@sasha: mocht je jouw enkels vinden, kijk even of de mijne daar ook zijn. Hier zijn ze ook al zoek namelijk.
hello ladies @Kaatje hopelijk ben je er na deze drie daagse kuur dan wel helemaal vanaf! Jeetje een half uur gefietst Maar kan je dat nog wel dan met je bekken? Ik kan echt niet meer fietsen nu helaas @Steen je kan dan idd beter daar blijven zolang er nog geen concrete plannen zijn. Hopelijk komt er woensdag wat meer duidelijkheid voor je en hebben ze wel een plan wat ze nu willen doen. Dikke knuff @FunnyMe yes je hebt de 26 weken bereikt @Wupje ik had dat vorige week een paar dagen wat jij nu hebt en volgens mij heeft het echt te maken met het groeien van je kleintje Ik merk zelf dat mn buik sinds vorige week ook weer giga is gegroeid sinds dat ik zo'n last had. @Sasha is normaal hoor dat je vocht vasthoudt, helemaal met die warmte Lekker dat je morgen uit kan slapen en goed van je dat je niet bent gaan overwerken. Om jezelf denken hoor! fijne avond nog allemaal!
Okeeeeee meiden, hier het bericht der berichten over de MEETING Het was een hele klus maar ik ben er over uit volgens mij, al is de uitslag niet zoals ik had gehoopt Juni valt tot nu toe af. Ik heb namelijk maar van 3 mensen een mailtje gehad over data in juni en daarbij is het al juni, dus voor anderen misschien kort dag in verband met vrij vragen. Juli is ook niet makkelijk, we zijn tot nu toe met 11 meiden en ga daar maar eens een datum voor vinden De enige weekenden waarbij vrijwel iedereen kan, is het weekend van 19/20 juli OF 26/27 juli. Ik realiseer me dat er een aantal mensen dan al flink ver zijn in de zwangerschap, maar een andere oplossing is er niet Graag jullie reactie, ik heb ook (zoals hierboven geschreven) pas 11 aanmeldingen, beetje weinig voor zo'n grote groep of niet Dus meiden kom op, meld je aan via een pb bij mij! Voorkeuren voor de weekenden in juli kunnen ook naar mij via pb. Liefs XXX
Hallo dames, @Azeb: fijn dat de buikband lijkt te helpen. En wat goed dat je baby al grenzen aangeeft door er tegenaan te schoppen, hahaha. @Yule: jij hebt dus ook al zo'n druktemakertje? Wel een heerlijk gevoel hè, zo'n baby in je buik... @Wupje: ben benieuwd wat de verloskundige er van zegt (grootte baby). Maar een klein meetfoutje is zo gemaakt hoor! Ik kan me voorstellen dat je ook erg bent geschrokken van de buikpijn/verlies van water. @Tinkerbel: sterkte met je kapotte computer... @Kaatje: wat leuk dat de bank zo snel verkocht is! En wat die verbouwplannen betreft: wellicht kan je vriend wat van zijn initiavieven afstaan aan mijn man? Die is namelijk niet vooruit te branden... @Miranda: heeft je dochter een leuke verjaardag gehad? En van harte gefeliciteerd met je neefje! @Jale: ik zou wel direct in de brieven zetten dat je zwanger bent, je bent tenslotte al ongeveer 6 maanden onderweg! Als je nu nèt zwanger was, was het nog een ander verhaal. @Roshi: gefeliciteerd met je auto. Wat de echo betreft: ik zou ze meevragen als ik jou was, doen wij ook. Ik denk dat ze dat héél leuk zullen vinden! @Sunshine: alvast heel veel plezier in Frankrijk! @Lise: fijn dat het al beter gaat met je moeder. Is je zoontje inmiddels ook weer helemaal fit? @Tweety: ik hoop dat je leidinggevende akkoord gaat met je voorstel om vanaf nu in de keuken te staan, goed dat je zo goed voor jezelf zorgt. @Steen: het blijft wat rommelen hè? Hou de baby nog maar lekker binnen, elke dag is er één, nietwaar? @Yule: onze katten hadden het vannacht ook erg druk: wellicht hing er een kaaten-stimulerend-middel in de lucht ofzo? @Delayla: lijkt me een goed plan om jullie dochter nu alvast wat te laten wennen. @Jannes: ik kan ook nog niet echt wennen aan het voedingskussen. Alvast veel verfplezier gewenst! @Parr: ze hebben ook horizontale lamellen die je zó open kan doen dat er onder en boven een strook raam 'vrij' blijft. Dan heb je niet zo'n opgesloten gevoel maar kunnen ze niet binnen kijken. Aangezien je zelf kunt bepalen hoeveel raam je steeds bedekt, is het wat minder permanent dan het folie. Ik weet dat in ieder geval Luxaflex deze in het assortiment heeft (waren echter wel best prijzig). @Dniise: gefeliciteerd met je ondertrouw! @Lola: heerlijk dat je hebt mogen knuffelen met je pasgeboren nichtje! @Jessejaime: fijn dat alles goed was bij de verloskundige en alvast veel plezier met de echo. @Pisum: heej buddy! Ja hoor, alles gaat goed en heb geen enge 'weeen' meer gehad. Hoe'st met jou? @Nic79: vervelend dat de box kapot is! @Moppiepoppie: bedankt voor het stukje over het laten uitkloppen van de navel. Had er nog niet eerder van gehoord en moet eerlijk zeggen dat ik er heel andere associaties bij kreeg (denk aan mattenkloppen, hihi...). @Krisstel: jammes dat jij ook al zo'n brief hebt gekregen! @Cossy: fijn dat alles goed was bij de verloskundige @FunnyMe: van harte met de 26 weken! Hoe gaat het verder met je? @Sascha: jammer dat je enkels weg zijn. Mocht ik ze ergens tegenkomen, dan laat ik je het weten, hihi. En prima dat je zo goed je grenzen aangeeft! @Tinkerbel: ik weet nog niet of ik naar de meeting kom, beide weekenden komen ongelukkig uit. Ik laat het je t.z.t. weten! Vannacht is de oma van mijn man overleden, dus helaas niet zo'n leuke start van de week. De familie (ooms/tantes) kan niet zo goed met elkaar overweg, dus mijn schoonouders hebben er veel stress van. Verder gaat alles zijn gangetje. Ben vandaag weer begonnen met werken na 2 weken vakantie en kwam in een enorme drukte terecht. Ik heb de hele week een volle agenda en daarnaast heb ik bijna 150 mails die ik zo snel mogelijk moet afwerken. Maar: ik laat me niet gek maken en werk gewoon van 8.00 uur tot 16.30 uur. Wat vandaag niet afkomt, komt morgen wel... Mijn collega's vonden dat mijn buik weer erg was gegroeid, zelf zie ik dat niet zo omdat ik mezelf elke dag zie. Ik heb ook definitief mijn verlof geregeld, en ga er 5 weken van te voren uit. Dat betekent dat 08-08-08 mijn laatste werkdag wordt. Ik begin er stiekum toch wel een beetje naar te verlangen... Prettige avond allemaal!
Hey dames! Allereerst dank je wel voor jullie antwoorden ! Het stelt me wel een beetje gerust dat jullie het gevoel herkennen. Het ging een paar uur geleden best goed maar nu net na het koken en eten had ik toch weer steken helemaal onderin mijn buik en een beetje kramp. Ik ben wel echt superblij dat ik ukkie echt de hele dag gevoeld heb, die is nog steeds 'alive and kicking' ! @ Pupke oh wat verdrietig dat de oma van je man is overleden . Sterkte! Is wel weer wennen na de vakantie lijkt me, maar idd laat je maar niet gek maken. Leuke datum trouwens 8/8/08! @ Tinkerbel ik wil best graag bij de meeting zijn maar aangezien ik in juni en juli nog fulltime moet werken is het best vermoeiend om dan ook nog een dag hiervoor vrij te maken. Aangezien de reis vanuit Limburg ook nog even duurt. Daarom wacht ik liever tot na de bevalling, verwacht dat er dan nog zeker een meeting gepland wordt en dan probeer ik daar zeker bij te zijn! Oh trouwens vocht vasthouden: tsja daar heb ik nu weer geen last van! Misschien wordt het wat minder als het dadelijk niet meer zo broeierig warm is. Ga nu zo effe GTST kijken.
Hoi meissies! @ Sasha -> Mijn enkels vallen nog mee, maar ik heb nu echt een bolle toet... Heb altijd een vrij smal gezicht gehad, en nu is mn hoofd een balonnetje hahaa! @ Tinkerbel -> Misschien kunnen we dan het beste het eerste weekend nemen van die twee opties? Maarja een weekje eerder of later maakt natuurlijk ook niet zoveel verschil... Maar ben er wel voor dat we nu echt een datum prikken, anders kom ik echt in de knoei met werk enzo... @ Pupke -> Gecondoleerd met je schoon-oma! Zoiets brengt altijd veel verdriet en stress met zich mee, laat staan als de familie niet goed met elkaar overweg kan... En dat op je werk doe je goed hoor! Niet gek laten maken! Groetjes Cossy
Trouwens mij viel vandaag voor t eerst op dat ik zo'n streep op mn buik begin te krijgen. Nog vrij licht en niet erg groot, maar hij komt er toch echt! Hihi
Goedenavond dames. @sunshine heb hier in huis een elektrisch tennis racket moet alleen nieuwe batterijen in. Omdat de wc gebouw wordt staat de voordeur vaak los heb dus nu vliegen en nachtvlinders in huis..... @wupje zo! snap best dat jij ff geschrokken was! Hoe gaat het nu? wel ff met de vk over hebben. @krisstel best grappig dat jij dat vraagt want de zirco was stuk in de keuken vandaag Zat bij Rm 1 en zweette mij al kapot! Bjorn kwam telkens kijken of ik genoeg dronk wel lief! Maar in het algemeen hou ik het vol! Ben wel suf want ik zit dan vooral die 4 uurtjes ipv als een gek rond te lopen en dingen doen en schoonmaken. Moet mij echt inhouden! Dus heb vandaag de muntvakjes in mijn kassa en de personeelpasjes schoongemaakt Box zet ik in Juli neer zodat dat de katten eraan wennen. Jij ook al zo'n brief ik hoop dat de website van mijn kraamzorg gelijk heeft! en dat ik niet zo'n brief krijgt zie het niet zitten dat mijn moeder of smoeder hier elke dag is met mijn huishouding bezig... @yule @kaatje idd leuke jurken! bij ons kan er ook geen klossen onder in het midden... dikke enkels komt door de warmte dames! Ik heb al enkele weken zowieso dikke enkels maar als het echt warmer is dan heb ik sinasappel enkels lekker beentjes omhoog en veel water drinken scheelt ook wel een beetje! @pupke wel een leuk idee, maar ik heb al gordijnen hangen die zelf op maat zijn gemaakt. Bovendien is de raam boven in een boog. Maar mijn Smoeder had ervan dat folie altijd verwijderd kon worden ? Gecondoleerd met de oma van jouw man Hier de was opgehangen en was bijna droog begint het hemel ineens in te storten! Ik dubbel van het lachen als een gek naar de waslijn met hubbie en alles in de wasmand smijten Op het werk was de airco uitgevallen of zo. Was blij dat ik maar 4 uurtjes had want zittend zweette ik mij al kapot! De kaatje katoen is verschoven naar volgende week maandag want de dochter van die mevr. had een hersenschudding opgelopen of zo Had hier ook geen zin in koken dus maar patatjes bakken. Kwam thuis en ging de gras maaien en douchen en dan patatjes eten Vanavond Jericho en daarna op Net5 een nieuwe serie ---> Armywives.. ga ik ook kijken! Jullie dan? Zucht normaal heb ik na 17u mijn loon en nog steeds niks ps sinds gisteren zie ik mijn banner en anderen van lafemme ook niet.. jullie wel?
@Parr: mijn banner heeft ook de geest gegeven... die is van evenhealth.com @Sasha: veel water drinken bij dikke enkels, dat klinkt tegenstrijdig, maar het helpt echt goed. Vocht in je enkels komt doordat je zout (en dan dus ook water) in je lichaam vasthoudt, dit wordt erger als je te weinig drinkt. Ik drink sinds ik zwanger ben zeker 2-3 liter per dag, terwijl ik normaal met moeite 1,5 liter haal. Ik heb alleen maar dorst! Maar geen dikke enkels...!
@Moppiepoppie: neenee, dat hadden we niet afgesproken! *peptalk aan* Kom op meid, lekker die scriptie afmaken voor je verlof. Dan ben je er maar vanaf en achtervolgt het je nooit meer! *peptalk uit* (ik weet hoe erg het is)
@moppiepoppie ik geef je ook ff een schop nog ff meid dan ben je er vanaf. @pupke gecondoleerd met oma sterkte de komende week. als ze er niet mee accoord gaan hebben hun een probleem dan kan ik alleen maar een deel ziek melden want ik zie het niet zitten om aan het bed te staan op het moment. de keuken is gelukkig nog te doen.
Marielle. ik heb het een paar dagen gedaan,thuiswerk,maar zou het nooit meer doen. Waren een hele dag met zijn 2en bezig,en verdienden daarmee 17 euro. Zou dan sneller 3 uurtjes ergens gaan schoonmaken voor 10 per uur. Cossy.. ja ging mijn vriend ophalen. Hier een kwartier rijden vandaan, daar even uitgerust en toen weer samen een kwartier terug. Doe het ook nooit meer met dit weer haha Sasha.. hier ook een met olifanten enkels Sunshine.. is heel slecht voor mijn bekken. heb er nu dus ook giga last van,maar ja beetje beweging is ook wel lekker af en toe Fiets dan echt op slakkentempo maar ja ik kom iig vooruit haha Tinerbell. Dank je voor de meeting stand. Juni wordt idd geen optie dan, dan juli dus. Maar 11 aanmeldingen? Schandalig. Voor mij komen dan de 20 en 26 het beste uit. De 19 moet ik nog werken en de 27 is een dag voor vriendjes verjaardag dus wil dan het huis een beetje aan orde maken Pupke.. ik zal even vragen of mijn vriendje wat zin en handigheid naar jouw vriendje wil sturen..wie weet wat het voor goeds doet Gecondoleerd met oma. Parr. verdorie zit ik zo aan Jericho te denken,vergeet ik het nog. En dan nu een vervelende mededeling ( vooral voor mij denk :-? ) Vriendje heeft net de computerkast uit elkaar gehaald,en hier boven een hoekbureau van gemaakt..Heel mooi hoor ! Maar nu gaat zo dus de pc naar boven. Betekend dat ik savonds niet meer ff tussendoor kan lezen en reageren want dan moet ik naar boven en dat is 1. niet goed voor mijn bekken en 2. niet erg gezellig voor mijn vriend. Dus zal voortaan vooral overdag schrijven en savonds als mijn vriend er niet is.. Mis jullie nu al Meiden fijne avond en zie jullie morgen weer. Liefs Kaatje
ow jee twijfels zijn nooit goed... gelukkig heb je nog een paar weekjes om tot een beslissing te komen.
me too! vanaf m'm navel recht naar beneden. vind 'm niet echt mooi, maar goed wat doe je eraan @ Pupke: ja hoor, met mij alles goed 08-08-08, dan kan je mooi de Olympische spelen gaan kijken tijdens je verlof. of ben je geen sportfan?
11 aanmeldingen zijn er inderdaad niet veel...(hoop dus dat je die van mij we hebt gehad). Heb je net een PB gestuurd Tinkerbel..ben benieuwd! @Moppie, even volhouden! @Pupke, gecondoleerd met de oma van je man. @Funnyme, waarom twijfel je?
@parr haha zie jullie al bezig met de was Mijn banner deed het idd ook al twee dagen niet..heb nu maar andere ff gedaan.. @moppiepoppie dan van mij ook maar een schop onder je kont hihi..ff doorzetten, bijna klaar @kaatje nou lekker dan weer dat je 's avonds niet meer komt kletsen tijd voor een laptoppie Ik vind het weer mooi geweest voor vandaag..duik lekker mn bedje in.. Trusten allemaal voor strakkies en tot morgen maar weer