@Lise: Wat ik heb begrepen heb je sollicitatieplicht tot je zwangerschapsverlof, dus tot 34-36 weken....
lise ik zou gewoon brieven schrijven en er in vermelden dat je zwanger bent. dan ben je eerlijk en denk dat er maar weinig werkgevers zitten te wachten op een zwangere die binnen een paar weken al weer met verof gaat. hier alles rustig vandaga een wat zware wek dag gehad. kon gelukkig in de keuken staan ipv aan het bed maar nog had ik last van me rug dus ben blij dat ik de keus van dekeuken heb gemaakt. van de week ga ik het met mijn afdelingshoofd opnemen of het mogelijk is dat ik het meeste in de keuken kan. het is wel veel lopen maar kwa zwaarte is het stuken minder als op de afdeling zelf. morgen gelukkig een half dagje. verder is alles rustig hier.
lastig hoor die sollicitatieplicht. Zou idd ook gewoon brieven schrijven, maar daarin wel vermelden dat je zwanger bent
Jale..zou idd ook vermelden dat je zwanger bent. wel zo netjes Roshi...lekker een nieuwe auto ! Sunshine..thanx, had nog niet eens aan ikea gedacht. Lise, gelukkig gaat het met je moeder beter, en nu moet jij even je rust nemen en bijtanken hoor! Ga nu even naar boven want vriendje heeft weer verbouwplannen in zijn hoofd,en dan moet dat ook NU gebeuren,maar heeft wel mijn hulp nodig, en ik heb geen zin :-?
Kaatje> haha MANNEN succes Tweety>zal inderdaad wel een oplossing proberen te vinden anders word het echt te zwaar voor je ps weet niemand waar je krukken kan huren?
@rushi die kan je huren bij van die zorgwinkels waar je ook klossen en dergelijke kan krijgen hier is dat opmaat weet niet welke jullie in de buurt hebben.
Volgens mij kun je gewoon krukken huren waar je ook het kraampakket kunt afhalen (hoe heet dat ook alweer) thuiszorg of zoiets, of haal ik nu weer alles door elkaar. Ik weet het in ieder geval wel te liggen bij ons in de stad, maar tja daar heb je weinig aan hé (hier zit alles bij elkaar, thuiszorg en groene kruis enzo)
@mirandat gefeliciteerd met jouw neefje! @kaatje ooh lastig! wat zei jouw vriend? marktplaats geeft aan dat deze ad.nummer niet bestaat @jale idd als je dat erin zet moet er een wonder gebeuren om aangenomen te worden. Weet de CWi dat jij maar 1 maand hebt en dat je volgend jaar gaat verhuizen? want ik vind dat solliciteren dan geen enkel nut heeft @roshi zo ik wel doen ja zullen ze vast leuk vinden! krukken? als jij lid bent van jouw groenen krus in jouw dorp/stad dan kun jij dat daar (hier heet het bij ons carinova) van lenen.. @wupje heb jij foto's van de pretecho? wel raar die metingen terwijl de 20weken goed was @Lise mooi dat het beter gaat met jouw moeder! Zo ze heeb de drive moeten dichtgooien anders kon ik en de rest van de personeel niet naar huis. Was 20u vrij maar kon pas uitklokken met 20.40 was wel bij dat de drive dicht ging, was echt niet meer te doen, de drukte en de lange rijen en dan nog zo warm Morgen loondag met vak. geld Zie ook dat er niks op de lijst staat voor morgen.
dank je lieverds! als ik een beetje had nagedacht had ik dat zelf ook wel geweten maarja nadenken is niet echt mijn sterkste kant meer sinds een paar weken hahahaha
Hallo allemaal, Het ging gisteren allemaal prima, nergens last van. Tja, doodmoe na ook maar enige activiteit, maar verder geen last van mijn buik. Maar helaas 's avonds om 21 uur begon het weer.....het lijkt bijna wel of we er de klok op gelijk kunnen zetten. Er zit ook een soort patroon in: ik krijg het hartstikke warm, begin te zweten, krijg weer last van mijn flanken met als gevolg: contracties. Ze kwamen weer elke vijf minuten, dus na een minuut of twintig de verpleegkundige gebeld. In overleg met de zaalarts is besloten om nog even geen CTG te maken, en het even aan te kijken. Op zich was ik daar ook wel gerust op, want het was er wel frequent, maar de rugpijn was al weer afgezwakt en de harde buiken waren nu niet extreem pijnlijk......dus er zit niets anders op: rustig blijven liggen en afwachten.....mijn man is vannacht blijven slapen, hij was erg ongerust natuurlijk, en je weet nooit welke kant het op gaat. Tegen 23 uur nam het allemaal weer af en ben ik in slaap gevallen. Vannacht nog een keer wakker geworden van een harde buik, en verder nu bij enige inspanning voel ik het.....dus gelukkig is het verder rustig gebleven. We zijn benieuwd wat er vandaag besproken wordt in de artsenvisite...... Dit was de update voor vandaag weer! Jullie horen me wel weer,
Hee Steen, rot zeg dat het zo bezig blijft. Duim voor je dat de arts vandaag iets goeds te vertellen heeft. Maarre, vandaag ben je alweer een dag verder! Ik ga aan mijn werkdag beginnen, doeidoei Morgen nog een dag school, dan nog een dag werken en dan eindelijk vier daagjes vrij, jippie. Donderdag weer eens naar de verloskundige. Ben benieuwd of die weer begin over zwangerschapssuiker...
Goedemorgen @Steen jeetje meis je blijft wel rommelen zo he Wel lekker dat je man ook bij je mocht blijven slapen en dat het weer is afgenomen. dikke knuff en nog ff volhouden he @Yule mooie buik
Goeiemorgen, Jeetje wat een toestand allemaal steen, ik kan nu al helemaal in de stress raken als ik me bedenk dat ik nu naar het ziekenhuis zou moeten en daar moet blijven, hoe gaan de dingen dan thuis enzo? pff kan er beter niet over na denken. Mooi buikje hoor Yule. Hier een lekker rustig weekend gehad, mag vandaag mijn klossen al ophalen dus ben benieuwd of ik dan wat makkelijker uit mijn bedje kom, verder ga ik de laatste babykleertjes nog maar eens wassen en in de kast hangen. Van de week krijgen we eindelijk een nieuwe vloer en als die erin ligt kan de box op zijn plaats(beetje vroeg maar is beter volgens de vk). En dan is alles hier in huis klaar voor de gezinsuitbreiding en kan ik de laatste weken heerlijk genieten. Fijne dag allemaal
@delayla: waarom is dat eigenlijk beter volgens de vk? (wij hebben de box trouwens ook al weken staan hoor... )
Waarom staat trouwens op de lijst bij mica als enige nog niet of ze een jongetje of meisje krijgt of dat het geheim/verrassing blijft?
Zo dames, Weer een nieuwe werkdag . Ik was vanmorgen al om 6 uur mijn bed uit omdat de katten elkaar aan het afmaken waren onder het bed. Jemig wat een herrie is dat altijd... echt niet normaal! Zucht. Dus ik ben al even spik en span, wacht even tot mijn mannetje thuiskomt uit de nachtdienst, dan heb ik de auto. Gisteren bij mijn ouders geweest. We gingen mijn oude ledikantje halen, zou nog helemaal goed zijn. Nou het was toch behoorlijk vergeeld en afgekloven en de schroeven etc zaten er niet bij (ook niet zo raar na bijna 30 jaar, maar goed). Toen we thuiskwamen zeiden we tegen elkaar dat het waarschijnlijk goedkoper en makkelijker is om een bedje van 69 euri te scoren bij de IKEA... Fijne dag allemaal!
@ Yule, omdat wij een dochtertje hebben van 4 die er best wel moeite mee heeft dat ze er een zusje bij krijgt dus is het verstandiger volgens de vk om wiegje en de box al neer te zetten zodat ze eraan kan wennen en met de poppen of zo ermee kan spelen en zo kan leren dat er straks een zusje is.
Dat klinkt best logisch inderdaad! Ik was ff vergeten dat je al een kindje hebt rondlopen. Dank voor je uitleg.