina