September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja het is echt wel prettig om te dragen. Vooral als ik hem dan 's avonds weer af doe merk ik het verschil.

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey girls!

Zo mijn poetsklusjes zijn weer klaar voor vandaag dus even kijken hoe het met de rest van de mama's ervoor staat!

@ Pipo sterkte hoor met je bekken! Doe maar lekker rustig aan.
    @ Steen gefeliciteerd met jullie 1e trouwdag en idd die had je je anders voorgesteld maar als ukkie nu maar lekker blijft zitten is dat denk ik al heel veel waard! Gelukkig gaat het vandaag voor jou alweer wat beter als gisteren :D . Duimen blijven draaien!
    @ Pupke welkom terug, fijn dat je een lekkere vakantie gehad hebt!
    @ Azeb volgens mij vinden die kleintjes dat erg leuk tegen zo'n band schoppen, bij mij ook elke keer als ik mijn spijkerbroek aanheb. (zit een iets strakkere band in)

3D / 4D echo: was erg leuk maar ook een beetje verwarrend. Ukkie lag eerst niet helemaal goed dus toen heeft dat vrouwtje eerst wat metingen gedaan. Bleek dat ze bij het hoofdje op een termijn van 29w 4d uitkwam :confused: ! Ik ben nog geen 26 weken! Ook het buikje lag voor op de groei maar niet zo heel veel, hier kwam ze uit op 27w 3d maar toch evengoed 2 weken. Het gewicht schatte ze 1245 gram... :rolleyes: Dat is ook ver boven het gemiddelde.....
    Ga het donderdag toch ook eens bij de VK navragen of zij ook nog eens een keer wil meten want bij de 20-weken echo lag de kleine qua groei helemaal gelijk aan de termijn. Heel raar allemaal. Misschien zijn de metingen gisteren ook wel een beetje aan de ruime kant geweest.
    Maar verder was het natuurlijk erg leuk om weer te kijken naar ons kleintje.

Wij gaan nu lekker even een stukje fietsen en even op terrasje wat drinken!

3. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He meisjes :)

Hier is de computer stuk, wordt vanavond gemaakt dus kan morgen eindelijk een overzicht voor de meeting gaan maken, sorrie dat het zo lang duurt maar het is even overmacht :oops:

Ga zo weer even bij mijn knappe neefje kijken, verder vandaag weinig doen, het is tenslotte zondag :)

XXX

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.
    Hier vanochtend alle kasten opgeruimd en uitgezocht. Ruimt weer lekker op.

Ik wil al een tijdje een nieuwe bank, dus mijn vriend zei een paar weken geleden met een gekke bek. zet eerst de oude eens op marktplaats.gewoon kijken wat je er voor krijgt.
    Heb nu dus echt een serieus bod van 300 euro, maar ja natuurlijk nog geen nieuwe bank. Sta nu een beetje in dubio. Bank verkopen en dat geld bijleggen bij een nieuwe bank?Gevolg is dan wel dat ik dus een paar weken zonder bank zit..want denk niet dat veel winkels banken op voorraad hebben.

Steen..jee 26 weken ! Nog lekker een paar weken blijven zitten hoor mini steen..Gefeliciteerd met jullie trouwdag. kan me voorstellen dat je die op een hele andere manier had willen hebben.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dubbele post

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hai meiden!

Hier weer druk geweest, maar vandaag ff een rustig dagje :)

@Lise, sterkte met je moeder.. Hopelijk heeft ze er niets aan overgehouden..
    @Kaatje, balen van je jurk dan.. hopelijk komt hij snel binnen.
    @Roshi, wat een mooi kamertje hebben jullie!
    @Moppiepoppie, oh wat vervelend zeg dat je kat in de box heeft gepiest :(. Idd goed schoonmaken
    en dan kan het geen kwaad hoor voor de beeb.
    @Ingeltje, een fijne vakantie!
    @Pipo, sterkte met je bekken :(
    @Steen, hier wordt ook hard geduimd!
    @FunnyMe, fijn dat alles goed is met de beebs! En is het stangenprobleem nu opgelost?
    @Pupke, heerlijk genoten dus van jullie vakantie!
    @Diddl, beterschap en sterkte!
    @Krisstel, wat een mooie echo hebben jullie gehad! Haha en idd wat grappig dat peace teken.
    @Tweety, leuk dat jullie de ringen hebben!
    @Steen, gefeliciteerd met jullie trouwdag en de mijlpaal van 26 weken!
    @Tinkerbel, hopelijk is je pc snel gemaakt.

Zooo hier dus drukke dagen gehad. Dochtertje jarig geweest, bedankt trouwens voor de felicitaties :).
    M'n schoonzusje is bevallen (dag na m'n dochters verjaardag gelukkig haha) van een mooie zoon!
    En gister Cyenna haar verjaardag gevierd. Dus weinig pc tijd gehad ;)

Vanmorgen baby geknuffeld. Echt zooo liefff weer zo'n klein babietje. En het gaat allemaal
    goed met hem :D En 6 dagen voor de uitgerekende datum bevallen en onze vakantie haha :). Goed
    gepland allemaal :p

Fijne dag allemaal nog!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miranda gefeliciteerd met je neefje ! hoe heet hij?

De pc heeft de laatste paar dagen een beetje kuren,dus moet 3x op versturen drukken voor hij ook echt verstuurd,met gevolg dat hij 3x post haha.

Onze bank is nu 3 jaar oud en hebben er toen zelf iets van 900 euro voor betaald. Doen hem weg omdat hij gewoon niet lekker zit ( hebben ook een andere bank geleverd gekregen als we besteld hadden ) maar ja dachten eerst dat we hem nog moesten inzitten. en toen dus bleek dat het de verkeerde bank was hadden de katten hun nagels er al een paar keer ingezet.

8. MirandaT

Haha was 1x niet genoeg Kaatje :D

Hoe oud is jullie bank? Is nog wel een flink bedrag wat je ervoor kan krijgen :)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja kwam tijdens het opruimen ook nog mijn "homoonbak" tegen. Heb hem eens opengemaakt om te kijken wat er nog inzat

- Clomid tabletten
    - Menopur
    - Heel veel spuiten en naalden.

Heb alles in een tasje gedaan en ga het morgen inleveren bij de apotheek.
    Vind ik een mooie afsluiting,en hoop het nooit meer nodig te hebben.

10. MirandaT

Als hij niet lekker zit, zou ik idd ook voor een andere gaan.. Maar ja een nieuwe bank is ook niet goedkoop, dus dan moet je idd altijd bijleggen.
    En er zit vaak levertijd op natuurlijk..
    Succes met je keuze ;)

Idd een mooie afsluiting van die periode!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :whistle: :whistle:

Ik heb waarschijnlijk een adresje achter de hand voor een jurk
    Deze vrouw heeft meerdere bruids/avond jurken.. ook in grotere maten en kan ze daar eventueel passen. Moet er wel een stukje voor rijden,maar ja alles wat op voorraad is kan ik gelijk meenemen en anders kan ze het binnen 5 weken binnen hebben. :whistle: :whistle:

www.marktplaats.nl
    Advertentienummer 172610685 en dan bekijk alle advertenties van deze adverteerder

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ziet er goed uit Kaatje!
    Er zitten juweeltjes tussen. En de prijs valt ook erg mee.
    He he, een last van je schouders denk ik?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja echt wel !
    Wacht op een mailtje terug van haar en ga dan een afspraak maken.
    Als ik iets zie en het past neem ik hem gelijk mee en bel dan die andere af. Hadden ze hem maar eerder moeten leveren.

Als nu mijn internet het nog eens normaal ging doen ben ik weer helemaal blij :rolleyes:

14. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Even een vraagje aan jullie....

Van de CWI heb ik sollicitatieplicht, nu moet ik dus sollicitatiebrieven gaan schrijven. Het is nu begin juni en rond begin augustus zou, mocht ik werken mijn zwangerschapsverlof in gaan. Na de bevalling gaan wij verhuizen naar Belgie, dus heb ik sowieso geen werk nodig hier in Nederland en schrijf ik mezelf ook uit. Zouden jullie in je sollicitatiebrief schrijven dat je, in mijn geval (bijna) 6 maanden zwanger bent?

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hallo allemaal!

Ons internet lag eruit tot een half uurtje geleden dus ik heb tussendoor niet kunnen spieken ;) heb nu EINDELIJK alles bijgelezen

@jale > ik zal er inderdaad inzetten dat je zwanger bent en de datum dat het verlof in gaat... ze gaat je echt niet uitnodigen voor een gesprek hoor als ze dat lezen. Het Belgie verhaal hoeft er dan niet eens meer in ;)
    @Kaatje> wat een mooie jurken zitten ertussen zeg! Je gaat vast slagen :D
    @Miranda> gefeliciteerd met je neefje en natuurlijk met je dochter!
    @Steen> Gefeliciteerd met je trouwdag! en YEAH 26 weken... :D @Tinkerbal> we wachten wel weer hoor... haha geintje is toch goed meis, je mag mij er trouwens gewoon bijzetten he.
    @Kristel> mooie 3d echo zeg! ik vind die van het gezichtje zoooooo lief :D
    @Sasha> ow dommie luister je wel een beetje naar je lichaam!

Gisteren hebben we de auto opgehaald, hij rijdt zooooooo lekker ben er helemaal blij mee. S'avonds een feestje van mijn vader gehad die is 50 geworden. Vandaag zijn m'n s-ouders geweest en zijn we weer verwend met kadootjes :D

Tot nu toe hebben we alle echo's samen gedaan, we zitten eraan te denken om m'n s-ouders mee te vragen voor de 3d+4d echo....ze zijn gewoon zo lief en zeuren helemaal niet en vinden alles best wat we doen (dit had ik van mijn s-mama echt niet gedacht) wat zouden jullie doen?

Weet iemand waar je krukken kan huren?

16. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Hoi meiden :D

Probeer vanaf hier weer in te haken. Heb nog niet alles bijgelezen maar ga een poging doen om vast te reageren ;)

@Steen schrikken zeg bah. Gelukkig ben je vandaag in ieder geval 26 weken ;) Nog ff vol houden he!
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag :D

@Pupke lekker op vakantie dus geweest een weekje :D Leuk he als je de kleine ook ziet bewegen ;)
    Spannend hoor over twee weekjes de meubeltjes al!

@Diddl balen dat je zo'n last hebt van je rug en billen. Hopelijk kan de fysio je helpen dan donderdag ;)

@Kaatje lekker joh nog maar 30 daagjes werken. Aftellen! ;)
    En wat een mooi bedrag zeg voor jullie oude bank! Ikea heeft geen levertijden trouwens maar ja dan moet er wel net iets tussen zitten wat je leuk vind ;)
    Wat lekker dat je een jurk achter de hand hebt!

@Krisstel wat leuk dat jullie gisteren een echo hebben gehad. Super mooie foto's van jullie beeb ;)

@mamameike wat lekker dat jullie een paar daagjes weggaan met de caravan :D

@Wupje wat leuk dat jullie ook een echo hebben gehad :D Mooi he om te zien!

@Roshi wat leuk dat jullie je auto hebben! Nog gefeliciteerd met je vader ;) En wat leuk dat jullie kadootjes hebben gehad van je S. Ouders :D Is wel een leuk idee om ze mee te nemen naar de echo. zullen ze vast super vinden!

Zoo dit was het geloof ik wel even voor nu :p
    Hier alles goed. Nog een paar daagjes en dan naar Frankrijk 8)
    De babykamer is hier inmiddels behangen en na de vakantie gaan we het verder afmaken. Zo'n zin in :D

Fijne avond nog allemaal!

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dag meiden!
    Even een berichtje van mij.
    Met mijn moeder gaat het gelukkig beter, ze ligt nog in het ziekenhuis en heel misschien mag ze morgen of dinsdag naar huis! Dan moet ze lang herstellen en bijkomen, maar dat kan dan ik haar vertrouwde omgeving! Ben blij dat het beter gaat, voelde me er erg rot onder!

Verder een wat vermoeiend weekendje achter de rug, want ons zoontje is ook wat ziekjes; verhoging, schor, hoesten en niet goed eten en drinken. Dus: veel zeuren, jammeren en hangen, heel vermoeiend! Zelfs al waren mijn vriend en ik er samen voor hem, dan nog is het vermoeiend. Hoe zal dat gaan straks, met 3 kids ;)

Ben zelf ook wat vermoeider, door alle gebeurtenissen, maar ook omdat het allemaal fysiek wat zwaarder wordt. Moet nog 4 weekjes werken en dan is het werken afgelopen en moet ik de WW in. Misschien maar beter ook, want veel langer houd ik het denk ik niet vol. Net als Yale zal ik ook moeten solliciteren, al heb ik een donkerbruin vermoeden dat het UWV/CWI me straks niet laat solliciteren als ik rond 1 juli 7 maanden zwanger ben. We zullen het zien.

Heb nauwelijks berichten teruggelezen, hoop dat jullie dat begrijpen!
    Hoop dat alles goed met jullie is!

XXX Lise

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ha meis,

natuurlijk begrijpen we dat (mag denk ik wel uit ieders naam hiervoor spreken) fijn dat je even laat weten hoe het gaat!

Doe rustig aan!

Knuff

19. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dankjewel!
    Knuffels terug!

20. Elin

Elin Actief lid

28 nov 2007
    230
    0
    0
    Jale en Lise, Bij de zwangerschap van mijn dochter is mijn werkgever failliet gegaan bij 15 weken zwangerschap en ik heb door moeten solliciteren tot ik met verlof ging, dus de 4 weken voor de bevalling.

Ik schreef echter wel over al in de brieven dat ik zwanger was, dus niemand zat op mij te wachten maar solliciteren was ik verplicht tot het verlof in ging.

Deel Deze Pagina