September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Hoi allemaal,

Ik heb net een proefdruk voor een geboortekaartje besteld via www.kaartmix.nl - nu afwachten hoe ze eruit zien :D
    Wordt wel heel echt als je de namen ook intypt hoor.

Ik moet zo naar de VK (16:45 uur).

Ik meld me vanavond nog even :D

Ester

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo

Vandaag drukke dag op het werk, dat ik niet eens heb kunnen reageren. Ga nog snel e.e.a. doen en dan lees ik morgen weer.

Fijne avond allemaal!

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    esje72 veel succes bij de vlk! ;)

4. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Roshi: jij kwam uit dezelfde plaats als mij hè (zie onze hyves)? Want ik heb dat ook toen ik me wou opgeven voor zwangerschapszwemmen. Je gaat toch niet op zaterdag 09.00 uur, wanneer je eindelijk je vrije dagje eens hebt. In Voorburg is ook een zwembad die het geeft, ik geloof woensdagochtend ofzo (tegen tienen), maar dan moet ik twee keer overstappen. Het is op zich niet heel ver geloof ik, maar zie wel op tegen dat gedoe met het ov als je moet overstappen enzo, dus vandaar dat ik me daar toch uiteindelijk niet heb ingeschreven... Kunnen altijd samen gaan als voorburg voor jou ook niet te ver is; gedeelde smart is halve smart ;)

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Tweety, waarom het niet mag weet ik niet precies. Volgens mij had het te maken met bacteriën. Mensen vragen eigenlijk nooit aan me waarom het niet mag. Ik heb geleerd dat het pas mag als het navelstompje eraf is gevallen.

Yule, zijn de namen heel erg die ze in haar poll heeft gezet? Mogen wij meelachen? Hihi zie ze al staan! Wel grappig idee van haar!

Kaatje, nee ze is ongeveer half uur/ 3 kwartier gebleven. Toen zei ze dat ik er moe uitzag en dat ik maar even moest gaan liggen. Heb dat even heel subtiel beaamd. hihi... Balen zeg dat je al zolang op je jurk en de overhemden wacht!

Parr, nee hoor een tummytub is echt niet voor het afspoelen van de baby. Veel baby's overzien een badje nog niet. Het is vaak te groot voor ze. Daarom wordt geadviseerd om de baby in een tummy te doen. Je wast een baby altijd op het aankleedkussen, en daarna gaat het in bad of in de tummy. Dus de tummy is om af te spoelen maar een gewoon badje ook.

Esje, spannend met de proefdruk.

Zo en nu ga ik eens verder kijken voor leuke tweelingkaartjes. Misschien dat ik een leukere zie, of misschien dat als ik niets leukers zie ik ook niet meer twijfel!

6. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Hoi,

Bij de VK vanmiddag was alles goed. De kleine :baby: lag heerlijk te trappen dus op de doptone hoorde je af en toe "BENG", erg leuk!

Vanavond naar yoga. Dat is van 20:30 tot 22:00 uur. Ook al zo'n tijd die niet is aangepast aan mijn dagritme (stort meestal rond 20:00 wel op de bank om er niet meer vanaf te komen). Zwemmen om 9:00 uur op zaterdag lijkt me ook geen pretje :(

Fijne avond allemaal!

Ester

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @parr> heb het even na gekeken en gevraagd maar je moet OF een badje OF een tummy yub hebben. Een TT is niet alleen om af te spoelen je kan je kindje er gewoon in wassen. (weer iets geleerd ;)
    ik durf echt geen cake, koekjes enzo zelf te maken omdat ik het deeg altijd zooooo lekker vind hihi

@funnyme> Yule heeft de namen gekopieerd zie bovenaan deze bladzijde, wel op blijven letten he :) :)

@moppiepoppie> ik woon in den haag dus ga naar het zuiderpark (bij mij aan de overkant) ik zou best in Voorburg willen gaan maar officieel werk ik nog smorgens al heb ik zo'n vermoeden dat gister mijn laatste dag was. Zodra ik meer weet laat ik je het even weten want dan kunnen we best samen gaan, ik heb een tuut dus dan zijn we er lekker snel ;)

@Esje> Leuk een proefdruk!
    heb je 1.5 uur yoga :confused: jeetje wij een uurtje en dat is op vrijdagaaf van 18 tot 19. dat is dus weer wel een gunstige tijd maar die 20.30 tot 22 van jou is echt uien

zo hier lekker gezwommen en daarna gegeten (bloemkool jammie) zit nu helemaal vol en ben doodmoe dus ga lekker op bed liggen. misschien kom ik straks nog even spieken.

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo ladies
    Ik zag de gesprekken over tummytub versus badje. Ik heb een tummytub gekregen van een vriendin maar heb er nog geen standaard bij. Nu zag ik laatst een erg mooi badje (volgens mij van Bebejou) bij de babypander, met een zwitsalzeephouder en van alles erop en eraan, en in heel veel verschillende kleuren te kiezen. die vond ik ook wel erg mooi... Dus misschien koop ik dat badje er wel bij en geen standaard bij de tummytub, als jullie zeggen dat die ook in het badje kan staan. Een badje lijkt me toch wel erg handig om te hebben, hoewel samen douchen me fantastisch lijkt trouwens.
    Yule, wat een geinige poll van je schoonzus. Er zitten heel wat mogelijkheden bij, dus wie weet zit die van jou er ook wel bij :)
    Verder was vandaag een heerlijk dagje op mijn werk, de kinderen waren zo lekker en hard aan het werk, echt super! We hebben ook de afgelopen tijd steeds van die vage dagen gehad met uitjes, citotoetsen, regelzaken, etc, dat we nauwelijks aan normaal rekenen en taal toe kwamen. Vandaag dus wel en volgens mij vonden de kinderen zelf dat ook wel lekker.
    En nu moet ik nog wel even koken. Heb er zin in dus ga het nu maar eventjes doen!
    Dagdag meiden,
    groeten
    Azeb

9. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    hai :D

@Roshi sorry dat ik je aan het twijfelen heb gebracht haha :p
    Hier ook zo'n deegfan :) Als ik een cake ga maken blijft er maar weinig beslag over voor de cake :rolleyes:

@Tweety mijn zoontje wordt 21 juni 2 jaar ;)
    Wat lekker dat ze meedenken op je werk. En wat balen dat je pas volgende week terecht kan bij de fysio :(

@Yule hihi wat een namen zeg in die poll. Wel grappig om te lezen :D

@Kaatje wat een gedoe he zo met je trouwjurk :(

@Wupje gevaarlijk he de prenatal in gaan :) Leuk hoor weer wat gekocht voor de kleine ;)

@Parr lekker dat je geld is gestort en fijn dat het goed ging bij de fysio ;)

@Esje wat leuk dat jullie een proefkaartje hebben besteld :D Super dat alles weer ok was bij de VK!

het slapen vanmiddag met mn zoontje is goed gegaan. Alhoewel hij maar 1 uur heeft geslapen, maar goed dat deed hij ook regelmatig in zn ledikantje. Hij is keurig in zn bedje gebleven dus ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Hij ligt er alweer ffies in en we hebben hem niet meer gehoord :D

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Wij hebben een tummytub en het badje van bebejou met ingebouwde houders. Maar de tummytub is ook voor het wassen. Een baby voelt zich in de tummytub vaak veilig dan in een badje omdat het net als een baarmoeder rond het lijfje van de baby zit en de baby niet onderuit kan schuiven.

11. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Yule, haha dacht al…hoe weet je schoonzus de naam? Weten ze wel het geslacht? Hoe komen ze toch bij die namen, staan wel aparte tussen.

@Kaatje, bij mij kon ze het de vorige ook niet..nu ik 27,5 week ben wel. We hebben ook afgelopen zaterdag de 3d echo gehad dus had het ook al gezien ;) Hoop dat alles verstuurd is voor je!

@Parr, Straciatella muffins? Klinkt lekker zeg, denk dat ik maar eens gauw bij je op de thee kom :D Apart joh dat het dus zo verschillend kan zijn, wel leuk om er lekker over te kunnen beppen.

@Esje, spannend hoor…wel belachelijk hé 6 euro voor de proefdruk vind je niet? Uit welke collectie hebben jullie de kaart? (Wij uit ‘Baby Whisper’) Onze proefdruk was erg mooi.

@Sunshine, spannend vannacht..hopelijk blijft hij lekker ligen.

Badje; wij hebben een standaard en badje van Bebe-Jou gekocht..vind een TT erg mooi om te zien maar het lijkt mij heel onhandig omdat je minder ruimte hebt met je handen. Daarom hebben wij voor een badje gekozen.

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    De bebejou badjes met die zwitsalhoudertjes zijn populair! Wij hebben hem ook! Een roze, met een witte standaard. En dan een rose shantala-emmer/badje

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik ben ook gek op de nieuwe bebjou badjes maar vond het wel duur. Dacht eerst van daar zit de standaard wel bij in.. dus niet! Dus gewone badje en standaard komt van mijn schoonzus

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij hebben vorige week het badje gekocht bij babydump, was 20% korting!

15. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha lieve meiden!

Pff wat gaan jullie hard, ik hou jullie niet meer bij :oops: En dat heb ik nog nooit gehad haha!

WAAR is onze lieve Ingeltje? Heb haar ook al een tijdje niet gezien of vergis ik me nu :oops:

Dan maar even ago, kan niet op de afgelopen 50 pagina's reageren als jullie het niet erg vinden :)

Hier gaat alles goed! Ben nu vaak bij mijn zus en mijn uberlieve nieuwe neefje, zicht ben zo verliefd op hem haha :oops: Nu kan ik helemaal niet meer wachten! Verder help ik haar met koken en boodschappen want zij mag nog niks natuurlijk. Verder heb ik vandaag een nieuwe fiets gehad, een echte mama fiets :) Een Sparta Amazone Trendy, voor de kenners onder ons ;) Dus vanaf nu kan ik wat vaker de deur uit, heerlijk.

Verder weinig te vertellen eigenlijk, zal een bericht hieronder plaatsen over de meeting!

Liefs XXX

16. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

MEETING

Okee meiden, heb nu weer een paar berichten binnen gekregen maar ik kom er niet goed uit, er zijn teveel verschillen :( Daarom heb ik besloten 1 datum te kiezen en dan te kijken wie er kunnen. Dit is de datum waarop de meeste mensen konden, dus vandaar ;)

Lukt dit NIET, dan kunnen we het beter verschuiven naar oktober, want later kan niet. Of we moeten een ziekenhuis / beval meeting houden, is ook leuk :)

De datum is *tromgeroffel* Zaterdag 29 juli!!!!
    Wie er dan kan en mee wil, graag mij pb-en want ik heb alle oude pb's gewist, mijn inbox stond te vol :oops:

XXX

17. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Wat leuk tinkerbell een nieuwe fiets :D Veel fietsplezier!
    en logisch dat je nu veel bij je zus te vinden bent..lief he zo'n klein hummeltje.

Ik ga zowiezo niet mee naar de meeting. Ik red dat helaas niet met mn bekken nu, lijkt me wel super gezellig maar hopelijk komt er nog een keer een meeting als de kleintjes geboren zijn :D

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :whistle: Meiden ik heb mijn jurk ! :whistle: Ze kwamen hem vanavond brengen.. zal zo even een foto op hyves zetten.
    Voelde me af en toe wel een zeekoe vergeleken met het model met maatje 36

Roshi. ik had ze al 7x gebeld,dus dacht laat ik ze eens mailen. misschien dat dat beter resultaat geeft.

Esje..goed om te lezen dat alles goed was bij de vk.

Tinkerbel.. 29 juli valt op dinsdag :)

Mis Ingetje idd ook wel :-?

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja de jurk past qua lijf trouwens prima. alleen is de voorgevel iets te groot. Wil even afwachten of mijn (.)(.) nog veel gaan groeien deze 4 weken en anders even kijken of mijn schoonmoeder hem in de laatste week kan vermaken. scheelt maar heel weinig !

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    kaatje > super dat hij binnen is... huh op telefoon reageerde ze niet naja zeg! nou gelukkig issie binnen

Tinkerbel> mooie fiets, ik weet welke je bedoeld alleen nog een zitje voorop en mamatinkerbel is coming ;)

de nieuwe bebjou badjes > mijn s-moeder heeft een winkeltje hier in Den Haag gevonden waar hij "maar" 70 euro is (incl standaard)

Meeting> voor nu zeg ik dat ik kan (kan me niet indenken dat ze mijn babyshower zolaat hebben gepland) ik moet natuurlijk wel even kijken hoe het gaat met m'n bekken enzo maarja ik kan niet in de toekomst kijken ;) dus voor nu IK GA MEE!

Deel Deze Pagina