September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    @Jannes klinkt leuk en vrolijk hoe jullie de babykamer willen gaan doen :D

@Parr lastig hoor, volgens mij is de enige oplossing folie. Maar mocht me iets te binnen schieten dan laat ik het je weten ;)

@Dniise wat leuk dat jullie in ondertrouw gaan. Nog maar een uurtje, spannend. Alvast gefeliciteerd!

@Lola wat leuk dat je je nichtje hebt kunnen vasthouden en knuffelen :D Klein dan weer he!
    Vind het altijd zo naar als je een ongeluk ziet :(
    Hopelijk komt lizzy snel weer thuis ;)

@Jessejaimy wat leuk dat jullie een 2d echo laten maken. Veel plezier alvast!

@Nic79 lekker hoor dat jullie uit het geboortekaartje zijn! en wat balen van de box zeg :(
    Hihi en lekkere aktie van je tanken zonder geld :p

2. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Heeft iemand van jullie trouwens een idee hoe je vliegen uit je huis kan houden? Wordt helemaal gek van die beesten. We hebben een schuifpui en heb daar nog nooit een hordeur voor gezien. Misschien zijn die er wel hoor, maar tot nu toe nog niet gevonden.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi dames,

Hier vandaag even een baaldagje :( . Gisteren ging het allemaal heel goed, had de badkmamer gepoetst en daarna nog een stukje gaan fietsen. Toen we terugkwamen 's avonds ineens erg harde buiken dus rustig aan gedaan. Gevoel ging niet goed weg. Op een gegeven moment moest ik naar de wc, bleek ik behoorlijke diarree te hebben. Ok kan, maar het leek of er met de diarree (sorry voor dit onsmakelijke verhaal :oops: ) ook ineens heel veel water meekwam. Ik schrok want ik dacht dadelijk zijn mijn vliezen gebroken. Ik had ook daarna in bed nog steeds geen lekker gevoel en het leek alsof mijn vagina zeg maar een beetje open stond. Ik was echt heel erg ongerust en durfde niet goed te gaan slapen. Uiteindelijk werd het in mijn buik rustiger en ben ik toch in slaap gevallen. Vanochtend was ik weer vroeg wakker maar voelde ik me wel ontspannen. Toen ik opstond kwamen toch de harde buiken weer gelijk terug dus ik ben maar niet gaan werken. Ben nu pas net weer wakker. Ik neem aan dat vannacht mijn vliezen dus niet gebroken zijn, maar ik weet eigenlijk ook helemaal niet wat dat dan voor een gevoel moet zijn. Weten jullie dat?

Ik heb trouwens de VK nog gebeld over die metingen en ik moet donderdag toch op controle dus dan kijken ze het in elk geval even na. Maar ze zei ook dat sommige echobureau's niet altijd goed meten. Dus ik ben benieuwd.

** Sorry voor dit egoberichtje **

@ Lise en yale ik zou het in de sollicitatiebrief wel aangeven dat je zwanger bent, mocht je op gesprek moeten komen is het toch duidelijk ;)
    @ Yule wel jammer van ledikantje.
    @ Dniise veel plezier vandaag!
    @ Lola akelig om al die ongelukken te zien :(
    @ Nic79 kreeg je de benzine gratis uiteindelijk 8) of moest je toch terugkomen...? Wel echte zwangerschapsactie!

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Steen, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag :D Fijn dat je man kan blijven slapen, succes vandaag!

@Wupje, dat is inderdaad gek! Onze kleine woog zaterdag net iets meer dan 800 gram en is 34 centimeter. Qua groei lag het een paar dagen ‘achter’. Zou zeker nog eens langsgaan, misschien ben je wel verder of kan dat niet?

@Miranda, gefeliciteerd met je neefje! Nog even en je kan ook weer zo’n kleintje knuffelen.

@Kaatje, dat zou super zijn als zij je aan een jurk kan helpen.

@Roshi, lief hé…kijk ook echt een paar keer per dag. Je zou al bijna verliefd worden op je eigen kind ;) Mijn ouders zijn ook mee geweest afgelopen zaterdag en vonden het helemaal geweldig. Nog gefeliciteerd met je vader! Wat voor een auto hebben jullie gekocht? Enne je kan krukken bij ons huren! ;) Mmm Den Haag zie ik..bij een thuiszorgwinkel kan je ze 6 maanden gratis lenen. Moet je wel ID meenemen.

@Sunshine, lekker dat het behangen klaar, nu bijna op vakantie! Wij gaan dit weekend ook voor horren kijken maar hebben geen schuifpui, zal het eens vragen.

@Lise, tuurlijk begrijpen we dag..veel sterkte met jullie gezin. Hoop dat je moeder weer snel opknapt.

@Parr, gelukkig was de drive hier niet dicht..gisteren weer eens bij de Mac geweest na een lange tijd (moet zeggen dat ik het eten niet zo lekker vind, maar we moesten nog een eind rijden naar huis en het was al laat). Hou je het een beetje vol het werken?

@Yule, mooi hoor, leuk om de verschillen zo te zien!

@Jannes, klinkt leuk wit met oranje..succes!

@Dnisse, veel plezier vanmiddag…gaan jullie nog wat leuks doen?

@Lola, gelukkig konden jullie doorrijden..vind het ook altijd eng om zoiets te zien.

Box: Wanneer gaan jullie deze opzetten? Wil het eigenlijk nu al wel doen..maar aan de andere kant wik ik wachten tot ik verlof heb. Ben benieuwd wat jullie doen.

Kraamzorg; AAAARGH gisteren ook de beruchte brief ontvangen, 3 uur per dag!! Bah, was er helemaal een beetje down van. Mijn man neemt nu toch maar de hele week vrij en we moeten nog even bellen met de ziektekostenverzekeraar of we huishoudelijk hulp krijgen. Kunnen we hier helemaal niets aan doen? Gewoon accepteren?
    En hoeveel uur krijgen jullie nu?

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Sunshine, wij hebben van die hangende soort van lammellen van ong. 15 cm breed die je met haakjes (die je in het kozijn moet monteren) op kan hangen en er dus zo ook weer af kunt halen. Die kun je dan opzij doen als je erlangs wil. Werkt prima vind ik! Hebben we geloof ik gewoon bij de Gamma of Formido ofzo gekocht.
    Hey Wupje, ik kan me voorstellen dat je ongerust was... Zou ik ook zijn in jouw geval!
    Ik zou het goed in de gaten houden.
    Groetjes
    Azeb

6. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Ben de laatste tijd wat minder online, want door dit weer ben ik echt continu k.o.... Heb echt al moeite met de trappen (woon op de 3e etage)!

Was vandaag bij de vk, en alles was perfect! Mijn beebje lag qua groei een weekje voor. Alleen was ik wel een beetje veel bijgekomen... :oops: (dit wist ik al, 9 kilo in totaal) Maar ik eet ook echt belachelijk veel en ik snack de hele dag.... Ik ga vanaf nu eens wat strenger eten! En wat regelmatiger.

@ Wupje -> Mijn beebje lag bij de 20 weken echo al meer dan een week voor. Volgens mij hoef je je nergens druk om te maken hoor. Ieder beebje heeft toch zijn eigen groeitempo. Ze wegen toch ook allemaal verschillende als ze geboren worden... Zo lang je geen suiker hebt ofzo zal het wel geen kwaad kunnen. Wel schrikken van je laatste berichtje! :eek: Misschien toch ff vragen aan de vk? Maar volgens mij merk je het wel meer als je vliezen breken, dat er een hele guts water komt en ook wat bloed enzo... In ieder geval succes ermee! :eek:

@ Moppiepoppie -> Hmm handige informatie! Toch zielig anders voor het kleintje idd!

Groetjes Cossy

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @allemaal: bedankt voor de complimentjes over mijn buik! En Parr: you've just brightened up my day completely!

@Delayla: nee hoor, verven is niet verplicht, maar meer noodzaak hier... ledikantje ziet er niet meer uit! 't Is grenen, maar dan zwaar vergeeld.

@Krisstel: hier ook maar 3-4 uur per dag kraamzorg. Ik ga bij mijn verzekering wel navragen of ik een financiele vergoeding krijg voor de uren die niet geleverd kunnen worden. Ik vind het belachelijk, ben naar een duurdere aanvullende verzekering gegaan vanwege mijn zwangerschap en nou heb ik daar dus helemaal niks aan!

@Wupje: jee, wat vervelend meid. Als je harde buiken blijft houden zou ik de vk eerder bellen. Het is toch een beetje raar zo ineens. Het breken van vliezen kun je denk ik niet echt ergens aan herkennen, behalve aan vochtverlies (ruikt beetje zoetig), maar als het tegelijk met ontlasting komt is het moeilijk te zeggen denk ik. Misschien toch even navragen bij je vk?

Ben vanmorgen van bureau verhuisd. Het was even gesleep, maar nu zit ik bij het raam! Jippie! Ik zat al 2 jaar op deze plek te azen, maar nu heb ik 'm dan... Wel alles schoongemaakt met glassex want hiervoor zat er een superranzige ICT jongen die altijd stonk naar ongewassen kleren en rook en zo. Je wil niet weten hoe vies het toetsenbord en de muis waren. Blegh! :confused: :confused: :confused:

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo meiden.
    Hier alles goed,maar begin vocht vast te houden in mijn enkels :(
    Vanochtend de huisarts gebeld,omdat ik toch het idee heb dat die schimmelinfectie nog niet helemaal over is,dus ze ging even met de huisarts overleggen en ik moest dan tussen 12.00 en 13.00 even terugbellen. Ben ik natuurlijk vergeten.
    Ga zo maar even bellen om te kijken of ze er nog zijn ( zijn ze nooit zo blij mee smiddags,maar ja dat is dan niet anders )

Roshi.. bij een mediatheek of bij een thuiszorg winkel.. (had eerst huurcenter neer gezet :-? )

Parr..heb weer even een nieuw advertentienummer opgezocht: 172830964

Steen.. hoe gaat het nu met je? Wel lekker dat je man gewoon kan blijven slapen. Je doet dit toch liever samen als dat je de nachten alleen ligt te malen.

Yule.. mooie buik ! Heel stom maar als ik nu op het werk een zwanger iemand zie ga ik toch steeds kijken of ik jou gezicht herken..Vind het af en toe wel een grappig idee dat we elkaar bv. in Alphen zo tegen het lijf kunnen lopen.
    Gatver..zie die ict-er al helemaal zitten.. en nu niet de hele dag dagdromen uit het raam he !

Moppiepoppie..volgens mij heeft mica het van de week verteld ( dacht een meisje ) denk dat hij tussen de lijst door is geschoten en niemand hem heeft toegevoegd.weet het geslacht alleen niet zeker.

Delayla..vind ik idd wel een goede van de vk, is altijd een goed idee om je andere kinderen erbij te betrekken ivm jaloersie enzo.
    Als het bedje nog in goede staat is,en geef afbladderende verf heeft,moet het volgens mij geen kwaad kunnen. Denk dat de meeste hem verven omdat het er dan meestal mooier uitgaat zien ( maar ja dat is ieder zijn smaak toch )

Dnisse.. nu ik dit typ zit jij in het kantoortje in ondertrouw te gaan...Gefeliciteerd !
    Zolang je 26 augustus niet met weeen bij de ambtenaar van de burgelijke stand zit komt alles goed :)

Lola.. jeetje ook schrikken als een ongeluk zo dichtbij je gebeurd..gelukkig is met jullie alles goed ( hij had ook een ruk de andere kant op kunnen geven )
    Is Lizzy alweer thuis? Of zit ze nog steeds bij de buren te mokken?

Jessejaime.. Lekker dat je mannetje een tijdje thuis is ( vind je vast niet erg :) )

Sunshine.. neem een hond of kat die gek is op vliegjes..en anders een vliegenmepper?

Wupje, hoe gaat het nu met je? Als je het niet vertrouwd gewoon de vk nog een keer bellen hoor.

Cossy, fijn om te lezen dat alles goed was bij de vk. Ik ben ook wel minder gaan snoepen. neem nu ipv snoep een stuk komkommer mee voor tussendoor op het werk.

Klossen: Geloof dat mijn vriend hier zelf iets gaat maken,en anders bierkratjes (frisdrankkratjes ) eronder. Heb een boxspring wat uit 2 losse bedden bestaat,dus in totaal 12 pootjes,blijken geen klossen onder te passen in het midden.

9. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    @Wupje balen van je baaldaggie..rustig aan he ;)

@Krisstel wij gaan de box neerzetten als we zo rond de 35 weken zijn. Maar kan ook zijn dat ik ineens dat ding neer wil zetten als ik 30 weken ben hoor :)
    Balen dat je ook al zo'n beruchte brief hebt gehad :(
    Hier tot nu toe nog niks ontvangen en hoop hem eigenlijk ook niet te krijgen..

@Azeb thanx voor de tip ;) Zal vanmiddag gelijk eens kijken.

@Cossy fijn dat alles weer ok was bij de VK!

@Yule lekker je nieuwe plekkie ;) Veel leuker bij het raam kun je lekker naar buiten gluren :)

@Kaatje wat balen dat je vocht vast begint te houden :( En heb je de HA inmiddels al gesproken?
    Ennuh heb twee honden die super gek zijn op vliegen alleen zitten de vliegen te hoog voor ze haha..en met de vliegenmepper doe ik al, heb zo'n electrische, maar blijf ermee in de weer ;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... Kalender: ? Denkt zelf: ♀
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Nic79...28 jaar 1e & waarschijnlijk 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    27 september 2008
    *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ?
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 53 september mama's!

23 meisjes in de buik ... 11 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Juni
    03: Pisum pretecho 3D+4D Kristel vk
    05: Diddl vk MirandaT vk Nic79 GYN
    06: Mss Ace pretecho 3D+4D
    07: Diddl 2de pretecho 3D + 4D
    09: Dreames vk
    10: parr1983 vk Jale vk
    12: Marielle82 vk
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    16: Yule vk
    17: Rainbow1984 pretecho 3D + 4D
    21: Dniise pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof!
    25: steen pretecho 3D + 4Dsunshine80vk
    28: Azeb verlof!
    Juli
    08: Jale vk+extra medische echo
    15: Jikke verlof!
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof!
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof! Krisstel verlof!
    22: steen verlof!
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof!
    28: foover verlof!
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    01: MirandaTecho gyn
    04: IrisB verlof! Wupje verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof!
    14: Roshiverlof!
    15: Pisum verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof!
    28: MirandaT verlof! Parr1983 verlof!

Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597
    Eventuele datums meeting:
    7 & 8 juni
    14&15 juni
    21&22 juni
    28&29 juni

5&6 juli
    12&13 juli
    19&20 juli
    26&27 juli

Voorkeur even doorgeven aan Tinkerbel

Zo heb de lijst ook weer even naar boven gehaald.
    Azeb, heb jij toevallig nog iets van Shedevil gehoord? Vind het maar niets dat we opeens zolang niets van haar horen, ze niet online komt en ook niet op een mailtje reageerd

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier net trouwens de huisarts gebeld en heb een 3 daagse kuur gekregen dus die ga ik zo ophalen bij de apotheek.

Raar eigenlijk. Ik krijg nu dus al 2x een recept mee zonder een arts gezien te hebben ( niet dat ik dit zo graag wil,maar ze zijn wel erg makkelijk in het uitgeven van medicijnen )

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Dank jullie wel meiden!
    We hebben zelfs gisteren nog wat cadeautjes gekregen voor onze trouwdag, dat is ook erg leuk!

De arts heeft me vanmorgen verteld dat ik voorlopig nog wel hier blijf, omdat het gewoon toch steeds weer onrustig is. Ze zei ook: er is gewoon niet echt een goed plan A of B wat je nu kan doen. Rustig doen en afwachten.....woensdag is het hier grote visite met alle artsen en gyneacologen, daarin wordt ik besproken, en misschien dat er dan een plan wordt getrokken.
    Het CTG vanmorgen was weer helemaal prima, dus die ukkepuk vermaakt zich nog goed. Het schopt er hevig op los, heerlijk!
    Net tijdens het rustuurtje, helaas toch weer een periode van harde buiken, uit het niets, maar het is weer uit zichzelf afgezwakt.....dus al met al met 20 min. geslapen. Vandaag komen alleen mijn ouders op bezoek, dus dat is wel lekker, dit kost gewoon erg veel energie....het is zo apart hoe je van alles tot helemaal niets gaat wat de energie betreft...ik lijk nu al wel een oud wijf joh.
    Meiden het doet me erg goed dat jullie allemaal met ons meeleven! Ik lees hier zeker mee, maar heb de puf nu nog niet om op jullie te reageren.
    Ik hoop dat het verder met iedereen gewoon goed gaat, en jullie lekker kunnen genieten!

Liefs Steen

13. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hier ook een boxpring..die verkoper gaf toen het advies om er gewoon een matras bij op te leggen aangezien klossen geen optie zijn. Zijn vrouw had dit ook gedaan. (Als je tenminste een extra matras hebt liggen ;))

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja heb daar idd ook wel over zitten denken. We komen precies 20 cm te kort,dus is goed op te lossen met een extra matras ( heb boven nog 4 matrassen over dus dat is het probleem niet haha)

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jippie vandaag 26 weken!

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier gelukkig geen brief van de kraamzorg gehad. Wel mn intake al gedaan met een collega. Ik krijg 65 uur, maar dat word dan 8x8 uur. Met een meerlingzwangerschap schrappen ze niet zo snel uren zei ze al. Alleen als ik al naar huis ga en de kindjes moeten nog in het zh blijven dan halen ze er wel uren af. Ik krijg wel een 9e en 10e dag als ik dat zou willen. (mits de kindjes thuis zijn).
    Maar als ik thuis ben en zij nog niet dan kunnen we bellen voor uitgestelde kraamzorg.
    Maar dat mag iedereen. Als je kindje(s) in de kraamperiode nog niet thuis zijn kun je in overleg met je zorgverzekering nog 2 of 3 dagen van ongeveer 3 a 4 uur extra krijgen.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Reden voor een feestje !

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    hihi thanks!

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Kaatje gezellig feestje zo te zien! :D hi hi
    @ Funny me gefeliciteerd hoor! Bij mij is het woensdag zover, toch wel een fijn gevoel!

Ik voel me nog steeds erg onrustig, en de buikpijn is er nog steeds. Mocht het straks op het einde van de dag nog niet minder zijn bel ik de VK toch maar even. Maar ik kan me ook voorstellen dat ik last heb van groei aangezien de afgelopen week eigenlijk helemaal zonder klachten geweest is. En anders morgen toch maar urine laten testen.

Is het bij jullie ook zo broeierig warm? Onze katten hebben er ook last van, liggen alleen maar te maffen ;) .

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja hier is het ook heel broeierig warm. Heb de deur open, maar alle screenings naar beneden. Dus binnen blijft het lekker koel. Ik waag me ook maar even niet buiten. Maar als het je niet lekker zit zou ik gewoon nu de vk even bellen. Dan kun je misschien vandaag nog wel terecht.

Deel Deze Pagina