Jep hier ook warm. Ik heb Steen haar adres op hyves gezet voor eventueel een kaartje. Degene die geen hyves hebben maar haar wel een kaartje willen sturen kunnen mij pb-en voor het adres.
Hoi meissies! @ Kaatje -> Over SheDevil hoef je je niet druk te maken, t gaat prima met haar. Ze is alleen al een tijd niet op t forum geweest. @ Steen -> Hmmz tis dus afwachten nu... Gelukkig is alles goed met het beebje!! Kan me voorstellen dat t ontzettend veel energie kost, zeker als je bijna niet slaapt... Heel veel sterkte!! Gelukkig ban je al over de 26 weken heen. @ FunnyMe -> Gefeliciteerd, 26 weken!! @ Wupje -> hmm t blijft echt vervelend van die buikpijn... En idd, die hitte... Lijkt wel een sauna zeg!! Klossen -> Geen idee hoe ik dit moet gaan doen! Ons bed staat op een paar dunne pootjes en krakt nu al bijna uit elkaar, laat staan als ik het nog op een verhoging zet! De eerste wee, krak, en ik lig anderhalve meter omlaag op de grond... Groetjes Cossy
Hi! Een tijdje terug heb ik Shedevil gepb't dat is haar hier miste en ik kreeg toen een berichtje terug dat het wel goed ging maar dat ze erg last van haar bekken had en op zoek was naar wat rust in haar hoofd. Maar dat was op 8 mei dus is ook al een tijdje geleden. Ik heb haar hier al heel lang niet meer gezien, en op de rest van het forum kom ik eigenlijk bijna nooit... Dus ik weet niet hoe het er nu voor staat. Groetjes Azeb
PS ik las in haar laatste berichtje hier bij ons dat ze 31 mei haar 4d echo had. Ik hoop dat alles goed was daarbij!
Hyves site is toch erg leuk! Ha ha cossy met die klossen wordt bij ons ook nog leuk, denk dat we er wel een paar extra nodig hebben, hebben ook van die dunne pootjes... Ik ga nu effe een tukkie doen. Ik kom straks wel weer even vertellen hoe het gaat. Lijkt een beetje rustiger te worden nu. Ik hoop echt dat alles vals alarm is.
hallo meiden zo net ff lekker rustig op de bank gelegen het is hier bloedje warm buiten binnen is het ook 25 graden maar in de zon moet je nu niet komen. in de bus wilde er een oudere vrouw nou ja oudere zeg maar bejaard voor me opstaan. ik zei blijf maar zitten hoor het gaat wel. andere mensen in de bus kijken maar niet dat een ander die jonger is zou zeggen ga maar zitten nou hoeft dit ook niet perse maar ik vond het wel lief van die mevr. iemand zei dat als ik ga trouwen hoogzwanger be klopt idd het is precies 6 weken voor mijn uitgerekende datum we trouwen voor de kinderen en omdat we van elkaar houden natuurlijk maar we zijn al ruim 10 jaar samen. dus de eerst datum die vrij was op de gratis ochtend was die het staat ongeveer nu zon 2 maandjes vanst misschien al langer dus kan je na gaan hoeveel vraag er naar is. ik heb geen zin om te koken pff veel te warm dus dnek dat het een boterhammetje wordt. wie weet er waar je zo'n buikband kan krijgen die je ook stevigheid bied ik kreeg deze tip van iemand. maar wist niet waar je ze kon krijgen.
Ik heb zo'n band gekocht bij de Prenatal, hij is van het merk Anita. Erg prettig moet ik zeggen! (maar wel warm met dit weer)
Ha meiden. Hier alles prima, ondanks de warmte! Ik had even een vraagje... Er deden verschillende van jullie toch ook aan thuiswerk? Hoe bevalt dat jullie en wat doen jullie precies? Wij denken er ook over. Ik hoop snel van jullie te horen. groetjes Marielle
zo en nu ben ik moe ! Net ruim een half uur gefietst in die warmte. Hier ook geen zin om te koken,maar ga het toch doen..
Ik zat ook te zoeken naar thuiswerk, maar via internet schiet niet echt op, kom je op zo'n malafide sites die je bankrekeningnummer vragen voordat je je heb aangemeld... @ Kaatje -> Een half uur gefietst respect! Ik rol al mn bed op als ik ff met de hond ben geweest!
@Funnyme, gefeliciteerd! @Wupje, rond die tijd had ik ook veel last van groeipijn..maar zou voor de zekerheid de vk bellen en je urine laten testen.
@wupje: ook ik had die week veel groeipijn. Had urine laten nakijken, maar was niets mis mee. Echt bandenpijn. Heel lastig. Heb er nu vrijwel geen last meer van. Ga nu snel afronden en naar huis. Begint hier lelijk te onweren. En moet straks naar yoga.... Fijne avond allemaal
Heee, hallo weer allemaal. Mijn enkels zijn verdwenen , echt ik had van die leuke schattige enkeltjes, en ik zie ze niet meer. Het is een en al vocht, zou dat normaal zijn? Vandaag moest ik eigenlijk overwerken, maar ik heb toch maar gezegd dat ik het niet deed kostte wat moeite (heb toch nog een heeel klein beetje een schuldgevoel) maar het gaat echt goedkomen met mij. Morgen eindelijk eens uitslapen, daarna studie tot 22:00 uur. De dag erna weer werken, en dan............vier daagjes vrij! En dan ga ik dus ook niet klussen/verven enzenzenz. Zit me er nu al op te verheugen.